Scris: Vin Iul 04, 2008 9:53 pm
Am 5000 km de acum cu 1,8 CVT.
Pot sa spun ca am avut nevoie de ceva timp sa inteleg modul de comportare a cutiei si sa scot maxim de la ea.
In modul automat exista accelaratie insa este departe de cei 143 HP sau de performantele unei masini cu motorizare de 1,8.
In perioada de rodaj (maxim 3000 ture), acceleratia nu era direct proportionala cu turatia motorului.
I-am intrebat pe cei de la M Car insa raspunsul a fost ca nu au condus aceasta motorizare si nu ma pot lamuri.
Perioada de proba a trecut si am inceput sa testez modul de functionare a cutiei.
Daca vreau mod sport clar trebuie sa comut pe automat. Si aici m-a lovit de o particularitate: in treapta 4 accelaratia este fantastica, schimb la 4000 - 4500 ture treapta 5 (masina pierde un pic din putere insa castiga repede), schimb treapta a 6-a la 145 km pe ora si ... nu se intampla nimic, cu pedala la fund masina nu are deloc putere. Cand am cuplat pe automat acceleratia este foarte buna.
Am sunat la M Car sa ma lamureasca ce se intampla. Acelasi raspuns ca mai sus. In plus ca trebuie sa fac o programare pt teste.
Din fericire am ajuns si pe A2 - si aici recunosc ca am fost usor uimit, treapta 6 functioneaza la parametri de la 170 km/h in sus. Acceleratia este de exceptie insa totul se intampla intre 4500 - 6000 ture. De remarcat aici modul de protectie a cutiei - daca ai peste 5000 ture, nu poti sa schimbi treapta inferioara, iar daca ajungi la 6200 - 6500 automat schimba in treapta superioara.
Aici sunt mai multe de spus insa astept un raspuns de la cei ce au aceasta motorizare daca s-au lovit de aceleasi probleme.
Pana acum am vazut putine impresii despre CVT.
Ce parere aveti de stabilitatea in curbe?
Pot sa spun ca am avut nevoie de ceva timp sa inteleg modul de comportare a cutiei si sa scot maxim de la ea.
In modul automat exista accelaratie insa este departe de cei 143 HP sau de performantele unei masini cu motorizare de 1,8.
In perioada de rodaj (maxim 3000 ture), acceleratia nu era direct proportionala cu turatia motorului.
I-am intrebat pe cei de la M Car insa raspunsul a fost ca nu au condus aceasta motorizare si nu ma pot lamuri.
Perioada de proba a trecut si am inceput sa testez modul de functionare a cutiei.
Daca vreau mod sport clar trebuie sa comut pe automat. Si aici m-a lovit de o particularitate: in treapta 4 accelaratia este fantastica, schimb la 4000 - 4500 ture treapta 5 (masina pierde un pic din putere insa castiga repede), schimb treapta a 6-a la 145 km pe ora si ... nu se intampla nimic, cu pedala la fund masina nu are deloc putere. Cand am cuplat pe automat acceleratia este foarte buna.
Am sunat la M Car sa ma lamureasca ce se intampla. Acelasi raspuns ca mai sus. In plus ca trebuie sa fac o programare pt teste.
Din fericire am ajuns si pe A2 - si aici recunosc ca am fost usor uimit, treapta 6 functioneaza la parametri de la 170 km/h in sus. Acceleratia este de exceptie insa totul se intampla intre 4500 - 6000 ture. De remarcat aici modul de protectie a cutiei - daca ai peste 5000 ture, nu poti sa schimbi treapta inferioara, iar daca ajungi la 6200 - 6500 automat schimba in treapta superioara.
Aici sunt mai multe de spus insa astept un raspuns de la cei ce au aceasta motorizare daca s-au lovit de aceleasi probleme.
Pana acum am vazut putine impresii despre CVT.
Ce parere aveti de stabilitatea in curbe?