Anvelope Iarna
QUOTE (cix)QUOTE (teo_paul)Un sfat util pentru cei care au cauciucuri de depozitat peste iarna (sau peste vara):
Ai si vre-un link de unde ai luat poza asta? Sunt curios care ar fi logica in a depozita sau a nu depozita anvelopele intr-un anume fel.
E luata de pe un site de anvelope din Romania (sau in limba romana cel putin).
Dupa 20 de site-uri deschise, nu pot sa iti spun care din ele era, daca il gasesc il postez aici.
Ai si vre-un link de unde ai luat poza asta? Sunt curios care ar fi logica in a depozita sau a nu depozita anvelopele intr-un anume fel.
E luata de pe un site de anvelope din Romania (sau in limba romana cel putin).
Dupa 20 de site-uri deschise, nu pot sa iti spun care din ele era, daca il gasesc il postez aici.
QUOTE (cix)QUOTE (teo_paul)Un sfat util pentru cei care au cauciucuri de depozitat peste iarna (sau peste vara):
Ai si vre-un link de unde ai luat poza asta? Sunt curios care ar fi logica in a depozita sau a nu depozita anvelopele intr-un anume fel.
Modul de aranjare a pneurilor depinde de existenta montajului sau nu pe janta ,deci presurizate sau nu ; modurile de aranjare minimizeaza deformarile ireversibile si efectele imbatranirii materialului.
Ai si vre-un link de unde ai luat poza asta? Sunt curios care ar fi logica in a depozita sau a nu depozita anvelopele intr-un anume fel.
Modul de aranjare a pneurilor depinde de existenta montajului sau nu pe janta ,deci presurizate sau nu ; modurile de aranjare minimizeaza deformarile ireversibile si efectele imbatranirii materialului.
QUOTE (teo_paul)Stie cineva daca jantele pe 16 model 16x7 se pot monta pe Lancer? Nu gasesc modelul 16x6.5 decat la cele de tabla, toate cele de aliaj sunt 16x7.
De asemenea, profilul JJ influenteaza in vreun fel? Poate fi diferit?
De mers, merg sigur. Cele pe 18, daca nu ma insel sunt 18x7, iar J sau JJ e profilul jantei unde se imbina cu cauciucul si este compatibila cu orice anvelopa.
Ce conteaza cel mai mult este ET-ul, care scoate roata mai mult sau mai putin in exterior.
De asemenea, profilul JJ influenteaza in vreun fel? Poate fi diferit?
De mers, merg sigur. Cele pe 18, daca nu ma insel sunt 18x7, iar J sau JJ e profilul jantei unde se imbina cu cauciucul si este compatibila cu orice anvelopa.
Ce conteaza cel mai mult este ET-ul, care scoate roata mai mult sau mai putin in exterior.
Mai sunt si alte dezavantaje.
Faptul ca scoti si pui la loc de mai multe ori cauciucurile le poate dauna...dupa aia...de fiecare data trebuie facuta echilibrarea.Alti bani si timp pierdut.
Anvelopele pe 18 sunt relativ scumpe avand in vedere dimensiunea.Daca iei roata mai mica si implicit cauciuc pentru ea te costa un pic mai mult dar le schimbi direct,dureaza putin si nu mai terfelesti jantele de prezentare prin sleaurile de zapada sau gheatza.Spatiul de depozitare necesar e acelasi.
Faptul ca scoti si pui la loc de mai multe ori cauciucurile le poate dauna...dupa aia...de fiecare data trebuie facuta echilibrarea.Alti bani si timp pierdut.
Anvelopele pe 18 sunt relativ scumpe avand in vedere dimensiunea.Daca iei roata mai mica si implicit cauciuc pentru ea te costa un pic mai mult dar le schimbi direct,dureaza putin si nu mai terfelesti jantele de prezentare prin sleaurile de zapada sau gheatza.Spatiul de depozitare necesar e acelasi.
QUOTE (thor)Mai sunt si alte dezavantaje.
Faptul ca scoti si pui la loc de mai multe ori cauciucurile le poate dauna...dupa aia...de fiecare data trebuie facuta echilibrarea.Alti bani si timp pierdut.
Anvelopele pe 18 sunt relativ scumpe avand in vedere dimensiunea.
Daca iei roata mai mica si implicit cauciuc pentru ea te costa un pic mai mult dar le schimbi direct,dureaza putin si nu mai terfelesti jantele de prezentare prin sleaurile de zapada sau gheatza.Spatiul de depozitare necesar e acelasi.
O mica corectie as avea...cauciucul de 16 + janta de 16 sunt mai ieftine decat un cauciuc de 18 la aceeasi calitate.
Ex: janta aliaj 16 - 265 RON
cauciuc 16 (Dunlop M3) - 375 RON
cauciuc 18 (Dunlop M3) - 790 RON
(preturile sunt zic eu printre cele mai mici de pe piata la toate 3 produsele)
P.S. Cauciucul de 18 era de 225 latime, ca nu fac multi nebuni pe 215
Faptul ca scoti si pui la loc de mai multe ori cauciucurile le poate dauna...dupa aia...de fiecare data trebuie facuta echilibrarea.Alti bani si timp pierdut.
Anvelopele pe 18 sunt relativ scumpe avand in vedere dimensiunea.
Daca iei roata mai mica si implicit cauciuc pentru ea te costa un pic mai mult dar le schimbi direct,dureaza putin si nu mai terfelesti jantele de prezentare prin sleaurile de zapada sau gheatza.Spatiul de depozitare necesar e acelasi.
O mica corectie as avea...cauciucul de 16 + janta de 16 sunt mai ieftine decat un cauciuc de 18 la aceeasi calitate.
Ex: janta aliaj 16 - 265 RON
cauciuc 16 (Dunlop M3) - 375 RON
cauciuc 18 (Dunlop M3) - 790 RON
(preturile sunt zic eu printre cele mai mici de pe piata la toate 3 produsele)
P.S. Cauciucul de 18 era de 225 latime, ca nu fac multi nebuni pe 215
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator