Pagina 1 din 1

Scris: Mie Aug 22, 2012 10:55 am
de Hor3a
Salutare,

Binenteles dupa ce am facut DPFOFF, si am sperat ca am terminat cu problemele, fiindu-mi felul ghinionist, "Dorel" dupa ce apus carcasa de la DPF inapoi a mai gasit el o gaura pe unde sufla putin si din comoditate, a sudat direct pe masina, folosind nu stiu ce protectie pe baterie (o tampenie). Supriza a fost ca dupa asta masina sa nu mai porneasca, invarte, pompa de motorina merge, dar nu am presiune de conbustibil pe injectoare. Problema este ca masina nu da nici o eroare....are cineva vreo idee?

Scris: Mie Aug 22, 2012 5:18 pm
de 5145h
AI verificat toate sigurantele?

Scris: Vin Aug 24, 2012 1:03 am
de 9mm
Din ceea ce spui tu aici eu inteleg ca sa folosit sudura cu arc electric direct pe masina fara a mai da jos bornele de pe baterie , fapt care este foarte grav deaorece circuitul este inchis si se poate "" praji "" centrala motorului (calculatorul) , parerea mea umila referitor la faptul ca nu exista erori este ca aparatul (testerul) de diagnoza nu se conecteaza cu centrala masinii aceasta putand fi arsa din cauza sudurii , nu dispera daca s-a ars se poate repara in majoritatea cazurilor .....bafta

Scris: Vin Aug 24, 2012 9:48 am
de driverx
Daca testerul nu s-ar putea conecta, ar da el o eroare de conexiune.

Scris: Vin Aug 24, 2012 11:01 am
de Flipper
Si eu cand am schimbat finala au pus o siguranta pe bonele bateriei siau sudat direct pe masina, dar nu am patit nimic din fericire.

Scris: Joi Aug 30, 2012 12:29 pm
de andrei
Urat episod, sa speram ca e doar ceva minor.

Vesti?