Am facut drive-test cu Lancer Intense 2.0 diesel

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Scrie răspuns
Avatar utilizator
thor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 01, 2008 5:40 pm

Mesaj de thor » Dum Mar 09, 2008 1:28 pm

....eu chiar nu inteleg ce cauta Loganul in discutia asta...?
...si....chiar nu inteleg ce cauta Loganul in orice discutie despre masini.....????

Avatar utilizator
borg
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 08, 2008 6:29 pm

Mesaj de borg » Dum Mar 09, 2008 4:31 pm

QUOTE (Cristi)2dor, omul a vrut sa spuna ca in Romania, conform zicalei "baa frateee masina germana e masina germanaaaa", lancerul o sa rupa orice concurenta. Cred ca are dreptate...
80% dintre romani sunt amatori de tedei, noi sau sh, de cand s-au nascut, turbo, consum mic, cuplu mare...astea sunt cerintele majoritatii de la o masina si e normal... amuzant e cuvantul "sportiv", dar in fine, daca Monica Columbeanu e una dintre cele mai frumoase fotomodele, lancerul tdi de ce nu ar fi masina sport ? asta cu masina japoneza deja e ridicola...
in fine la noi orice e posibil...

Incerci sa fii amuzant dar tre sa si reusesti

Sunt de acord cu tine: exista o zicala de genu ala , dar care nu se aplica in cazul asta.

Incearca sa citesti ce am scris deja in primul post, sa nu ridici intrebari la care ti-am dat deja un raspuns.
Nu sunt chiar asa sigur ca vanzarile Lancerului nou se bazeaza exclusiv pe motorul asta ; inca o data, Mitsu a cumparat patentul de a-l produce de la WV, el fiind produs cu unele modificari in Japonia.
In general, la o masina de productie, un rol important in vanzari il are motorizarea diesel.
Nu am absolut nici o problema ca dieselul e de la mitsu sau patentul provine de la alt supplier- in cazul asta VW. (atata timp cat se incadreaza in euro4 care defineste ultimele norme aparute)
Mai ales ca motorul de VW de pe passat si a4 e deja consacrat, fiind unu foarte bun.
Dar cunosc destui care sunt de parere k daca era de la renault ar fi avut mari indoieli.




In alta ordine de idei Mitsubishi nu fabrica de ieri, de astazi motoare diesel, ma refer la motoarele lor.
Pajero si L200 au motoare diesel MITSUBISHI 100%.
Si acestea chiar sunt motoare adevarate fara sa fac referire la putere/cilindree...
Nu cred ca e nevoie sa spun de Pajero ca la 4x4 e tatal lor al offroadelor, campion Paris - Dakar de 12 ori, samd.
TDI-ul de la VW a luat premiu de fiabilitate...
Fas. )
Se poate compara (nu din punct de vedere al puterii) cu cel de pe Pajero ?
Din punct de vedere al fiabilitatii ma refer.
Crezi ca TDI-ul german indiferent de cilindree/putere ar fi rezistat macar 5% din cursa in conditiile de la Dakar ?
Nici vorba.
OK, nu iei masina sa participi la Dakar cu ea...dar oricum ceea ce am vrut sa se inteleaga e ca Mitsubishi fabrica motoare bune, chiar si diesel... si ma refer strict la motoarele concepute si produse de ei...mecanica, electronica, softul 100% Mitsu.

Comparatia n-are nici o legatura, bine k ai recunoscut.

....Motoare care ar trebui sa se supuna la aceleasi norme ca si cele de la opel sau VW.( nu ar fi putut fi mai prejos ca ele)
iar tu de fapt vrei sa zici "baa frateee masina japonezaaaaa e masina japonezaaa" - concept care ti-a scapat probabil sub atata teorie a chibritului.

sa inteleg k pretentiile tale de la Mitsu pentru motoare diesel ar fi fost ceva gen 1000 CP si sa nu scrie TDI.
Get real man!!!

E ok si vechiul TDI german insa nu il vad potrivit pentru lancer dar fiecare cu preferintele sale.
Mitsubishi a decis sa fabrice masini pentru consumatori si...masini pentru fani.
Ca sa poata fabrica masini pentru fani e nevoie de resurse financiare si cum fanii nu asigura suficient profit atunci e nevoie de consumatori...cat mai multi consumatori...si acestia nu pot fi decat tedeistiiiiii. )
O parte dintre acesti consumatori de masini sport TDI vor deveni fani si vor incepe sa aiba alte preferinte, ceilalti vor migra catre alte marci care vor avea eventual preturi mai mici,ca motorizare vechiul TDI obligatoriu ca e si pe audi dar ala e prea scump...si care bineinteles arata mistoooo ...si si si e spooortt. )
Si cine e cuminte si invata bine primeste si un naviiiigatoor. )



Daca esti fan benzina si crezi ca singuru motiv pentru care un lancer tre sa existe e sa fie evo. Ok. E parerea ta. No comment.


Problema care o ridici tu k de ce nu are mitsu motoare proprii e la fel k cum ziceau epavele vechiului sistem nu ne vindem tara si am ajuns sa falimentam tot.
Ai fi surprins sa afli cat de diferita e perceptia ta fata de realitatea inconjuratoare.
Dar e normal sa mai existe si astfel de mentalitati da babalunca in ro.





Pun pariu ca in curand o sa auzim manele cu lancerul TDI interpretate de Guta si altii ca el...

Cu lanceru' , cu lanceru', nu ma prinde gaboru,
Cu lanceru, cu lanceru, alerg ca shumacheru,
Toti dusmanii-mi poarta pica,
Dar cu lanceru nu-mi e frica
...


Dar mult mai putin decat in mertz,bmw sau logan
In rest vad k nu te-a ocolit talentu )))
Din punctul asta de vedere chiar apreciez k nu iti place Lanceru.
N-am vrea sa fim bagati cu totii in aceeasi oala.



)

Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Dum Mar 09, 2008 4:53 pm

QUOTE (borg)QUOTE (2dor)Auzi la el ce reclama face la Lancer, sportiva a, daca Lancer e sportiv atunci Logan DCI cu I rosu este supercar. Cica nu are concurenta, auzi mai revino pe Pamant si dupa aia poti sa scrii. Macar daca scriai si tu mai echidistant, dar asa si alora care vor sa isi ia Lancer cam le dai de banuit. Dotari standard de exceptie auzi, pai cred ca tu vii de pe Dacia berlina si ti se par toate chestiile de pe Lancer super dotari evident, ai vazut si tu masina cu mai multe decat volan si pedale.

Si apropo de zgomotul motorului, la Octavia 2 cu motor de 1.9 diesel si 102 CP, cand turezi motorul suna de o mie de ori mai misto decat la Lancer, turat motorul ala chiar e placut.

Din toata insiruiala aia de cuvinte goale aruncate nu ai reusit sa dai nici un raspuns, sau sa combati vreun statement.

Asta e parerea mea obiectiva, argumentata, dupa ce am facut test driveul.
Dupa cum ziceam in postul precedent sunt destui frustrati pe forumul asta si se intelege cand zici daca Lancer e sportiv atunci Logan DCI cu I rosu este supercar ) E greu pentru tine sa poti sa mai ai o parere dupa ce ai fost expus toata viata la Dacie.
eu ti-as recomanda daciaclub.ro sa vorbesti acolo despre ce tunning pe logan mi-am facut, cum am reusit sa depasesc suta cu loganu , chestii din asta whatever.


Observ ca un criteriu important, de fapt si singuru, pentru tine cand iti iei masina e zgomotul motorului . ) .
Daca ai fost expus si la manele toata viata e si mai de inteles : n-auzi maneaua frateeee in habitaclu cum o auzi in logan ))
Alt motiv ar fi prea pueril pentru tine =))

Deci ,inca o data daca nu te duce capu sa imi raspunzi la o simpla intrebare pe care am pus-o in postul precedent :
unde mai gasesti un 2.0 diesel de 140 CP pus pe o masina , din 2008 ,ce rupe din punct de vedere al designului la pretul asta- lasand la o parte dotarile standard de exceptie?

ti-am zis :
Daciaclub.ro - acolo e locul tau


Bai "resistance is futile", eu te inteleg, nu ai condus in viata ta nici o masina si logic, cand ai pus mana pe un Lancer diesel il consideri cea mai tare masina. Pai iti spun eu ca atunci cand am venit de pe Lancer-ul meu 2.0 benzina si am condus tractorul ala, dupa aia am facut o cura de 6500 rpm, sa imi aduc aminte ce inseamna motor pe benzina turat care suna demential. Ai tupeul sa vii pe forum, sa spui ca mama ce tare e o masina, dupa ce sustii ca ai condus-o? Sincer ma indoiesc. Oricum ma simt pe daciaclub.ro foarte bine sa stii, ma vad cu cativa baieti care nu mai au Dacii si care isi fac modificari pe masini, foarte interesante, nu tampenii, o sa iti pun un link sa vada si ochiul tau. Sa stii ca Solenza mi-am antifonat-o dupa niste informatii de pe daciaclub.ro, si rezultatul a fost exceptional, insa din pacate prostimea considera ca acolo nu se vorbeste decat de chiptuning, aripioare de rechin si eleroane cat mai mari. Legat de manele sa stii ca ascult si din alea ca nu am ce face, destui dau manelele la maxim cand stau la semafoare, sau pe strada mai sunt unii cu telefoanele in mana care trebuie sa impartaseasca la toti ce muzica au pe el. Noroc cu One FM ca ii mai bruiez si eu la semafor. Si ca sa iti raspund si la marea ta intrebare, as lua Honda Civic 2.2 diesel oricand, aia chiar e nava spatiala. Eu macar am spus in review-ul despre Lancer Intense 2.0 diesel si ce mi-a placut si ce nu, dar am spus detaliat, tu spui ca e misto, si ca e tare, si ca e superb, si ca merita, e foarte explicit sa stii. A si cred ca pentru tine motorul TDI este un monument al tehnologiei. Si sa stii ca aia de prefera sa isi ia Renault Clio RS cam o sa faca ceva pe Lancer-ul tau 2.0 TDI.

http://www.daciaclub.ro/Megane-Sedan-t94646.html

Avatar utilizator
damutz
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iul 06, 2007 4:22 pm

Mesaj de damutz » Dum Mar 09, 2008 4:56 pm

QUOTE (thor)....eu chiar nu inteleg ce cauta Loganul in discutia asta...?
...si....chiar nu inteleg ce cauta Loganul in orice discutie despre masini.....????

s-a ajuns la concluzia unanima ca un logan face in linie dreapta un lancer 1.5. mai sunt cativa rebeli care zic contrariul dar noi,restul, ii vom convinge sa renunte la ideea asta.

In alta ordine de idei, lancerul ca si alte modele e facut in europa nu in japonia.din cate stiu eu,taxa pe produsele din afara europei nu a disparut ci e de 10% si astia 10% nu se reflecta in preturile de pe siturile oficiale mitsubishi romania.

PS presimt ca va incepe un sir de discutii interminabile intre cristi si borg, daca nu aici, in alte zone ale forumului.eu aduc popcornu,cine vine cu berea?si cu un soft text2speech? )

Avatar utilizator
borg
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 08, 2008 6:29 pm

Mesaj de borg » Dum Mar 09, 2008 7:32 pm

QUOTE (2dor)QUOTE (borg)QUOTE (2dor)Auzi la el ce reclama face la Lancer, sportiva a, daca Lancer e sportiv atunci Logan DCI cu I rosu este supercar. Cica nu are concurenta, auzi mai revino pe Pamant si dupa aia poti sa scrii. Macar daca scriai si tu mai echidistant, dar asa si alora care vor sa isi ia Lancer cam le dai de banuit. Dotari standard de exceptie auzi, pai cred ca tu vii de pe Dacia berlina si ti se par toate chestiile de pe Lancer super dotari evident, ai vazut si tu masina cu mai multe decat volan si pedale.

Si apropo de zgomotul motorului, la Octavia 2 cu motor de 1.9 diesel si 102 CP, cand turezi motorul suna de o mie de ori mai misto decat la Lancer, turat motorul ala chiar e placut.

Din toata insiruiala aia de cuvinte goale aruncate nu ai reusit sa dai nici un raspuns, sau sa combati vreun statement.

Asta e parerea mea obiectiva, argumentata, dupa ce am facut test driveul.
Dupa cum ziceam in postul precedent sunt destui frustrati pe forumul asta si se intelege cand zici daca Lancer e sportiv atunci Logan DCI cu I rosu este supercar ) E greu pentru tine sa poti sa mai ai o parere dupa ce ai fost expus toata viata la Dacie.
eu ti-as recomanda daciaclub.ro sa vorbesti acolo despre ce tunning pe logan mi-am facut, cum am reusit sa depasesc suta cu loganu , chestii din asta whatever.


Observ ca un criteriu important, de fapt si singuru, pentru tine cand iti iei masina e zgomotul motorului . ) .
Daca ai fost expus si la manele toata viata e si mai de inteles : n-auzi maneaua frateeee in habitaclu cum o auzi in logan ))
Alt motiv ar fi prea pueril pentru tine =))

Deci ,inca o data daca nu te duce capu sa imi raspunzi la o simpla intrebare pe care am pus-o in postul precedent :
unde mai gasesti un 2.0 diesel de 140 CP pus pe o masina , din 2008 ,ce rupe din punct de vedere al designului la pretul asta- lasand la o parte dotarile standard de exceptie?

ti-am zis :
Daciaclub.ro - acolo e locul tau


Bai "resistance is futile", eu te inteleg, nu ai condus in viata ta nici o masina si logic, cand ai pus mana pe un Lancer diesel il consideri cea mai tare masina. Pai iti spun eu ca atunci cand am venit de pe Lancer-ul meu 2.0 benzina si am condus tractorul ala, dupa aia am facut o cura de 6500 rpm, sa imi aduc aminte ce inseamna motor pe benzina turat care suna demential. Ai tupeul sa vii pe forum, sa spui ca mama ce tare e o masina, dupa ce sustii ca ai condus-o? Sincer ma indoiesc.
Oricum ma simt pe daciaclub.ro foarte bine sa stii, ma vad cu cativa baieti care nu mai au Dacii si care isi fac modificari pe masini, foarte interesante, nu tampenii, o sa iti pun un link sa vada si ochiul tau. Sa stii ca Solenza mi-am antifonat-o dupa niste informatii de pe daciaclub.ro, si rezultatul a fost exceptional, insa din pacate prostimea considera ca acolo nu se vorbeste decat de chiptuning, aripioare de rechin si eleroane cat mai mari. Legat de manele sa stii ca ascult si din alea ca nu am ce face, destui dau manelele la maxim cand stau la semafoare, sau pe strada mai sunt unii cu telefoanele in mana care trebuie sa impartaseasca la toti ce muzica au pe el. Noroc cu One FM ca ii mai bruiez si eu la semafor. Si ca sa iti raspund si la marea ta intrebare, as lua Honda Civic 2.2 diesel oricand, aia chiar e nava spatiala. Eu macar am spus in review-ul despre Lancer Intense 2.0 diesel si ce mi-a placut si ce nu, dar am spus detaliat, tu spui ca e misto, si ca e tare, si ca e superb, si ca merita, e foarte explicit sa stii. A si cred ca pentru tine motorul TDI este un monument al tehnologiei. Si sa stii ca aia de prefera sa isi ia Renault Clio RS cam o sa faca ceva pe Lancer-ul tau 2.0 TDI.

http://www.daciaclub.ro/Megane-Sedan-t94646.html


Lasand la o parte faptul ca te-ai contrazis singur ( deci pana la urma am condus-o sau nu ?! ) subiectul conversatiei era motorul diesel
Clio RS nu intra in aceasta categorie si nu am Lancer.
intrebarea mea era : unde mai gasesti un 2.0 diesel de 140 CP pus pe o masina , din 2008 ,ce rupe din punct de vedere al designului la pretul asta(21.000) - lasand la o parte dotarile standard de exceptie

raspunsul tau "Honda" e gresit. De fapt asta e singurul tau raspuns la orice intrebare . Ai confundat cu forumu de la Honda.)

De fapt reactia ta e normala avand in vedere ca esti posesorul unui lancer de generatie anterioara .Ma uitam pe autovit cat de multi isi vind lancerul vechi de cand s-a lansat cel nou. Se intampla sa isi mai ia si lumea teapa. Nimeni nu se astepta sa iasa cel nou asa frumos. Si tu te-ai grabit ca fata mare .)
Ce pot sa zic anteriorul model era nereusit rau la design, dupa ce l-ai descris si tu cu pacate pe care le are , atunci rana e si mai adanca.
Frustrarea ta e de inteles ; Vrei prin orice mijloace sa demonstrezi ca modelul cel nou e nereusit si probabil in sinea ta ,inainte sa te culci, sa ai constiinta impacata ca tot al vechiu era scula : agatandu-te de teoria plasticului si al zgomotului motorului.

honda civic te duce in 24-25.
personal nu imi place deloc designul hondei civic. De la spate seamana cu un carutz cu rotile mici bagate in interior, caroseria inglobandu-le excesiv- problema de design asta e.
genul asta de abordare a unui nou model de design este extrem de expus la o deloc binevenita primire din partea publicului.
au vrut nava spatiala a iesit carutz spatial.

Repet: Lancerul e facut in Jap. toate taxele non-ue sunt incluse in pretu de baza.

anyway Continuare placuta pe daciaclub: sa ne tii la curent cum e cu antifonarea la Solentza

PS : You will not be assimilated

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Dum Mar 09, 2008 9:49 pm

[quote=borg]
Incerci sa fii amuzant dar tre sa si reusesti
[/quote]
Depinde de ce si cum interpretezi...
Tu ai intrat pe forum ca sa agati pe cineva sau sa discuti referitor la masini ?
Cauti pe cineva amuzant si care sa fie si de acord cu tine ?
Cred ca ai gresit persoana...
Mai cauta.
boooorg, trezeste-te, subiectul e lancer tdi... :wink:

[quote=borg]
Sunt de acord cu tine: exista o zicala de genu ala , dar care nu se aplica in cazul asta.
[/quote]
Si da si nu.
E drept ca de cand cu Toyota zicala asta a suferit modificari, dar inca e valabila si se aplica.

[quote=borg]
Incearca sa citesti ce am scris deja in primul post, sa nu ridici intrebari la care ti-am dat deja un raspuns.
[/quote]
Nu ai spus nimic nou ca sa te intreb ceva.
Nu fi suparat, o sa ma gandesc si o sa te intreb ceva, acum insa nu am o intrebare care sa se ridice la nivelul cunostintelor tale in domeniul auto...

[quote=borg]
Nu sunt chiar asa sigur ca vanzarile Lancerului nou se bazeaza exclusiv pe motorul asta
[/quote]
Clar, e vorba de design in primul rand si doar intr-o oarecare masura e vorba de motorul asta extrem de cautat si apreciat in RO. Ai interpretat gresit cele spuse de mine mai sus. Am facut niste asocieri intre numarul mare de amatori de TDI/masini cu acest motor din RO si succesul pe care il are si mai ales il va avea Lancerul...dar nu cum le-ai inteles tu.
Amatori de TDI sunt foarte multi, asta e bine. Dupa cum gandesc unii motorul asta va fi ok si peste 20 de ani pentru ca a fost ok si acum 10 ani.
Absolut nici o problema...
Am vrut sa spun altceva, poate intelegi de data asta.
Audi arata bine dar e scump, vw arata la fel de cand e lumea, octavia nu e asa impresionanta la design, samd...intr-un cuvant plictiseala...
Problema amatorilor de TDI la masinile lor o reprezinta designul care nu a mai suferit nici o inovatie semnificativa.
Si atunci lancerul vine sa rezolve problema asta care nu este deloc noua.
O masina ceva mai ieftina, o motorizare "cunoscuta", apreciata, un design de rupt gura + altele.
Asta e lancerul TDI.

[quote=borg]
; inca o data, Mitsu a cumparat patentul de a-l produce de la WV, el fiind produs cu unele modificari in Japonia.
In general, la o masina de productie, un rol important in vanzari il are motorizarea diesel.
[/quote]
Si asta inseamna ca e o masina japoneza nu ?
Ok, sa zicem ca ai dreptate desi ar fi interesant de aflat mai multe...
Piesele pentru motor unde sunt fabricate ?
Eu cred ca in Japan se face doar asamblarea nu si producerea componentelor.
Mai detaliaza subiectul asta, te rog.

[quote=borg]
Nu am absolut nici o problema ca dieselul e de la mitsu sau patentul provine de la alt supplier- in cazul asta VW. (atata timp cat se incadreaza in euro4 care defineste ultimele norme aparute)
[/quote]
Crezi ca ma intereseaza ce probleme ai sau nu ai tu ?
E alegerea ta si nu o comentez.

Japonezii de la Mitsubishi au anuntat producerea unui nou motor diesel de 2.0 litri cu standarde Euro 5.

Mitsubishi a anuntat producerea unui nou motor diesel de 2.0 litri doatat cu Euro 5. Noul motor japonez va fi disponibil pe piata europeana incepand cu anul 2009, cu un an mai devreme decat era stabilit.
Diesel-ul de 2.0 litri va fi produs la fabrica companiei din Kyoto si va fi livrat si pentru alte piete dupa lansarea in Europa. Motorul va dispune de un supraalimentator de inalta performanta si calitati superioare de combustie. Noul motor a fost gandit pentru a respecta standardele europene.

La ce dracu s-au mai apucat astia sa dezvolte diesel euro 5 cand exista TDI-ul care...stai sa citesc ce ai scris mai jos ca ai zis frumos...ah da, care e deja consacrat si foarte bun. )

[quote=borg]
Mai ales ca motorul de VW de pe passat si a4 e deja consacrat, fiind unu foarte bun.
[/quote]
Consacrat unde ? La Floarea din Gradina ?
Repet, poate intelegi in cele din urma, motorul asta este OK, nu atat de ok pe cat vor unii sa sugereze, dar la vremea lui
a fost tot ce se poate mai bun in materie de diesel. Acum, nu.
Si pe lancer e mai zgomotos decat pe alte masini care il au sub capota.
Consacreaza-te tu cu el. Eu nu am nimic impotriva.

[quote=borg]
Dar cunosc destui care sunt de parere k daca era de la renault ar fi avut mari indoieli.
[/quote]
Posibil.

[quote=borg]
Comparatia n-are nici o legatura, bine k ai recunoscut.
[/quote]
Nu ma asteptam sa intelegi ceva din ce am scris mai sus.
Nu era o comparatie...
Sunt motoare apreciate, ieftine si destul de fiabile...si motoare foarte bune, exceptionale, spectaculoase insa mai rare pe la noi, motiv pentru care nu au apucat sa ajunga la nivelul de consacrare nationala.

[quote=borg]
iar tu de fapt vrei sa zici "baa frateee masina japonezaaaaa e masina japonezaaa" - concept care ti-a scapat probabil sub atata teorie a chibritului.
[/quote]
iarasi iti dai cu presupusul... )
zicala asta e un concept pentru tine ?
Ok.
Nu, nu vreau sa zic asta. Masinile japoneze au minusurile lor doar ca nu sunt atat de grave ca la unele dintre europene.
Fiabilitatea prin care s-au impus pe o piata unde zicala "masina germana e masina germana" s-a datorat tocmai propriilor tehnologii si nu ale altora... :-D

[quote=borg]
sa inteleg k pretentiile tale de la Mitsu pentru motoare diesel ar fi fost ceva gen 1000 CP si sa nu scrie TDI.
Get real man!!!
[/quote]
Si aici iti dai cu presupusul referitor la ce vreau eu fara sa fi incercat sa intelegi cate ceva din posturile anterioare.
Pretentiile mele de la mitsu nu au nici o legatura cu motoarele diesel.
Am asteptat aparitia noului lancer in speranta ca or sa iasa pe piata cu o gama de motoare pe benzina suficient de potenta si diversificata pentru a veni in intampinarea unor cerinte ceva mai sportive...am spus eu undeva mai sus cat de sportive.

[quote=borg]
Daca esti fan benzina si crezi ca singuru motiv pentru care un lancer tre sa existe e sa fie evo. Ok. E parerea ta. No comment.
[/quote]
De la 140Cp la 300CP e distanta unchiule.
Ar mai fi mers un 180CP - 200CP, nu ?
OK, ar mai fi o sansa, ralliartul, dar numai daca pretul se mentine pana in 30.000 DDP...

[quote=borg]
Problema care o ridici tu k de ce nu are mitsu motoare proprii e la fel k cum ziceau epavele vechiului sistem nu ne vindem tara si am ajuns sa falimentam tot.
Ai fi surprins sa afli cat de diferita e perceptia ta fata de realitatea inconjuratoare.
Dar e normal sa mai existe si astfel de mentalitati da babalunca in ro.
[/quote]
Tu ai o problema, si nu numai de gandire...
In aria asta nu e vorba de mine ) ...e vorba de lancerul tdi.
Nu esti primul care se leaga de mine dar ceilalti au mai si spus cate ceva despre masina asta.
Tu ? Batman, Batman... )
Raule...)
Spune-ne cate ceva despre lancer daca poti...

Faci niste analogii uluitoare...inca un specialist in economie si politica...
Normal, exact la ce se pricepe tot romanul mancator de seminte.
Le zici bine, nu vei sa candidezi ?

Ai tot incercat, dar aici chiar ai reusit sa dai cu mucii in fasole...
Se vede ca faci politica la scara cu pensionarii din bloc sau dupa caz, vecinii...
La care realitate inconjuratoare te referi ? La aia care roieste in jurul tau ?
Te intreb pentru ca in RO, realitatile sunt mai multe si foarte diverse...
Mai zi-mi asta cu globalizarea ca imi place.
Globalizarea asta e discutabila...
Pe termen scurt e OK, rezolva niste situatii care tin de prezent dar nu reprezinta o solutie definitiva.
Diversitatea tehnica si financiare, concurenta, inovatiile tehnice...sunt benefice pentru consumatori...altfel aveam si acum calculatoare cat sifonieru' bunicii.

Nu e o crima sau o infractiune ca un producator sa cumpere tehnologie.
E chiar benefic in unele cazuri si uneori nu numai din punct de vedere financiar.
E clar de ce au ales solutia TDI...
EU este inca o piata mica pentru Mitsubishi iar in USA dieselul nu conteaza.
In situatia asta nu ar fi avut sens sa piarda timp si bani sa dezvolte un diesel acum.
Cu toate acestea aveau nevoie de un diesel pentru a intra pe piata cu o oferta minimala si ajungand la un acord cu VW s-a ajuns ca lancerul diesel sa fie echipat cu motorul tdi.
Afaceri...
Felicitari! )
Bine ca nu procedeaza toti la fel...
Oricum cred ca e o solutie temporara.

[quote=borg]
Dar mult mai putin decat in mertz,bmw sau logan
[/quote]
Cum le stii tu pe toate...

[quote=borg]
In rest vad k nu te-a ocolit talentu )))
[/quote]
Pai in fiecare vara petrec si cate o saptamana pe litoralul nostru.
Sa nu mai zic concertele in aer liber de la intersectii...la volan cate o "vedeta" manelista...
Si ca bonus un nor de fum negru si inecacios de la un TDI "consacrat"... )
Grabeste-te!
Luna asta poti fi chiar tu vedeta!!!

[quote=borg]
Din punctul asta de vedere chiar apreciez k nu iti place Lanceru.
[/quote]
Ma bucur ca apreciezi si tu ceva dar iarasi apreciezi prost.
In fine...

[quote=borg]
N-am vrea sa fim bagati cu totii in aceeasi oala.
[/quote]
Ai oala ta, stai linistit.

...

Avatar utilizator
hot
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 08, 2007 6:58 pm

Mesaj de hot » Dum Mar 09, 2008 10:01 pm

Una peste alta un lucru este clar:Lancerul a starnit pasiuni pe forum(chiar daca sunt contradictorii)

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Dum Mar 09, 2008 10:10 pm

Da.
Nu sunt chiar atat de contradictorii pe cat par...dar cum unii inteleg sa se ia de altii...rezulta aceste discutii.
Eu am terminat demult ce am avut de spus, insa cand sa zic ca am incheiat discutiile despre subiectul asta, apare cate unu care nu are alta treaba decat sa ma muste de fund.

Daca ar avea ceva in cap, ar intelege ca in felul acesta nu fac decat sa continuie genul asta de discutie...
Si pana la urma la o citire mai atenta s-ar putea sa se constate ca nu contest masina...e vorba doar de niste aspecte...

Mult Succes!

Avatar utilizator
paul.todea
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 24, 2008 12:37 am

Mesaj de paul.todea » Dum Mar 09, 2008 11:44 pm

hot ai mare dreptate, lancerul asta nou chiar naste imense pasiuni.Incredibil.Am vazut ca s-a pomenit chiar si pe forumul mazda de lancerul 2008(de bine).Pentru cei suparati pe diesel pot sa le spun ca porsche va introduce pe cayenne un diesel.Eeeeeeeeeiiiiiiiii, ce ziceti.Poate urmeaza sa vedem un diesel si pe ferrari .Mai in gluma mai in serios cine nu e multumit cu benzinarul de 1.8 sa isi ia ralliartul, iar cine nu are bani pur si simplu sa schimbe marca.Nu trebuie sa va dati in cap aici pe forum.Nu stiu de unde tot apar zvonuri ca s-ar mota pe lancer u diesel de 2.2, ca se va produce un diesel euro 5, cert e ca deocamdata sunt doar zvonuri, iar pana atunci dieselul VW e unul corect.Noua mazda 6 vine si ea cu un diesel de 2 L 140 CP , cuplu 330Nm EURO 4, deci nimic spectaculos, iar despre benzinare stau mult mai rau decat mitsu, cel mai puternic fiind de 2.5L si 170 cp.E un rahat pe bat colorat.Si haidei sa fim seriosi ca nici honda nu impresioneaza prea tare la motoarele uzuale, adica cele pt oamenii obisnuiti.Eu zic ca la capitolul motoare nemtii sunt imbatabili la ora actuala.Vedeti tsi-urile VW, benzinarele BMW, tdi-ul de 3L VW, etc...Eu zic ca singurii producatori care conteaza la capitolul motoare sunt VW si BMW.In 2006 clasamentul a fost f asemanator cu cel din 2007


Vedeti clasamentul celor mai bune motoare ale anului 2007:

Results
points
1. BMW 3-litre Twin Turbo (335i) 395

2. Volkswagen 1.4-litre FSI (TSI) (VW Golf, Touran, Jetta) 259

3. Porsche 3.6-litre Turbo (911 Turbo) 252

4. BMW 5-litre V10 (M5, M6) 241

5. Volkswagen/Audi 2-litre Turbo FSI (A3, A4, A6, TT, Golf GTi, Eos, Jetta, S�koda Octavia, Seat Altea, Leon) 154

6. BMW-PSA 1.6-litre Turbo (Cooper S, Peugeot 207) 135

7. BMW 2.5-litre 6-cylinder (325, 525, Z4, X3) 58

8. Toyota 1-litre 3-cylinder (Aygo, Yaris/Echo/Vitz, Citroen C1, Peugeot 107) 56


Va pun si linkul http://www.ukintpress.com/engineoftheye ... inner.html

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Dum Mar 09, 2008 11:59 pm

QUOTE (paul.todea)... ca se va produce un diesel euro 5, cert e ca deocamdata sunt doar zvonuri

zvonuri vechi din presa...
http://revista-presei.phobia.ro/motor_m ... sel_euro_5
http://www.automarket.ro/stiri/motor-mi ... -2846.html
http://www.greencarcongress.com/2007/08 ... -to-s.html

QUOTE (paul.todea)iar despre benzinare stau mult mai rau decat mitsu, cel mai puternic fiind de 2.5L si 170 cp.E un rahat pe bat colorat.
Da, ai dreptate. Fix un rahat pe bat colorat.
Mitsu sta mai bine, motorul de 2.4 world engine scoate 170CP...dar e 2.4.
Dar de fapt nu e deloc pe piata noastra.
Asta ca veni vorba de aspirate.

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 71 vizitatori