Probleme Discuri EBC
posibil sa fie o cauza si montajul. la primul set de discuri, nipparts, astia de la mitsubishi au luat o mica perie de sarma si au dat de 2-3 ori pe butuc.
la al doilea set, cele zimmermann, montate in alta parte, au folosit un flex cand au curatat butucul, deci se exclude montajul gresit.
articulatiile sunt bune la masina, placutele sunt noi, greenstuff.
de ce sa se strice?
la al doilea set, cele zimmermann, montate in alta parte, au folosit un flex cand au curatat butucul, deci se exclude montajul gresit.
articulatiile sunt bune la masina, placutele sunt noi, greenstuff.
de ce sa se strice?
- andrei.pex
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Oct 03, 2008 11:03 pm
Oare chiar nu va suna nimeni?!?! Numai eu stiu cat m`am certat cu voi ...si am ajuns la concluzia ca mai bine stau in banca mea decat sa mai port iarasi o discutie interminabila cum ca ebc sunt cele mai bune iar sunt un fraier daca spun invers
Acum am bagat de seama ca sunt mai multi cu probleme la discurile ebc
Acum am bagat de seama ca sunt mai multi cu probleme la discurile ebc
Cred ca ar trebui sa faceti un dus rece si sa va calmati.
4turbo, iulian sau raluca, care sunteti in spatele id-ului, va rog frumos fara apelative de astea urate, ca nu suntem la piata si nici pe centura, cum nu suntem nici in spatele blocului.
Suntem pe un forum unde se discuta liber, drept urmare de multe ori pe forum exista viteji, in particular, oamenii prefera sa nu discute.
Sincer, pe pex si pe alexutzu si pe moro ii cred. Desi, cred ca tonul nu e cel mai potrivit.
Legat de masina de rectificat, nu inteleg de ce va apucati si voi sa rectificati discuri. Adica rectificam la reprezentanta cele originale si incepem sa rectificam si cele aftermarket?
Aici am un mare semn de intrebare.
4turbo, iulian sau raluca, care sunteti in spatele id-ului, va rog frumos fara apelative de astea urate, ca nu suntem la piata si nici pe centura, cum nu suntem nici in spatele blocului.
Suntem pe un forum unde se discuta liber, drept urmare de multe ori pe forum exista viteji, in particular, oamenii prefera sa nu discute.
Sincer, pe pex si pe alexutzu si pe moro ii cred. Desi, cred ca tonul nu e cel mai potrivit.
Legat de masina de rectificat, nu inteleg de ce va apucati si voi sa rectificati discuri. Adica rectificam la reprezentanta cele originale si incepem sa rectificam si cele aftermarket?
Aici am un mare semn de intrebare.
Salut,
Problema la masinile japoneze este ca butucul are suprafata si inaltimea foarte mici asa ca discul se poate misca foarte usor, nemaifiind paralel cu butucul si asa apar vibratiile de care se plang majoritatea. Vibratia la franare poate avea 2 motive:
1. Discul nu este perfect paralel cu butucul si loveste in etrier(prin itermediul placutelor, evident), sensul de lovire schimbandu-se la fiecare 180?. Adica discul loveste etrierul intr-un sens, apoi in celalalt sens, s.a.m.d., acesta fiind motivul pt care apare vibratia din volan. Abaterea acceptata la un disc de catre RAR este de 0.03mm. La un disc montat stramb, chiar la un disc care respecta aceasta norma, daca este montat stramb, abaterea se dubleaza.
2. Discul este stramb(ovalizat) si deci jumatate din bada pe care calca placuta este deformata, cauzand pulsatia pedalei. Daca discul este stramb, vibratia volanului este aproape inexistenta deoarece discul loveste in etrier doar intr-un singur sens. Gradul de ovalizare si cadenta batailor nu pot misca volanul decat foarte putin.
Pe scurt, daca vibratia in volan este foarte puternica si cea din pedala aproape insesizabila, discul nu este paralel cu butucul. Daca vibratia din pedala este foarte puternica si volanul vibreaza f putin sau deloc, atunci discul este ovalizat.
Pt cei care nu inteleg ne pot contact oricand si va pot masura discurile cu ceasul comparator.
Problema la masinile japoneze este ca butucul are suprafata si inaltimea foarte mici asa ca discul se poate misca foarte usor, nemaifiind paralel cu butucul si asa apar vibratiile de care se plang majoritatea. Vibratia la franare poate avea 2 motive:
1. Discul nu este perfect paralel cu butucul si loveste in etrier(prin itermediul placutelor, evident), sensul de lovire schimbandu-se la fiecare 180?. Adica discul loveste etrierul intr-un sens, apoi in celalalt sens, s.a.m.d., acesta fiind motivul pt care apare vibratia din volan. Abaterea acceptata la un disc de catre RAR este de 0.03mm. La un disc montat stramb, chiar la un disc care respecta aceasta norma, daca este montat stramb, abaterea se dubleaza.
2. Discul este stramb(ovalizat) si deci jumatate din bada pe care calca placuta este deformata, cauzand pulsatia pedalei. Daca discul este stramb, vibratia volanului este aproape inexistenta deoarece discul loveste in etrier doar intr-un singur sens. Gradul de ovalizare si cadenta batailor nu pot misca volanul decat foarte putin.
Pe scurt, daca vibratia in volan este foarte puternica si cea din pedala aproape insesizabila, discul nu este paralel cu butucul. Daca vibratia din pedala este foarte puternica si volanul vibreaza f putin sau deloc, atunci discul este ovalizat.
Pt cei care nu inteleg ne pot contact oricand si va pot masura discurile cu ceasul comparator.
QUOTE (Apple @ Aug 11 2010, 05:17 PM) Legat de masina de rectificat, nu inteleg de ce va apucati si voi sa rectificati discuri. Adica rectificam la reprezentanta cele originale si incepem sa rectificam si cele aftermarket?
Aici am un mare semn de intrebare.
Daca toate discurile, de la toti producatorii trebuiesc rectificate, nu cumva e o problema a masinii? EBC nu face discuri mai drepte sau cu tolerante cu mult mai mici ca alti producatori, face doar niste discuri care sa reziste la orice tip de condus, chiar daca sunt inrosite din cand in cand.
Aici am un mare semn de intrebare.
Daca toate discurile, de la toti producatorii trebuiesc rectificate, nu cumva e o problema a masinii? EBC nu face discuri mai drepte sau cu tolerante cu mult mai mici ca alti producatori, face doar niste discuri care sa reziste la orice tip de condus, chiar daca sunt inrosite din cand in cand.
QUOTE (andrei.pex @ Jul 15 2010, 09:02 PM) Intr`adevar am pus discuri TurboGroove pe fata si placute GreeStuff ( "racing" cum spune un clasic in viata ) dar astazi am avut cea mai neplacuta surpriza , anume ....am ramas fara frane ....tantaniiiiii
cei drept am fortat putin astazi mitsu din regie pana pe autostrada, grabit cei drept cand la un moment dat a inceput sa miroasa puternic a incins in masina , sa constat ca nu am nici un fel de frana iar cand m`am oprit sa fac si eu o constatre ochiometric asa discurile erau ROSIII ca biricheta de la masina iar dupa ce s`au racit s`au facut albastre
Si uite asa am reusit sa "coc" un set nou de placute + discuri ebc in m`ai putin de o saptamana
...
cei drept am fortat putin astazi mitsu din regie pana pe autostrada, grabit cei drept cand la un moment dat a inceput sa miroasa puternic a incins in masina , sa constat ca nu am nici un fel de frana iar cand m`am oprit sa fac si eu o constatre ochiometric asa discurile erau ROSIII ca biricheta de la masina iar dupa ce s`au racit s`au facut albastre
Si uite asa am reusit sa "coc" un set nou de placute + discuri ebc in m`ai putin de o saptamana
...
- Fişiere ataşate
-
- how_f1_brakes_work_6936_1.jpg (59.29 KiB) Vizualizat de 2125 ori
-
- Image0219.jpg (1.31 MiB) Vizualizat de 2091 ori
-
- Image0206.jpg (1.3 MiB) Vizualizat de 2091 ori
Uimitor cum acum, masinile japoneze au devenit problema.
Pe data de 3 august la ora 16 am venit la voi in service sa rectificati discurile. Iustin cand a vazut masina s-a batut cu pumnul in piept si mi-a garantat ca pe masina asta este exclus sa apara vreo problema si cu siguranta problema a fost la montaj.
In fata mea era o alta masina, un Jaguar care venise TOT PT RECTIFICAT --- din cate stiu eu Jaguar-ul nu este japoneza. Ceea ce m-a uimit a fost modul foarte profesionist in care s-a facut rectificarea.
Am avut "placerea" sa asist doar la roata dreapta fata...si mi-a fost de-ajuns sa vad cum ati reusit sa ii faceti o semiluna pe disc. DA!!! O semiluna pe disc !!! Din cauza ca masina de rectificat s-a oprit in contraripa discul avea o semiluna. In urmatoarele 5 minute am fost plecat din service si m-am jurat ca nu mai calc acolo niciodata.
In concluzie, din experienta proprie:
1. Cand sunt la voi, masina este ok, dar montajul este prost.
2. Pe forum cand sunt mai multe reclamatii de acelasi gen ...MASINA devine o problema ...dar doar cea JAPONEZA si eu aveam halucinatii cand ma uitam la Jaguar-ul ala de pe elevator.
P.S: nu este cazul sa lauzi placutele... Pe alea ti le putem lauda si noi!!! Problema sunt discurile!!!
Pe data de 3 august la ora 16 am venit la voi in service sa rectificati discurile. Iustin cand a vazut masina s-a batut cu pumnul in piept si mi-a garantat ca pe masina asta este exclus sa apara vreo problema si cu siguranta problema a fost la montaj.
In fata mea era o alta masina, un Jaguar care venise TOT PT RECTIFICAT --- din cate stiu eu Jaguar-ul nu este japoneza. Ceea ce m-a uimit a fost modul foarte profesionist in care s-a facut rectificarea.
Am avut "placerea" sa asist doar la roata dreapta fata...si mi-a fost de-ajuns sa vad cum ati reusit sa ii faceti o semiluna pe disc. DA!!! O semiluna pe disc !!! Din cauza ca masina de rectificat s-a oprit in contraripa discul avea o semiluna. In urmatoarele 5 minute am fost plecat din service si m-am jurat ca nu mai calc acolo niciodata.
In concluzie, din experienta proprie:
1. Cand sunt la voi, masina este ok, dar montajul este prost.
2. Pe forum cand sunt mai multe reclamatii de acelasi gen ...MASINA devine o problema ...dar doar cea JAPONEZA si eu aveam halucinatii cand ma uitam la Jaguar-ul ala de pe elevator.
P.S: nu este cazul sa lauzi placutele... Pe alea ti le putem lauda si noi!!! Problema sunt discurile!!!
hai sa imi dau si eu cu vorba, ca sunt unu din cei mai vechi cu ebc pe masina.
unu la mana ca sa raspund de ce nu va suna lumea..desi suna...este din cauza modului din topor de a vorbi si de a trata oamenii. nu stii cine sunt, ce pregatire am, ce stiu eu, si am fost totusi jignit, s-a ridicat glasul (prea tare dupa gustul meu) si nu prea convine nimanui, mai ales (ca sa il citez pe nea jiji) ca era "pe banii mei".
doi la mana, turbo groove + green stuff, la mine cel putin, mi s-au parut o idee peste stock, dar sub nici o forma ce a fost laudat - am dat la un moment dat vina pe lichidul de frana, am schimbat si pala dar tot nu rup gura targului. e adevarat ca am curaj sa rup frana de la 190, dar a doua frana in urmatoarele secunde, tot violenta, nu prea ma mai bazez pe ea.
am stilul meu de a merge cu masina, prefer sa racesc franele in mers, sa nu le dau socuri termice, le-am rodat cum scrie pe siteul ebc (si aici revin cu o problema, discurile au fost umblate in cutii si inversate)
ca sa concluzionez, sunt relativ multumit de ele, dar din cauza atitudinii reprezentantului si a problemelor care chiar daca la mine s-au manifestat mai putin, dar le vad la altii, o sa schimb pe altceva - brembo, ate, tarox, etc
PS - dupa ce masuram si discul lui Andrei, cu sublerul, va zic ce si cum
unu la mana ca sa raspund de ce nu va suna lumea..desi suna...este din cauza modului din topor de a vorbi si de a trata oamenii. nu stii cine sunt, ce pregatire am, ce stiu eu, si am fost totusi jignit, s-a ridicat glasul (prea tare dupa gustul meu) si nu prea convine nimanui, mai ales (ca sa il citez pe nea jiji) ca era "pe banii mei".
doi la mana, turbo groove + green stuff, la mine cel putin, mi s-au parut o idee peste stock, dar sub nici o forma ce a fost laudat - am dat la un moment dat vina pe lichidul de frana, am schimbat si pala dar tot nu rup gura targului. e adevarat ca am curaj sa rup frana de la 190, dar a doua frana in urmatoarele secunde, tot violenta, nu prea ma mai bazez pe ea.
am stilul meu de a merge cu masina, prefer sa racesc franele in mers, sa nu le dau socuri termice, le-am rodat cum scrie pe siteul ebc (si aici revin cu o problema, discurile au fost umblate in cutii si inversate)
ca sa concluzionez, sunt relativ multumit de ele, dar din cauza atitudinii reprezentantului si a problemelor care chiar daca la mine s-au manifestat mai putin, dar le vad la altii, o sa schimb pe altceva - brembo, ate, tarox, etc
PS - dupa ce masuram si discul lui Andrei, cu sublerul, va zic ce si cum
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori