Anvelope Iarna

Dimensiuni, tipuri, tire ratings, presiune in pneuri...
Scrie răspuns
Avatar utilizator
teo_paul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 29, 2008 2:09 pm

Mesaj de teo_paul » Lun Noi 17, 2008 12:37 pm

QUOTE (cix)QUOTE (teo_paul)Un sfat util pentru cei care au cauciucuri de depozitat peste iarna (sau peste vara):
Ai si vre-un link de unde ai luat poza asta? Sunt curios care ar fi logica in a depozita sau a nu depozita anvelopele intr-un anume fel.

E luata de pe un site de anvelope din Romania (sau in limba romana cel putin).
Dupa 20 de site-uri deschise, nu pot sa iti spun care din ele era, daca il gasesc il postez aici.

Avatar utilizator
Adriancar
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 15, 2008 3:38 pm

Mesaj de Adriancar » Lun Noi 17, 2008 12:50 pm

QUOTE (cix)QUOTE (teo_paul)Un sfat util pentru cei care au cauciucuri de depozitat peste iarna (sau peste vara):
Ai si vre-un link de unde ai luat poza asta? Sunt curios care ar fi logica in a depozita sau a nu depozita anvelopele intr-un anume fel.

Modul de aranjare a pneurilor depinde de existenta montajului sau nu pe janta ,deci presurizate sau nu ; modurile de aranjare minimizeaza deformarile ireversibile si efectele imbatranirii materialului.

Avatar utilizator
teo_paul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 29, 2008 2:09 pm

Mesaj de teo_paul » Lun Noi 17, 2008 12:52 pm

Stie cineva daca jantele pe 16 model 16x7 se pot monta pe Lancer? Nu gasesc modelul 16x6.5 decat la cele de tabla, toate cele de aliaj sunt 16x7.
De asemenea, profilul JJ influenteaza in vreun fel? Poate fi diferit?

Avatar utilizator
cix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 18, 2008 10:24 am

Mesaj de cix » Lun Noi 17, 2008 1:07 pm

QUOTE (teo_paul)Stie cineva daca jantele pe 16 model 16x7 se pot monta pe Lancer? Nu gasesc modelul 16x6.5 decat la cele de tabla, toate cele de aliaj sunt 16x7.
De asemenea, profilul JJ influenteaza in vreun fel? Poate fi diferit?

De mers, merg sigur. Cele pe 18, daca nu ma insel sunt 18x7, iar J sau JJ e profilul jantei unde se imbina cu cauciucul si este compatibila cu orice anvelopa.
Ce conteaza cel mai mult este ET-ul, care scoate roata mai mult sau mai putin in exterior.

Avatar utilizator
Vibe
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 23, 2008 10:54 am

Mesaj de Vibe » Mar Noi 18, 2008 3:12 pm

Am observat ca mai toata lumea de pe aici de pe forum isi cumpara jante pe 16 cu anvelopele aferente... e doar din cauza pretului sau din alt motiv? ... eu as vrea sa-mi ``pastrez`` jantele de 18 si sa le echipez cu anvelope de iarna....macar pe fata ... deci cum ar fi mai bine?

Avatar utilizator
zimbet
EVO I
Mesaje: 8
Membru din: Lun Iun 16, 2008 1:02 pm

Mesaj de zimbet » Mar Noi 18, 2008 3:23 pm

lumea isi alege R16, deoarece poate pune un cauciuc mai ingust si mai ieftin... tu decizi...

Avatar utilizator
Vibe
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 23, 2008 10:54 am

Mesaj de Vibe » Mar Noi 18, 2008 3:39 pm

Deci nu ar fi nici un dezavantaj ( in afara de cel financiar ) daca pun pe jantele de 18 anvelopele aferente ?

Avatar utilizator
zimbet
EVO I
Mesaje: 8
Membru din: Lun Iun 16, 2008 1:02 pm

Mesaj de zimbet » Mar Noi 18, 2008 3:50 pm

QUOTE (Vibe)Deci nu ar fi nici un dezavantaj ( in afara de cel financiar ) daca pun pe jantele de 18 anvelopele aferente ?

nope... doar ca masina ramane dura si pe perioada de iarna... si nu castigi cei 10mm din latime la R18... iarna e mai bine sa fie cauciucul mai ingust... 8)

Avatar utilizator
thor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 01, 2008 5:40 pm

Mesaj de thor » Mar Noi 18, 2008 4:27 pm

Mai sunt si alte dezavantaje.
Faptul ca scoti si pui la loc de mai multe ori cauciucurile le poate dauna...dupa aia...de fiecare data trebuie facuta echilibrarea.Alti bani si timp pierdut.
Anvelopele pe 18 sunt relativ scumpe avand in vedere dimensiunea.Daca iei roata mai mica si implicit cauciuc pentru ea te costa un pic mai mult dar le schimbi direct,dureaza putin si nu mai terfelesti jantele de prezentare prin sleaurile de zapada sau gheatza.Spatiul de depozitare necesar e acelasi.

Avatar utilizator
teo_paul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 29, 2008 2:09 pm

Mesaj de teo_paul » Mar Noi 18, 2008 5:51 pm

QUOTE (thor)Mai sunt si alte dezavantaje.
Faptul ca scoti si pui la loc de mai multe ori cauciucurile le poate dauna...dupa aia...de fiecare data trebuie facuta echilibrarea.Alti bani si timp pierdut.
Anvelopele pe 18 sunt relativ scumpe avand in vedere dimensiunea.

Daca iei roata mai mica si implicit cauciuc pentru ea te costa un pic mai mult dar le schimbi direct,dureaza putin si nu mai terfelesti jantele de prezentare prin sleaurile de zapada sau gheatza.Spatiul de depozitare necesar e acelasi.

O mica corectie as avea...cauciucul de 16 + janta de 16 sunt mai ieftine decat un cauciuc de 18 la aceeasi calitate.
Ex: janta aliaj 16 - 265 RON
cauciuc 16 (Dunlop M3) - 375 RON
cauciuc 18 (Dunlop M3) - 790 RON
(preturile sunt zic eu printre cele mai mici de pe piata la toate 3 produsele)

P.S. Cauciucul de 18 era de 225 latime, ca nu fac multi nebuni pe 215

Scrie răspuns

Înapoi la “Jante si Anvelope”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator