Pregatiri Pentru Iarna

Dimensiuni, tipuri, tire ratings, presiune in pneuri...
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Lun Noi 08, 2010 11:47 am

Da. Desi cred ca si ET standard ar fi ok, dar ar trebui verificat: cu masina incarcata la maxim, luate cateva viraje stranse. Daca nu atinge nicaieri, esti ok.

Avatar utilizator
numai_silviu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 30, 2008 12:33 am

Mesaj de numai_silviu » Lun Noi 08, 2010 12:09 pm

problema e ca testul propus de tine se poate face dupa ce jentile sunt cumparate si anvelopele montate, inainte de a le cumpara nu pot decat sa le pun fara cauciuc sa vad daca atinge la etrieri, altceva...

in alta ordine de idei cum vi se pare janta asta, nu prea am gasit poze cu ele montate pe noul lancer, decat pe cateva evo 9. Team dynamics pro race 1.2 S. as alege varianta fumurie (antracit), evident varianta cu 5 prezoane dar si latimea de 7

Avatar utilizator
cix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 18, 2008 10:24 am

Mesaj de cix » Lun Noi 08, 2010 12:34 pm

Eu ti-am mai dat un raspuns si AICI.

Jantele mele de iarna sunt 7x16 si ET38. Anvelopele sunt 205/60/16. Nu ies din caroserie, nu ating nicaieri, nici macar daca pun greutate mare in masina.
In poza asta se vede destul de bine ca nu sunt iesite:


Eu le-am luat de pe janta.ro. Vezi ca au si un configurator unde poti sa gasesti jante compatibile.

Avatar utilizator
numai_silviu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 30, 2008 12:33 am

Mesaj de numai_silviu » Mar Noi 09, 2010 6:17 pm

Mersi fain cix!

Tot la oamenii astia am fost si eu (au service.ul foarte aproape de mine) si eram un pic in dubii cu 7" dar acum cred ca m'ai convins, sper sa le mai aiba pe stoc

Avatar utilizator
numai_silviu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 30, 2008 12:33 am

Mesaj de numai_silviu » Mar Noi 09, 2010 11:20 pm

Acum urmatoarea decizie greu de luat este profilul anvelopei. La ce ajuta profilul in V (goodyear UG7/+) fata de un profil "normal" sa ii zic (nokian wgr2)? Ca si design clar castiga GY, dar ca aspecte practice? Pretul ii pe'acolo

Avatar utilizator
numai_silviu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 30, 2008 12:33 am

Mesaj de numai_silviu » Sâm Noi 27, 2010 2:51 am

Am ales pana la urma GY UG7+ si jantele astea. Deocamdata nu le'am montat pe masina ca e destul de cald. In pachet au venit si 4 inele de plastic, ce ar reduce diametrul de centrare de la 70 cel al jantelor la 67,1 cel original al masinii. Sincer.. inelele nu mi se par prea rezistente, si cum zicea radurin dupa o iarna s-au presat. Aveti idee ce se intampla daca se monteaza roata fara acele inele de centrare?

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Sâm Noi 27, 2010 2:12 pm

Si cum ti se par jantele? Unde sunt facute? Ma tentau si pe mine la un moment dat.

UG-urile sunt de la ajp.ro? Ce DOT ai nimerit?

Avatar utilizator
numai_silviu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 30, 2008 12:33 am

Mesaj de numai_silviu » Sâm Noi 27, 2010 11:56 pm

Ca si estetica, nu ma dau pe spate, insa s'au potrivit la marele fix ca dimensiuni: ET 45 si gaura de 70. Chiar fisa tehnica a produsului spune ca se potrivesc doar pe lancer si ASX. Deci, sper sa isi faca treaba cu brio. N'am gasit pe nicaieri sa scrie tara de origine, le'am luat de la janta.ro chiar de la sediul lor unde am montat si cauciucele. Bun montaj, cu exceptia unui mic amanunt, de care m'am plans si pe alt topic: punctul verde/galben trebuia aliniat cu ventilul, iar lucrul asta s'a intamplat la o singura roata, restul fiind puse alandala. Drept urmare la roata montata corect a fost nevoie de foarte putin plumb, la restul de ceva mai mult. A fost oarecum si vina mea, pt ca abea aseara am aflat acest mic detaliu.

Asa cum ziceam si mai sus anvelopele au fost cumparate in w46, si au venit cu dot 4410. Si da, de la ajp.ro, am fost multumit de promptitudinea celor de acolo.


Referitor la inelele de centrare, acestea au intrat perfect in interiorul jantelor, reducand diametrul acesteia, nu pare insa sa aiba cum sa se taseze acel plastic. am incercat si o editare a unei poze de pe net, pentru cei care vor sa isi monteze asa ceva:

[attachment=11292:dimensiuni_jante.jpg]
Fişiere ataşate
dimensiuni_jante.jpg
dimensiuni_jante.jpg (32.04 KiB) Vizualizat de 6480 ori

Avatar utilizator
cix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 18, 2008 10:24 am

Mesaj de cix » Dum Noi 28, 2010 12:38 pm

Inelul de centrare are rolul de a centra roata. Adica tu cand pui roata pe masina are rolul de a tine roata centrata pana pui tu piulitele. Odata stranse piulitele, roata nu mai apasa pe acel inel. Roata se poate pune si fara acel inel, doar ca te chinui mai mult pana pui primele doua piulite. Majoritatea producatorilor de jante aftermarket fac gaura aceea de centrare mai mare si apoi adapteaza la fiecare model prin acel inel.

Avatar utilizator
romeo
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Mar Iun 02, 2009 5:38 pm

Mesaj de romeo » Lun Dec 06, 2010 10:15 pm

salut,

putin off-topic - dupa ce m-au lovit baietii de la MCar cu "super oferta" la "doar" 3900 roni (jante + gume), m-am pus pe cautat si am aflat ca Peugeot 407 are aceleasi dimensiuni.

in consecinta am sunat la Eurial si am luat 4 gume de iarna Firestone Winterhawk 2 la ~360 bucata. la ce e pe piata, mi s-a parut un pret bun... n-am apucat inca sa le pun, sa zic si impresii

anyway, asta inb caz ca mai e vreun Mitsubist intarziat care vrea gume de iarna

Scrie răspuns

Înapoi la “Jante si Anvelope”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori