Lichid Frina/ambreiaj

Directie, amortizoare, arcuri, bare anti-ruliu, discuri si placute de frana, etc.
Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Joi Dec 16, 2010 7:37 pm

COObra, eu am schimbat deja uleiul din cutie, acu' am Mobil. In circuitul de frinare am Motul 5.1. Dupa ce mi-a aerisit pompa de frina a mers bine citeva zile, puteam retrograda intr-a doua chiar la 60 la ora. Acu' tre' sa scada viteza sub 20 la ora ca sa pot retrograda intr-a doua.

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Joi Dec 16, 2010 8:15 pm

Sa nu uit... cica lichidul de frina, cu cit are punctul de fierbere mai sus, cu atit este mai higroscopic. Aia RF600 ala cica se schimba dupa fiecare sesiune de antrenamente, calificari, cursa.

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Mar Dec 21, 2010 5:12 pm

Ete si pagina de manual.
Fişiere ataşate

[Extensia pdf a fost dezactivată şi nu mai poate fi afişată.]


Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Vin Dec 24, 2010 9:43 am

Asadar, am executat operatiunea de aerisire a ambreiajului azi dimineata, dupa ce am ajuns la birou. Am luat un coleg sa ma ajute, in primul rind sa-mi dau seama unde naiba e cilindrul ala colector. Evident ca ma uitam la dracu-n craci, pe undeva prin spatele cutiei filtrului de aer (mai jos, evident) si cilindrul respectiv e linga galeria de evacuare, sub furtunul de sus al radiatorului. Aveti grija ca aerisitorul nu are dimensiunea celor de pe etrierii masinilor europene (nu stiu la japoneze cum e), trebuie sa folositi o cheie de 10 - 11. Operatiunea in sinea ei e deosebit de simpla, unul sta in masina si tine ambreiajul calcat la podea, celalalt da drumu' la aerisitor. In timp ce dati drumu' la lichid veti vedea ca cilindrul revine la pozitia initiala, ca atunci cind e pedala de ambreiaj neapasata. Pentru a nu face vreo prostie, sa va treziti ca mai mult bagati aer in instalatie decit sa-l scoateti, nu asteptati ca cilindrul sa revina la pozitia initiala (cu pedala necalcata), inchideti aerisitorul inainte de a ajunge la respectiva pozitie.
O sa vad diseara cum se prezinta problema, la plecare, si va tin la curent.
Hai Craciun fericit!

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Sâm Dec 25, 2010 8:12 pm

Comportamentul s-a imbunatatit, dar la rece tot mai agata cind schimb vitezele. La cald e perfect, ca inainte. Nu stiu de ce am impresia ca trebuie sa aerisesc si pompa aia electrica ?!

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Mar Ian 11, 2011 1:13 pm

adictoma, ai facut ceva la cilindrul ala sau nu?
Azi am observat o alta chestie. Am iesit sa aerisesc iar cilindrul, de data asta cu motorul pornit. Am observat ca in momentul in care desfaci aerisitorul, lichidul abia se prelinge pentru o perioada scurta de timp, ulterior debitul crescind simtitor pentru o perioada si, in mod normal, scazind pina la oprire dupa ajungerea la cap de cursa.

Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Mar Ian 11, 2011 1:41 pm

n-am mai facut nimic. trebuie sa ajung la un service ceva sa verific fiindca sincer nu-mi prea permit cunostiintele sa-mi bag nasu' singur.

Avatar utilizator
raduask
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 02, 2016 9:50 pm

Mesaj de raduask » Mie Noi 02, 2016 10:24 pm

Salutare ! am o problema la pompa de ambreaj , imi curge uleiul pe la tija care iese din pompa pana la pedala. (asta doar cand apas si las sa revina pedala atunci se prelinge uleiul). ii ok sa completez cu ulei ? sau se poate gripa de tot ?

Scrie răspuns

Înapoi la “Directie, Suspensii si Frane”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator