Outlander Diesel 2.268 Cc, 174 Cp, 4wd, 2011, Manuala, 177.000 Km Rulati

Forum de prezentare a masinilor membrilor si, de asemenea, a jurnalelor de bord
Avatar utilizator
evoluti0n
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Ian 09, 2016 7:31 pm

Mesaj de evoluti0n » Sâm Ian 09, 2016 8:36 pm

Va salut!

Doresc sa achizitionez un Mitsubishi cu oordonatele prezentate in titlu. Numarul de kilometri rulati mi se pare putin cam mare. Masina a fost rulata destul de mult pentru o perioada de 4 ani. Aceasta a fost folosita in regim de leasing operational de catre o firma. Fiind in leasing operational, avantajul ar fi ca are reviziile facute la zi si voi putea vedea un istoric a tot ceea ce s-a schimbat pe masina in cei 4 ani.
Autoturismul l-am testat putin. Nu am detectat nici o problema specifica, insa nu sunt un mare cunoscator pe parte de mecanica. Motorul este destul de silentios pentru un diesel, nu vibreaza, intra usor in treptele de viteza (doar 1, 2 si 3 am avut ocazia sa-i dau si pare ca are zvac), aparent nu trancane nimic la ea.

M-ar interesa o opinie despre fiabilitatea acestui motor, consum in regim 2wd (mers normal, fara accelerari si franari bruste), cat de scumpe sunt piesele comparativ cu alte marci (Volkswagen spre exemplu), eventuale elemente care se strica mai des la acest autoturism fata de altele (daca ati identificat).

Apreciez orice feedback din partea voastra.

Multumesc mult!

Avatar utilizator
body
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mai 21, 2007 9:28 am

Mesaj de body » Dum Ian 10, 2016 3:01 pm

Salutare

Acum un an si ceva am achizitionat si eu un Outlander model de baza an fabricatie 2012 cu circa 60.000 km. Acum am 95.000 km si iti pot spune ca sunt multumit de masina, nu e de fite , e ceva "gen" ARO iar eu sunt multumit de alegerea facuta. Nu am bagat bani in ea pana acum. O singura chestie ma enerveaza - aceasta fiind prima mea masina diesel- eu sunt fan benzina, si anume ca daca merg mult cu ea in oras apare simbolul ala cu filtru de particule infundat, dupa care trebuie sa ii dau pe DN1 ceva mai tare ca sa se curete.
Din cate am inteles si la reprezentanta nu prea sunt pb cu acest tip de masina.

Bafta
PS Referitor la consum, mers la drum intins mai batraneste circa 6 - 6,5%, mai sportiv circa 7,5%, in oras (Ploiesti) circa 8-9%.

Avatar utilizator
vchivu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 17, 2015 1:56 pm

Mesaj de vchivu » Vin Ian 22, 2016 12:00 pm

177k nu e mult pentru o masina de firma. Eu am 112k cu acelasi tip de masina in aceeasi perioada dar am bagat in fiecare an cate un drum Buc-Hanovra (cam 5000 km) si un drum in grecia. Ca sofer (si) de masina de firma si, la un moment dat, cu parc auto in subordine as cumpara o masina folosita de firma DOAR daca am condus-o DOAR eu tot timpul
Altfel, este o masina extraordinar de flexibila:
- condus la consum: cruise control, 60km/h, treapta a 4-a - 3,5-4 l/100. condus normal: cam cum spune si colegul body
- 0 la 100 sub 10 secunde!
- pe autostrada poti accelera de la 130 la 160 in viteza a 6-a pentru o depasire fara probleme

Probleme:
-profilul nefericit al oglinzilor il face zgomots peste 100 km/h
-discurile de frana sunt consumabile, cele stoc se duc in 50000 km. Acum sunt pe EBC, sa vedem cat duc astea.
atat



Scrie răspuns

Înapoi la “Masina mea si Jurnal de bord”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori