Formula 1 - 2018

Despre competitii sportive cu sau fara participarea Mitsubishi
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Vasea
EVO V
Mesaje: 496
Membru din: Joi Ian 02, 2014 1:32 pm
Localitate: IASI
Contact:

Mesaj de Vasea » Mar Feb 27, 2018 7:14 pm

Debut cu dreptul pentru Red Bull: Ricciardo, cel mai rapid în prima zi de teste de la Barcelona

http://www.automarket.ro/formula1/debut ... 82995.html



Daniel Ricciardo a fost pilotul cu cel mai bun timp și cele mai multe tururi parcurse în prima zi de teste de la Barcelona, în timp ce Fernando Alonso a fost lovit de defecțiuni tehnice.


Circuitul de la Barcelona a găzduit luni prima zi de teste premergătoare noului sezon, iar aceasta a fost afectată pe final de ploaie.

Cel mai bun timp al zilei a fost realizat de Daniel Ricciardo, care a fost cronometrat cu 1:20.179 cu pneuri medium. De asemenea, australianul a fost pilotul cu cel mai mare număr de tururi parcuse (105), astfel că Red Bull a avut parte de un debut excelent în sesiunea de teste.

Locul doi i-a revenit lui Valtteri Bottas, care a fost cu circa 0.17 secunde mai lent, iar pilotul echipei Mercedes a fost urmat de Kimi Raikkonen, aflat la volanul unui monopost Ferrari cu pneuri soft. Renault i-a folosit luni pe ambii piloți titulari, iar Nico Hulkenberg și Carlos Sainz au terminat pe locurile 4 și 5 și au parcurs împreună 99 de tururi. Între timp, Lewis Hamilton a parcurs doar 25 de tururi în cursul după-amiezii și a ocupat locul 6.

Cele mai mari probleme în prima zi le-a avut McLaren. La numai 6 tururi după startul testelor, Fernando Alonso a ieșit în decor după ce pneul dreapta-spate s-a desprins de monopost și a petrecut toată dimineața la boxe. Spaniolul a revenit pe circuit cu numai câteva minute înainte de pauză de prânz și a parcurs în total doar 10 tururi, însă după-amiază a recuperat și a efectuat alte 41 de tururi.

Inițial, Alonso a fost clasat pe locul 5, însă cel mai bun timp al său a fost anulat pentru că a scurtcircuitat circuitul, astfel că a fost retrogradat pe poziția a 7-a.


Testele de la Barcelona continua marți și se vor încheia joi.

Teste Barcelona - Rezultate Ziua 1:

Loc Pilot Echipa Timp Dif. Tururi
1 Daniel Ricciardo Red Bull/Renault 1m20.179s - 105
2 Valtteri Bottas Mercedes 1m20.349s 0.170s 58
3 Kimi Raikkonen Ferrari 1m20.506s 0.327s 80
4 Nico Hulkenberg Renault 1m20.547s 0.368s 73
5 Carlos Sainz Renault 1m22.168s 1.989s 26
6 Lewis Hamilton Mercedes 1m22.327s 2.148s 25
7 Fernando Alonso McLaren/Renault 1m22.354s 2.175s 51
8 Brendon Hartley Toro Rosso/Honda 1m22.371s 2.192s 93
9 Lance Stroll Williams/Mercedes 1m22.452s 2.273s 46
10 Romain Grosjean Haas/Ferrari 1m22.578s 2.399s 55
11 Marcus Ericsson Sauber/Alfa Romeo 1m23.408s 3.229s 63
12 Nikita Mazepin Force India/Mercedes 1m25.628s 5.449s 22
13 Sergey Sirotkin Williams/Mercedes 1m44.148s 23.969s 28


Avatar utilizator
Vasea
EVO V
Mesaje: 496
Membru din: Joi Ian 02, 2014 1:32 pm
Localitate: IASI
Contact:

Mesaj de Vasea » Joi Mar 01, 2018 6:14 am

Vettel, cel mai rapid în a doua zi de teste de la Barcelona: o nouă defecțiune tehnică pentru McLaren

http://www.automarket.ro/formula1/vette ... 83031.html



Sebastian Vettel a fost cel mai rapid în a doua zi de teste de pe circuitul de la Barcelona, în timp ce McLaren nu a parcurs niciun tur în cursul după-amiezii din cauza detașării evacuării motorului.


Echipele au continuat marți pregătirile pentru noul sezon de Formula 1 pe circuitul de la Barcelona, însă temperaturile scăzute i-au determinat pe piloți să rămână în garaje în cea mai mare parte a dimineții.

Atmosfera s-a animat doar în cursul după-amiezii, iar cel mai bun timp a fost stabilit de Sebastian Vettel, care a fost cronometrat cu 1:19.673 la capătul a 98 de tururi parcurse. Chiar dacă a provocat și un steag roșu după ce a derapat în primul viraj, pilotul Scuderiei Ferrari a parcurs și cele mai multe tururi ale zilei și a fost urmat de Valtteri Bottas de la Mercedes la o distanță de trei zecimi de secundă.

Locul trei i-a revenit lui Stoffel Vandoorne, însă acesta a parcurs doar 37 de tururi din cauza unei noi defecțiuni tehnice la monopostul McLaren: evacuarea motorului s-a detașat, iar mecanicii nu au reușit să remedieze la timp problema, astfel că Vandoorne nu a ieșit pe traseu în cursul după-amiezii.

Max Verstappen a terminat pe locul 4 pentru Red Bull în ciuda unor scurgeri de carburant și a fost urmat de Carlos Sainz (Renault), Pierre Gasly (Toro Rosso) și Robert Kubica. Polonezul s-a aflat la prima apariție oficială în sezonul 2018 și a reușit astfel să termine pe locul 7 pentru Williams.

Ultima oră de teste a fost marcată de o ninsoare slabă în anumite zone ale circuitului, însă piloții au avut parte de o surpriză miercuri dimineața: o ninsoare mai puternică care a acoprit unele zone laterale ale circuitului au fost organizatorii să amâne startul celei de-a treia zile de teste. De altfel, oficialii echipelor analizează oportunitatea extinderii sesiunii pentru ziua de vineri în cazul în care vremea nu se va îndrepta în timp util.

Teste Barcelona: Rezultate Ziua 2:

Loc Pilot Echipa Timp Dif. Tururi
1 Sebastian Vettel Ferrari 1m19.673s - 98
2 Valtteri Bottas Mercedes 1m19.976s 0.303s 94
3 Stoffel Vandoorne McLaren/Renault 1m20.325s 0.652s 37
4 Max Verstappen Red Bull/Renault 1m20.326s 0.653s 67
5 Carlos Sainz Renault 1m21.212s 1.539s 65
6 Pierre Gasly Toro Rosso/Honda 1m21.318s 1.645s 82
7 Robert Kubica Williams/Mercedes 1m21.495s 1.822s 48
8 Sergey Sirotkin Williams/Mercedes 1m21.822s 2.149s 52
9 Esteban Ocon Force India/Mercedes 1m21.841s 2.168s 79
10 Charles Leclerc Sauber/Ferrari 1m22.721s 3.048s 81
11 Kevin Magnussen Haas/Ferrari 1m22.727s 3.054s 36

Avatar utilizator
Vasea
EVO V
Mesaje: 496
Membru din: Joi Ian 02, 2014 1:32 pm
Localitate: IASI
Contact:

Mesaj de Vasea » Joi Mar 01, 2018 6:11 pm

Cursele de Formula 1, transmise în direct pe internet inclusiv în România: serviciul va costa minim 30 de lei pe lună

http://www.automarket.ro/formula1/curse ... 83073.html

Formula 1 va transmite toate cursele în direct pe internet începând din acest sezon prin intermediul unui serviciu care va fi disponibil inclusiv în România și care va costa cel puțin 8 dolari (30 lei) pe lună.

Liberty Media, noul proprietar al Formulei 1, a confirmat oficial în această săptămână că pregătește lansarea unui serviciu prin care va transmite în direct pe internet toate cursele unui sezon competițional.

Compania speră să lanseze serviciul la timp pentru cursa de debut din Australia, care va avea loc în 25 martie, iar în faza inițială acesta va fi disponibil doar în versiune desktop înainte de lansarea versiunilor pentru platformele mobile oferite de Android și Apple.

Noul serviciu se va numi F1 TV Pro și va include transmisiuni în direct de la cele 3 sesiuni de antrenamente, calificări și curse, dar și conferințele de presă. În plus, feed-ul va include acces la imagini care nu sunt disponibile în cadrul transmisiunilor TV, inclusiv acces permanent la camerele onboard ale tuturor celor 20 de piloți, iar comentariul va fi preluat de la postul de televiziune Sky Sports din Marea Britanie. De asemenea, abonații vor putea vedea toate cursele suport din Formula 2, GP3 și Porsche Supercup.

La lansare, F1 TV Pro va putea fi accesat doar din țările în care drepturile pentru internet ale curselor nu au fost deja achiziționate de televiziunile clasice.

Liberty Media nu a anunțat oficial lista țărilor, însă jurnaliștii de specialitate au intrat în posesia unui document în acest sens, iar România se află pe lista în care serviciul va fi disponibil. F1 TV Pro va avea un tarif lunar cuprins între 8 și 12 dolari, care va varia cel mai probabil în funcție de puterea de cumpărare a locuitorilor din țara respectivă. Prin urmare, pentru clienții din România, F1 TV Pro va costa cel puțin echivalentul a 30 de lei pe lună, în cazul în care pentru țara noastră se va aplica cel mai mic tarif la un curs de 3.8 lei pentru un dolar.

Până în prezent, nicio televiziune din România nu a achiziționat drepturile TV ale Formulei 1 pentru sezonul 2018.



Între timp, echipele continuă sesiunea de teste de pe circuitul de la Barcelona. Ziua de miercuri a fost ratată complet de toate echipele ca urmare a unei ninsori, iar singurul pilot care a efectuat tururi cronometrate a fost Fernando Alonso.



https://www.youtube.com/watch?v=DpPD209Lx-E




Avatar utilizator
Vasea
EVO V
Mesaje: 496
Membru din: Joi Ian 02, 2014 1:32 pm
Localitate: IASI
Contact:

Mesaj de Vasea » Vin Mar 02, 2018 6:47 pm

Hamilton, cel mai rapid în ultima zi de teste de la Barcelona. Vettel: "Mercedes este favorită în acest sezon"

http://www.automarket.ro/formula1/hamil ... 83095.html



Lewis Hamilton a fost cel mai rapid în ultima zi de teste de pe circuitul de la Barcelona, iar Sebastian Vettel anticipează că Mercedes va fi favorită la câștigarea celor două titluri mondiale.


După ce miercuri Fernando Alonso a fost singurul pilot care a parcurs tururi cronometrate ca urmare a ninsorii și a temperaturilor scăzute, echipele au profitat la maxim de cele 13-15 grade de joi pentru a recupera terenul pierdut.

Lewis Hamilton a stabilit timpul de referință după ce a fost cronometrat cu 1:19.333 la capătul a 69 de tururi parcurse și a fost urmat de Stoffel Vandoorne de la McLaren, care a utilizat noile pneuri hypersoft pentru a se poziționa la numai o jumătate de secundă în spatele său.

Sebastian Vettel a utilizat pneuri soft pentru a încheia sesiunea pe locul 3, iar pilotul Scuderiei Ferrari și-a exprimat deja o opinie clară cu privire la favoriții noului sezon. "Cred că Mercedes este favorită în acest an, așa că, dacă putem fi aproape, mai aproape decât anul trecut, va fi grozav. Dar este un an lung", a declarat germanul.

Kevin Magnussen a poziționat Haas pe locul 4 cu pneuri supersoft, în timp ce Fernando Alonso a terminat pe poziția a cincea. McLaren a evitat defecțiunile tehnice în ultima zi, însă nu același lucru se poate spune despre Red Bull. Max Verstappen a petrecut cea mai mare parte a dimineții în garaj, iar după-amiază a ieșit în decor în virajul 12 și nu a mai revenit pe circuit. În total, olandezul a parcurs doar 35 de tururi.

A doua sesiune de teste de la Barcelona va avea loc în perioada 6-9 martie.




Avatar utilizator
Vasea
EVO V
Mesaje: 496
Membru din: Joi Ian 02, 2014 1:32 pm
Localitate: IASI
Contact:

Mesaj de Vasea » Mie Mar 07, 2018 5:56 pm

Ferrari începe cu dreptul a doua sesiune de teste de la Barcelona: Vettel, cel mai rapid în prima zi. Defecțiuni tehnice pentru McLaren

http://www.automarket.ro/formula1/ferra ... 83241.html



Sebastian Vettel a stabilit cel mai bun timp în prima zi de teste din cadrul celei de-a doua sesiuni de la Barcelona, în timp ce McLaren a pierdut timp prețios din cauza unor defecțiuni tehnice.


Echipele de Formula 1 au început marți pe circuitul de la Barcelona a doua și ultima sesiune de teste premergătoare noului sezon.

Pe o vreme semnificativ mai bună decât săptămâna trecută, cel mai bun timp a fost stabilit de Sebastian Vettel, care a fost cronometrat cu 1:20.396 la volanul monopostului Ferrari echipat cu pneuri medium.

Germanul a fost urmat la două zecimi de secundă de Valtteri Bottas, în condițiile în care pilotul echipei Mercedes a utilizat pneuri de compoziție soft, în timp ce Max Verstappen și-a trecut în cont locul trei pentru Red Bull cu pneuri medium, nu înainte de a provoca un steag roșu. Mercedes a obținut și locul 4 prin intermediul lui Lewis Hamilton, care l-a înlocuit pe Bottas în cursul după-amiezii, în timp ce Renault a ocupat locurile 7 și 8 prin Nico Hulkenberg și Carlos Sainz.

McLaren a avut parte de o zi cu numeroase defecțiuni tehnice. Stoffel Vandoorne a rămas de două ori fără putere în cursul dimineții, de fiecare dată după efectuarea unui tur de pregătire. McLaren a înlocuit bateria monopostului, însă după-amiază monopostul a înregistrat o defecțiune de natura hidraulică.

Cele mai multe tururi au fost parcurse de Vettel (171), însă Mercedes a efectuat în total 177 de tururi prin Bottas și Hamilton.




Avatar utilizator
Vasea
EVO V
Mesaje: 496
Membru din: Joi Ian 02, 2014 1:32 pm
Localitate: IASI
Contact:

Mesaj de Vasea » Mar Mar 13, 2018 6:43 pm

Renault în Formula 1 în 2018: cum se pregătesc francezii pentru noul sezon

http://www.automarket.ro/formula1/renau ... 83339.html

Automarket a urmărit de la Barcelona ultimele pregătiri făcute de Renault pentru noul sezon în cadrul testelor desfășurate în Spania, iar îmbunatățirile pregătite la aripa față și aripa spate au avut rezultatele anticipate.

Orice început este dificil, chiar și pentru o echipă de Formula 1 care a câștigat două titluri mondiale consecutive la piloți și constructori cu ajutorul lui Fernando Alonso în 2005 și 2006. Vorbim, desigur, despre Renault, constructorul francez care a revenit în Formula 1 cu propria echipă în 2016.

După un prim sezon de acomodare în care a ocupat locul 9 în clasamentul constructorilor, Renault a progresat în 2017 și a terminat pe locul 6. Francezii mizează pe un nou progres în sezonul care va începe în 25 martie în Australia, însă misiunea nu se anunță deloc una ușoară: Mercedes, Ferrari și Red Bull sunt dificil de ajuns din urmă într-un interval scurt de timp în absența unei schimbări radicale a regulamentului tehnic, astfel că pentru Renault miza este de a câștiga lupta cu echipe precum Force India, Williams și McLaren.

La capătul a două săptămâni de teste desfășurate pe circuitul de la Barcelona, Renault are toate motivele să fie încrezătoare, în ciuda unor mici probleme specifice perioadelor de pregătire. În prima sesiune de teste, care a fost afectată inclusiv de ninsoare, Nico Hulkenberg și Carlos Sainz Jr, cei doi piloți ai echipei, au fost cu circa o secundă mai lenți decât liderul Lewis Hamilton (Mercedes), iar fiabilitatea monopostului a permis parcurgerea a 273 de tururi.

Atmosferă relaxată în timpul testelor

Pentru a vedea modul în care experiența acumulată în primul test și vremea mai bună au permis echipei să înregistreze progrese în a doua sesiune, am efectuat o scurtă vizită pe circuitul de la Barcelona în ultimele două zile de teste, desfășurate joi și vineri.

Așa cum anticipam, atmosfera din paddock este una semnificativ mai relaxată decât în timpul sezonului, când presiunea de a obține performanțe își spune cuvântul. Aproape de pauza de prânz, Sainz Jr. ajunge în motorhome pentru un interviu, iar popularitatea de care se bucură pilotul spaniol în țara natală este evidențiată de un grup de adolescente care îi fac numeroase fotografii cu telefonul mobil prin geamul care le desparte de idolul lor.

În scurt timp, aici își face apariția și Hulkenberg, cel care tocmai își încheiase programul de dimineață. Poartă o scurtă discuție relaxată cu mai mulți ingineri, iar apoi servește prânzul.

Pulsul tribunei

La reluarea programului obișnuit, fac o scurtă vizită în tribuna principală a circuitului. Modul în care se desfășoară testele nu încurajează o prezența masivă din partea fanilor, însă aceștia au grijă să-și anunțe susținerea atât pentru Sainz cu un banner masiv ("Vamos Carlos"), cât și pentru Michael Schumacher ("Michael Forever").

Din păcate, motoarele V6 de 1.6 litri care au debutat în Formula 1 încă din sezonul 2014 nu oferă spectacolul muzical al unităților V8 de 2.4 litri. Chiar dacă sunetul este puternic, nu simt în niciun moment nevoia de a utiliza celebrele dopuri de urechi primite din partea oficialilor Renault înainte de a urca în tribună.

Este adevărat însă că suntem la teste, iar monoposturile trec relativ rar pe linia de sosire și doar unul câte unul, fără aglomerația specifică curselor. În plus, atmosfera liniștită este accentuată de pasivitatea puținilor spectatori din tribune, astfel că mă îndrept spre garajul celor de la Renault.

Forfota din garaj

Așa cum mă așteptam, aici există numeroase ecrane pe care sunt afișate clasamentul general al zilei, datele telemetrice ale monopostului cu numeroase grafice care îmi aduc aminte de orele de matematică din liceu și facultate, dar și cu starea vremii și prognoza pentru următoarele ore.

Atmosfera se animă însă brusc în momentul în care Sainz revine la boxe, întrucât acest eveniment generează o forfotă generală printre ingineri. Sunt circa 17 oameni îmbrăcați în negru și galben care roiesc ca furnicile în jurul monopostului fără să se lovească unul de altul, fiecare dintre ei cu un rol bine stabilit. Unii dintre ei se ocupă de aripa spate, alții lucrează la aripa față, în timp ce unul dintre ei are grijă să șteargă monopostul cu o cârpă și o soluție de curățat.

În așteptarea revenirii lui Sainz pe circuit, ies în pitlane într-o zonă împrejmuită din apropierea garajului și am astfel ocazia să-l urmăresc pe Sainz în momentul în care părăsește boxa, dar și pe mulți alți piloți care trec pe la standuri pentru schimbul de pneuri.

Bătăi de cap cu cutia de viteze

Lucrurile nu au decurs la fel de simplu pentru Renault și în ultima zi de teste. O defecțiune la cutia de viteze l-a determinat pe Sainz să revină prematur la boxe, iar inginerii au fost nevoiți să demonteze plăcile exterioare ale caroseriei, să identifice componenta defectă a cutiei, să o înlocuiască și apoi să monteze plăcile exterioare ale caroseriei la loc.

În tot acest timp, atmosfera a fost ușor mai tensionată, ca urmare a faptului că echipa a pierdut timp prețios, iar directorul executiv Cyril Abiteboul se plimba destul de abătut prin garaj. Atmosfera s-a animat ușor când, după câteva ore, Sainz Jr. a revenit la boxe pentru a primi feedback din partea inginerilor cu privire la stadiul remedierii defecțiunilor.

Compromis pentru motor

În ciuda acestei sincope, a doua sesiune de teste a decurs bine pentru constructorul francez, mai ales că în a doua zi de teste a stabilit recordul de tururi pe circuit (190 în total, dintre care 102 pentru Hulkenberg). Echipa și-a stabilit deja o strategie pentru startul sezonului, care vizează utilizarea unui motor cât mai fiabil, chiar și cu compromisul de a amâna introducerea unor îmbunătățiri majore pe unitatea de propulsie.

"Am decis voluntar să facem unele compromisuri pentru primul motor, pentru a ne asigura că avem platforma potrivită. Trebuie să stabilim o bază bună de plecare și să construim un plan pentru sezon, în încercarea de a sincroniza dezvoltarea de la fabrică cu introducerea noilor motoare, pentru că suntem limitați (n.r - un pilot poate folosi doar 3 motoare pe sezon fără să fie penalizat)", explică Abiteboul.

Îmbunătățiri la aripi

Noul monopost este caracterizat și de o compactare a componentelor într-un spațiu mai mic, element care a dat bătăi de cap inginerilor din cauza supraîncălzirii, potrivit afirmațiilor făcute de Bob Bell, Chief Technical Officer al celor de la Renault.

"Am încercat să strângem componentele, ceea ce face mai dificilă circulația termală. Am forțat pentru a obține maximum de performanță aerodinamică, iar asta a însemnat să împachetăm mai bine componentele și să avem mai multe dureri de cap cu managementul termic", a explicat el.

În schimb, inginerii au dat undă verde pentru utilizarea unor componente esențiale ale monopostului. Astfel, noua aripă fată evaluată la Barcelona a primit acordul final al inginerilor pentru a fi utilizată încă din startul sezonului.

"Am avut noua aripă față și a fost utilizată de ambii piloți. Amândoi o preferă pe aceasta și funcționează precum în tunelul de vânt, iar asta este o veste bună, pentru că am rezolvat specificația aripii față pentru Melbourne. Vedem îmbunătățiri în timpi, așa că funcționează foarte bine", afirmă directorul tehnic Nick Chester.

Aripa spate este însă componenta care a stârnit cel mai mult interesul rivalilor. Evacuarea monopostului elimină gazele de eșapament în aripa spate, care a primit un tratament special pentru a rezista la temperaturile ridicate. Unele echipe și-au exprimat opinia că designul ales de Renault contravine regulamentului tehnic, însă Chester este convins că echipa respectă regulile jocului.

"Nu am auzit nimic despre asta pentru moment, așa că nu suntem îngrijorați. Toată lumea trebuie să elimine gazele de eșapament și toate evacuările le elimină într-o anumită măsură spre aripa spate. Nu văd asta ca pe o mare problemă", a adăugat el.

Prin urmare, Renault are motive să fie optimistă înaintea noului sezon competițional, iar rivalii anticipează la rândul lor progrese majore din partea francezilor. De exemplu, Toto Wolff, directorul de motorsport al campioanei mondiale Mercedes, crede că echipa cu sediul central la Enstone (Marea Britanie) va înregistra cel mai mare progres comparativ cu sezonul precedent. "Din punctul meu de vedere, Renault va face cel mai mare pas înainte. Va folosi toate resurse și are piloți ambițioși în Hulkenberg și Sainz", a afirmat el.

Cât de corecte vor fi previziunile oficialilor Renault și ale rivalilor vom afla începând din 25 martie, ziua în care noul sezon va debuta cu Marele Premiu al Australiei.


Avatar utilizator
Vasea
EVO V
Mesaje: 496
Membru din: Joi Ian 02, 2014 1:32 pm
Localitate: IASI
Contact:

Mesaj de Vasea » Mie Mar 14, 2018 7:09 pm

Vettel minimalizează performanțele Mercedes și Red Bull din teste: germanul crede că simulările de cursa ale rivalilor nu sunt relevante

http://www.automarket.ro/formula1/vette ... 83389.html



Sebastian Vettel susține că rezultatele bune obținute de Mercedes și Red Bull în simulările de cursă efectuate în teste nu sunt relevante, întrucât echipele au utilizat un singur tip de pneuri.

Ferrari a stabilit cel mai bun timp în cele două sesiuni de teste desfășurate pe circuitul de la Barcelona, însă pe de altă parte Mercedes și Red Bull au ieșit în evidență prin performanțele realizate în cadrul simulărilor de cursă.

Sebastian Vettel nu este însă îngrijorat de semnele arătate de rivali, întrucât consideră că simulările nu sunt relevante în contextul în care piloții au utilizat în cadrul acestor un singur tip de pneuri, cele de compoziție medium.

"Rivalii noștri de la Mercedes și Red Bull au folosit un singur tip de pneuri pentru simulările de cursă, ceea ce nu se poate întâmpla într-un Mare Premiu. Acest lucru are un impact asupra strategiilor și, implicit, a rezultatului", a explicat germanul.

În plus, Vettel este mulțumit de fiabilitatea monopostului Ferrari din timpul testelor, în ciuda faptului că au existat momente în care din spatele monopostului a ieșit fum negru.

"Nu am experimentat nicio problemă majoră cu monopostul și mi-a plăcut să-l pilotez. Cred că plecăm de la o bază bună cu SF71-H. Acum trebuie să lucrăm la dezvoltare pentru a explora și a îmbunătăți potențialul. Am multă încredere în echipă, știu ce abilitați și cât de devotați sunt băieții de la Maranello", a adăugat el.

Via SkySports

Avatar utilizator
Vasea
EVO V
Mesaje: 496
Membru din: Joi Ian 02, 2014 1:32 pm
Localitate: IASI
Contact:

Mesaj de Vasea » Joi Mar 15, 2018 7:04 pm

Hamilton este convins că își va prelungi contractul cu Mercedes, dar anticipează un sezon dificil: "Red Bull sunt cei mai rapizi în prezent"

http://www.automarket.ro/formula1/hamil ... 83417.html



Lewis Hamilton susține că prelungirea contractului cu Mercedes reprezintă o simplă formalitate, însă crede că Red Bull are în prezent cel mai rapid monopost.

Peste numai o săptămână, piloții se vor reuni la Melbourne pentru prima cursă a noului sezon, iar Lewis Hamilton are deja o viziune asupra performanțelor echipelor.

Pilotul echipei Mercedes afirmă că Red Bull are în prezent cel mai rapid monopost, cu atât mai mult cu cât există speculații cu privire la o îmbunătățire importanta înainte de prima cursă.

"Cred că Red Bull are potențial să aibă cel mai rapid monopost în acest moment. Au un fel de update, de o anumită magnitudine, despre care am auzit că valoarea între două și patru zecimi de secundă. Sunt încrezător în echipa mea, dar cred că va fi foarte echilibrat", a declarat el.

Pe de altă parte, Hamilton negociază în prezent prelungirea acordului Mercedes, care urmează să expire la sfârșitul sezonului 2018. Britanicul este încrezător că discuțiile reprezintă o simplă formalitate și anticipează semnarea noului contract până la cursa de la Melbourne.

"Este o atmosferă relaxată, pentru că Mercedes știe că sunt devotat, iar ei și-au exprimat devotamentul față de mine. Trebuie doar să găsim un numitor comun. Nu vă faceți griji dacă nu semnez înainte de Australia. Se va întâmpla. Sigur că ne concentrăm pe acest sezon, dar cu siguranță voi semna", a mai precizat el.

Via Motorsport, SkySports

Avatar utilizator
Vasea
EVO V
Mesaje: 496
Membru din: Joi Ian 02, 2014 1:32 pm
Localitate: IASI
Contact:

Mesaj de Vasea » Lun Mar 19, 2018 6:18 pm

Bottas crede că poate câștiga titlul mondial: "Am toate calitățile necesare, dar va fi o luptă între trei echipe"

http://www.automarket.ro/formula1/botta ... 83469.html



Valtteri Bottas este încrezător că are calitățile necesare pentru a câștiga titlul mondial, însă anticipează o luptă echilibrată pentru victorii între trei echipe.


Valtteri Bottas a obținut trei victorii în 2017, iar pilotul echipei Mercedes consideră că este capabil să lupte pentru titlul mondial în sezonul care va începe la sfârșitul acestei săptămâni. Acesta consideră că pe parcursul sezonului precedent a acumulat suficientă experiență pentru a obține trofeul.

"Cred că am toate instrumentele. Am avut 5 sezoane în Formula 1, acesta este al doilea sezon cu această echipă și am câștigat câteva curse. Așa că știu că pot să o fac. În acest an am mai mult timp să mă concentrez pe performanță. Nu au fost atât de multe lucruri cu care să mă obișnuiesc, așa că am avut un început mai lin", a declarat el.

Principalul rival în lupta pentru titlul mondial va fi chiar coechipierul său de la Mercedes, Lewis Hamilton, însă Bottas anticipează o luptă mult mai strânsă decât anul trecut și una în care vor fi implicate alte două echipe.

Chiar dacă nu le nominalizează, este ușor de intuit că Bottas se referă la Ferrari și Red Bull, echipele care și în teste au demonstrat că se ridica la nivelul celor de la Mercedes. "Credem că va fi o luptă pentru 3 echipe. Consecvență în rezultate va fi cheia", a adăugat el.

Via SkySports

=============


McLaren (Literally) Flip-Flops On Halo Sponsorship

https://www.carscoops.com/2018/03/mclar ... onsorship/

If you looked at the new “halo” cockpit protection devices incorporated into the latest F1 cars and thought they look like flip-flops, you’re not alone.

In fact the folks at McLaren felt the same, and they’ve brought flip-flop manufacturer Gandys on board for the upcoming Australian Grand Prix.

Gandys is a brand of beach thongs (“jandals” in you live in New Zealand or “slops” in South Africa) founded in 2012 by brothers Rob and Paul Forkan. Much of the proceeds from their sales go towards helping orphans in places like southeast Asia and Sri Lanka.

The brand has now partnered with McLaren to put their logo on the halo device integrated into the new McLaren-Renault MCL33. And it’s about as fitting a sponsorship as we’ve ever seen.

“When we started Gandys we started working on a small scale, helping a few children,” said co-founder Rob Forkan. “Now we are helping more and more vulnerable children all around the world. We hope the halo will have a similar impact in Formula 1, as we know that even if it only saves one life to begin with, it will go on to have a wider impact.”

No word on whether the partnership will extend beyond the opening round of the season. But Gandys will make a limited “Halo edition” of its flip-flop, decked out in McLaren’s orange and blue livery. They’ll be available from both companies’ shops, with 100 percent of the proceeds going towards the Orphans For Orphans foundation.

“We’re delighted to have Rob, Paul and the team at Gandys join us for the Australian Grand Prix,” said McLaren marketing chief John Allert. “The placement of the logo, on the MCL33’s Halo, was not only perfect from a branding perspective, but also a great opportunity to underline Gandys’ charitable commitment to providing a safer, more protective environment for those at risk.”






Avatar utilizator
Vasea
EVO V
Mesaje: 496
Membru din: Joi Ian 02, 2014 1:32 pm
Localitate: IASI
Contact:

Mesaj de Vasea » Mar Mar 20, 2018 6:21 pm

McLaren susține că a rezolvat toate defecțiunile monopostului: Alonso crede că echipa are potențial pentru sezonul 2018

http://www.automarket.ro/formula1/mclar ... 83497.html

McLaren susține că a reușit să rezolve toate problemele de fiabilitate care au afectat pregătirea echipei în testele de iarnă, iar Fernando Alonso consideră că noul monopost are potențial pentru 2018.


Pregătirile celor de la McLaren pentru noul sezon competițional au fost afectate în mare măsură de o serie de defecțiuni tehnice, care au vizat atât bateria, cât și sistemul de evacuare sau supraîncălzirea elementelor de caroserie.

Totuși, directorul de curse Eric Boullier afirmă că inginerii McLaren au remediat toate aceste defecțiuni înainte de startul noului sezon.

"În testele de iarnă nu am avut fiabilitatea la care speram, dar toate problemele cu care ne-am confruntat au fost remediate la uzină. S-a muncit foarte mult în spatele scenei pentru a ne asigura că extragem maximum de performanță din noul pachet încă de la prima cursă", spune francezul.

Anunțul oficial îl determină pe Fernando Alonso să spere că McLaren poate obține rezultate bune în Australia, la debutul cu noile motoare furnizate de partenerii de la Renault.

"Monopostul nostru a arătat mult potențial în testele de iarnă și, chiar dacă știm că mai avem mult de muncă, am învățat deja multe lucruri despre pachet. Australia este primul test real și trebuie să muncim din greu tot weekendul. Nimeni nu poate anticipa cum vor performa celelalte echipe la prima cursă a sezonului", a explicat spaniolul.

Noul sezon al Formulei 1 începe în 25 martie cu Marele Premiu al Australiei. Până în prezent, nicio televiziune din România nu a achiziționat drepturile TV pentru sezonul 2018.

Via Motorsport

Scrie răspuns

Înapoi la “Motorsport”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori