Jante De 17" Lancer 2008

Dimensiuni, tipuri, tire ratings, presiune in pneuri...
Avatar utilizator
cristibna
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iun 27, 2007 10:26 am

Mesaj de cristibna » Mie Feb 17, 2010 2:35 pm

QUOTE (Maximusdm @ Feb 8 2010, 09:39 PM) Eu as vrea sa iau jante de J 7 nu J 7.5 pentru ca sunt mai usoare ca janta e mai ingusta.

nu e o regula asta , depinde de producator si materialele folosite

QUOTE (Maximusdm)Ce probl ar fii daca janta e J7 si nu J 7.5?


Marginile cauciucului si ale jantei trebuie sa fie paralele . Daca janta are J-ul mai mic decat cel al pneului , se va face un trapez cu baza mica la janta . Daca e invers , iar nu e bine .

Avatar utilizator
Maximusdm
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 31, 2009 1:39 pm

Mesaj de Maximusdm » Mar Feb 23, 2010 7:06 pm

1. Ma refeream la acelasi producator/model ca nu compari jante de 300$ cu jante de 100$.
2. Partea cu paralelismul e cat de cat relativa. Daca observi si un cauciuc care nu e pus pe janta are forma de trapez. Atata timp cat este in specificatiile producatorului de jante nu cred ca ar fi o problema.

Avatar utilizator
Maximusdm
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 31, 2009 1:39 pm

Mesaj de Maximusdm » Joi Apr 08, 2010 2:03 pm

Dupa lupte "seculare" am gasit ceva ce imi place ca look/perfromanta si am dat comanda.
Cauciucuri o sa pun 215/50 R17 exact ca cele recomandate in brosura de accesorii mitsubishi, desi sunt ceva mai scumpe decat cele 225/45/ R17.
Am luat aceasta decizie pentru ca nu vrea sa cresc consumul prea mult si nici sa pierd din demaraj cu niste anvelope mai grele. Latimea 215 e mai mult decat suficienta pentru Lancer cu atat mai mult cat si versiunea Rallyart am obs ca vine cu 215/45 R18.

Multumesc pentru sfaturi, baieti!
Fişiere ataşate
XLR_Ice_Black.jpg
XLR_Ice_Black.jpg (164.03 KiB) Vizualizat de 6251 ori

Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Joi Apr 08, 2010 2:09 pm

Excelenta alegere!
cred ca dau foarte bine pe caroseria sedan a lancer-ului..
poti face un VT cu ele pe masina? sau altcineva...

Avatar utilizator
Maximusdm
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 31, 2009 1:39 pm

Mesaj de Maximusdm » Vin Apr 09, 2010 10:36 am

Thx, Tanaka!
Au costat ceva dar sper sa fie de calitate si sa reziste pe cat posibil la gropile de la noi.
Nu stiu cat de mult se merita sa iau niste antifurturi la ele. Ma gandesc ca un hot chitit pe ele are cheie si pt un antifurt pentru tipu asta de jante.

PS: ce a ala un "VT"?

Avatar utilizator
marius_EVO
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Apr 27, 2009 4:50 pm

Mesaj de marius_EVO » Vin Apr 09, 2010 12:00 pm

probabil Virtual Tuning ...joaca-te in Photoshop si pune-le pe masina...sa vezi cum dau

si mie mi se par super ca design

de ce nu pui 225/50/R17??..si eu as vrea pe 17 dar as pune 225 latime

Avatar utilizator
Maximusdm
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 31, 2009 1:39 pm

Mesaj de Maximusdm » Vin Apr 09, 2010 2:39 pm

E cam tarziu de VT ca am dat deja avansul. Ma astept sa ajunga in aprox 1 sapt.
Un cauciuc mai lat inseamna consum mai mare, uzura mai mare in directie(daca directia nu a fost proiectata pt asa grosime), greutate suplimentara in rotatie care e echivatent cu 10X masa statica si nu in ultimul rand o rigiditate mai slaba pe viraje pt ca are un talon mai inalt. Pe langa asta, daca ai o raza a rotii diferita, pacalesti calculatorul de consum si km si nu o sa mai indice valorile corect.
Daca voiam sa pun niste jante doar sa dea bine dadeam cam jumate din suma pe care am dat-o pe ele. Eu am urmarit in special sa aduc un plus de demaraj si o rigiditate crescuta pe curbe pastrand un aspect cat mai interesant.

Avatar utilizator
cix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 18, 2008 10:24 am

Mesaj de cix » Vin Apr 09, 2010 2:54 pm

Eu nu stiu daca e cineva care sesizeaza vre-o diferenta de consum intre cauciucuri late de 225 si de 215. In plus tu oricum ai pus roti care au diametrul total mai mare decat roata originala 215/45/18 (vezi calculator). Diferenta de greutate intre cele doua tipuri iar nu e o problema din moment ce nu ai ales niste jante ultra usoare.
Nu vreau sa zic ca nu ai facut o alegere buna, doar ca motivele pentru care nu ai ales cauciucuri de 225 nu prea stau in picioare.
Astept sa vad poze cu masina dupa ce pui jantele

Avatar utilizator
Maximusdm
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 31, 2009 1:39 pm

Mesaj de Maximusdm » Vin Apr 09, 2010 3:38 pm

Hheehe, bine ai revenit pe threadul meu, Cix!

Diferenta de latime se manifesta cu aprox 0.5l/100. Conform calc am jantele cu 0.5% mai mici, nu mai mari si daca ai observat este in lista de cauciucuri recomandate de mitsu la accesorii. Oricum daca e sa fiim matematic corecti si rotile de 18" sunt cu 0.26% mai mici ca diametru decat cele de 16". In timp ce 225/50 17 sunt cu peste 1% mai mari si talonu e cam 113mm.
Talonul la cele de 215/45 R18 e cam 97mm, la 215/50 R17 e 107mm iar la 205/60 R16 e 123mm. Cu toate astea nu pot sa zic ca se inclina prea mult nici cu cele de 16 care e un lucru laudabil.
Eu cred ca diferenta de greutate se simte pt ca jantele sunt ultra usoare pentru 17" (cam 7.7kg).

Poate acu lucrurile spuse de mine au mai mult sens si se tin cat de cat pe picioare .
Cam intr-o sapt sper sa ies cu pozele.

Avatar utilizator
cix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 18, 2008 10:24 am

Mesaj de cix » Vin Apr 09, 2010 3:56 pm

Da acele diferente de marine sunt adevarate, dar ca sa ajungi sa spui ca pentru un cm in latime la cauciuc o sa iti consume cu 0,5l/100 mai mult e prea mult spus. Spun asta pentru ca eu pe rotile de iarna am 205/60/16 iar pe cele de vara 215/45/18. Asta ar insemna ca ar trebui sa sesizez o diferenta de consum intre cele doua tipuri de roti. Ba chiar as putea spune ca imi consuma mai putin cu rotile de 18. Oricum consumul poate sa fie influentat de mai multi factori iar o diferenta atat de mica la cauciucuri nu il influenteaza.

Eu cat de curand o sa trebuiasca sa schimb cauciucurile pe 18 si am de gand sa merg pe 225/40/18, iar asta doar din motive de pret. Din cate stiu chiar sunt pe forum cativa care si-au pus marimea asta - poate ne dau niste diferente reale de consum.

LE: Mergand pe aceeasi logica as putea spune ca daca am un consum de 6,5 la suta cu cauciucuri 215, scazand la 205 o sa am 6, iar cu 185 o sa am consum de 5. Si cred ca as mai putea sa scad din latime pana pe la 155. Astfel consumul meu ar putea tinde catre 0 .

Scrie răspuns

Înapoi la “Jante si Anvelope”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori