Suspensie Sport My09 Colt/ralliart
Ce ma intereseaza pe mine, doar aparenta, ma refer la un set de arcuri care sa coboare putin masina(1" sau 1.5"), stiu ca la Lancer sunt asa ceva, cele de la Tein si am vazut la Road Race. Oare se gaseste asa ceva si pentru noul Colt, implicit pentru Ralliart(stiu ca modelul acesta are suspensie sport, ma intereseaza look-ul).
Nah, nu e la fel cu cea de pe Coltul normal, stii ca si Bogdan zicea atunci la curs ca e alta. Eibach de la tine, e integrala(si amortizoare) sau ai doar arcurile?
EDIT: nu`mi dai si mie un link catre o poza cu masina ta lasate pe Eibach .. m-am uitat la tine in thread-ul cu masinutza, dar posturile tale au doar "..."
EDIT: nu`mi dai si mie un link catre o poza cu masina ta lasate pe Eibach .. m-am uitat la tine in thread-ul cu masinutza, dar posturile tale au doar "..."
Nu stiu cum sunt arcurile la colt, dar daca va intereseaza doar coborarea masinii si nu si rigidizarea este suficient sa taiati o bucata din arc. Eu am verificat la Lancer daca forma arcului si felul cum este montat permite scurtarea lui si am si taiat jumatate de spira.
Stiu ca metoda suna neprofesional, dar tehnic scurtarea arcului actual face exact acelasi lucru ca montarea unui arc nou mai scurt si in plus nu te costa nimic.
Eu la mine am zis sa incerc si daca stric ceva o sa cumpar arcuri noi eibach, dar nu am stricat nimic, iar masina arata ceva mai bine.
Stiu ca metoda suna neprofesional, dar tehnic scurtarea arcului actual face exact acelasi lucru ca montarea unui arc nou mai scurt si in plus nu te costa nimic.
Eu la mine am zis sa incerc si daca stric ceva o sa cumpar arcuri noi eibach, dar nu am stricat nimic, iar masina arata ceva mai bine.
Pentru ca nu am spus inca. Am incercat cu jumatate de spira doar pe fata si a coborat maxim 1.5 cm, iar eu as fi vrut 3.5. Am de gand sa o mai desfac odata ca sa fie treaba completa. Plus de asta, trebuie sa fac si pe spate, apoi punem de un tutorial . Acum daca pun o poza abia daca se vede diferenta. Abia acum e asa cum ar fi trebuit sa fie, adica roata sa urmeze conturul aripei; inainte era cocotat mai tare.
Ca sa pun arcul la loc dupa ce l-am taiat a trebuit sa presez un pic arcul, deci nu joaca arcul cand ridici masina la maxim pe cric. La fel si invers daca ma pun cu inca cineva sa apas pe fata masinii, amortizorul inca se mai strange, deci nu o sa fie problema sa ajunga amortizorul lasat la maxim si sa bubuie la gropi.
Indiferent daca sunt diferite arcurile la diesel sau la benzinare metoda merge aplicata deoarece singura diferenta poate fi la rezistenta arcului. Apropo, pe fata merge taiat doar din partea de jos; sus e strans arcul si ascutit la un capat.
La mine urmeaza perioada de concediu si abia pe 24 august cred ca o sa am timp si de asta.
Apropo, singurele poze din timpul operatiunii sunt mai jos Sa nu uitati sa trageti frana de mana cand o ridicati pe cric.
Indiferent daca sunt diferite arcurile la diesel sau la benzinare metoda merge aplicata deoarece singura diferenta poate fi la rezistenta arcului. Apropo, pe fata merge taiat doar din partea de jos; sus e strans arcul si ascutit la un capat.
La mine urmeaza perioada de concediu si abia pe 24 august cred ca o sa am timp si de asta.
Apropo, singurele poze din timpul operatiunii sunt mai jos Sa nu uitati sa trageti frana de mana cand o ridicati pe cric.
cu toate scuzoaiele de rigoare, taiatul arcurilor e o prostie.
kitul pro street de la eibach e compus doar din arcuri.
de ce e diferenta intre taiat spire si kit conceput special:
arcul stock al masinii are destins 50 cm si maxim comprimat 25 cm
eibach are 47 cm destins si TOT 25 comprimat maxim permite
arcul taiat are 47 cm taiat dar comprimat la maxim are 20 cm, de unde amortizorul poate ajunge la capatul cursei si poate face POC.
pe de alta parte arcul fiind foarte dur, se taie doar cu flexul sau autogenul, oricare din metode incalzind foarte mult metalul si dacalindu-l. de acolo incep mai multe => metal mai moale + il ataca rugina mult mai repede.
* mentionez ca marimile mentionate mai sus sunt informative si nu au legatura cu realitatea decat intamplator
@ D - poze cu coltzul meu .....o sa iti pun acilea dar sa caut. oricum al meu la mers zic ca este peste ralliartul (cu care ai mers) cu care am venit de la cheia la bucuresti.....si pe care nu l-am iertat.
pe de alta parte al meu fara ESP e mai comunicativ, mai previzibil....ala nu stii cand si daca mai intervine ESP si mai ales daca mai poate face ceva ESP la viteza si unghiul de atac al curbei (era sa iau o stanca )
kitul pro street de la eibach e compus doar din arcuri.
de ce e diferenta intre taiat spire si kit conceput special:
arcul stock al masinii are destins 50 cm si maxim comprimat 25 cm
eibach are 47 cm destins si TOT 25 comprimat maxim permite
arcul taiat are 47 cm taiat dar comprimat la maxim are 20 cm, de unde amortizorul poate ajunge la capatul cursei si poate face POC.
pe de alta parte arcul fiind foarte dur, se taie doar cu flexul sau autogenul, oricare din metode incalzind foarte mult metalul si dacalindu-l. de acolo incep mai multe => metal mai moale + il ataca rugina mult mai repede.
* mentionez ca marimile mentionate mai sus sunt informative si nu au legatura cu realitatea decat intamplator
@ D - poze cu coltzul meu .....o sa iti pun acilea dar sa caut. oricum al meu la mers zic ca este peste ralliartul (cu care ai mers) cu care am venit de la cheia la bucuresti.....si pe care nu l-am iertat.
pe de alta parte al meu fara ESP e mai comunicativ, mai previzibil....ala nu stii cand si daca mai intervine ESP si mai ales daca mai poate face ceva ESP la viteza si unghiul de atac al curbei (era sa iau o stanca )
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator