salut,
http://www.youtube.com/watch?v=9gB5nnxj ... re=related
oare va fi de vanzare si la noi??
4X4 ar fi chiar interesant...
voi ce ziceti?
Mitsubishi Lancer Se Awd 2012
Motor de 2,4 si doar 168 hp? Iar consumul....in acel review vorbesc de 18,2 mpg consum mixt, adica aprox. 12,9 l/100 km.
Pai mai bine era cu Ralliart:
- motor mai mic, deci impozit mai mic
- cp mai multi, deci performante mai bune
Deci, din punctul meu de vedere, nu e ok. Poate daca eram in anii 80...atunci nu m-ar fi deranjat consumul (bineinteles, nu in Romania, unde era rationalizat combustibilul, ci intr-o tara ca SUA). Dar, sunt sigur ca vor fi si iubitori ai acestei motorizari.
Pai mai bine era cu Ralliart:
- motor mai mic, deci impozit mai mic
- cp mai multi, deci performante mai bune
Deci, din punctul meu de vedere, nu e ok. Poate daca eram in anii 80...atunci nu m-ar fi deranjat consumul (bineinteles, nu in Romania, unde era rationalizat combustibilul, ci intr-o tara ca SUA). Dar, sunt sigur ca vor fi si iubitori ai acestei motorizari.
- Master4Mariners
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Mar 02, 2012 2:32 pm
Sunt de acord cu sabin.b , prea putini cai dintr-un asemenea motor . De ex , Honda Accord cu motor de 2.4 are 201 CP si cred ca si un consum mai mic . Si asta la o caroserie mai grea ( 1680 kg ) , deoarece este o clasa mai sus . Dupa parerea mea , si nu numai , Ralliart-ul este alegerea corecta in cazul de fata . Motor mai mic , taxe mai mici , turbina , cuplu mai mare , mai devreme si reprize mai bune la un consum rezonabil . Cred ca viitorul motoarelor pe benzina este cel cu turbina pe benzina . Avantajele sunt pe toata linia .
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 58 vizitatori