Problema Cu Servodirectia

Directie, amortizoare, arcuri, bare anti-ruliu, discuri si placute de frana, etc.
Avatar utilizator
exttortion
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 24, 2008 8:18 pm

Mesaj de exttortion » Sâm Iul 09, 2011 10:10 pm

Salut am un Lancer 2008 DI-D si am schimbat cauciucurile Yokohama 215/45 pe 18 cu unele Dunlop SP Sport MAXX 225/40 pe 18 , iar dupa cateva saptamani s-a intarit volanul dintr-o data, o fi din cauza schimbarii dimensiunilor cauciucurilor sau probleme ceva la servo, am fost la service si mi-au verificat-o , au zis ca totul e ok ca mi se pare mie , nu stiu ce sa mai cred
Daca puteti sa ma ajutati

Avatar utilizator
exttortion
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 24, 2008 8:18 pm

Mesaj de exttortion » Joi Iul 14, 2011 4:55 pm

Nu ma poate ajuta nimeni? ms

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Joi Iul 14, 2011 8:02 pm

Te ajut eu da' sigur nu-ti convine: schimba cauciucurile!

Avatar utilizator
exttortion
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 24, 2008 8:18 pm

Mesaj de exttortion » Mie Mar 14, 2012 6:36 pm

am schimbat si cauciucurile , am pus iar 215/45/18 , am schimbat uleiul de servo, mi-a verificat si pompa de servo totul e bine , dar directie tot tare e, nu stiu ce sa fac si aia de la service sunt vai de capul lor sunt doar pe schimbat filtre si ulei .

Avatar utilizator
exttortion
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 24, 2008 8:18 pm

Mesaj de exttortion » Joi Mar 15, 2012 1:35 pm

O fi caseta de directie ?

Avatar utilizator
Maximusdm
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 31, 2009 1:39 pm

Mesaj de Maximusdm » Lun Sep 03, 2012 11:33 am

Salut,

Cauciurile diferite modifica senzatia de la volan. Eu o simt total diferit cand trec de la 205/60/r16 la 225/45/r17.
Pe aceleasi nu are de ce sa fie altfel. E posibil ca pompa de servo sa nu mai lucreze la fel sau sa fie partial defecta si asta sa faca sa mearga mai greu.
Sfatul meu: daca nu merge deranjant de greu directia NU interveni asupra ei pana nu moare. O pompa de servo e foarte scumpa si majoritatea mecanicilor NU se pricep la probleme de finete ca asta.

La mine de la o vreme incoace(2 luni) mi se pare ca directia are nevoie de rotire mai multa a volanului ca sa efectueze aceeasi schimbare de directie.
Uleiul de la servo e ok.
Vreo idee?

Scrie răspuns

Înapoi la “Directie, Suspensii si Frane”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator