Merita noul Lancer cu motor de 1.5 ?
Tuningul la case de tuning de-afara e ceva costisitor, nici eu nu stiu daca merita pentru castigul obtinut...practic ajungi la pretul la care ai putea sa optezi pt. o motorizare superioara, dar e interesant de vazut ce modificari la modul concret fac pentru un benzinar aspirat.
De ex. Brabus:
QUOTE The increased performance is achieved with different camshafts which result in longer timing and more valve lift. Stronger valve springs allow the increased valve acceleration. New ignition and injection maps are programmed in the engine controller by the smart centres which also carry out the mechanical conversion work.
Chiar daca exista distributie variabila, axa cu came poate fi inlocuita cu una gandita pentru a scoate perfomanta maxima din respectivul motor.
De ex. Brabus:
QUOTE The increased performance is achieved with different camshafts which result in longer timing and more valve lift. Stronger valve springs allow the increased valve acceleration. New ignition and injection maps are programmed in the engine controller by the smart centres which also carry out the mechanical conversion work.
Chiar daca exista distributie variabila, axa cu came poate fi inlocuita cu una gandita pentru a scoate perfomanta maxima din respectivul motor.
100% softurile sunt diferite, la colt e soft mitsu, la smart e merc.
stiu caz real smart dus la Brabus scos 130CP cu garantie, dar s-a schimbat si ceva la motor/distributie, nu numai softul.
nu imi mai amintesc exact ce...
Costul a fost sub 2000 euro!
se poate de la 120CP pana la max 130CP fara riscuri de defecte la costuri juste/proportionale cu rezultatele/performanta.
daca, practic se poate si peste 130CP atunci este posibil ca, costurile sa devina prea mari raportat la castigul de putere...se poate ajunge la substituiri de componente in lant, chiar daca nu imediat...chiar pot sa inceapa sa pice unele stock si astfel de ajunge la concluzia ca trebuie si aia, trebuie si aia...
chestii care nu erau prevazute.
din pasiune multi pica in capcana asta...hai ca mai am de schimbat si componenta X si e gata, am masina de masina...dar in realitate pentru marea majoritate, faza asta nu se mai incheie si ce e mai rau, masina sta mai mult pe dreapta.
vreau sa spun ca de la un anumit punct in sus poti ajunge sa dai mai multi bani decat cat ti-ar cere o casa de tuning gen brabus si poti sa te alegi si cu masina varza.
daca insa discutam de case de tuning mari, recunoscute, acreditate atunci lucrurile stau altfel.
Ofera garantie ?
Da
140CP ?
Da
cat face ?
2000 - 3000
Ii am, ii dau, dar e totul garantat si costurile se opresc aici...daca apar alte probleme rezultate din tuning e cheltuiala lor.
Bine ) trebuie citita si garantia aia...ce presupune ca, na, comertu' e comert.
mitsu nu e merc si ralliart nu e brabus...
daca pentru smart poti face un tuning de bun simt la un pret de bun simt, la mitsubishi si ralliart, in RO, aceste lucruri nu sunt posibile.
fie nu sunt disponibile, fie sunt la preturi de mcar...
e ridicol ca mitsubishi, o marca cu rezonanta destul de puternica (mai mult legenda pe masura ce trece timpul respectiv masinile pe care le face) in lumea sportului pe 4 roti, doi litri si un turbo sa nu puna la dispozitia fanilor sai amarati care nu si-au permis mai mult...si ceva prin care sa se bucure mai mult de masinile lor...si asta fara sa te jupoaie sau mai bine zis raportat la pretul masinii achizitionate...
oricum ar avea de castigat pentru ca ... curtea de la mcar e plina de masini facute praf...da pe dinafara. )
hai sa aveti un weekend placut!
stiu caz real smart dus la Brabus scos 130CP cu garantie, dar s-a schimbat si ceva la motor/distributie, nu numai softul.
nu imi mai amintesc exact ce...
Costul a fost sub 2000 euro!
se poate de la 120CP pana la max 130CP fara riscuri de defecte la costuri juste/proportionale cu rezultatele/performanta.
daca, practic se poate si peste 130CP atunci este posibil ca, costurile sa devina prea mari raportat la castigul de putere...se poate ajunge la substituiri de componente in lant, chiar daca nu imediat...chiar pot sa inceapa sa pice unele stock si astfel de ajunge la concluzia ca trebuie si aia, trebuie si aia...
chestii care nu erau prevazute.
din pasiune multi pica in capcana asta...hai ca mai am de schimbat si componenta X si e gata, am masina de masina...dar in realitate pentru marea majoritate, faza asta nu se mai incheie si ce e mai rau, masina sta mai mult pe dreapta.
vreau sa spun ca de la un anumit punct in sus poti ajunge sa dai mai multi bani decat cat ti-ar cere o casa de tuning gen brabus si poti sa te alegi si cu masina varza.
daca insa discutam de case de tuning mari, recunoscute, acreditate atunci lucrurile stau altfel.
Ofera garantie ?
Da
140CP ?
Da
cat face ?
2000 - 3000
Ii am, ii dau, dar e totul garantat si costurile se opresc aici...daca apar alte probleme rezultate din tuning e cheltuiala lor.
Bine ) trebuie citita si garantia aia...ce presupune ca, na, comertu' e comert.
mitsu nu e merc si ralliart nu e brabus...
daca pentru smart poti face un tuning de bun simt la un pret de bun simt, la mitsubishi si ralliart, in RO, aceste lucruri nu sunt posibile.
fie nu sunt disponibile, fie sunt la preturi de mcar...
e ridicol ca mitsubishi, o marca cu rezonanta destul de puternica (mai mult legenda pe masura ce trece timpul respectiv masinile pe care le face) in lumea sportului pe 4 roti, doi litri si un turbo sa nu puna la dispozitia fanilor sai amarati care nu si-au permis mai mult...si ceva prin care sa se bucure mai mult de masinile lor...si asta fara sa te jupoaie sau mai bine zis raportat la pretul masinii achizitionate...
oricum ar avea de castigat pentru ca ... curtea de la mcar e plina de masini facute praf...da pe dinafara. )
hai sa aveti un weekend placut!
Sunt putin dezamagit de motorizarile de pe Lancer. Mai bine aduceau un disesel common rail de la Peugeot (cum au cei de la Ford).
M-am mai uitat odata la masina si se pare ca au fost putin neglijenti si la imbinarile de plastice. La frana de mana e un plastic ordinar care mai avea putin si se rupea. Butoanele ce controleaza geamurile electrice sunt ... home made. Eu nu inteleg de ce le scapa astfel de detalii. Nu imi plac cum arata masinile nemtesti, dar cand e vorba de finisaje interioare/exterioare sunt perfecte. Daca Lancerul avea materiale de Golf inauntru ... baga toata concurenta in faliment
M-am mai uitat odata la masina si se pare ca au fost putin neglijenti si la imbinarile de plastice. La frana de mana e un plastic ordinar care mai avea putin si se rupea. Butoanele ce controleaza geamurile electrice sunt ... home made. Eu nu inteleg de ce le scapa astfel de detalii. Nu imi plac cum arata masinile nemtesti, dar cand e vorba de finisaje interioare/exterioare sunt perfecte. Daca Lancerul avea materiale de Golf inauntru ... baga toata concurenta in faliment
Merci pt oferta . Eu am o mica obsesie cu numarul de CP. Odata eram pe dealul negru cu o masina mai slabuta (80CP) si m-am bagat sa depasesc un tir. Pe contrasens venea o duba, dar era departe. Soferul tirului nu m-a lasat si pana la urma am fost fortat sa franez si sa intru in spatele tirului in ultimul moment. Nu mi-a placut deloc senzatia. Daca masina era mai "sanatoasa" treceam de tir repede. Cu Octavia II, 105 CP diesel, depasirile (chiar si cele in scurt) nu par a fi o problema. Poate e din cauza cuplului motor mare.
Nu stiu in ce masura un 1.5 ar raspunde unei depasiri cu 4 oameni in masina ...
Nu stiu in ce masura un 1.5 ar raspunde unei depasiri cu 4 oameni in masina ...
- zeus_anoxia
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Ian 12, 2008 7:22 pm
QUOTE (carstos)Nu stiu in ce masura un 1.5 ar raspunde unei depasiri cu 4 oameni in masina ...
Am un prieten care conduce un Daewoo Espero (motor 1.5 DOHC, 96CP) si, din spusele lui, trebuie sa fi destul de atent in depasiri. Depasiri din scurt nu exista la el si trebuie sa retrogradeze o treapta pt a depasi (indiferent in ce treapta se afla, depasirea nu iese fara retrogradare). Totusi compar o masina noua cu una veche de 11 ani... Oricum, motorul de 1.5 mi se pare cam mic pt gabaritul si greutatea noului Lancer.
Cu stima.
Am un prieten care conduce un Daewoo Espero (motor 1.5 DOHC, 96CP) si, din spusele lui, trebuie sa fi destul de atent in depasiri. Depasiri din scurt nu exista la el si trebuie sa retrogradeze o treapta pt a depasi (indiferent in ce treapta se afla, depasirea nu iese fara retrogradare). Totusi compar o masina noua cu una veche de 11 ani... Oricum, motorul de 1.5 mi se pare cam mic pt gabaritul si greutatea noului Lancer.
Cu stima.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 23 vizitatori