Suspensii Lancer

Directie, amortizoare, arcuri, bare anti-ruliu, discuri si placute de frana, etc.
Avatar utilizator
tudorel
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Aug 23, 2013 6:35 pm
Contact:

Mesaj de tudorel » Mar Sep 24, 2013 9:29 pm

cum imi pot da seama daca are?
multumesc de raspuns


http://roadracemotorsports.com/store/in ... ucts_id=79

Avatar utilizator
nini
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Mie Mai 21, 2008 10:01 pm

Mesaj de nini » Mar Sep 24, 2013 11:51 pm

cea din link-ul tau este strut bar pt axa spate, pentru axa fata care se monteaza in compartimentul motor arata cam asa.
practic este o bara care uneste capetele amortizoarelor.
am gasit cateva ilustratii pentru un demostrativ cu explicatii:
Fişiere ataşate
strut_bar_corner_after.gif
strut_bar_corner_after.gif (177.61 KiB) Vizualizat de 6946 ori
strut_bar_corner_before.gif
strut_bar_corner_before.gif (172.09 KiB) Vizualizat de 6947 ori
strut_bar_after.gif
strut_bar_after.gif (121.28 KiB) Vizualizat de 6954 ori
strut_bar_before.gif
strut_bar_before.gif (113.38 KiB) Vizualizat de 6959 ori

Avatar utilizator
tudorel
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Aug 23, 2013 6:35 pm
Contact:

Mesaj de tudorel » Mie Sep 25, 2013 12:27 am

esti super tare:D mersi frumos de informatii.ai idee si cat ar costa+montaj...orientativ?

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mie Sep 25, 2013 11:06 am

Ce probleme de stabilitate ai acum? Pt ca nu cred ca ce ai tu se poate rezolva cu un strut-bar.

Daca vrei ca masina sa fie mai stabila, trebuie sa ii cobori centrul de greutate, si sa ii pui jane mai mari. Asta ii confera stabilitate.

Vrei sa subvireze mai putin? Atunci iti trebuie o bara anti-ruliu mai groasa pe spate, un pic de cadere negativa pe fata, si anvelope mai lipicioase, eventual marit si ecartamentul pe fata putin.

Dar in primul rand rezolva cu tacanitul dintre scaun si volan. Fa niste cursuri de condus defensiv, si apoi daca inca mai ai chef de curse pe drumuri publice, o scoala de pilotaj.

Eu am condus in paralel 2 masini de acelasi model, unul cu suspensie coborata (al meu) si unul cu suspensie coborata, strut bar fata spate si bara anti-ruliu. Diferentele nici macar nu erau imediat evidente, daramite covarsitoare. Cele 3 bari ultra-racing au costat mai mult decat un set de jante ultraleggerra pe 17, iar jantele alea au facut o diferenta mai mare in comportamentul masinii.

Asa ca pt performante sporite as zice ore de pilotaj, anvelope bune si jante usoare. Dupa aia modificari aduse suspensiei, incepand cu bara antiruliu de pe spate (pt cazul tau cu FWD)

Avatar utilizator
tudorel
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Aug 23, 2013 6:35 pm
Contact:

Mesaj de tudorel » Mie Sep 25, 2013 1:27 pm

probleme de stabilitate nu are adica ea merge ca noua insa mi-as fi dorit sa fie mai stabile insa iti pot spune ca nu imi doresc sa micsorez garda la sol pentru ca ar ingreuna situatia prin oras in ce priveste denivelarile bordurile etc.
eu mi-as dorii sa intaresc suspensia aceasta pentru ca nu ma deranjeaza rigiditatea din masina mai mult decat inclinarea pe curbe sau senzatia aceea de plutire peste denivelari.Nu fac curse sau intreceri nu asta am in program si nu imi doresc cursuri de pilotaj cu toate ca m-am interesat ci imi doresc o senzatie de multumire atunci cand conduc si de stabilitate chiar si la viteze...si nu ma puneti sa-mi iau alta masina:))ce spui tu cu jantele mai mari ar fi ok dar consider ca sunt destul de costisitoare 4jante noi + cauciucuri de calitate, de aceea ma gandeam la acest strut bar fata spate,foarte intuitive acele animatii puse de colegul nini

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mie Sep 25, 2013 2:32 pm

Nu vei obtine nici un beneficiu in directia dorita de tine punand barile alea.

Avatar utilizator
tudorel
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Aug 23, 2013 6:35 pm
Contact:

Mesaj de tudorel » Mie Sep 25, 2013 10:44 pm

iti multumesc f mult alex44 ,chiar mi-au fost de folos informatiile
vreau sa te intreb este adevarat ca jantele de dimensiuni mai mari de 16 creeaza probleme la denivelari prin indoiri...deformari etc?

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Joi Sep 26, 2013 9:40 am

Da. Pt a pastra neschimbat diametrul total al rotii trebuie sa pui cauciucuri cu balonul mai mic pe jantele mai mari. Peretele lateral e si el mai dur, si din cauza asta se transmit socuri mai mari jantei, care se poate ovaliza/indoi/crapa mai usor.

Totusi pe Lancer nu-i o problema asa mare, pt ca vine cu cauciucuri mari de la inceput. Asa ca de la 205/60R16 poti pune 225/50R17 cu care vei avea o stabilitate mai buna si un raspuns un pic mai bun la directie, fara a sacrifica prea mult din confort si fara a te expune riscului de a nenoroci jante. (pe a mea am 225/35R17 RFT si e cam jale)

E foarte important ca noile roti sa nu fie mai grele decat vechile, altfel vei avea demaraj mai slab, efort crescut la franare (ce se poate traduce in distanta de franare mai mare), uzuri mai mari la suspensie si comfort mai scazut.

Avatar utilizator
nini
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Mie Mai 21, 2008 10:01 pm

Mesaj de nini » Lun Sep 30, 2013 7:22 pm

si eu sunt de acord cu cea a spus @alex44, eu am pus strut bar-ul pentru ca pe aceeasi varianta de echipare dar la motorul d 2.0 diesel avea, dar la 1,5 nu avea, si pt ca am gasit stut bar-ul pe ebay la un pret acceptabil - cam 70usd -.
cand am montat stru bar-ul, nu m-am asteptat la un efect spectaculos, oricum la ce folosesc eu si la cum conduc lancerul nu am reprosuri legate de stabilitate, deci pot sa zic ca strut bar-ul a fost mai mult un moft, daca vrei mai mult de la masina trebuie schimbate mai multe si necesita o investitie serioasa.

Scrie răspuns

Înapoi la “Directie, Suspensii si Frane”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator