Bataie suspensie / directie lancer 2.0

Directie, amortizoare, arcuri, bare anti-ruliu, discuri si placute de frana, etc.
Avatar utilizator
LAV77
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 01, 2007 6:51 pm

Mesaj de LAV77 » Vin Feb 08, 2008 2:25 pm

Sunt curios daca cineva mai are problema asta. Incerc sa spun pe scurt istoria:
Cam de pe la primii 20000 km am o bataie/cloncanit undeva in fata ori la suspensii ori la directie. Pe vremea aia mi-au zis de la service ca e suspensia rigida si se mai aude cate un "zgomot al suspensiei"
Am fost de zeci de ori la service...am pus-o pe bascule...am tras de ea...nimic nu bate..ieseam la plimbare prin denivelari....dupa 10 minute se auzea. Toti din service au auzit bataia dar nimeni nu a reusit sa-i dea de cap.
Unul dintre mecanici a dat la un moment dat jos bieletele de la bara stabilizatoare si le-a dat cu sray. Parca nu a mai facut nici un zgomot vre-o luna..dar pe urma a reaparut.
Am facut doua teste de telescoape in doua locuri diferite..test de stabilitate....etc. Totul este OK
Luni am mers si pe banii mei si din proprie initiativa am schimbat bieletele de la bara stabilizatoare....in ziua aia PERFECT...nici un zgomot....azi...din nou aceeasi problema.
Mai are cineva cu 2.0 problema asta?
Si va rog dati-va cu parerea ca schimb orice numai sa nu mai cloncane ca innebunesc!!!!

Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Vin Feb 08, 2008 6:05 pm

Da eu am aceiasi problema si asta de cand au uns flansele de la amortizor ca imi scartaia directia. Problema ar putea fi de la pozitionarea arcului, care nu sta in pozitia corecta. Deci problema nu e sigur de la amortizoare.

Avatar utilizator
LAV77
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 01, 2007 6:51 pm

Mesaj de LAV77 » Lun Feb 11, 2008 10:26 am

Daca e asa cum spui tu arcul atunci inseamna ca problema nu prea are rezolvare...bate si asta e. Oricum nu sunt probleme de nici un fel la teste..dar e super deranjant sa te plimbi prin oras si la o denivelare sa-ti cloncane masina.

Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Lun Feb 11, 2008 10:29 am

Cineva de la M Car mi-a spus ca se rezolva cu niste mansoane mai groase pe spira.

Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Mie Feb 13, 2008 4:48 pm

LAV ia citeste aici.
http://forums.evolutionm.net/showthread.php?t=51431

Deci solutia este cu mansoane de cauciuc pe spire.

Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Sâm Mar 01, 2008 11:18 am

Baieti aveti grija cand mergeti la M Car, daca va curata doar mizeria de la tecile de la amortizoare, e posibil sa va ceara bani, nu dati nici un ban, nu e normal ca o masina sa troncane de la mizeria care intra in teci, este un defect de fabricatie pesemne si nu au cum sa va ceara bani.

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Sâm Mar 01, 2008 12:49 pm

Asta e un defect des reclamat la lancer...e din fabricatie.
Din fericire lancerul vechi are numai 2-3 hibe cunoscute care se rezolva temporar prin gresare, curatare si tot asa....
In schimb nu au probleme la motor, nici macar 1 la 1000...sau de alta natura, asa ca e OK.

In general firmele serioase cheama masinile cu acest gen de defecte si remediaza definitiv ce e de remediat.
Problema nu e grava nici pe departe, de fapt nici nu as putea sa o numesc problema insa nici nu poate fi lasa asa.

Faptul ca dealerul cere bani pentru a remedia temporar (nici macar definitiv) un defect de fabricatie cunoscut si des intalnit
confirma multe impresii de pe acest forum referitoare la ei.
Faptul ca taxeaza pe unii si pe altii ba pentru aceeasi interventie, e si mai interesant... )

Tara de kkt, dealeri de kkt...servicii de kkt.

Avatar utilizator
BMF
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mar 20, 2008 11:54 pm

Mesaj de BMF » Vin Mar 21, 2008 12:14 am

Am si eu aceasi buba!
Sunt posesorul unui Lancer 2.0 din 2006. Masina are 45 k km si imi troncane de noua, defapt de pe la 200 km . Am fost pe rand pe la diferite serviceuri si degeaba. Motivele troncanitului au fost pe rand:
1. flansele amortizor - le-am schimbat(pe garantie) si degeaba
2. intra pietre in vasul protector de la amortizor(e o chestie de plastic chiar deasupra rotilor) si degeaba
3. nu ar mai fi acea"vasilina" speciala de pe etrieri; s-a pus acea "solutie minune" si degeaba
Iar ultima si cea mai tare care mi-au dat-o cei de la service: "Zi-ne tu ce are si noi o facem!"

Toate acestea nu au fost. La toate teste masina a fost si este ok.

Dar, vestea buna este ca am cam descoperit ce are. Am pus pe cineva sa se lase pe masina (deasupra amortizorului care e cu bube) iar cand am pus mana pe arc am simtit vibratia de la acel "trosnit" (zici ca se rupe in doua masina). Zgomotul vine din partea de sus... deci de la flanse zic "mesterii de la service". Acu sa vedem ce o sa fie intr-un final. Au zis ca mai imi schimba o data flansele (tot pe garantie). Sa vedem mai departe...

P.S. De obicei mie imi troncane cand e ud pe jos, cand ploua, iar dupa ce se usuca troncane foarte rar!

Avatar utilizator
LAV77
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 01, 2007 6:51 pm

Mesaj de LAV77 » Mie Mar 26, 2008 11:04 pm

QUOTE (2dor)LAV ia citeste aici.
http://forums.evolutionm.net/showthread.php?t=51431

Deci solutia este cu mansoane de cauciuc pe spire.

Poate fi o solutie...sincer nu mai sper sa scap de zgomotul asta. Partea buna e ca dpdv al stabilitatii si telescoapelor masina e super ok si testata si asa cum zice BMF se aude de regula doar atunci cand e ud. Macar stiu ca am schimbat cu ocazia asta bieletele si tamponul motor fata
Iar Cristi...dupa cum vezi in linku' pus de 2dor nici pe la altii nu e mai roz...dar din pacate sustin ideea ta..."tara de kkt.."

Avatar utilizator
mani07
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Iul 18, 2009 11:05 am

Mesaj de mani07 » Lun Aug 03, 2009 3:26 pm

salutare..
cred ca am aceeasi problema ...uneori cand urc o bordura sau o denivelare se aude ca un pocnet...bineinteles ca am fost la mecanic..a tras de roti nu a gasit nimic ...talerele de la arcuri au niste orificii de scurgere a prafului sau a pietricelelor care se aduna de la mers..le-a desfundat si a curatat talerele..dupa aia acest pocnet nu a mai aparut..[poate fi asta cauza..oricum cred ca nu e nimic de speriat ..in rest masina e brici (am 24 000 km)..

Scrie răspuns

Înapoi la “Directie, Suspensii si Frane”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori