Garda la sol Lancer X
- paul.todea
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Ian 24, 2008 12:37 am
Mie mi se pare ca noul lancer e cam "cocotat".Eu ma refer in special la varianta intense( a 3-a), cea cu suspensie sport, jante pe 18, etc...Ma gandeam ca dupa achizitionare s-ar putea cobora un pic.Macar vreo 2-3 cm, ca sincer e cam inalta dupa gustul meu.Aveti cumva idee ce implica coborarea garzii la sol a masinii si mai ales ce costuri?Ca sa fiu mai exact, dupa ochiul meu, faptul ca masina e mai inalta chiar si decat octavia se datoreaza faptului ca e f inalta cabina.Garda la sol e buna, dar daca totusi s-ar putea cobora un pic, ar face ca la o privire din profil sa fie si mai frumoasa, mai sport, mai trendy.In rest numai de bine
Nu exista si/sau la variante d-astea. Exista doar "SI", altfel e o solutie de mantuiala, care mai rau strica tinuta de drum a masinii.
In principiu pentru reducerea garzii la sol 90% este resposabil arcul. Deci TEORETIC daca ai pune arcuri "mai scurte" ai reduce garda masinii, insa noua caracteristica de oscilatie si de amortizare a noului arc, nu se va mai "pupa" cu ce stie sa absoarba amortizorul (90% din rolul unui amortizor este de absorbire a energiei cinetice degajate de oscilatiile caroseriei). Perechea arc - amortizor este gandita si testata indelung, special pentru un anumit tip de comportament. Tocmai d-asta pe piata de suspensii aftermarket, veti gasi numai kit-uri (arc + amortizor).
In concluzie, ce vrei tu se rezolva printr-un kit de suspensie. Insa nu cred ca merita investitia, pentru Mitsu cred ca e vorba de cateva mii de euro.
P.S. Nu am discutat aici despre suspensia reglabila, unde intr-adevar poti schimba comportamentul si inaltimea masinii schimband arcurile (ex. configuratie de macadam sau de asfalt). Insa acele amortizoare au reglaje de duritate, de inaltime, de rebound, etc. destul de complicate, care dau o plaja foarte larga de reglaje posibile, insa pe care nu cred ca o vei utiliza vreodata pe strada.
In principiu pentru reducerea garzii la sol 90% este resposabil arcul. Deci TEORETIC daca ai pune arcuri "mai scurte" ai reduce garda masinii, insa noua caracteristica de oscilatie si de amortizare a noului arc, nu se va mai "pupa" cu ce stie sa absoarba amortizorul (90% din rolul unui amortizor este de absorbire a energiei cinetice degajate de oscilatiile caroseriei). Perechea arc - amortizor este gandita si testata indelung, special pentru un anumit tip de comportament. Tocmai d-asta pe piata de suspensii aftermarket, veti gasi numai kit-uri (arc + amortizor).
In concluzie, ce vrei tu se rezolva printr-un kit de suspensie. Insa nu cred ca merita investitia, pentru Mitsu cred ca e vorba de cateva mii de euro.
P.S. Nu am discutat aici despre suspensia reglabila, unde intr-adevar poti schimba comportamentul si inaltimea masinii schimband arcurile (ex. configuratie de macadam sau de asfalt). Insa acele amortizoare au reglaje de duritate, de inaltime, de rebound, etc. destul de complicate, care dau o plaja foarte larga de reglaje posibile, insa pe care nu cred ca o vei utiliza vreodata pe strada.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 59 vizitatori