Informatii despre Lancer 1.8

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Lancerlot
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mar 28, 2008 11:27 am

Mesaj de Lancerlot » Lun Mai 19, 2008 11:39 am

Bine ai venit, alexx22!

Apropos de gluma lui alexx22, este forte important ca in rodaj sa nu subturezi motorul! Asta inseamna sa nu schimbi vitezele economic (dar nici prea sportiv). ci spre limita de turatie maxima admisa de rodaj.
Scuze ca nu am fost atent la acest aspect (noroc cu alexx22 ), dar eu nu am aceasta grija - e sarcina CVTului...

Avatar utilizator
rudolf
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 01, 2008 5:50 pm

Mesaj de rudolf » Lun Mai 19, 2008 11:40 am

QUOTE (alexx22)in primul rand salut, sunt nou pe forum.. si nou posesor de lancer... rudolf tu chair mergi cu un asemenea motor sub 3000 RPM? O sa il omori ..parerea mea
Sunt gata sa-ti ascult parerea si sa-mi schimb comportamentul . Si promit sa nu mai fac. Cred, insa, ca ar fi util si mai convigator daca ti-ai argumenta indignarea. Nimic nu m-ar aranja ma bine decat sa mi se spuna (argumentat) ca pot sa merg cu 5000 rpm. Am o bala in coltu' gurii (scuzati imaginea) numai la gandul sunetului pe care il emite motorul meu la 5k rpm.

PS: iar daca a fost gluma...ma retrag cuprins de rusine ca n-am inteles-o. Si viu si'ntreb: ce inseamna fratilor, va rog frumos, un motor subturat. 2500 rpm in prima mie de km (a se citi: rodaj) inseamna subturat? Ca nu cred ca sunt atat de dornic sa merg intre 2800 si 3000 rpm. Sunt si eu om.

Avatar utilizator
alexx22
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mai 02, 2008 8:15 am

Mesaj de alexx22 » Lun Mai 19, 2008 12:21 pm

nu trebuie sa iti zic eu ..simti si tu motorul ..eu unu nu zic sa dai in masina sa orupi in doua ...dar chesti cu rodajul eu nu o mai cred la masinile astea ..ok ..nu ii dai in gura de la 0 km...sau cand e motorul rece ..dar cred ca deja dupa 500 - 600 km poti ...eu asa am facut am mai avut un pejo nou 207 pe benzina (il am si acuma, vreau sa il vand ) ..lancerul e diesel .... am ami vb cu prieteni de ai mei care au mai avut masini noi si sunt de aceeasi parere cu mine..ca , chesti cu rodaju acuma e abureala...oricum e doar o recomandare sa mergi usor ..so doar in primi 1000 km scrie si in carte (motorul oricum vine cu rodaj ..este rulat pe banda inainte sa il puna pe masina) .... si este facuta pentru a proteja putin motorul si cutia.... in plus daca o sa o inveti asa adica sa schimbi sub 3000 rpm o sa fie puturoasa..chair ieri am vb cu un priten...a avot octavia tour pe benzina a invatat-o puturoasa nu schimba vitezele peste 3000 rpm..acuma are octavia 2 ..a zis ca nu mai repeta greseala care a facut-o cu tour-ul... in fine eu sunt de parere ca deja poti sa te infigi in ea mai ales cand iesi din oras.... in plus daca mergi subturat risti sa se dupuna calamina pe injectoare etc....

Avatar utilizator
joule
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mai 19, 2008 12:55 pm

Mesaj de joule » Lun Mai 19, 2008 1:33 pm

Salutare!

Am tot citit acest forum in cautare de impresii legate de modelul Lancer 1.8 CVT si as avea nevoie de niste pareri (va rog sa ma scuzati daca nu e topicul potrivit). Vreau sa-mi schimb actuala masina (Cielo GLE din 1997 :-)) si, in intervalul de pret ce mi l-am stabilit, impreuna cu "pretentiile" legate de performanta/confort, am urmatoarele posibilitati:
1) Lancer 1.8 CVT - 143CP
2) Honda Accord Sedan 2.0i A/T (Sport/Executive - nu sunt inca hotarat) - 155CP
3) Mazda 6 2.0i TE AT - 147CP
Imi doresc o masina confortabila, fiabila, cu cutie automata (conduc 80% din timp in traficul de Bucuresti si am inteles ca ar fi cea mai buna optiune o cutie automata) si cu oarece tendinte sport din punct de vedere al performantei. Tin sa mentionez ca abia implinesc un an de cand am obtinut permisul auto si, prin urmare, nu am prea multa experienta din punctul de vedere al stilului sport de a conduce (am mai facut eu unele "scamatorii" cu balena mea, dar nimic deosebit).
Am tot oscilat intre cele 3 variante - fiecare avand avantaje si dezavantaje - si, in momentul de fata, Lancer-ul imi surade cel mai frumos :-). Ma ingrijoreaza totusi unele lucruri ce le-am citit aici pe forum (plus alte surse):
- zgomotul deranjant ce se aude in masina in conditii de viteza peste 100-110km/h si nu stiu daca e adevarat sau nu.
- unele probleme de fiabilitate (zgomote ciudate la rulaj, portbagaj ce se inchide greu etc).
- mi s-a spus ca sunt costurile de revizie cam mari. La Accord stiu ca primele revizii nu depasesc 1000ron/revizie, cost ce il consider acceptabil. Depasesc costurile de revizie ale Lancer-ului pe cele ale Accord-ului?

Astept parerile si sfaturile voastre cu multumirile mele anticipate

Avatar utilizator
Lancerlot
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mar 28, 2008 11:27 am

Mesaj de Lancerlot » Lun Mai 19, 2008 2:34 pm

joule, tot intre cele trei marci amintite de tine am ajuns sa decid si eu. As fi asteptat pentru noul Accord cu dotari foarte promitatoare (si cu pret probabil pe masura), dar nu reuseam sa ma conving sa ignor noua caroserie. Pentru gustl meu este ... oribila!
Deocamdata nu am motive sa regret decizia luata

Disconfortul dat de zgomot difera de la o persoana la alta. Spre deosebire de multi pasionati de Lancer, pentru mine masina buna inseamna (printre altele) masina silentioasa. Pentru urichile mele afone, sunetul "sportiv" evoca un motor care se screme jalnic sa mai dea ceva putere. Pot sa scuz un Ferrari (sau un EVO ), care pentru zgomotul facut chiar livreaza putere, dar nu un motor de cca. 150 CP... In ideea asta am ales motorul de 1.8 care chiar este silentios.
Zgomotul la rulaj nu e chiar atat de mare cat ai crede citind comentariile noastre, dar fiecare ar fi mai fericit daca ar auzi doar motorul, nu si anvelopele. Eu mai circul in mod curent si cu alte doua masini (Espero 1.5 si Peugeot 307SW 1.6, toate benzinare) si pot sa afirm ca la aceeasi viteza Lancerul este mai silentios ca celelalte. Silentiozitatea motorului compenseaza rulajul. Anvelopele se mai pot schimba pe altele mai tacute, dar un motor nu.

Fiabilitatea celor trei marci dintre care alegi este cu mult peste cea a rivalelor europene. Ordinea este Mazda > Honda > Mitsubishi (dintr-un top german al fiabilitatii), dar ele sunt oricum, comparabile. Ce ne poate afecta mai mult este nivelul serviceurilor de la noi. Nu am o comparatie a lor, dar cred ca sunt la acelasi nivel, acolo lucrand tot de-ai nostri...

Eu nu am probleme cu inchiderea portbagajului si nu cred ca e o problema generala.

Pentru a alege, este bine sa citesti pareri, dar ele sunt de fiecare data subiective, chiar si involuntar. Ar fi cel mai bine sa testezi masinile (nu neaparat test drive, poti ruga pe cineva sa te plimbe). Conteaza aprecierea ta mai mult decat parerea altora.

Avatar utilizator
LAV77
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 01, 2007 6:51 pm

Mesaj de LAV77 » Lun Mai 19, 2008 2:55 pm

Referitor la rodaj in primul rand motoarele vin cu rodajul facut de fabrica. Intr-adevar pana in jur de 2000 de km parcursi nu e bine sa tragi de ea la turatii mari....dar cate un impuls din cand in cand nu ii strica deloc. Evident, asa cum spunea si alexx22 nu e bine sa turezi motorul rece..asta e clar o prostie cum nu e bine nici sa tragi de el schimband vitezele cand ajunge la limitare si pe urma sa opresti motorul fara sa-l lasi sa se raceasca. Eu am 52.000 cu motor 2.0. Am tras de el inclusiv schimband a 2-a si a 3-a la limitare, la drum lung nu cred ca imi coboara sub 3000 de ture si in depasiri a treia o schimb si la 6000 (cu admisie directa, altfel intre 5000 si 7000 nu o mai simti ca trage) ...ideea e ca motorul merge perfect (revizii la 10.000 nu 15.000) si a fost testat la service la 42000 - fara nici o problema. Nu va mai ganditi la consum pentru ca e clar in functie de stilul fiecaruia de condus.
Eu sunt in continuare interesat de lancerul nou cu 1.8...dar doar daca e mai "rau" ca cel vechi cu motor 2.0.

Avatar utilizator
joule
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mai 19, 2008 12:55 pm

Mesaj de joule » Lun Mai 19, 2008 2:57 pm

Multumesc pentru raspuns, Lancerlot.
Maine voi face un drive-test cu Lancer (sper sa fie de acord sa-l scot si pe autostrada), iar miercuri un drive-test cu Accord-ul.
Mai ramane sa dau o tura si cu Mazda si sa mai caut pe internet pareri/impresii pana ma decid :-)

Avatar utilizator
Lancerlot
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mar 28, 2008 11:27 am

Mesaj de Lancerlot » Lun Mai 19, 2008 3:13 pm

QUOTE (joule)... Maine voi face un drive-test cu Lancer ...Spuneai ca te intereseaza 1.8 CVT. Au Lancer CVT pentru test drive?! Diferenta in senzatia de condus este destul de mare fata de alte transmisii...

Avatar utilizator
joule
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mai 19, 2008 12:55 pm

Mesaj de joule » Lun Mai 19, 2008 3:26 pm

Nu am idee :? Sper ca da.
Maine voi afla.

Avatar utilizator
valy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 27, 2008 9:38 pm

Mesaj de valy » Mar Mai 20, 2008 4:44 pm

Nu va mai speriati atat cu rodajul, intradevar nu e bine in primele 2-3 mii sa mergi sportiv "mereu", dar nu are nici un fel de problema daca vreti sa testati motorul si va dau si exemple : 1. fosta masina mazda 3 gt mot 2.0 l, in prima zi cand am luat-o la vreo 50 km am mers cu ea pe autostrada si i-am dat blana sa vad de ce e in stare motorul, in rest cand am avut nevoie am mers cu ea in 5 mii de ture si mi-am facut treaba. masina are 52 mii de km si u are nici cea mai mica problema. 2. fratele meu are o mazda cx-7, la fel in prima zi blana sa vedem ce poate, si nu are nimic masina la cei 18 mii km.
Toate masinile vin cu rodaj facut, ce e drept e bine sa o protejezi la inceput.
Lancerul meu l-am testat ce-i drepta doua zi (pentru ca un am avut timp in prima) pe autostrada si pe Drive si pe Sport. Cutia este un pic ciudata, unii spun ca omori motorul daca mergi cu el subturat sau prea turat, in cazul cvt-ului e altfel. In Modul drive prin oras daca mergi linistit nu sare de 1400-1500 de ture, motiv pentru care este foarte silentioasa masina, in schimb daca vrei ceva sportivitate trebuie sa mergi cu ea intre 4000 si 5500 ture ca sa ii simti puterea. Chiar si la turatiile acestea va pot spune ca motorul este mai silentios decat mazda.
JOULE , in comparatie cu mazda iti recomand Lancerul.

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 53 vizitatori