Merita noul Lancer cu motor de 1.5 ?

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Sâm Feb 16, 2008 6:25 pm

QUOTE (carstos)Da, asta e si parerea mea. E cam mic motorul si mi-e frica sa nu ma lase "la greu". Dieselul de 140 CP, chiar daca e tehnologie veche, e destul de scump. Poate o sa mareasca totusi gama de motoare pt Lancer. Astept sa fac un test si cu noul Ford Focus (cu facelift si interior imbunatatit) ...
Iti recomand sa astepti motorul de 1.8 :wink:

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Sâm Feb 16, 2008 7:20 pm

QUOTE (carstos)Nu stiu in ce masura un 1.5 ar raspunde unei depasiri cu 4 oameni in masina ...

Sinucidere curata! :-D

Serios vorbind, Colt = 1 tona, motor 1.5 109 CP, 4 persoane si trebuie maxima atentie...trebuie sa intri in depasire deja lansat...sa lasi distanta fata de masina din fata ca sa ai unde sa prinzi demaraj, bineinteles din start trebuie sa ai peste 4000 rpm.
Daca mai e si in panta...uhhh inchizi ochii si te gandesti la cele mai frumoase momente din viata. )

Glumesc...coltu merge cum merge...dar lanceru cu motoru asta, incarcat bine si in conditii...mai din scurt...mai bine sa stea cuminte acolo si sa asculte muzica...eventual sa faca 8-uri pe sosea in spatele camionului...ca sa le arate celorlalti membri la trafic ce tinuta buna de drum are. )

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Sâm Feb 16, 2008 7:42 pm

QUOTE (andrei)Iti recomand sa astepti motorul de 1.8 :wink:

Da, asa e...
Macar in 1.8 te vei simti mai sigur ca un vant puternic nu te va opri in loc...

carstos: Da, motorizarile acestei generatii sunt o dezamagire fiind vorba de mitsubishi...dezamagire atat ca provenienta (non Mitsu pe toata linia cu doua exceptii) cat si ca performante...
daca nu era vorba de mitsu, de caracteristicile si specificul masinilor produse de ei de-a lungul timpului...era ok.

Problema nu o reprezinta motoarele de 109 CP, 144 CP care sunt OK ca entry-level, ci faptul ca de aici in sus e...lipsa.
Da, ralliart, 200 si ceva de cai dar e ralliart si are pret de ralliart.
Ar mai fi mers un 170 - 180 CP pana la ralliart ca sa zicem ca sportivul lancer asa si pe dincolo...

144CP sunt suficienti dar pe caroseria lancerului nu ofera niste performante deosebite, nici pe departe, dar nici nu te lasa la greu.
Personal ma steptam la mai mult...
In concluzie o masina cool, super stabila dar cu performante medii.

Pe sosea insa Mitsu ofera suprize placute.
1.8 e ok.

Avatar utilizator
carstos
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 15, 2008 1:12 am

Mesaj de carstos » Sâm Feb 16, 2008 10:26 pm

De fapt asta ma supara cel mai mult. Masina arata ca o fiara, dar va merge ca o masina de pensionari. Apreciez firmele gen Honda care nu vand masini sub 140 CP.

Avatar utilizator
goangaus
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Lun Oct 29, 2007 5:28 pm

Mesaj de goangaus » Dum Feb 17, 2008 1:32 am

QUOTE (carstos)De fapt asta ma supara cel mai mult. Masina arata ca o fiara, dar va merge ca o masina de pensionari. Apreciez firmele gen Honda care nu vand masini sub 140 CP.
Lancer 1.5 nu merge ca o masina de pensionari!!!
Eu nu va inteleg, vreti cel mai ieftin motor cu performante de EVO??? Motorul asta e peste multi concurenti ca performante dinamice (Focus 1.6, Astra 1.6, Megane 1.6, Octavia 1.6, Golf 1.6, etc). Masina este perfecta pentru utilizare normala, se comporta foarte bine in depasiri. Nu am testat cu 4 oameni, insa cu 2 oameni si destule bagaje fuge rau de tot...
Vad ca toata lumea recomanda motorul de 1.8. Care in Bucuresti eu zic ca o sa sara de 14 la consum. Sa vedem atunci ce mai aveti de zis.

Avatar utilizator
carstos
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 15, 2008 1:12 am

Mesaj de carstos » Dum Feb 17, 2008 3:46 am

Nu am vrut sa supar pe nimeni cand am zis ca Lancerul cu motor de 1.5 va merge ca o masina de pensionari. Am exagerat putin pt a scoate in evidenta faptul ca la o asemenea marca (Mitsubishi Lancer inseamna sportivitate) trebuia sa puna motoare mai performante. Solutii exista.
De ex VW are 1.4 TSI 140 CP, motor ce scoate un consum f bun si ofera niste reprize extraoedinare.

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Dum Feb 17, 2008 9:01 am

................

Avatar utilizator
goangaus
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Lun Oct 29, 2007 5:28 pm

Mesaj de goangaus » Dum Feb 17, 2008 11:45 am

Nu ai suparat pe nimeni, dar voi comparati mere cu pere.
Entry level Mitsu vs Top level VW...

Ati vazut ce diferenta de pret e intre ele?
O sa ziceti ca nu conteaza pretul, voi vreti performanta... Atunci comparati cu Lancer Raliart, care va fi disponibil in curand.
Nici la VW nu au fost disponibile motoarele TSI de la lansarea gamei, au aparut de un an, doi.

Avatar utilizator
zeus_anoxia
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Ian 12, 2008 7:22 pm

Mesaj de zeus_anoxia » Dum Feb 17, 2008 12:12 pm

OFFTOPIC: daca nu tinem cont decat de performante, top level la VW este W16-le de 1001CP de pe Veyron. :mrgreen: Nu dati cu pietre!!

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Dum Feb 17, 2008 12:35 pm

Tot ce ati spus este corect.
Lancer 1.5, ca putere si tinuta de drum este peste cateva modele de la alte marci, cilindree similara, iar ca pret pana in 16.000 DDP este o achizitie buna, peste, este exagerat. Tot ce are Ok si mai putin Ok, facand o medie, din punctul meu de vedere atat valoreaza.
Chiar daca ulterioare accesorii necesare posesorului ar mai ridica pretul in mod justificat cum probabil e cazul urmatoarelor doua variante, lancer 1.5 tot
o masina de 15.500 euro este, asta e valoarea ei e piata.
Ca sa merite mai mult ar mai fi avut de lucru...degeaba vopsesti gardu'... pui piele daca nu rezolvi niste lucruri mai vechi...
Sunt cateva lucruri care nu ar fi trebuit perpetuate si trebuiau rezolvate demult.
Am mai spus asta...

Sigur ca pentru pasionatii de lancer, cei mai vechi sau nu stiu cum sa zic...nu 1.5 e lancerul reprezentativ dar este o varianta "de familie" cum a avut si generatia anterioara de lancer.
Vreti un lancer ?
Nu bagati in seama 1.5, treceti la motorizarea urmatoare dar nici acolo sa nu asteptati mai mari progrese fara de varianta anterioara.
In 4 ani atat s-a putut desi fisele tehnice sunt pline de denumiri tehnice noi si imbietoare.
Inainte nu aveau design dar aveau motoare, acum au design si gadgeturi ) dar nu mai au motoare.
Pai trebuiau sa suplineasca cu ceva...
Bine ca si-au adus aminte ca ii trebuie si motor.

109CP sunt ok pentru o varianta de start si este foarte bine daca ne referim la cifre si eventual ne mai uitam si pe la altii...
Pe sosea e ok dar la o incarcare serioasa imi mentin parerea de mai sus...
Nu e ceva rau, e normal sa fie asa, fiecare masina are limitele ei.
Fac si eu ca dealeru'...de banii astia asta e!
La 15.500 vrei si interior si motor si design exterior ?
Masina asta e o medie...nu exceleaza decat prin exterior si stabilitate pentru ca astea sunt caracteristici pe toata linia.
Ca sa nu mai creeze confuzii cu ideea "invechita" si demodata deja de lancer trebuia sa se numeasca modelul nou, "Lancer Family" sau "Grande Colt" , si "grande" si "colt" fiind destul de evidente.
M-am referit la 1.5.

In alta ordine de idei, de fugit, fuge si un fiat seicento...am mers eu cu asa ceva ) ...250.000 km, cazut ca articulatii, dar pe autostrazile de unde provenea el, mai lipsea 1 cm ) pana la viteza maxima de pe bord...Nu mai zic de tico.
Deci toate masinile din ziua de azi fug...

Imediat peste 1.5, adica 1.8, incepem sa ne gandim ca designul sportiv ar putea fi insotit si de performante, macar pe jumatate din cat arata masina,
respectiv suita de inovatii, dual Mivec, bla bla bla
Fas
De ceva timp 140CP se scot dintr-un 1.8 SOHC dar sa nu comparam mere cu pere.

Performanetele se deduc teoretic si practic din timpi pana la suta, etc. iar aici nu prea se remarca fata de masinile cu care as compara eu Mitsubishi Lancer, dimpotriva...si e vorba de un model nou care 4 ani va trebui sa fie sportivul Lancer.
Ok, ok, are tinuta de drum...am inteles.
Deci la 150km/h nu o scapi de sub control...)
Hai sa nu fiu rau, pentru prezent, 1.8 comparat cu modele existente pe piata e ok pentru o masina normala, pentru un utilizator care vrea ceva nici sub motorizat, nici supra motorizat, performante medii.
Legat de preturi...daca la interior, finisaje se va prezenta la fel atunci maxim 19.000 - 19.500 euro e un pret corect.
Peste 20.000 euro mai conteaza si altele nu numai stabilitatea si sigla.

Am mai scris eu pe undeva 1.8 este un motor world engine (mitsu, chrysler, hyundai) si nu e singurul.
Unde sunt motoarele de 2 litri respectiv 2.4 litri ambele world engine ?
2 litri, aspirat, 158CP; 2.4 litri, aspirat, 172CP...
Sunt disponibile pe Caliber de juma de an...
Cu CVT cu tot.
Deja sunt depasite putere/litru dar nici macar nu au aparut si nici nu se stie daca vor apare la noi.

Poate o sa-si revina compania asta si o sa faca masinile pe care e in stare sa le faca...
Bine ca s-a "imprietenit" cu Chrysler, alt looser de cand Daymler i-a lasat balta.
Oricum pentru situatia actuala, motorizarile sunt OK dar cam lipsa.

Bafta!

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 23 vizitatori