Jante De 17" Lancer 2008
Toate sunt asa cum ai zis tu, doar ca eu as alege ceva cu ET o idee mai mic. ET-ul mai mic scoate roata mai in exterior si este exprimat in mm. De ex eu la rotile de iarna am luat cu ET 38, asta inseamna cu 8mm mai in afara decat jantele stock si arata chiar mai bine.
Gaseste un model sa iti placa si GO FOR IT . Dimensiunea pe 17 mi se pare cea mai corecta pentru lancer, in sensul ca ofera si confort si aspect exterior si performanta.
Gaseste un model sa iti placa si GO FOR IT . Dimensiunea pe 17 mi se pare cea mai corecta pentru lancer, in sensul ca ofera si confort si aspect exterior si performanta.
Si eu zic sa cauti un ET mai mic , intre 35 si 40. Cel de 46 iti baga roata la interior si ai toate sansele sa-ti atinga ceva pe acolo.
Pe anvelope poti merge si pe 225/45 , dar janta trebuie sa fie 7.5 J .
Cum spune si Cix , ''cea mai corecta pentru lancer, ofera si confort si aspect exterior si performanta.''
Ne arati si la ce model te-ai hotarat ?
Pe anvelope poti merge si pe 225/45 , dar janta trebuie sa fie 7.5 J .
Cum spune si Cix , ''cea mai corecta pentru lancer, ofera si confort si aspect exterior si performanta.''
Ne arati si la ce model te-ai hotarat ?
Multumesc pt raspunsuri, CIX, cristibna!
Ce parere aveti despre astea?
http://www.dezent-wheels.com/438_DE.0?webdid=421
Am inteles ca sunt destul de bune si usurele. Nu tin neaparat sa fie best of best cum e OZ ultraleggra ca ajung pe la 1000ron bucata.
Legat de dimensiuni 225/45 R17 e buna ca gasesti cauciucuri la pret bun. Acelasi cauciuc care e 4 mil pe dim asta e 7 mil pe 215/50 R17. Diferenta e doar de 2.5% in minus la radius.
Eu as vrea sa iau jante de J 7 nu J 7.5 pentru ca sunt mai usoare ca janta e mai ingusta.
Daca va uitati la configuratorul de jante de pe site. O sa vedeti ce e suportat.
Artikel: TLLY0HA40
Gr??e: 7.0x17
PCD: 5/114.3
ET: 40
Zubeh?r: ZJM5
205/50R17 89
205/55R17 91
215/50R17 91
225/45R17 91
225/50R17 94
Ce probl ar fii daca janta e J7 si nu J 7.5?
Este foarte important sa bivati ABE la configurator. Asa ei garanteaza pentru masina ta ca nu trebuie facute modificari la caroserie.
Ce parere aveti despre astea?
http://www.dezent-wheels.com/438_DE.0?webdid=421
Am inteles ca sunt destul de bune si usurele. Nu tin neaparat sa fie best of best cum e OZ ultraleggra ca ajung pe la 1000ron bucata.
Legat de dimensiuni 225/45 R17 e buna ca gasesti cauciucuri la pret bun. Acelasi cauciuc care e 4 mil pe dim asta e 7 mil pe 215/50 R17. Diferenta e doar de 2.5% in minus la radius.
Eu as vrea sa iau jante de J 7 nu J 7.5 pentru ca sunt mai usoare ca janta e mai ingusta.
Daca va uitati la configuratorul de jante de pe site. O sa vedeti ce e suportat.
Artikel: TLLY0HA40
Gr??e: 7.0x17
PCD: 5/114.3
ET: 40
Zubeh?r: ZJM5
205/50R17 89
205/55R17 91
215/50R17 91
225/45R17 91
225/50R17 94
Ce probl ar fii daca janta e J7 si nu J 7.5?
Este foarte important sa bivati ABE la configurator. Asa ei garanteaza pentru masina ta ca nu trebuie facute modificari la caroserie.
Am facut o analiza compartiva a dimensiunilor daca iau jante cu ET 48. Nu doresc sa iasa prea mult in afara ca incepe roata sa arunce si mai multa mizerie pe toata masina.
Prima e dimensiunea standard 215/45 R18 ET 46.
ET48
Clearance: Package 1 Package 2
Suspension Assuming that this is OEM wheel/tire and there is no any problems with clearance on both sides Package is 7 mm (0.3'') closer to suspension/brakes components. Acceptable for most cars.
Fenders Package will stick out 3 mm (0.1'') farther. Acceptable for most cars.
ET40
Clearance: Package 1 Package 2
Suspension Assuming that this is OEM wheel/tire and there is no any problems with clearance on both sides The same.
Fenders Package will stick out 11 mm (0.4'') farther. Acceptable for most cars.
Deci pe varianta et 40 iese 11mm in afara care e cam mult si as prefera sa le pun cu 7 mm in interior daca nu atinge.
Astept pareri.
Maxx.
Prima e dimensiunea standard 215/45 R18 ET 46.
ET48
Clearance: Package 1 Package 2
Suspension Assuming that this is OEM wheel/tire and there is no any problems with clearance on both sides Package is 7 mm (0.3'') closer to suspension/brakes components. Acceptable for most cars.
Fenders Package will stick out 3 mm (0.1'') farther. Acceptable for most cars.
ET40
Clearance: Package 1 Package 2
Suspension Assuming that this is OEM wheel/tire and there is no any problems with clearance on both sides The same.
Fenders Package will stick out 11 mm (0.4'') farther. Acceptable for most cars.
Deci pe varianta et 40 iese 11mm in afara care e cam mult si as prefera sa le pun cu 7 mm in interior daca nu atinge.
Astept pareri.
Maxx.
Am o oferta si pentru niste Wolfrace Pro Sprint SH. Ce parere aveti de ele?
http://www.wolfrace.co.uk/eurosport_det ... wheelID=78
http://www.wolfrace.co.uk/eurosport_det ... wheelID=78
Mie imi plac cele Dezent. Legat de ET, nu stiu cum de ai ajuns la 11mm diferenta intre ET46 si ET40. Eu stiam ca este exprimat in mm, deci diferenta ar fi de 6mm. La mine la ET38 roata mai are destul de mult pana iese din dreptul aripei, deci nu iti face probleme ca arunca mai mult noroi. Pana la urma tu alegi insa eu zic ca nu ai nici un avantaj daca alegi ET48. Daca pui ET40 ai avantajul aspectului exterior si al stabilitatii - destul de mici avantaje, dar le ai
Diferenta de 11mm vine fata de cauciucurile standard 215/45 R18.
6mm din ET + 5 mm din jumatate de cm din latimea de 225 = 11mm.
La modelul Denzent L sunt 3 variante: Dark, cea din poza, highgloss si silver.
Sunt curios care se potrivesc mai bine la un lancer bej.
@Coobra la care dintre ele te referi ca sunt 2 .
6mm din ET + 5 mm din jumatate de cm din latimea de 225 = 11mm.
La modelul Denzent L sunt 3 variante: Dark, cea din poza, highgloss si silver.
Sunt curios care se potrivesc mai bine la un lancer bej.
@Coobra la care dintre ele te referi ca sunt 2 .
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 17 vizitatori