Informatii despre Lancer 1.8
- Bogdan3006
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Mar 30, 2008 7:06 am
Eu am doar 1400 km facuti cu 1.8 CVT si nu aveam voie sa depasesc 3500 rotatii (desi de cateva ori am ajuns pt. 1-2 secunde si la 5000). E prea devreme pentru concluzii, doar o prima impresie:
- motorul trage foarte bine chiar de la turatii joase
- motorul pare silentios. La turatii in jur de 3500 si la viteza nu am auzit de loc motorul, zgomotul de la rulaj acoperindu-l complet
- am postat cateva observatii despre consum pe topicul existent. Consumul la viteza constanta de cca. 140 era spre 9.1
Deja am avut cateva dueluri prostesti cu BMW, Mercedes, VW (nu credeam ca ma voi preta la astfel de stupizenii, dar Lancerul obliga...). Deocamdata Lancer rules!
- motorul trage foarte bine chiar de la turatii joase
- motorul pare silentios. La turatii in jur de 3500 si la viteza nu am auzit de loc motorul, zgomotul de la rulaj acoperindu-l complet
- am postat cateva observatii despre consum pe topicul existent. Consumul la viteza constanta de cca. 140 era spre 9.1
Deja am avut cateva dueluri prostesti cu BMW, Mercedes, VW (nu credeam ca ma voi preta la astfel de stupizenii, dar Lancerul obliga...). Deocamdata Lancer rules!
- Bogdan3006
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Mar 30, 2008 7:06 am
QUOTE (Lancerlot)Eu am doar 1400 km facuti cu 1.8 CVT si nu aveam voie sa depasesc 3500 rotatii (desi de cateva ori am ajuns pt. 1-2 secunde si la 5000). E prea devreme pentru concluzii, doar o prima impresie:
- motorul trage foarte bine chiar de la turatii joase
- motorul pare silentios. La turatii in jur de 3500 si la viteza nu am auzit de loc motorul, zgomotul de la rulaj acoperindu-l complet
- am postat cateva observatii despre consum pe topicul existent. Consumul la viteza constanta de cca. 140 era spre 9.1
Deja am avut cateva dueluri prostesti cu BMW, Mercedes, VW (nu credeam ca ma voi preta la astfel de stupizenii, dar Lancerul obliga...). Deocamdata Lancer rules!
Si cum ai reusit sa ii faci tu la dueluri daca nu poti sa depasesti 3500? Poate ei nu stiau ca se intrec cu tine
Glumesc.. nu o lua in nume de rau dar mi-a placut cum se bateau cap in cap afirmatiile. Stii ce sunt curios, sa inregistrezi o accelerare de la 0 la 100 km/h dupa ce faci rodajul si sa ne spui daca e la fel ca in specificatii. De exemplu la diesel in carte este 9.7 dar o face in 9.0-9.2, date luate dupa http://autozeitung.de/ site care testeaza toate masinile pe circuitul lor. Dar nu numai acceleratia la diesel nu corespunde cat si caii declarati care defapt sunt 160 Ma uitam pe niste topicuri de afara si am vazut ca erau niste americani care au testat asta si la fel, le-au dat o acceleratie mai buna decat in carte la motorul de 2.0 benzina.
- motorul trage foarte bine chiar de la turatii joase
- motorul pare silentios. La turatii in jur de 3500 si la viteza nu am auzit de loc motorul, zgomotul de la rulaj acoperindu-l complet
- am postat cateva observatii despre consum pe topicul existent. Consumul la viteza constanta de cca. 140 era spre 9.1
Deja am avut cateva dueluri prostesti cu BMW, Mercedes, VW (nu credeam ca ma voi preta la astfel de stupizenii, dar Lancerul obliga...). Deocamdata Lancer rules!
Si cum ai reusit sa ii faci tu la dueluri daca nu poti sa depasesti 3500? Poate ei nu stiau ca se intrec cu tine
Glumesc.. nu o lua in nume de rau dar mi-a placut cum se bateau cap in cap afirmatiile. Stii ce sunt curios, sa inregistrezi o accelerare de la 0 la 100 km/h dupa ce faci rodajul si sa ne spui daca e la fel ca in specificatii. De exemplu la diesel in carte este 9.7 dar o face in 9.0-9.2, date luate dupa http://autozeitung.de/ site care testeaza toate masinile pe circuitul lor. Dar nu numai acceleratia la diesel nu corespunde cat si caii declarati care defapt sunt 160 Ma uitam pe niste topicuri de afara si am vazut ca erau niste americani care au testat asta si la fel, le-au dat o acceleratie mai buna decat in carte la motorul de 2.0 benzina.
QUOTE Si cum ai reusit sa ii faci tu la dueluri daca nu poti sa depasesti 3500? Poate ei nu stiau ca se intrec cu tine Nu e nici o contradictie in ce am scris, cu mentiunea ca nu era cursa de demaraj de la zero, ci intrecere in trafic pe sosea, cu un start lansat la cca. 130 km/ora. Din cate am observat, CVT-ul tine turatia la 2500 la viteza constanta de 130 km/h, cca. 2750 la 140 km/h etc. De la astfel de viteze si turatii, daca accelerez brusc la 3500 rotatii, motorul trage foarte bine si in putine secunde (scuze ca nu pot preciza mai exact...) ajunge la 160 - 170 km/h. La 170 nu se mai tinea nimeni dupa mine, probabil pe considerentul ca "lasa-l pe nebun sa faca accident de unul singur, daca se crede pe autostrada"
Dupa ce am dat avansul (1000 euro) la exact o saptamana dealerul m-a anuntat ca a sosit masina de la Bucuresti (unde mai statu-se in vama doua zile). Deoarece era sambata dupa amiaza, mi-a zis ca nu are personal pentru pregatirea masinii si o voi primi doar luni dimineata, cum s-a si intamplat. Avea la bord 14 km (dealerul spunea ca a venit cu 8, el mai facand 6 km pana la show room). Era pe 24 martie.
Din cate am citit pe web, motorul (fara a fi ceva iesit din comun) este la nivel de varf, alaturi de cele fabricate de firme de prestigiu (comparatie valabila doar intre motore aspirate).
Cu CVT-ul inca sunt in faza de invatare si mai am si limitare de turatie, fiind in rodaj. Eu am avut deja doua masini cu cutie automata secventiala si Tiptronic, deci nu ma socheaza CVT-ul. Daca treci peste prejudecatile pe care multi le au in legatura cu el, vei vedea ca este o bijuterie tehnologica!
Din cate am citit pe web, motorul (fara a fi ceva iesit din comun) este la nivel de varf, alaturi de cele fabricate de firme de prestigiu (comparatie valabila doar intre motore aspirate).
Cu CVT-ul inca sunt in faza de invatare si mai am si limitare de turatie, fiind in rodaj. Eu am avut deja doua masini cu cutie automata secventiala si Tiptronic, deci nu ma socheaza CVT-ul. Daca treci peste prejudecatile pe care multi le au in legatura cu el, vei vedea ca este o bijuterie tehnologica!
QUOTE (Lancerlot)Deja am avut cateva dueluri prostesti cu BMW, Mercedes, VW (nu credeam ca ma voi preta la astfel de stupizenii, dar Lancerul obliga...). Deocamdata Lancer rules!
S-o stapinesti sanatos si fara niciun fel de probleme!
Sfat personal: nu te mai lua la intrecere cu toti tractoristii ca-ti consumi benzina degeaba! Cu VW ia-te daca e V6 tdi, cu BMW daca e ala nou de 193 de cai, cu Mercedes daca e 240 CDI. Restu' sunt apa de ploaie cu impresii ieftine. Au dat o gramazoaie de bani pe masina si au luat-o diesel, ca sa le mai ramina si de-o franzela si de o Sana.
S-o stapinesti sanatos si fara niciun fel de probleme!
Sfat personal: nu te mai lua la intrecere cu toti tractoristii ca-ti consumi benzina degeaba! Cu VW ia-te daca e V6 tdi, cu BMW daca e ala nou de 193 de cai, cu Mercedes daca e 240 CDI. Restu' sunt apa de ploaie cu impresii ieftine. Au dat o gramazoaie de bani pe masina si au luat-o diesel, ca sa le mai ramina si de-o franzela si de o Sana.
- fantomas_22
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Mar 14, 2008 9:33 pm
SALUT LA TOATA LUMEA. AM DAT AVANS LA UN MITSHU DE 1.8 :-D PRIN MARTIE SI NORMAL TERMENUL DE LIVRARE DE PE FACTURA PROFORMA ESTE DE 15 MAI ,DAR DEALERUL A ZIS CA S-AR PUTEA SA VINA PE LA SFARSITUL LUNI ACESTEIA. MA INTREB CUM ,,FERICITUL POSESOR'' DE 1.8 D-NUL LANCERLOT DACA NU MA INSEL A INTRAT IN POSESIA MASINII DACA LA SFARSITUL LUNII APRILIE AM INTELES CA VIN PRIMELE MODELE DE 1.8 IN ROMANIA???????????? :roll: :roll: :roll: :roll: DACA CHIAR VORBESTE SERIOS IL FELICIT PT ACHIZITIE SI S-O ,,PILOTEZE'' SANATOS SI FARA EVENIMENTE.DACA CINEVA DINTRE VOI A MAI AVUT MITSHU BENZINAR, SA-MI SPUNA SI MIE CATE CEVA DESPRE CONSUM CA M-AU CAM SPERIAT PRIETENII SI CUNOSTIINTELE IN LEGATURA CU CONSUMUL UNII POATE MAI RAUTACIOSI DIN FIRE VORBESC DE CEL PUTIN 12 - 13 IN ORAS LA ORE DE VARF SI M-AU PUS PE GANDURI IN LEGATURA CU ALEGEREA FACUTA :? :? :? :?
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori