Mitsu Colt 1.5 109 Cp 2006

Rubrica dedicata exclusiv vanzarilor de piese de schimb, accesoriilor si consumabilelor
Avatar utilizator
hadrian27
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 16, 2015 5:52 pm
Localitate: Oradea

Mesaj de hadrian27 » Mar Mar 07, 2017 9:41 am

Multumesc mult de informatii. Nu stiam ca instalatia de gaz influenteaza.

Ma refer la incalzirea in habitaclu.
Cat de repede se incalzeste motorul nu stiu exact caci nu am ceas cu temperatura apei... Dar cred ca e OK.
Daca as avea un ceas care sa indice temperatura apei, ma gandesc ca as putea sa imi dau seama daca termostatul e blocat pe inchis sau pe deschis.
Dar asa pot doar prin probarea unui alt termostat, nu?

Trebuia sa verific daca se incalzeste bine doar circuland pe benzina (nu stiu cum de nu mi-a trecut prin cap ?!) si sa vad daca se incalzeste la fel de greu in habitaclu.
Astfel imi dadeam seama daca instalatia de gaz "fura" din puterea si rapiditatea de incalzire in habitclu pe perioada iernii.

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mar Mar 07, 2017 10:30 am

Exista transmitatoare Bluetooth pt mufa OBD, si te poti conecta cu telefonul si sa-ti verifici parametrii de functionare motor.

Transmitatorul si aplicatia (full, cu licenta) costa ~50 ron impreuna si sunt foarte utile pt diagnoze ale motorului si senzorilor asociati ( nu stie in schimb ABS, airbag, comfort etc)

Cauta ELM 327 mini OBD2BT adapter si Torque Pro in google sa te lamuresti cum arata.

Functionarea termostatului o poti verifica si clasic, punand mana pe furtunul ce merge spre radiator in primele minute de functionare a motorului, cand teoretic termostatul ar trebui sa fie inchis.

Furtunul trebuie sa fie rece pana cand motorul atinge temperatura de regim. Daca se incalzeste odata cu motorul inseamna ca termostatul e deschis si-ti circula apa prin radiator constant, intarziind incalizrea.

...

Daca problema ta e doar de incalzire habitaclu, s-ar putea sa fie de la panoul de comanda sau senzorul de temperatura interioara. Daca dai la minim minim si apoi la maxim de tot caldura, se schimba ceva?

Eu am constatat ca daca sunt intre 5-10 grade celsius baga aer caldut chiar daca temperatura e setata pe maxim. Daca dau la minim si inapoi la maxim, baga iar aer FIERBINTE. Daca e mai frig afara baga mereu aer fierbinte daca e pe maxim caldura.

Cand stau la semafor uneori aud ca un sunet de floppy disk citit, e clapeta de aer cald care se zbate intre inchis si deschis...daca ma joc cu temperatura tace.


Avatar utilizator
hadrian27
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 16, 2015 5:52 pm
Localitate: Oradea

Mesaj de hadrian27 » Lun Mar 27, 2017 1:42 pm

Foarte folositoare sunt informatile pe care mi le-ai transmis, Alex.
Initial nu puteam achizitiona caci nu era pe stoc acea interfata dar pana la urma am primit-o.
Dupa ce o voi utiliza voi reveni cu detalii.

Pana atunci imi actualizez jurnalul cu o pregatire exterioara de primavara: prespalare (Autobride Magifoam), spalare (Sonax Autoshampoo), decontaminare chimica (Wolf's Chemical Deironizer Decon Gel), decontaminare mecanica (Bilt Hamber Auto Clay Regular), izopropilic 25% si aplicare Finish Kare 1000p. Am mai folosit Poorboy's Bold n Bright, Autosol Metal Polish, etc.
Urmeaza si schimbarea jentilor cu cele de vara (in curand).



Fişiere ataşate
4.JPG
4.JPG (69.61 KiB) Vizualizat de 5002 ori
3.JPG
3.JPG (78.33 KiB) Vizualizat de 5002 ori
2.JPG
2.JPG (77.91 KiB) Vizualizat de 5000 ori
1.JPG
1.JPG (67.64 KiB) Vizualizat de 4999 ori

Scrie răspuns

Înapoi la “Piese de schimb, accesorii, consumabile”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori