Probleme Discuri EBC

Directie, amortizoare, arcuri, bare anti-ruliu, discuri si placute de frana, etc.
Scrie răspuns
Avatar utilizator
moro
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Mai 07, 2008 3:15 pm

Mesaj de moro » Sâm Iul 17, 2010 6:05 pm

Waw...discuri rosii...ramas fara frana...imi pare rau sa aud ca ai patit asa ceva. Totusi, nu cred ca e de la discuri ci mai de graba de la lichidul de frana caruia i s-au cam dus proprietatile sau, poate, sa fi dat peste un set de discuri cu probleme (desi e mai greu).

Eu alerg masina de o iau d.r.a.c.i.i. si franez ca un nebun si nu mi s-a intamplat sa raman fara frane. Si la mine scartaie un pic placutele cand franez usor, iar cand franez mai tare la viteze mari se aude un huruit...dar probleme nu am avut.

Eu raman in continuare fan ebc

Avatar utilizator
cix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 18, 2008 10:24 am

Mesaj de cix » Sâm Iul 17, 2010 11:54 pm

QUOTE (COObra @ Jul 16 2010, 10:07 PM) CIX - ar fi buna temperatura pusa de tine.

http://en.wikipedia.org/wiki/DOT_4
Conteaza mai putin cifrele. Am confundat cu temperatura la care se incing discurile. Fenomenul de fierbere este cel care am vrut sa iasa in evidenta. In cazul lui Pex sunt sigur ca dupa o aerisire o sa tina ca inainte. Astept sa spui daca discurile s-au ovalizat sau nu.

Avatar utilizator
andrei.pex
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Oct 03, 2008 11:03 pm

Mesaj de andrei.pex » Dum Iul 18, 2010 1:08 am

Deocamdata nu`mi trepideaza la franare... Am sa schimb lichidul de frana luni-marti si apoi vedem ce mai e de facut

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Lun Iul 19, 2010 8:47 am

in loc de frane, m-a pus sa fac altceva, asa ca nu am mai aerisit nimic...ca a fugit. sa nu va mai zic ca dormea in masina. pex-u adica.

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Lun Iul 19, 2010 9:56 am

Cel mai probabil rotile au mers infranate cine stie din ce motiv si deasta s-au inrosit, asa am patit si eu la o roata cu o alta masina etrierul era tinut de taler prin 2 pistonase care nu au fost curatate cand am schimbat placutele si astfel unul a ramas blocat de la mizerie si placutele de pe acea roata nu se de partau suficiet dupa franare si se frecau mereu cu discul si in cativa km daca puneai mana in zona jentii fara a o atinge simteam valurile de caldura cum vin de la disc, bineinteles ca pe disc nu putem sa pun mana cred ca avea 200-300 grade cel putin iar discul de la roata cealalta era caldut abia, totul s-a rezolvat atunci prin scoaterea placutelor si curatarea aceor pistonase.

Avatar utilizator
radurin
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 02, 2009 5:05 pm

Mesaj de radurin » Lun Iul 19, 2010 8:46 pm

@Flipper,eu cred ca nu ai cum sa mergi cu franele blocate si sa nu simti absolut nimic!

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Mar Iul 20, 2010 11:17 am

NU am zis blocate, am zis ca placutele nu se departeaza complet de disc si se freaca si astfel se incinge. Cel mai bine e sa ridice fiecare roata pe cric sau toata masina pe elevator si sa vada daca nu cumva rotile merg infranate.

Avatar utilizator
alexutzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 18, 2008 12:25 am

Mesaj de alexutzu » Mie Aug 11, 2010 10:40 am

Pex-ule si discurile mele au inceput sa faca figuri.

Am schimbat acum 2000 km si am trecut la turbo groove si greenstuff...si surprizaaaaaaa : la franari usoare(pt redus) volanul se misca stanga/dreapta si in pedala de frana se simte cum loveste.(cam din topor exprimarea, dar nu prea imi dau seama cum sa explic mai pe intelesul tuturor).

O sa vad in continuare ce fac cu ele, dar cu siguranta nu am de gand sa o las asa. Daca un lucru nu accept, este ca cineva sa se joace cu viata mea. Aici vorbim de frane si nu de becuri sau alte briz-briz-uri pe la masina.
Mie 4turbo mi-a lasat un gust amar.

Avatar utilizator
Andrei_Iasi
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Vin Noi 23, 2007 12:16 pm

Mesaj de Andrei_Iasi » Mie Aug 11, 2010 10:44 am

salut,
subscriu la problemele cu discurile EBC.
am cumparat de la PEX discurile de colt (normale nu turobo groove) , care nu se potrivisera la un colt de al lui (disel) , pentru ca am zis ca se potrivesc la mine fiind alta motorizare .
nu s-au potrivit nici la mine (desi sunt cod-ul corect) . mai mult , s-a si spart discul la montare si acum nu prea mai am ce face pentru ca nu le-am cumparat direct de la ei ca sa ma pot duce cu reclamatii.
problema este de la grosimea discului in locul unde face contactul cu butucul (este mai gros cu 1 mm) .
mi-am cumparat zimmerman si o sa le pun sambata (daca merg ) si voi reveni cu detalii.
placute am green stuff (montate doar pe spate , pe fata le montez odata cu discuri noi) . de alea de pe spate sunt multumit, sa vedem ce o fi cu cele de pe fata.

va tin la curent .

Avatar utilizator
andrei.pex
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Oct 03, 2008 11:03 pm

Mesaj de andrei.pex » Mie Aug 11, 2010 10:48 am

Ar fi tare frumos daca un reprezentant ebc pe forum ne`ar lamuri si pe noi ce si cum

Scrie răspuns

Înapoi la “Directie, Suspensii si Frane”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 19 vizitatori