Pene de cauciuc si mitsubishi colt cz3

Dimensiuni, tipuri, tire ratings, presiune in pneuri...
Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Mie Dec 26, 2007 5:07 am

QUOTE (pick_Boost)QUOTE (Marty)Auzi, domnu' analist, faptu' ca matale haladuiesti prin Arizona si-ti inchipui ca noi inca ne balacim intr-o virtuala balega si dormim prin pomi, nu-ti confera niciun avantaj, de niciun fel!
Uite, ca sa-ti fac o scurta introducere in realitatile Romaniei de azi, te anunt ca suntem membri UE. Stiu ca asta nu inseamna nimic prin tara aia de submediocrii prin care-ti duci existenta, dar pe aici inseamna destul de mult, indiferent la ce domeniu te raportezi.
In alta ordine de idei, asta e ultima fita pe continentu' asta civilizat, cult si pasnic: nu se mai pun roti de rezerva, se ofera kit-uri de vulcanizare. Ca-i Romania, Germania, Franta, Italia, Suedia, etc., asa vine masina cu dotare standard. Roata de rezerva si cric primesti doar ca optional la pretul de baza.
Ce zici de smenu' asta?
Ah, si ca sa nu uit, inteleg ca pe la tine p-acolo totul costa, dar fi mai darnic cu virgulele ca nu-ti cere nimeni bani pentru ele.

P.S.: Violenta acestui raspuns este izvorita din primele doua mesaje ale domnului analist din Arizona, care a reusit din scurt sa ne faca si mincinosi si prosti (cel putin in cazul unora dintre noi).

*************************** ! faptul ca romania este membra EU este si mai grav cand un dealer de masini vinde o masina fara roata de rezerva ! *********************************************** ! singura marca de masini care se vinde fara roata de rezerva in lumea civilizata este BMW prin simplul motiv ca masinile vin echipate cu RUN-FLAT ! iar chestia cu kitu de vulcanizare este introdusa de dealeri ca sa te puna la plata pentru unu lucru care ar trebui sa fie pe masina ! ********************************************************************************
*************
Nu imi sta in caracter sa jignesc pe alti dar in cazul tau nu ma pot abtine ! esti un ignorant si foarte prost informat ! mai ales daca compari romania cu o tara civilizata !
Salut

Incearca sa iti revizuiesti atitudinea. Si da, e un AVERTISMENT!

Avatar utilizator
VCN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Apr 24, 2008 9:54 am

Mesaj de VCN » Joi Iun 05, 2008 9:22 am

Ce am gasit si eu pe net pentru dimensiunile la jante sunt urmatoarele :
DIAMETRU : 16 INCH
LATIME : 7 INCH
PREZOANE : 4
PCD: 114 MM
ALEZAJ CENTRAL : 67 MM.
Sper sa fie de ajutor.
Daca gaseste careva jante de tabla pentru mitsu sami zica si mie. Tkx

Avatar utilizator
LaurB
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 14, 2008 10:44 am

Mesaj de LaurB » Joi Iun 05, 2008 11:44 am

salut,

ca solutie alternativa la kit-ul Mcar...Eu am cumparat o janta de 14" si am pus cel mai putin lat si inalt cauciuc (parca 165) pe care l-am gasit pe 14". (importatnta e latimea sa fie cit mai mica)
Merge foarte bine in locul ala si nici nu deranjeaza culisarea scaunului din spate.
Asa am o roata de rezerva cit de cit OK, nu una de un deget latime.
Cricul si coarba le-am cumparat second de la dezmembrari.
Cu totul m-a ajuns in jur de 1.5 mil.

Numai bine.
Laurentiu

Avatar utilizator
Cristian Stancu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Sep 22, 2008 5:55 pm

Mesaj de Cristian Stancu » Joi Dec 11, 2008 4:32 pm

mare atentie pentru cei care vor sa-si cumpere o roata de rezerva si n u una originala. NU VA AVEA LOC IN PORTBAGAJ !!!!!!! Cea originala e o fiertura de roata de rezerva - ce-i drept buna la nevoie. Cred ca are dim 135/55/16

Scrie răspuns

Înapoi la “Jante si Anvelope”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori