Pagina 1 din 1

Scris: Lun Oct 29, 2012 4:14 pm
de x300xrkh
Salutare,
La prima revizie pe care am facut-o la lancerul meu 1.6 ( aprox.16000km) mi-au pus ulei Mobil 10W40.-revizia am facut-0 in Bucuresti langa Mall Baneasa
Ce parere aveti ? Avand in vedere ca se pare dupa graficul din carte cel mai bun tip de ulei este 0W20, iar dupa schimb am observat consum mai mare de benzina , automat uzura mai mare etc.
Astept parerile voastre.

Scris: Lun Oct 29, 2012 9:50 pm
de Flipper
orice ulei intre 0w20 si 10w40 poate chair si mai vascos nu mai retin exact cat scrie in carte, e bun. Eu iti recomand sa pui ulei bun indiferent de vascozitate. La motoarele noi(euro 5) se pune deobicei ulei mia putin vascos 0w20, 5w20, 0w30,5w30. Eu la prima revizie am pus mobil 5w40 iar la a doua mobil ESP 5w30. DUpa prima revizie si la mine a crescut putin consumul ceea ce ma face sa cred ca masi a venit din fabrica cu ulei 0w20.

Eu prefer sa vin la revizie cu uleiul si consumabile cumparate de mine pt ca cei din service daca ii intrebi de 10 ori in zece zile consecutve ce ulei iti baga ina masina iti vor da 10 raspunsuri diferite. Eu am intrebat de 3 ori si au zis pe rand mtsubishi 0w20, Mobil 0w20, Mobil ESP 5w30 asa ca am preferat sa cumpar eu uleiul si filtrele si asa am scutit 250RON.

Multe serviceuri au pretentie de reprezentanta dar daca ii intrebi dece pun uleiul x in masina iti zice ca asa recomanda producatorul dar asta nu raspuns care sa multumeasca un posesor de autoturis care totusi mai are habar de ceva mecanica.

In concluzie pune piese siconsumabile de calitate asta nu inseamna neaparat originale iar ca ulei alege un varf de gama de la un producator renumit.

Scris: Lun Oct 29, 2012 11:25 pm
de Alex44
Pai 10w40 nu gasesti nimic bun, e semi-sintetic. Eu le dadeam cu bidonul in cap. 5w30 toata ziua, daca nu ai chef sa dai 17E/L de amsoil 0w20. Eu am fost foarte incantat de shell, dar si aral 5w30 e foarte bun si destul de ieftin pe la noi.

Eu am pus 0w20 in suzuki de paste, si am facut 4000 cu el si cred ca la 5000 il dau afara. Masina merge brici, consuma mai putin, dar uleiul a inceput sa se inegreasca si nu imi inspira incredere sa il las mai mult. Tragic avand in vedere pretul exorbitant ).

Daca alergi masina, sau stai mult in ambuteiaje pe canicula, pune 0w40. E foarte fluid dar nu se subtiaza tare la temperatura foarte mare, asa ca si daca fierbi motoru in trafic si pleci in goana cand prinzi liber si ii dai pana pe rosu nu se taie pelicula de ulei.

Scris: Mie Oct 31, 2012 9:49 am
de x300xrkh
Zi mi si mie de unde pot lua consumabile ? Un site ceva

Scris: Mie Oct 31, 2012 11:51 am
de Flipper
Eu am luat consumabilele de pe autokarma. Am ales toate filtrele MANN, dar cel de aer nu l-am montat pt ca cel original nu era imbaxit. Filtrele au costat 216RON fata de 450Ron cat erau la reprezentanta.

Scris: Joi Noi 01, 2012 1:31 pm
de x300xrkh
Au astia niste preturi la reprezentanta dar asa e la prima revizie .Te arzi prima oara . O sa imi iau eu toate piesele necesare pt a doua revizie. Ce am citit NIPPARTS ar fi ok .
Tot astia de la reprezentanta mi au spus ca trebuie sa schimb placutele de frana la urmatoarea revizie ceeea ce mi se pare aiurea , probabil o sa am in jur de 30000km . La 30 000 sa schimbi placurete??????? Ciudat rau

Scris: Joi Noi 01, 2012 3:34 pm
de sabin.b
Eu am schimbat plăcuţele pe faţă la a doua revizie. ?nsă eu am avut 40.000 km şi mi-au spus că mai mergeau ?ncă vreo 5000 km. Şi mai contează şi stilul de condus.

Scris: Joi Noi 01, 2012 6:38 pm
de nini
eu placutele originale le-am schimbat la 27.000 km, alti colegi de pe forum le-au schimbat si mai repede.
conteaza foarte mult unde faci km - oras sau afara- si stilul de condus.

Scris: Vin Noi 02, 2012 9:51 am
de Flipper
Eu am 36.000km si inca nu am schimbat placutele mai au cam 40%, dar au cam inceput sa scartaie.

Scris: Vin Noi 02, 2012 5:41 pm
de nini
carne mai aveau si ale mele dar scartaiau si huruiau ca naiba.