Consumatori Stealth
Le-am cerut sa suporte ei intreaga reparatie argumentand ca in perioada de 3 luni si jumatate in care nu m-au contactat in niciun fel, defectul s-a extins...ca masina am luat-o de la ei, cam luat-o cu 5 ani garantie sau 150.000 si nu am ajuns nici macar la jumatate.. ca au fost nesimtiti si m-au taxat dublu la o revizie.. etc etc etc...
Raspunsul lor ( de care eram convins - doarece l-am auzit de cateva ori, spus clientilor in service-ul lor):
- daca era un viciu de fabricatie s-ar fi manifestat pana la 61.000 ( momentul la care eu am reclamat problemele).
Probabil ca din punctul lor de vedere... daca masina are probleme, acestea se manifesta in primii 5-10 mii km.
Totodata am aflat ca in caietul de garantie este mentionat :
- nu sunt acoperite de garantie Placa centrala de ambreiaj ( discul) si placa de presiune... de unde reiese ca.. cilindrul de ambreiaj pe care mi l-au oferit "gratis", de fapt l-ar fi suportat ei oricum.
Acum va intreb.. daca e posibil, de exemplu.. cilindrul de ambreiaj ( rulmentul) sa fi avut o problema ( de fabricatie sau montaj)... problema care s-a manifestat insesizabil de-a lungul timpului...si a stricat la randul lui, discul si apoi placa de presiune?
As vrea sa imi demonstreze cei de la service ca ordinea defectarii componentelor a fost placa, disc, cilindru si nu invers...pentru ca... ( nu ma pricep la mecanica auto) dar, din auzite:
daca cilindrul a avut o problema de la inceput, afectand in timp discul, iar eu am fost nevoit sa folosesc ambreiajul mai mult ca de obicei, deoarece nu imi "intra in viteze", atunci e normal ca placa de presiune sa se fi uzat din aceasta cauza.
Daca aveti timp si chef, astept pareri.
Multumesc anticipat!
Raspunsul lor ( de care eram convins - doarece l-am auzit de cateva ori, spus clientilor in service-ul lor):
- daca era un viciu de fabricatie s-ar fi manifestat pana la 61.000 ( momentul la care eu am reclamat problemele).
Probabil ca din punctul lor de vedere... daca masina are probleme, acestea se manifesta in primii 5-10 mii km.
Totodata am aflat ca in caietul de garantie este mentionat :
- nu sunt acoperite de garantie Placa centrala de ambreiaj ( discul) si placa de presiune... de unde reiese ca.. cilindrul de ambreiaj pe care mi l-au oferit "gratis", de fapt l-ar fi suportat ei oricum.
Acum va intreb.. daca e posibil, de exemplu.. cilindrul de ambreiaj ( rulmentul) sa fi avut o problema ( de fabricatie sau montaj)... problema care s-a manifestat insesizabil de-a lungul timpului...si a stricat la randul lui, discul si apoi placa de presiune?
As vrea sa imi demonstreze cei de la service ca ordinea defectarii componentelor a fost placa, disc, cilindru si nu invers...pentru ca... ( nu ma pricep la mecanica auto) dar, din auzite:
daca cilindrul a avut o problema de la inceput, afectand in timp discul, iar eu am fost nevoit sa folosesc ambreiajul mai mult ca de obicei, deoarece nu imi "intra in viteze", atunci e normal ca placa de presiune sa se fi uzat din aceasta cauza.
Daca aveti timp si chef, astept pareri.
Multumesc anticipat!
- ursul_bipolar
- EVO I
- Mesaje: 25
- Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm
QUOTE (theknic @ May 20 2013, 01:28 PM) Am cumparat piesele singur, au fost mai ieftine.
Le-am dus vineri, 17 mai, dimineata... acum astept.
Sa ne tii si pe noi la curent daca problema s-a rezolvat dupa inlocuirea ambreiajului.
Destul de ciudat, masina are km putini pentru un defect la ambreiaj...
Bafta in rezolvarea problemei!
Le-am dus vineri, 17 mai, dimineata... acum astept.
Sa ne tii si pe noi la curent daca problema s-a rezolvat dupa inlocuirea ambreiajului.
Destul de ciudat, masina are km putini pentru un defect la ambreiaj...
Bafta in rezolvarea problemei!
Am fost chemat azi pentru ridicarea masinii...
Am iesit la o proba, cutia de viteze se comporta mult mai bine, inca are o mica problema la cuplarea treptei a 3-a, in rulaj, de la "liber".
Daca este vreun binevoitor cu aceeasi cutie si poate veni maine cu mine, sau sa ma lase sa fac o proba.. apreciez, dau o bere.. etc
Cand am lasat masina la ei, am mai reclamat si un zgomot la motor...zgomot care s-a auzit si azi... au venit 3 mecanici.. niciunul din ei nu a fost de acord cu mine.. nu se aude nimic aiurea.. "se aude motorul, injectia si atat.. nimic in plus".
AM dat cureaua de la accesorii jos, am pornit motorul, zgomotul a disparut.
"aaaaa pai e normal.. masina are 70.000.. sunt uzate rolele/cureaua"
eu: ok, si e normal zgomotul?
mecanicu': nu, nu e normal dar e din cauza uzurii
eu: de acord cu dvs, e din cauza uzurii.. le schimb.. etc.. dar revin si va intreb.. mai devreme nu l-ati auzit intentionat sau....nu "dadea bine pe sticla"?
In fine, a ramas problema legata de treapta a 3-a a cutiei de viteze. Maine vor avea o masina cu acelasi motor, 50.000km...si imi vor demonstra ca "toate face la fel" desi 4 ani de zile nu am experimentat problema asta. Si la voi e la fel? Doar eu am fost norocos?
A! stati asa.. m-a pus sa compar schimbarea treptelor de pe cutia mea de viteze, in rulare, cu schimbarea treptelor unei masini noi, motor pornit, stationata, in showroom.
Repet anuntul de mai sus.. astept voluntari/pareri.
Multumesc!
Am iesit la o proba, cutia de viteze se comporta mult mai bine, inca are o mica problema la cuplarea treptei a 3-a, in rulaj, de la "liber".
Daca este vreun binevoitor cu aceeasi cutie si poate veni maine cu mine, sau sa ma lase sa fac o proba.. apreciez, dau o bere.. etc
Cand am lasat masina la ei, am mai reclamat si un zgomot la motor...zgomot care s-a auzit si azi... au venit 3 mecanici.. niciunul din ei nu a fost de acord cu mine.. nu se aude nimic aiurea.. "se aude motorul, injectia si atat.. nimic in plus".
AM dat cureaua de la accesorii jos, am pornit motorul, zgomotul a disparut.
"aaaaa pai e normal.. masina are 70.000.. sunt uzate rolele/cureaua"
eu: ok, si e normal zgomotul?
mecanicu': nu, nu e normal dar e din cauza uzurii
eu: de acord cu dvs, e din cauza uzurii.. le schimb.. etc.. dar revin si va intreb.. mai devreme nu l-ati auzit intentionat sau....nu "dadea bine pe sticla"?
In fine, a ramas problema legata de treapta a 3-a a cutiei de viteze. Maine vor avea o masina cu acelasi motor, 50.000km...si imi vor demonstra ca "toate face la fel" desi 4 ani de zile nu am experimentat problema asta. Si la voi e la fel? Doar eu am fost norocos?
A! stati asa.. m-a pus sa compar schimbarea treptelor de pe cutia mea de viteze, in rulare, cu schimbarea treptelor unei masini noi, motor pornit, stationata, in showroom.
Repet anuntul de mai sus.. astept voluntari/pareri.
Multumesc!
- ursul_bipolar
- EVO I
- Mesaje: 25
- Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm
Am facut weekend-ul trecut aprox 450 km, nu am simtit sa fie aceasta problema la cutia de viteze, chiar daca e pe liber in mers si cuplez treapta a 3-a totul este ok. Cred ca avem aceeasi cutie, masina este din 2009 si are motorul de 1.8
Te-as fi ajutat cu placere dar din pacate nu sunt in bucuresti, ma intorc sapt viitoare spre sfarsitul ei. Poate vreun coleg de aici de pe forum te poate ajuta cu testul.
In orice caz pentru ce tarife au in service mi se pare ca atitudinea si competenta lasa mult de dorit...
Te-as fi ajutat cu placere dar din pacate nu sunt in bucuresti, ma intorc sapt viitoare spre sfarsitul ei. Poate vreun coleg de aici de pe forum te poate ajuta cu testul.
In orice caz pentru ce tarife au in service mi se pare ca atitudinea si competenta lasa mult de dorit...
Am ridicat ieri masina din service. Mecanicul de acolo imi face comparatie intre cum se comporta cutia de viteze acum si cum se comporta cu ambreiajul uzat.
Eu am incercat sa ii explic ca o comparatie corecta ar fi intre cum se comporta cutia de viteze inainte de deteriorarea ambreiajului si momentul actual... ( parerea mea).
In fine.. nu stiu daca au mai facut ceva sau nu, dar acum cupleaza ok.
Revenind la problema initiala.. cu bateria... mi-au aratat teste.. cum ca totul ar fi in parametri.
Dupa ce am luat masina ieri, am avut drumuri mai toata ziua, la 23:00 am parcat.
Azi, la 09:30 a pornit chinuita...si sunt convins ca daca o las 2 zile.. bateria e descarcata.
Cei din service au sustinut ca au lasat-o 2 saptamani nepornita .. si cand a fost nevoie, a pornit "la sfert".
Tind sa cred ca e prosteala sau in apropierea locului meu de parcare o fi vreun camp electromagnetic..
Zi buna!
Eu am incercat sa ii explic ca o comparatie corecta ar fi intre cum se comporta cutia de viteze inainte de deteriorarea ambreiajului si momentul actual... ( parerea mea).
In fine.. nu stiu daca au mai facut ceva sau nu, dar acum cupleaza ok.
Revenind la problema initiala.. cu bateria... mi-au aratat teste.. cum ca totul ar fi in parametri.
Dupa ce am luat masina ieri, am avut drumuri mai toata ziua, la 23:00 am parcat.
Azi, la 09:30 a pornit chinuita...si sunt convins ca daca o las 2 zile.. bateria e descarcata.
Cei din service au sustinut ca au lasat-o 2 saptamani nepornita .. si cand a fost nevoie, a pornit "la sfert".
Tind sa cred ca e prosteala sau in apropierea locului meu de parcare o fi vreun camp electromagnetic..
Zi buna!
Salut! ( din nou )
am schimbat un cap de bara la un service serios dar "neoficial" si am observat o pata de ulei pe scut.
Cei de acolo mi-au zis ca e din cutia de viteze dat fiind ca era "galben" si sa merg la mitsubishi din moment ce am garantie la ei.
Le-am povestit despre schimbarea kitt-ului de ambreiaj.. si au venit cu o teorie:
- e destul de posibil ( se intampla de multe ori) ca atunci cand demontezi/montezi planetara sa "ciupesti" simeringul.
M-am programat la Mit Motors Baneasa, am cerut sa stau langa masina pe perioada remedierii. Ulei ( nu negru, nu maro) mai era destul in cutie asa ca am scapat cat de cat usor.. dar.. ca de obicei.. amuzanti.:
"domn'e... amortizorul e putin umed.. cre'ca ai dat in ceva...si s-a deteriorat simeringul"
Va mentionez ca sunt total paralel cu mecanica auto dar m-am uitat atent la demontarea planetarei.. si mie se pare usor imposibil sa strici acea garnitura din cauza socurilor.
Si cu toate ca motivul invocat de ei a fost un soc... au fost de acord sa faca lucrarea "pe garantie" )
Am aproape 5 ani cu masina si pana sa umble baietii la planetare, nu a curs nici o picatura. Coincidenta?
am schimbat un cap de bara la un service serios dar "neoficial" si am observat o pata de ulei pe scut.
Cei de acolo mi-au zis ca e din cutia de viteze dat fiind ca era "galben" si sa merg la mitsubishi din moment ce am garantie la ei.
Le-am povestit despre schimbarea kitt-ului de ambreiaj.. si au venit cu o teorie:
- e destul de posibil ( se intampla de multe ori) ca atunci cand demontezi/montezi planetara sa "ciupesti" simeringul.
M-am programat la Mit Motors Baneasa, am cerut sa stau langa masina pe perioada remedierii. Ulei ( nu negru, nu maro) mai era destul in cutie asa ca am scapat cat de cat usor.. dar.. ca de obicei.. amuzanti.:
"domn'e... amortizorul e putin umed.. cre'ca ai dat in ceva...si s-a deteriorat simeringul"
Va mentionez ca sunt total paralel cu mecanica auto dar m-am uitat atent la demontarea planetarei.. si mie se pare usor imposibil sa strici acea garnitura din cauza socurilor.
Si cu toate ca motivul invocat de ei a fost un soc... au fost de acord sa faca lucrarea "pe garantie" )
Am aproape 5 ani cu masina si pana sa umble baietii la planetare, nu a curs nici o picatura. Coincidenta?
100% sigur ti-au belit simeringul atunci cand au scos planetara. Eu am spart carcasa cutiei de viteza, nu curgea ulei pe nicaieri nici strop, mi-au dat-o jos sa o sudeze, au pus-o la loc curgea ulei pe la simering. Nu-si da nimeni interesul in service, mai bine ar vinde cartele la metrou 99% din mecanicii romani.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 34 vizitatori