salut,
a incercat cineva pana acum curatarea senzorului MAP(senzorul de presiune aer admisie) la Lancer 1.8 benzina?
va intreb pentru ca am incercat mai devreme sa fac acest lucru , si senzorul arata mult diferit fata de colt si in plus era foarte curat.
acum ar fi 3 variante :
1. nu am scos senzorul care trebuie , desi nu are unde sa fie altundeva (e la aprox 1/4 fata de filtrul de aer pe bucata intre filtru si corpul cu clapeta de acceleratie).
2. nu o fi cazul sa il curat inca.(am 51.000 km)
3. o fi atat de murdar incat am crezut ca asa trebuie sa arate.(desi am dat cu mana pe unde se putea pe el si era curat)
va multumesc,
PS. am atasat si o poza (nu e al meu dar e la fel)
Curatare Senzor Map (1.8 Benzina)
- Andrei_Iasi
- EVO I
- Mesaje: 1
- Membru din: Vin Noi 23, 2007 12:16 pm
Daca era pe admisia de aer, cred ca e vorba de MAF adica Mass Air Flow, adica debitmetrul de aer si nu MAP (manifold absolute pressure).
Oricum, daca tot l-ai scos, curata-l (eu o faceam la fiecare schimb de filtru de aer la Fordurile benzinare pe care le-am avut).
Exista spray special pt asa ceva: 'CRC - Air Sensor Clean', dar in lipsa, merge si cu spray de curatat frane sau 'electronic cleaner' sau orice alt spray pe baza de alcool izopropilic.
Vezi ca senzorul e in interiorul acelei cutii de plastic si arata ca o rezistenta sau ca niste lamele (depinde de model). Oricum, nu baga nimic (gen bete de urechi) prin fantele cutiei, ci da-i jet din belsug cu spray, apoi sufla (cu gura sau cu spray cu aer comprimat) si mai repeta de cateva ori si prin celelate gauri ale cutiei (cam ca in poza asta)
Oricum, daca tot l-ai scos, curata-l (eu o faceam la fiecare schimb de filtru de aer la Fordurile benzinare pe care le-am avut).
Exista spray special pt asa ceva: 'CRC - Air Sensor Clean', dar in lipsa, merge si cu spray de curatat frane sau 'electronic cleaner' sau orice alt spray pe baza de alcool izopropilic.
Vezi ca senzorul e in interiorul acelei cutii de plastic si arata ca o rezistenta sau ca niste lamele (depinde de model). Oricum, nu baga nimic (gen bete de urechi) prin fantele cutiei, ci da-i jet din belsug cu spray, apoi sufla (cu gura sau cu spray cu aer comprimat) si mai repeta de cateva ori si prin celelate gauri ale cutiei (cam ca in poza asta)
Intr-adevar arata a MAF nu MAP. Eu n-as da cu nimic pe el daca e curat. La Colt se murdareste pt ca vaporii de ulei sunt introdusi in admisie inaintea senzorului (In amonte cum ar veni, deci trec in drumul lor si peste senzor si il murdaresc). La tine daca vaporii sunt introdusi dupa senzor acesta ramane curat, pt ca alta sursa de murdarie nu exista, aerul e filtrat deja.
- Andrei_Iasi
- EVO I
- Mesaje: 1
- Membru din: Vin Noi 23, 2007 12:16 pm
- Andrei_Iasi
- EVO I
- Mesaje: 1
- Membru din: Vin Noi 23, 2007 12:16 pm
Salut,
multumesc tuturor pentru informatii.
Din ce inteleg , acum mi se pare si mie normal sa fie curat(fiind pozitionat inaintea furtunului de reciclare a gazelor).
am pus si o poza in care am evidentiat pozitia lui pe galleria de admisie.
Mersi,
multumesc tuturor pentru informatii.
Din ce inteleg , acum mi se pare si mie normal sa fie curat(fiind pozitionat inaintea furtunului de reciclare a gazelor).
am pus si o poza in care am evidentiat pozitia lui pe galleria de admisie.
Mersi,
- Fişiere ataşate
-
- Mitsubishi_lancer_motor.jpg (72.34 KiB) Vizualizat de 6681 ori
Salutare. Oare imi faceti si mie un bine si sa imi ziceti va rog unde se afla senzorul de presiune aer MAP. Cel de la debitmetru l-am gasit dar MAPu nicicum nu il gasesc. Detin un Lancer 2.0 DI-D 2008. Imi tremura putin masina cand stau la semafor cu ea scoasa din viteza si as vrea sa curat si MAP poate are vreun efect. Multumesc mult
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 25 vizitatori