Salut am un Lancer 2008 DI-D si am schimbat cauciucurile Yokohama 215/45 pe 18 cu unele Dunlop SP Sport MAXX 225/40 pe 18 , iar dupa cateva saptamani s-a intarit volanul dintr-o data, o fi din cauza schimbarii dimensiunilor cauciucurilor sau probleme ceva la servo, am fost la service si mi-au verificat-o , au zis ca totul e ok ca mi se pare mie , nu stiu ce sa mai cred
Daca puteti sa ma ajutati
Problema Cu Servodirectia
- exttortion
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Dec 24, 2008 8:18 pm
Salut,
Cauciurile diferite modifica senzatia de la volan. Eu o simt total diferit cand trec de la 205/60/r16 la 225/45/r17.
Pe aceleasi nu are de ce sa fie altfel. E posibil ca pompa de servo sa nu mai lucreze la fel sau sa fie partial defecta si asta sa faca sa mearga mai greu.
Sfatul meu: daca nu merge deranjant de greu directia NU interveni asupra ei pana nu moare. O pompa de servo e foarte scumpa si majoritatea mecanicilor NU se pricep la probleme de finete ca asta.
La mine de la o vreme incoace(2 luni) mi se pare ca directia are nevoie de rotire mai multa a volanului ca sa efectueze aceeasi schimbare de directie.
Uleiul de la servo e ok.
Vreo idee?
Cauciurile diferite modifica senzatia de la volan. Eu o simt total diferit cand trec de la 205/60/r16 la 225/45/r17.
Pe aceleasi nu are de ce sa fie altfel. E posibil ca pompa de servo sa nu mai lucreze la fel sau sa fie partial defecta si asta sa faca sa mearga mai greu.
Sfatul meu: daca nu merge deranjant de greu directia NU interveni asupra ei pana nu moare. O pompa de servo e foarte scumpa si majoritatea mecanicilor NU se pricep la probleme de finete ca asta.
La mine de la o vreme incoace(2 luni) mi se pare ca directia are nevoie de rotire mai multa a volanului ca sa efectueze aceeasi schimbare de directie.
Uleiul de la servo e ok.
Vreo idee?
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 15 vizitatori