Scartait la franare....

Directie, amortizoare, arcuri, bare anti-ruliu, discuri si placute de frana, etc.
Avatar utilizator
Prime
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 25, 2008 11:59 am

Mesaj de Prime » Vin Oct 31, 2008 8:50 am

Ma gandesc foarte serios ca in momentul reviziei sa fiu cu masina ca din intamplare undeva prin austria, germania, franta etc.

Avatar utilizator
Andrei_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 10:05 am

Mesaj de Andrei_RC » Vin Oct 31, 2008 9:23 am

@Cristian Todea
Am vazut si eu emisiunea. a fost destul de interesanta. Dar s-a vazut ca nici anpc nu se misca tocmai bine. S-a mai zis ceva si despre o lege 449 care teoretic vine in sprijinul consumatorului.

Avatar utilizator
Cristian Stancu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Sep 22, 2008 5:55 pm

Mesaj de Cristian Stancu » Vin Oct 31, 2008 2:36 pm

Scuze de off topic

@ COObra - e istoricul masinilor de strada in ordine cronologica
Audi e masina dupa care plang si acum, o poti vedea pe la tineretului - e argintie cu 4 faruri model american

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Vin Oct 31, 2008 8:01 pm

.....

Avatar utilizator
lukas75
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 20, 2008 5:33 pm

Mesaj de lukas75 » Lun Noi 03, 2008 9:06 am

Intai sa va explic modul meu de acces la bloc ......... nu exista nici o alee umana sau drum care sa faca legatura intre bulevard si bloc ANL ....... S-au apucat smecherii sa sparga bulevardu si de 4 luni tb sa sar o bordura si sa o iau pe un drum de pamant cu gropi umane sa le zicem cam 300 metri sa ajung in parcarea blocului.

In aceste conditii aproape zilnice de mers cu mitsu ieri am constatat ca daca pun frana usor am acelasi fenomen al scartaitului oribil. Erau 2 tiruri pe bulevardul in care vroiam sa ies si zic a franele astora fac asa nu se poate la 6000 km sa faca mitsu meu asa... cand fac proba la intoarcere la franare inceata face ca dracu ... pana acu nu s a-a auzit asa ceva ......
Am testat franele brusc pe drum intins nimik dar pe portiunea aia de 200 m face ca dracu ............
Acum vad ca e o pb generala la ele, intrebarea e cat rezista as afara sa le facem nimik sau ar tb sa trecem pe la ametitii de la service cu ele_?

Avatar utilizator
cix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 18, 2008 10:24 am

Mesaj de cix » Lun Noi 03, 2008 9:27 am

Faptul ca scartie nu e un defect, este praf care se pune intre placute si disc.
Mi se pare un pic exagerat sa zici "nu se poate la 6000 km sa faca mitsu meu asa", mai ales ca franele merg bine.
Este ca si cum ai avea iarna gheata deasupra rotii si ar atinge roata in ea la gropi. Nu poti sa zici ca s-a stricat masina. Baga un jet de apa sau cateva frane bruste si o sa treaca. Nu trebuie sa mergi la service.

Avatar utilizator
Ady
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Apr 25, 2007 9:31 pm

Mesaj de Ady » Lun Noi 03, 2008 2:36 pm

QUOTE (Cristian Stancu)Sunt putin uimit de unele raspunsuri, cel putin treaba cu vaselina la sistemul de franare....trebuie sa fie vorba de un kamikaze Trebuie doar sa va ganditi la temperatura de 2-500 grade care apare in momentul unei franari violente, cam ce face vaselina de pe pistonas??! se prelinge pe placuta si apoi pe disc....atunci sa vezi distractie. Sper din tot sufletul ca era o gluma. NU INCERCATI ACASA !!!!!!!!!
Placutele care scartaie nu sunt proaste, acest scartait apare in urma carbonizarii placutei ( mersul cu piciorul pe frana ), dupa cum spune altcineva mai sus placutele au in componenta lor - cele de calitate - in jur de 32 de mixturi, de la fier pana la rasini. Prea mult fier ofera o franare violenta dar zgomot infernal - haraie de parca n-ai avea placute, iar prea putin n-ai frane, dar cel putin e liniste
Mai spunea cineva de placute ecologice - e vorba de placutele care nu contin asbest. Material ce se folosea impotriva supraincalzirii materialului.

Ai putea mai intai sa te documentezi si apoi sa te apuci sa scrii pe forum. http://store.bimmerworld.com/shared/Sto ... oducts.asp

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Lun Noi 03, 2008 6:20 pm

Vreti sa nu va mai scartaie placutele? Puneti putina vopsea pe spatele placutelor de frina. Scartaitul pe care-l auziti voi e de fapt o vibratie de o anumita frecventa a placutelor de frina. Cu ajutorul vopselei respective, pistonul se va "lipi" de placuta, impiedicind-o pe aceasta sa vibreze. Faceti asta si vorbim pe urma.

Avatar utilizator
Cristian Stancu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Sep 22, 2008 5:55 pm

Mesaj de Cristian Stancu » Lun Noi 10, 2008 1:48 pm

ATE plastilube® Stops the Squeal

ATE makes brake fitting and dismantling easier with a heavy-duty, long-lasting lubricant. The miraculous paste out of the tube is called ATE plastilube® and has also proven itself as a mounting lubricant for squealing disc and drum brakes. Care must of course be taken to ensure that the lubricant is never applied to the brake linings or discs themselves. ATE plastilube® not only gets rid of the squeal in brakes, it also makes work easier with bearings, chains, gearwheels, seat runners, hinges, sun-roof runners and battery poles.

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Joi Noi 13, 2008 10:32 pm

.....

Scrie răspuns

Înapoi la “Directie, Suspensii si Frane”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori