Modificare Zona Admisie Aer (1.8 Benzina)
- Andrei_Iasi
- EVO I
- Mesaje: 1
- Membru din: Vin Noi 23, 2007 12:16 pm
Salut,
as vrea sa imi modific zona pe unde intra aerul in galeria de admisie pentru a permite trecerea unei cantitati mai mare de aer. mai exact as vrea sa decupez bucata de plastic aflata in fata prizei de aer.
mi se pare ca zona prin care trece aerul catre admisie este destul de mica si obtureaza mult.
a mai facut cineva ceva asemanator?
are rost sa fac asta sau dupa ~500 km se recalibreaza clapeta pentru debitul nou de aer si nu fac nici o afacere.?
daca aveti si alte idei le astept cu placere.
o alta varianta pe care am analizat-o este sa scot primul segment din traseu(cel care este peste baterie) si sa ramana doar capacul de la filtru (de la prize de aer pana la filtru sunt 2 segmente care se pot scoate). aici insa ma gandesc ca nu e tocmai ok sa traga aer prea cald.
mersi
as vrea sa imi modific zona pe unde intra aerul in galeria de admisie pentru a permite trecerea unei cantitati mai mare de aer. mai exact as vrea sa decupez bucata de plastic aflata in fata prizei de aer.
mi se pare ca zona prin care trece aerul catre admisie este destul de mica si obtureaza mult.
a mai facut cineva ceva asemanator?
are rost sa fac asta sau dupa ~500 km se recalibreaza clapeta pentru debitul nou de aer si nu fac nici o afacere.?
daca aveti si alte idei le astept cu placere.
o alta varianta pe care am analizat-o este sa scot primul segment din traseu(cel care este peste baterie) si sa ramana doar capacul de la filtru (de la prize de aer pana la filtru sunt 2 segmente care se pot scoate). aici insa ma gandesc ca nu e tocmai ok sa traga aer prea cald.
mersi
- Fişiere ataşate
-
- Mitsubishi_Lancer_2008_1600x1200_wallpaper_28.jpg (399.59 KiB) Vizualizat de 7538 ori
La motorul tau vei castiga umpic de zgomot. Atat. Nici macar un ponei batran si schiop. Din cauza asta nu merita sa investesti timp si nervi in modificari "de bricolaj".
Sistemul ce-l ai acolo face fata cu brio la motoare turbo montate pe evo (cam 300 armasari) si face fata cu brio la turbina stock de pe evo.
Pt zgomot recomand evacuare dedicata imperecheata cu o admisie custom. Pt performanta o resoftare face toti banii.
Sistemul ce-l ai acolo face fata cu brio la motoare turbo montate pe evo (cam 300 armasari) si face fata cu brio la turbina stock de pe evo.
Pt zgomot recomand evacuare dedicata imperecheata cu o admisie custom. Pt performanta o resoftare face toti banii.
- Andrei_Iasi
- EVO I
- Mesaje: 1
- Membru din: Vin Noi 23, 2007 12:16 pm
Pentru cei care viseaza herghelii cu cold-air intake si alte avioane...
http://www.youtube.com/watch?v=gCi2yo4UqPI
Fun, sad.....but true
http://www.youtube.com/watch?v=gCi2yo4UqPI
Fun, sad.....but true
Eu am scos la a mea (care sub capota arata ca un colt) priza de aer, rezultat performante lesinate, consum sesizabil mai mare, zgomot crescut, dupa 5000 in loc sa traga mai tare se plafona. Am pus-o la loc si mi-am sters orice gand de a mai incerca imbunatatiri sau atlceva (aveam de gand sa trag o teava de jos de sub proiector de unde au intercoolerele smarturile si colturile diesel). Priza stock de aer desi are o forma dubioasa si pare sa se gatuie, este calculata, plus ca zona de unde trage aer se bucura de o presiune mai mare decat cea atmosferica in mers din cauza aerului care se izbeste de radiatoare si incearca sa treca inspre compartimentul motor.
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
Din experienta noastra este greu sa umbli acolo sa nu strici nimic in pdv functional. Majoritatea celor care au umblat au pierdut.
Sistemul tau de admisie este asemnator cu cel de la Ralliart, diferit de EVO insa are o priza de aer buna un traseu bun, un buffer intake care scade efectul reverberatiilor din admisie.
Se pot face alte modificari mai eficiente si mai elegante pentru o mai buna dinamica a vehiculului tau.
Sistemul tau de admisie este asemnator cu cel de la Ralliart, diferit de EVO insa are o priza de aer buna un traseu bun, un buffer intake care scade efectul reverberatiilor din admisie.
Se pot face alte modificari mai eficiente si mai elegante pentru o mai buna dinamica a vehiculului tau.
- Andrei_Iasi
- EVO I
- Mesaje: 1
- Membru din: Vin Noi 23, 2007 12:16 pm
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 57 vizitatori