Probleme Discuri EBC

Directie, amortizoare, arcuri, bare anti-ruliu, discuri si placute de frana, etc.
Scrie răspuns
Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Vin Aug 13, 2010 8:45 pm

o solutie ar fi sa luati discurile de la service-ul la care le montati, astfel incat sa aveti garantie si la piese si la montaj. eu asa am facut acum.

in legatura cu montajul, SickneS, eu am subliniat mai sus cum le-au montat la M-car: o perie de sarma, de 2-3 ori pe fiecare butuc sa se ia putin praful si apoi a pus discul.

Avatar utilizator
alexutzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 18, 2008 12:25 am

Mesaj de alexutzu » Vin Aug 13, 2010 11:54 pm

Daca erau Brembo as fi procedat identic.
Ideea este ca pana acum suntem asa: PEX,EU,MORO,COOBRA,ANDREI IASI, EVO9 care avem aceeasi problema.(La Andrei Iasi, a fost mai diferita de a noastra, dar l-am inclus aici pt ca sunt acelasi producator).
Toti 6 am montat discurile in locuri diferite,de aceea posibilitatea ca la TOTI sa fie gresit montate este aproape nula.
Eu unul sunt dispus sa garantez pt cei care mi-au montat discurile, lucrez cu ei de aprox 4 ani de zile, avem contract de service iar la ei sunt efectuate reparatiile tuturor masinilor firmei(firma care detine si cateva camioane).

Avatar utilizator
moro
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Mai 07, 2008 3:15 pm

Mesaj de moro » Sâm Aug 14, 2010 1:36 am

Apropo de montaj, eu am montat discurile la service-ul recomandat de 4turbo (vis-a-vis de Club Princess) si baietii au facut montajul asa cum trebuie (nu au lovit discurile noi cu ciocanul, nu au lovit discurile vechi cu ciocanul atunci cand le-au dat jos, au curatat butucul cu peria de sarma montata pe un flex)...deci, as putea sa exclud problema aparuta la montaj. De forjat discurile...nu pot sa spun ca am mers calm, dar nici nu am scos fum din discuri. Faza cu miscatul discurilor pe butuc de fiecare data cand dai roata jos nu o exclud, dar imi vine greu sa cred ca se intampla treaba asta...daca ar fi asa, atunci inseamna ca cei care au proiectat masina nu stiu de capul lor...ceea ce mi-e greu sa cred.

Este cert ca problemele semnalate de noi exista si pana la urma cred ca putem sa gasim o cale de rezolvare a acestora fara sa ne mai enervam.

Glumitele au fost facute strict pentru a mai destinde atmosfera.

Avatar utilizator
nini
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Mie Mai 21, 2008 10:01 pm

Mesaj de nini » Sâm Aug 14, 2010 11:47 am

eu nu am montate nici discuri nici placute ebc, dar am urmarit si acest topic si topicul de pe bursa al celor de la 4turbo, intrucat ma interesa/intereseaza sa-mi montez si eu pe masina produsele lor.
din curiozitate a studiat cineva si alte forumuri din romania sau chiar forumuri mitsubishi din strainatate pentru a vedea daca problemele aparute la voi au aparut si la alte masini sau la alte mitsubishi de pe alte meleaguri? ( la aceste probleme nu se pot invoca probleme privind starea drumurilor si a traficului din romania, nu?)
nu cred ca noi suntem singurii soferi de mitsu care si-au montat ebc, nu?

Avatar utilizator
Andrei_Iasi
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Vin Noi 23, 2007 12:16 pm

Mesaj de Andrei_Iasi » Dum Aug 15, 2010 9:37 am

salut,
ieri mi-am montat zimmerman . din fericire aveam si EBC-urile schimbate de 4turbo si le-am probat si pe ele . problema e ca nici setul acesta nu era ok. tot nu se centra cum trebuie , mai excat , oricat de bine il fixai (impingreai spre butuc) tot nu ramanea fix. era ca si cum nu ar intra complet(cred ca asta se si intampla). la zimmerman au intrat din prima, s-au fixat fara probleme. in cazul acesta , explicatia potrivit careia discurile nu se vor mai centra corect decat f greu (asta mi-au spusi de la 4turbo cand mi-a schimbat discurile), si prin urmare vor trebui rectificate dupa ceva km , mi se pare neplauzibila. poate asa trebuie facut cu ebc-urile , dar nu e normal sa trebuiasca sa imi repar piesa imediat ce am montat-o pe masina pentru a se potrivi cum trebuie. altfel nu imi explic cum zimmerman-urile s-au fixat fara nici o problema si la ebc-uri trebuie mici artificii.
joi mi-au spus ca dupa montaj , pentru ca la japoneze (in special mitsu) nu se centreaza 100% , discul trebuie rectificat pentru a fi centrat pe masina mea. voi reveni dupa 2000km (aprox 2 luni ) sa va spun cum se comporta. dar , prima teorie nu sta in picioare.
ca sa nu existe dubii: am fost in acelasi loc pentru montaj (daca este deacord ii pun si numele) , nu am folosit nici macar ciocanul de cauciuc la montaj.
parerea mea , este ca toti aici am avut aceeasi problema si anume, discurile nu se potrivesc 100%, au o marja de eroare care se corecteaza prin rectificare. este doar o supozitie a mea.

4turbo - daca am inteles gresit explicatile de joi te rog sa ma corectezi.

puteti va stau la dispozitie si pentru alte detalii sau masuratori .

Avatar utilizator
Andrei_Iasi
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Vin Noi 23, 2007 12:16 pm

Mesaj de Andrei_Iasi » Dum Aug 15, 2010 11:35 am

alexutu, problema mea , in fond , a fost aceeasi. discul nu se centra , nefiind centrat a cedat la strangere pentru ca nu avea suprafata de contact cu butucul uniforma. (cel putin as acred eu , ca daca era centrat si fixat cum trebuie nu avea de ce sa crape).

Avatar utilizator
alexutzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 18, 2008 12:25 am

Mesaj de alexutzu » Dum Aug 15, 2010 3:29 pm

Andrei, la tine este mult mai grav, pt ca la noi primii 1000 km au fost ok(cel putin la mine). La tine banuiesc ca vin discurile cu niste cote gresite.
Este cam tarziu acum, daca deja ai zimmerman pus, pt ca ar fi trebuit sa masori cotele ambelor discuri si atunci se vedea exact cam care este diferenta dintre cele doua.
In orice caz, eu unul in continuare pot lauda placutele de la EBC, dar la partea de discuri si servicii POST VANZARE niciodata in viata mea nu voi mai pronunta EBC.

Avatar utilizator
4turbo
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 30, 2009 2:54 pm
Contact:

Mesaj de 4turbo » Mar Aug 17, 2010 1:10 pm

In legatura cu discurile de Colt, acesta a fost raspunsul celor de la EBC.

We are aware of a problem but it was thought to be solved by the extra lip bored out inside as we bought an OE set to check it
We are selling a large quantity of these and only getting a small amount of problems so it maybe cars or model specific

Singura solutie pt discurile lui Andrei Iasi este sa le aduca inapoi.

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Vin Aug 27, 2010 5:36 pm

QUOTE (4turbo @ Aug 11 2010, 05:40 PM) Salut,
Problema la masinile japoneze este ca butucul are suprafata si inaltimea foarte mici asa ca discul se poate misca foarte usor, nemaifiind paralel cu butucul si asa apar vibratiile de care se plang majoritatea.
Imi cer scuze, dar rindurile de mai sus si restul explicatiei reprezinta cea mai ieftina vrajeala auzita vreodata! Daca discurile sunt montate incorect, poate esti bun sa-mi explici si mie de ce discurile mele, montate de mine, fara sa curat butuc/fuzeta cu peria de sirma (deci puse peste rugina dinainte), fara surub de prindere (multumesc pe aceasta cale service-ului M Car Trading), nu au aceeasi problema? Poate pentru simplul motiv ca scrie BREMBO pe ele?

Avatar utilizator
tavitzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 24, 2010 10:29 am

Mesaj de tavitzu » Sâm Aug 28, 2010 5:56 pm

Am vazut ca toata lumea isi comanda paici discuri perforate...si mi-am adus aminte ca am citit undeva ca exista un pericol atunci cand folosesti discuri perforate pe strada...cica sunt mai slabe ca rezistenta din cauza gaurilor si se produc microfisuri in ele.La masinile de curse nu e o problema pt ca ei schimba discurile dupa fiecare cursa, dar la o masina normala exista si riscul sa se crape discul.Nu cred ca vrea cineva sa treaca prin asa ceva..Nu stiu cat de mari sunt sansele sa se crape, dar sunt...Cred ca mai indicat e sa folosesti discuri mai mari fara gauri daca cele stock se incing prea repede...

Scrie răspuns

Înapoi la “Directie, Suspensii si Frane”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator