Anvelope Iarna... Ar Fi Vreo Problema Daca?
in legatura cu indoitul jantei cred ca @flipper se referea la faptul ca distanta dintre janta si sol este mai mica la cauciucul cu inaltimea de 55 fata de 60, nu la greutatea masinii.
pana la urma diferenta e mica, dar vizibila daca pui cauciucurile unul langa altul.
conteaza mult si pretul si marca si modelul anvelopei pe care vrei sa il cumperi.
pana la urma diferenta e mica, dar vizibila daca pui cauciucurile unul langa altul.
conteaza mult si pretul si marca si modelul anvelopei pe care vrei sa il cumperi.
Eroare la ESP iti da doar daca nu le ai pe toate 4 la fel
Eu am pe masina 205 cu 70 si de iarna mi-am luat ( fara dubii ) 205 cu 65 . Da , toate este un pic mai mica . Diferenta de eroare nu este specificata in lege , este doar un procent pe care producatorii de anvelope spun sa nu-l depasim pentru a nu aparea diferente prea mari pe vitezometru si tahometru . Abatere la vitezometru oricum ai , si toti dealerii nu garanteaza decat primii 100.000 km pe masini ca sunt reali fix din cauza abaterilor care apar de la anvelope
QUOTE Consequently, the registered odometer reading will also be out by the same value. So for example, when you get to 10,000km of driving (in the real world), your odometer will actually read 10,170km. OK so that's not a huge difference but it is one of the reasons why most car dealers have a disclaimer on their secondhand vehicles telling you that they won't guarantee the displayed mileage. ("Clocking" the odometer is the other reason). Odometer errors due to mis-matched tyres and wheels will happen on regular odometers as well as the newer digital ones
Read more: aici
In linkul pus ai si un calculator de dimensiuni , viteza, etc .
Eu am pe masina 205 cu 70 si de iarna mi-am luat ( fara dubii ) 205 cu 65 . Da , toate este un pic mai mica . Diferenta de eroare nu este specificata in lege , este doar un procent pe care producatorii de anvelope spun sa nu-l depasim pentru a nu aparea diferente prea mari pe vitezometru si tahometru . Abatere la vitezometru oricum ai , si toti dealerii nu garanteaza decat primii 100.000 km pe masini ca sunt reali fix din cauza abaterilor care apar de la anvelope
QUOTE Consequently, the registered odometer reading will also be out by the same value. So for example, when you get to 10,000km of driving (in the real world), your odometer will actually read 10,170km. OK so that's not a huge difference but it is one of the reasons why most car dealers have a disclaimer on their secondhand vehicles telling you that they won't guarantee the displayed mileage. ("Clocking" the odometer is the other reason). Odometer errors due to mis-matched tyres and wheels will happen on regular odometers as well as the newer digital ones
Read more: aici
In linkul pus ai si un calculator de dimensiuni , viteza, etc .
Cand voi merge cu 96 km/h pe vitezometru, in realitate voi merge de fapt cu 93 km/h. Cam asta e abaterea...
Sau... when your speedo reads 70mph, you're actually travelling at 67.82 mph...
Cristi, multam de link, am mai facut si acolo cateva teste iar informatiile prezentate sunt foarte utile.
@ voyager, ai simtit vreo diferenta in ceea ce priveste comportamentul masinii ? Ce anvelope ai cumparat, de curiozitate ?
Sau... when your speedo reads 70mph, you're actually travelling at 67.82 mph...
Cristi, multam de link, am mai facut si acolo cateva teste iar informatiile prezentate sunt foarte utile.
@ voyager, ai simtit vreo diferenta in ceea ce priveste comportamentul masinii ? Ce anvelope ai cumparat, de curiozitate ?
QUOTE (Malakai @ Sep 19 2011, 05:14 PM) De indoit janta nu o indoi, sunt eu sigur pe mine.
Cauta sa iti iei niste jante rulate, fie de tabla fie de aliaj. Eu de ex pt ambele Colturi am facut asa, si chiar am prins preturi f bune in ambele cazuri, nefiind dimensiuni f populare.
QUOTE (nini @ Sep 19 2011, 06:57 PM) am citit pe undeva ca ar putea da eroare la esp.
Dupa cum a spus si Cristi, eroare o sa dea doar in cazul in care nu au toate 4 rotile aceeasi dimensiune.
Cauta sa iti iei niste jante rulate, fie de tabla fie de aliaj. Eu de ex pt ambele Colturi am facut asa, si chiar am prins preturi f bune in ambele cazuri, nefiind dimensiuni f populare.
QUOTE (nini @ Sep 19 2011, 06:57 PM) am citit pe undeva ca ar putea da eroare la esp.
Dupa cum a spus si Cristi, eroare o sa dea doar in cazul in care nu au toate 4 rotile aceeasi dimensiune.
- Andrei_Iasi
- EVO I
- Mesaje: 1
- Membru din: Vin Noi 23, 2007 12:16 pm
salut,
diferentele sunt insesizabile (55% din 205 fata de 60% din 205) . in concluzie daca aveti ceva pont pentru dimensiunea cu 55 mergegi cu incredere.
daca e sa discutam de achzitii noi diferenta de bani este mai mica de 100 de lei la toate 4 (am luatexemplu nokian WR d3 pe marso.ro).
eu tot pe unulele pe 55 am pus ochii ca sa zic asa.
eu cand aveam colt-ul aveam de iarna 185/65/15 in conditiile in care cele normale de vara erau 195/50/15 . diferenta era mare dar nu am avut probleme.
numai bine
diferentele sunt insesizabile (55% din 205 fata de 60% din 205) . in concluzie daca aveti ceva pont pentru dimensiunea cu 55 mergegi cu incredere.
daca e sa discutam de achzitii noi diferenta de bani este mai mica de 100 de lei la toate 4 (am luatexemplu nokian WR d3 pe marso.ro).
eu tot pe unulele pe 55 am pus ochii ca sa zic asa.
eu cand aveam colt-ul aveam de iarna 185/65/15 in conditiile in care cele normale de vara erau 195/50/15 . diferenta era mare dar nu am avut probleme.
numai bine
- cătu_cătălin
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Sep 21, 2011 9:19 am
Nu o sa ai nici un fel de problema. Diferenta in balon este prea mica, bine in ansamblu tot cauciucul o sa fie mai mic pentru ca dimensiunile sunt direct proportionale intre ele. In ceea ce priveste ESP nu o sa il deranjeze deloc pentru ca nu ai mai multe dimensiuni in acelasi timp si sa fie diferenta de rulare. Vezi totusi anul fabricatiei sa nu fie "statute".
Nu are rost sa fii in dubii.
La Lancerul meu Classic am trecut in talon si 60 si 55 (astea is trecut ca M+S) . Si fix asa am si caucurile. N-are nici o treaba masina, nu sesisezi nici o diferenta, riscul statistic de a creste sansa de a lovi janta este aproape....ridicola.
Dar intradevar, o sa ai o mica eroare la viteza.
Go for it.
La Lancerul meu Classic am trecut in talon si 60 si 55 (astea is trecut ca M+S) . Si fix asa am si caucurile. N-are nici o treaba masina, nu sesisezi nici o diferenta, riscul statistic de a creste sansa de a lovi janta este aproape....ridicola.
Dar intradevar, o sa ai o mica eroare la viteza.
Go for it.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 13 vizitatori