Formula 1 - 2018

Despre competitii sportive cu sau fara participarea Mitsubishi
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Vasea
EVO V
Mesaje: 496
Membru din: Joi Ian 02, 2014 1:32 pm
Localitate: IASI
Contact:

Mesaj de Vasea » Mie Mar 21, 2018 7:23 pm

Ferrari a îmbunătățit motorul cu 10 cai putere înaintea noului sezon. Va fi suficient pentru a învinge Mercedes?

http://www.automarket.ro/formula1/ferra ... 83533.html



Ferrari a obținut 10 cai putere în plus la performanțele motorului pentru sezonul 2018, în ciuda noilor restricții de fiabilitate introduse în regulament.


Cu numai câteva zile înainte de startul noului sezon competițional, presa internatonală anunță că Ferrari a reușit să îmbunătățească performanțele motorului în pauza de iarnă.

Inginerii au muncit în special pentru a îmbunătăți performanțele la viteze mici și medii și au efectuat o serie de modificări în special la nivelul turbocompresorului, care acum este mai ușor și oferă un timp de răspuns mai mic și o metodă mai eficientă pentru încărcarea sistemului MGU-H. Potrivit unor surse neoficiale, modificările au adus o creștere cu 10 cai putere a performanțelor motorului.

Sporul de performanță reprezintă o surpriză în contextul în care inginerii s-au concentrat mai degrabă pe îmbunatățirea fiabilității. Începând din acest sezon, un pilot poate utiliza doar 3 unități de propulsie pe sezon fără să fie penalizat, astfel că inginerii și-au luat măsuri de precauție pentru că unele componente mai sensibile să reziste timp de 7 Mari Premii. De altfel, Ferrari își stabilise inițial ca obiectiv să obțină un motor cu performanțe similare cu cele de anul trecut.

Pe de altă parte, Ferrari se teme că timpii ar putea fi afectați pre circuite precum cele de la Melbourne din cauza faptului că monoposturile sunt mai grele, iar piloții apasă accelerația la maxim mai mult timp, ceea ce va conduce la o creștere a consumului de carburant.

Noul sezon al Formulei 1 începe în 25 martie cu Marele Premiu al Australiei. Până în prezent, nicio televiziune din România nu a achiziționat drepturile TV pentru sezonul 2018.

Via Motorsport

===================

Australia
23 - 25 Martie

Vineri
Antr. lib. 1: 03:00
Antr. lib. 2: 07:00

Sambata
Antr. lib. 3: 05:00
Calificari: 08:00

Duminica
Cursa: 08:10

Avatar utilizator
Vasea
EVO V
Mesaje: 496
Membru din: Joi Ian 02, 2014 1:32 pm
Localitate: IASI
Contact:

Mesaj de Vasea » Joi Mar 22, 2018 6:37 pm

Start în Formula 1: unde (nu) vedem cursele și care sunt principalele noutăți ale sezonului 2018

http://www.automarket.ro/formula1/start ... 83557.html



Sezonul 2018 al Formulei 1 începe duminică la Melbourne cu o serie de schimbări de regulament, iar Mercedes, Ferrari și Red Bull sunt principalele favorite la victorii în cursele care în acest an nu sunt transmise de niciun post TV din România.


Marele Premiu al Australiei din 25 martie marchează debutul noului sezon al Formulei 1, unul care aduce numeroase schimbări pentru echipe, piloți și fani.

Pe de o parte, FIA a introdus câteva modificări importante de regulament care ar putea ajusta raportul de forțe dintre echipe, însă Mercedes, Ferrari și Red Bull rămân în continuare principalele favorite la victorii.

Pe de altă parte, piloții trebuie să se acomodeze la noul sistem de protecție Halo și la noile compoziții de pneuri furnizate de Pirelli, în timp ce fanii vor face cunoștință cu noutățile propuse de noul proprietar Liberty Media pentru regulamentul sportiv și grafica utilizată în timpul curselor, care din acest sezon nu sunt transmise de niciun post TV din România.

Principalele schimbări ale regulamentului

● După schimbarea radicală a regulamentului tehnic din 2017, FIA a pregătit un pachet mai modest de modificări pentru sezonul care debutează la Melbourme, însă unele dintre ele au potențialul de a afecta lupta pentru titlu:

● Monopostul este echipat cu sistemul de protecție Halo, care are rolul de a proteja în special capul pilotului la impactul cu diverse obiecte, cum ar fi componente desprinse din alte monoposturi sau pneuri. Dispozitivul Halo cântărește 6 kg, motiv pentru care masa minimă obligatorie a unui monopost a crescut la 734 kg;

● Suspensiile speciale pentru îmbunătățirea aerodinamicii, aripile spate în forma literei T și carcasa extinsă pentru motor au fost interzise, pentru ca echipele să nu obțină un avantaj de performanță;

● Piloții vor putea utiliza doar 3 unități de propulsie pe parcursul unui sezon fără să fie penalizați pe grila de start. În plus, penalizările au fost simplificate: orice penalizare de minim 15 poziții va avea ca efect obligativitatea de a începe cursa din spatele grilei. Măsura a fost luată pentru a evita situațiile din trecut, când unii piloți primeau penalizări de peste 50 de poziții pentru o singură cursă;

● În cazul unei curse întrerupte prin steag roșu, directorul de curse are posibilitatea de a impune așezarea piloților pe grila de start și efectuarea unui nou start static, în locul startului din spatele Safety Car-ului.

● Piloții au la dispoziție două noi compoziții de pneuri: cea mai moale compoziție este hypersoft (roz), în timp ce superhard (portocaliu) a devenit cea mai dură compoziție

Mercedes, Ferrari și Red Bull, principalele favorite la victorii

Înainte de noul sezon, echipele au efectuat două sesiuni de teste pe circuitul de la Barcelona. Chiar dacă testele nu oferă o imagine reală a performanțelor, ca urmare a strategiilor diferite sau a cantității de carburant utilizate, acestea sunt utile pentru a evidenția anumite aspecte.

● Sebastian Vettel a stabilit cel mai bun timp după ce a fost cronometrat cu 1:17.182 cu pneuri hypersoft, în timp ce Lewis Hamilton a fost cu peste o secundă mai lent, dar a folosit cauciucuri ultrasoft;

● Mercedes este echipa care a parcurs cele mai multe tururi în teste (1040), în timp ce Ferrari s-a oprit la pragul de 929. La polul opus, McLaren a parcurs doar 599 de tururi din cauza unor probleme de fiabilitate, cauzate în cea mai mare parte de noile motoare Renault, după renunțarea la parteneriatul cu Honda, care furnizează acum motoare pentru Toro Rosso;

● Testele au evidențiat că al doilea pluton al grilei va fi alcătuit din echipe precum Renault, Haas, Toro Rosso, Force India și McLaren;

● Pe grila de start din acest sezon vor fi prezenți și Sergey Sirotkin, care îl înlocuiește pe Felipe Massa la Williams sau Charles Leclerc, care va debuta la Sauber. Toro Rosso mizează pe o linie de piloți complet nouă, formată din Pierre Gasly și Brendon Hartley.



Unde vedem sezonul 2018 al Formulei 1

Pentru prima oară în ultimii ani, nicio televiziune din România nu a achiziționat drepturile TV pentru Formula 1. În ciuda faptului că România s-a aflat anul trecut în top 20 al audientelor realizate de Formula 1 în întreaga lume, posturile Digi Sport și Telekom Sport nu au mai investit bani în drepturile TV, cel mai probabil din cauza veniturilor scăzute din publicitate.

În acest context, opțiunile fanilor din România pentru a urmări cursele sunt destul de limitate: există un singur post TV din străinătate care are drepturi pentru Formula 1 și care este disponibil în grilele operatorilor din România: RTL.

Postul german de televiziune are drepturi pentru Formula 1 până în 2020 și transmite în direct toate sesiunile de calificări și cursele, dar și un rezumat al ultimei sesiuni de antrenamente.

În afara Germaniei, semnalul HD este criptat, astfel că transmisiunile în direct recepționate în România vor fi în format SD (Standard Definition). RTL este prezent în grila operatorilor RCS-RDS și UPC, însă nu este disponibil la Telekom TV sau Akta. Este însă posibil ca postul să fie recepționat și la alți operatori locali de mici dimensiuni.

Pentru fanii din România, principalele dezavantaje ale transmisiei RTL sunt pauzele publicitare frecvente, inclusiv imediat după start, și interviurile în limba germană realizate în timpul curselor și transmise în locul imaginilor de pe circuit.

Pe de altă parte, Formula 1 va lansa în curând un serviciu prin care va transmite în direct pe internet toate cursele unui sezon competițional. Noul serviciu se va numi F1 TV Pro și va include transmisiuni în direct de la cele 3 sesiuni de antrenamente, calificări și curse, dar și conferințele de presă.

În plus, feed-ul va include acces la imagini care nu sunt disponibile în cadrul transmisiunilor TV, inclusiv acces permanent la camerele onboard ale tuturor celor 20 de piloți, iar comentariul va fi preluat de la postul de televiziune Sky Sports din Marea Britanie. De asemenea, abonații vor putea vedea toate cursele suport din Formula 2, GP3 și Porsche Supercup.

La lansare, F1 TV Pro va putea fi accesat doar din țările în care drepturile pentru internet ale curselor nu au fost deja achiziționate de televiziunile clasice. Liberty Media nu a anunțat oficial lista țărilor, însă jurnaliștii de specialitate au intrat în posesia unui document în acest sens, iar România se află pe listă în care serviciul va fi disponibil. F1 TV Pro va avea un tarif lunar cuprins între 8 și 12 dolari, care va varia cel mai probabil în funcție de puterea de cumpărare a locuitorilor din țara respectivă.

Prin urmare, pentru clienții din România, F1 TV Pro va costa cel puțin echivalentul a 30 de lei pe lună, în cazul în care pentru țara noastră se va aplica cel mai mic tarif la un curs de 3.8 lei pentru un dolar.

Totuși, oficialii Liberty Media nu au anunțat încă o dată de lansare pentru noul servicu, care va fi testat în privat cu ocazia cursei de la Melbourne. "Vom face un test în weekendul de la Melbourne, cu obiectivul că serviciul să fie disponibil cât mai curând posibil", a precizat un purtător de cuvânt.

Începând din acest sezon se va schimba radical și grafica afișată pe ecran în timpul transmisiunilor TV.



Marele Premiu al Australiei

Marele Premiu al Australiei se va desfășura după următorul program, conform fusului orar al României. Atenție! România trece la ora de vară în noaptea de sâmbătă spre duminică, când ora 03:00 va deveni ora 04:00.

Eveniment Ziua Ora Transmisii TV

Antrenamente 1 vineri, 23 martie 03:00 -
Antrenamente 2 vineri, 23 martie 07:00 -
Antrenamente 3 sambata, 24 martie 05:00 -
Calificari sambata, 24 martie 08:00 RTL
Cursa duminica, 25 martie 08:10 RTL


Avatar utilizator
Vasea
EVO V
Mesaje: 496
Membru din: Joi Ian 02, 2014 1:32 pm
Localitate: IASI
Contact:

Mesaj de Vasea » Vin Mar 23, 2018 7:28 pm

Mercedes debutează cu dreptul în noul sezon: Hamilton, cel mai rapid în antrenamentele de la Melbourne

http://www.automarket.ro/formula1/merce ... 83561.html

Lewis Hamilton a stabilit cel mai bun timp în primele două sesiuni de antrenamente libere din Australia, în timp ce Red Bull a obținut timpi mai buni decât rivalii de la Ferrari.


Noul sezon al Formulei 1 a debutat vineri pe circuitul Albert Park din Melbourne, iar Mercedes a oferit primele indicii cu privire la potențialul pe care îl are în această campanie.

Lewis Hamilton a stabilit cel mai bun timp în prima sesiune după ce a fost cronometrat cu 1:24.026 și a fost urmat la o jumătate de secundă în spate de coechipierul său, Valtteri Bottas. Ambii piloți au utilizat preponderent pneurile ultrasoft, ceea ce explică și dominația din această sesiune, în contextul în care Max Verstappen a ocupat locul 3 pentru Red Bull cu pneuri supersoft.

Între timp, Ferrari a adoptat o strategie diferită, în care Kimi Raikkonen și Sebastian Vettel au folosit pneuri soft și au ocupat locurile 4 și 5 în fața lui Daniel Ricciardo (Red Bull). McLaren are parte de un debut încurajator după ce Fernando Alonso și Stofel Vandoorne au terminat în top 10 cu noile motoare furnizate de Renault, în timp ce echipa de uzină a francezilor și-a trecut în cont un loc 9 prin Carlos Sainz Jr.

Hamilton a fost cel mai rapid și în a doua sesiune după ce a fost cronometrat cu 1:23.931, însă de data aceasta principalul său rival a fost Verstappen, mai lent cu numai o zecime de secundă. Bottas a fost nevoit să se mulțumească cu locul 3, în timp ce Ferrari și-a adjudecat din nou locurile 4 și 5, cu Raikkonen încă o dată mai rapid decât Vettel. Totuși, diferențele dintre piloți au fost semnificativ mai mici, doar o jumătate de secundă despărțindu-i pe primii 5 clasați.

McLaren a repetat istoria primei sesiuni de antrenamente, iar surpriza plăcută a sesiunii a fost reprezentată de Haas: Romain Grosjean și Kevin Magnussen au terminat pe 6 și 9.

Calificările pentru Marele Premiu al Australiei vor avea loc sâmbătă și vor putea fi urmărite pe postul german de televiziune RTL.

Australia - Rezultate Antrenamente 1:




Avatar utilizator
Vasea
EVO V
Mesaje: 496
Membru din: Joi Ian 02, 2014 1:32 pm
Localitate: IASI
Contact:

Mesaj de Vasea » Sâm Mar 24, 2018 6:13 pm

Pe ultima sută de metri: Digi Sport și Telekom Sport vor transmite Formula 1 în România până în 2019

http://www.automarket.ro/formula1/pe-ul ... 83583.html

Digi Sport și Telekom Sport au cumpărat drepturile TV pentru sezoanele 2018 și 2019 ale Formulei 1, cu numai câteva ore înainte de prima sesiune de calificări a sezonului.

Fanii Formulei 1 din România au parte de o surpriză cu numai câteva ore înainte de sesiunea de calificări de la Melbourne care va deschide noul sezon competițional.

Digi Sport și Telekom Sport au anunțat oficial achiziționarea drepturilor TV pentru Formula 1 pe teritoriul României pentru sezoanele 2018 și 2019, cele două televiziuni continuând astfel parteneriatul inițiat începând din 2016.

Digi Sport menționează că va transmite în direct toate sesiunile de antrenamente, calificările și cursele următoarelor două sezoane, în timp ce Telekom Sport se limitează să afirme același lucru doar în cazul calificărilor și curselor.

Florin Ion, unul dintre cei doi comentatori ai postului Digi Sport, a admis că drepturile TV au fost obținute cu mare greutate.

"Chinuit, dar până la urmă s-a întâmplat. Digi Sport va continua să transmită Campionatul Mondial de Formula 1. Au fost nenumărate întrebări, în această iarnă, în legătură cu subiectul. Ei bine, până la urmă răspunsul este unul pozitiv. Florin Ion și Antal Putinica vor comenta și în noul sezon. Calificări, ora 08.00, în direct pe Digi Sport 1 HD. Vă aștept", este mesajul acestuia pe pagina emisiunii Grila de start.

La rândul său, Vlad Enăchescu, directorul general Telekom Sport, susține că decizia de a cumpăra și în acest sezon drepturile are la baza audientele înregistrate.

"Formula 1 rămâne un element de bază în oferta premium a Telekom Sport. Pedigree-ul Formulei 1 şi felul în care ea a fost primită de telespectatori în cei patru ani de difuzare pe canalele noastre sunt principalele motive pentru alegerea noastră. Ne bucurăm că putem oferi continuitate fanilor acestui fenomen”, spune Enăchescu.

Singura incertitudine planează asupra drepturilor pentru internet. În ultimii doi ani, Digi Sport și Telekom Sport au transmis Formula 1 inclusiv pe propriile platforme de streaming pe internet, însă din acest an Liberty Media va lansa un serviciu global de transmisiune pe internet despre care se știe că va fi disponibil contra-cost și în România.

Înainte de acest anunț, fanii Formulei 1 se consolaseră deja cu ideea că vor urmări cursele pe postul german de televiziune RTL.

Via Digi Sport, Telekom Sport

================

Hamilton, pole position la Melbourne pentru prima cursă a sezonului! Raikkonen și Vettel vor pleca de pe următoarele două locuri

http://www.automarket.ro/formula1/hamil ... 83589.html

Lewis Hamilton va pleca din pole position în prima cursă a sezonului din Australia și va fi acompaniat pe prima linie a grilei de Kimi Raikkonen. Sebastian Vettel și Max Verstappen sunt prezenți pe linia a doua.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Mercedes și-a confirmat statutul de favorită la câștigarea titlurilor mondiale prin performanțele obținute în prima sesiune de calificări a noului sezon.

Lewis Hamilton a stabilit cel mai bun timp după ce a fost cronometrat cu 1:21.164 și a stabilit astfel un nou record al circuitului de la Melbourne. Pilotul echipei Mercedes va pleca din pole position și va fi acompaniat pe prima linie a grilei de start de Kimi Raikkonen.

Chiar dacă a fost mai lent cu aproape șapte zecimi de secundă, finlandezul a reușit să-l învingă pe coechipierul său de la Ferrari, Sebastian Vettel, care va pleca de pe locul trei din fața lui Max Verstappen (Red Bull). Daniel Ricciardo a stabilit al cincilea timp, însă a fost retrogradat cu trei poziții și va pleca doar de pe locul opt ca urmare a unei penalizări pentru încălcarea regulamentului sub steag roșu în a doua sesiune de calificări.

Marea surpriză a fost produsă de Haas, care va pleca de pe locurile cinci și șase prin Kevin Magnussen și Romain Grosjean, în timp ce Renault și-a trecut de asemenea în cont o dublă clasare în top 10 prin Nico Hulkenberg și Carlos Sainz Jr.

Valtteri Bottas nu a parcursul niciun tur cronometrat în Q3. În turul de încălzire, acesta a "mușcat" o mică porțiune de iarbă din virajul 2 care probabil era încă umedă după o ploaie din urmă cu câteva ore. Pilotul echipei Mercedes a pierdut controlul volanului și s-a lovit de zidul de pe marginea circuitului, iar partea dreaptă și spatele monopostului au fost grav avariate. Întrucât finlandezul a rămas blocat pe mijlocul circuitului, sesiunea de calificări a fost întreruptă timp de circa 10 minute.

În ciuda progreselor demonstrate pe parcursul celor două sesiuni de teste de la Barcelona, McLaren nu a reușit să pătrundă în ultima parte a calificărilor cu niciunul dintre piloți. Fernando Alonso va lua startul de pe locul 11, după ce a ratat prezența în Q3 pentru mai puțin de două zecimi de secundă, și va fi acompaniat pe a șasea linie a grilei de către coechipierul său, Stoffel Vandoorne. O soartă similară au avut însă și Force India și Williams.

Australia - Rezultate calificări:



Marele Premiu al Australiei va avea loc duminică cu începere de la ora 08:10 și va fi transmis în direct de Digi Sport și Telekom Sport.

==============

Get Hyped For The 2018 Formula One Season With A Virtual Lap Around Albert Park

https://www.carscoops.com/2018/03/get-h ... bert-park/


Force India Gets Havaianas Flip-Flops To Sponsor Its Halo Device

https://www.carscoops.com/2018/03/force ... lo-device/


Avatar utilizator
Vasea
EVO V
Mesaje: 496
Membru din: Joi Ian 02, 2014 1:32 pm
Localitate: IASI
Contact:

Mesaj de Vasea » Dum Mar 25, 2018 7:06 pm

Vettel a început sezonul cu o victorie în Australia! Hamilton și Raikkonen au completat podiumul

http://www.automarket.ro/formula1/vette ... 83591.html



Sebastian Vettel a câștigat cursa de la Melbourne după ce a devenit lider în urma unui Safety Car virtual, în timp ce Lewis Hamilton a terminat pe locul doi în fața lui Kimi Raikkonen după ce tentativele sale de a-l depăși pe german în ultimele tururi au eșuat.


Sezonul 2018 al Formulei 1 a început duminică cu tradiționalul Mare Premiu al Australiei, care a oferit fanilor câteva momente atractive inclusiv în lupta pentru primele poziții, chiar dacă duelurile roată la roată pentru pozițiile pe podium au lipsit practic cu desăvârșire.

Startul a fost unul lipsit de incidente majore. Lewis Hamilton a plecat bine din pole position și a blocat cu ușurință tentativa lui Kimi Raikkonen de a-l depăși pe exterior, în timp ce Sebastian Vettel a rămas pe poziția a treia.

Singura modificare în plutonul fruntaș l-a avut ca protagonist de Kevin Magnussen, care a reușit să-l depășească pe Max Verstappen pe exteriorul primului viraj pentru a urca pe un nesperat loc 4. Ulterior, olandezul a pierdut spatele monopostului Red Bull in virajul 1, s-a răsucit la 90 de grade si a pierdut 3 poziții, coborând până pe poziția a 8-a. Pilotul echipei Red Bull a luat însă startul pe pneuri supersoft, la fel ca și coechipierul său Daniel Ricciardo, în timp ce restul piloților de top au mizat pe ultrasoft.

Chiar și în acest context, Ricciardo l-a depășit pe Nico Hulkenberg (Renault) în turul 6, înainte ca Sergey Sirotkin (Williams) să fie primul pilot care abandonează în acest sezon ca urmare a unei defecțiuni la frâne.

Vettel devine lider sub Safety Car virtual

Raikkonen a dat startul primei serii de intrări la boxe în turul 19 și a fost copiat un singur tur mai târziu de Hamilton, în timp ce Vettel a preferat să rămână câteva tururi în plus pe circuit.

Între timp, speranțele celor de la Haas de a obține o performanță istorică s-au năruit în mai puțin de 5 minute, după ce Magnussen și Grosjean au fost nevoiți să abandoneze. Deși inițial s-a speculat că ambii piloți au avut probleme la motoarele Ferrari, Magnussen și Grosjean au abandonat din cauza faptului că unul dintre pneuri nu a fost montat corespunzător, fapt de care mecanicii și-au dat seama chiar înainte că piloții să plece de la standuri.

Grosjean a rămas blocat pe circuit, iar comisarii au aplicat regula Safety Car-ului virtual, ceea ce l-a avantajat pe Vettel: pilotul Ferrari a intrat la boxe pentru schimbul de pneuri și a revenit pe circuit pe prima poziție, chiar în fața unui Hamilton care fusese nevoit să aibă un ritm mai lent pentru a respecta regulă Safety Car-ului virtual. Câteva tururi mai târziu, comisarii au decis să trimită Safety Car-ul pe circuit pentru a îndepărta în siguranță monopostul lui Grosjean.

Alonso, propulsat pe locul 5

Seria de abandonuri l-a propulsat pe Fernando Alonso până pe poziția a cincea, după ce pilotul echipei McLaren câștigase un loc și în fața lui Max Verstappen în urma intrării la boxe. Verstappen l-a depășit pe spaniol sub Safety Car, însă i-a cedat poziția ulterior pentru a evita o penalizare, astfel ca Alonso a revenit pe 5 în spatele lui Ricciardo.

Vettel castiga un final fulminant

Intrarea Safety Car-ului la boxe câteva tururi mai târziu nu a produs modificări majore în cadrul clasamentului. Vettel a rămas pe prima poziție cu un avantaj firav de circa o secundă în fața lui Hamilton, iar britanicul a incercat pe final sa initieze un atac decisiv, insa a blocat pneurile in virajul 9 si a pierdut circa doua secunde. Hamilton a reusit sa se apropie din nou la numai o secunda de Vettel, insa cu circa 5 tururi inante de final Vettel a marit brusc ritmul si s-a distantat din nou la peste 3 secunde.

Astfel, germanul începe sezonul cu o victorie muncită și meritată pe circuitul de la Melbourne, în special ca urmare a unei strategii inspirate din partea Scuderiei Ferrari, care a optat pentru soluții diferite pentru cei doi piloți ai săi la unica oprire la boxe. Hamilton a fost astfel nevoit să se mulțumească cu locul 2, în fața unui Raikkonen care a avut parte de o presiune similară din partea lui Ricciardo.

La rândul său, Alonso a rămas pe 5 cu un avans fragil de aproximativ o secundă în fața lui Verstappen și începe sezonul într-o notă foarte optimistă pentru McLaren, mai ales că Stoffel Vandoorne a obținut la rândul său două puncte. Hulkenberg și-a trecut în cont un loc 7 pentru Renault în timp ce Valtteri Bottas a terminat pe 8 o cursă începută pe 15 ca urmare a accidentului suferit în calificări și a unei penalizări de 5 poziții pe grilă pentru înlocuirea cutiei de viteze. Ultimul punct pus în joc a fost obținut de Renault prin intermediul lui Carlos Sainz.

Pe lângă cei doi piloți Haas și Sirotkin au mai abandonat și Pierre Gasly (Toro Rosso) și Marcus Ericsson (Sauber).


Australia - Rezultate cursă:





Avatar utilizator
Vasea
EVO V
Mesaje: 496
Membru din: Joi Ian 02, 2014 1:32 pm
Localitate: IASI
Contact:

Mesaj de Vasea » Mar Mar 27, 2018 5:58 am

Hamilton a ratat victoria în Australia din cauza unei erori software: "Calculatorul a interpretat greșit datele"

http://www.automarket.ro/formula1/hamil ... 83619.html

Mercedes a dezvăluit că Lewis Hamilton a pierdut prima poziție în cursa de la Melbourne în favoarea lui Sebastian Vettel din cauza unei erori software.

Lewis Hamilton a fost liderul primei părți a cursei inaugurale a sezonului de la Melbourne și ar fi trebuit să-și păstreze prima poziție și după intrarea lui Sebastian Vettel la boxe.

Pe baza unor date simulate de computer, Hamilton a avut un anumit ritm de cursă impus de ingineri, care ar fi trebuit să-i protejeze poziția de lider inclusiv în cazul apariției unui Safety Car. Întâmplarea a făcut ca Vettel să efectueze schimbul de pneuri în momentul în care pe circuit se rula sub regulamentul Safety Car-ului virtual, iar surpriza a venit în momentul în care a revenit pe traseu pe prima poziție. Mercedes a dezvăluit la finalul cursei că timpul estimat ca suficient de computer a fost calculat greșit, astfel că Hamilton nu a avut nicio vină pentru situația de pe circuit.

"Am calculat diferența pentru cazul în care ar fi fost activat un Safety Car virtual. Computerul nostru a stabilit că timpul necesar era de 15 secunde. Piloții oscilează cu o secundă față de acest timp, care dintr-o dată camerele ne-au arătat că Vettel a ieșit în frunte. Software-ul sau sistemul pe care l-am folosit în ultimii 5 ani ne-a dat cifre eronate. Hamilton nu a greșit cu nimic. A fost un bug software sau un algoritm greșit", a declarat Toto Wolff, directorul de motorsport al Mercedes.

Piloții folosesc astfel de aplicații software cu scopul de a păstra pneurile într-o formă cât mai bună până la finalul cursei, pentru a evita un schimb suplimentar de cauciucuri, în detrimentul unui ritm mai bun pe circuit.

Via Formula1

Avatar utilizator
Vasea
EVO V
Mesaje: 496
Membru din: Joi Ian 02, 2014 1:32 pm
Localitate: IASI
Contact:

Mesaj de Vasea » Mar Mar 27, 2018 7:40 pm

Un nou sezon, aceleași probleme: doar 5 depășiri au avut loc pe circuit în cursa de la Melbourne

http://www.automarket.ro/formula1/un-no ... 83651.html

Prima cursă a noului sezon de Formula 1 a avut numai 5 depășiri pe circuit cu excepția celor înregistrate în primul tur, iar Ross Brawn admite că în prezent nu există nicio soluție pentru această problemă.


Noul sezon al Formulei 1 a debutat duminică cu Marele Premiu al Australiei, care a propus fanilor o atmosferă mai relaxată și o grafică nouă în timpul transmisiunilor TV.

În plus, FIA a încercat să sporească artificial spectacolul prin introducerea unei a treia zone DRS, însă acest lucru nu a avut un efect notabil: cu excepția primului tur, în cursă au avut loc doar 5 depășiri, element remarcat inclusiv de directorul sportiv al Formulei 1, Ross Brawn.

"A lipsit un ingredient vital, și anume depășirile, întrucât au fost cu adevărat foarte puține depășiri în prima cursă. Este vital ca monoposturile să se apropie unul de altul și să concureze roată la roată. Când diferența dintre două monoposturi este prea mică, este imposibil pentru cel care vine din urmă să se apropie suficient pentru a iniția un atac", a declarat el.

În plus, Brawn a admis că în prezent nu există nicio soluție miraculoasă care să rezolve această problemă. Singura speranță este introducerea unui nou regulament pentru sezonul 2021, pe care Brawn îl va prezenta în stadiu incipient în cadrul unei întâlniri cu șefii echipelor care va avea loc cu ocazia Marelui Premiu al statului Bahrain din 6 aprilie.

"Nu vom face niciun progres până când nu vom adopta o abordare legată de structura problemei. Unul dintre obiectivele noastre pentru 2021 este că vrem că piloții să se lupte cu adevărat pe circuit", a adăugat el.

Via SkySports




Avatar utilizator
Vasea
EVO V
Mesaje: 496
Membru din: Joi Ian 02, 2014 1:32 pm
Localitate: IASI
Contact:

Mesaj de Vasea » Vin Mar 30, 2018 6:29 pm

Hamilton anticipează un sezon echilibrat: "Este greu de anticipat cine va fi mai rapid"

http://www.automarket.ro/formula1/hamil ... 83735.html

Lewis Hamilton consideră că doar după primele patru curse își va putea face o opinie despre cât de rapizi sunt rivalii săi, însă anticipează un sezon competițional.


Lewis Hamilton a început noul sezon cu un pole position în Australia, însă britanicul a fost învins în cursa de Sebastian Vettel ca urmare a unui Safety Car virtual și a erori de software înregistrată de Mercedes.

Pilotul britanic admite că cei de la Ferrari au un monopost rapid, însă afirmă că este prematur să-și facă o opinie despre valoarea reală a echipelor.

"Din experiența mea, nu înțelegi concret ce se întâmplă decât după primele patru curse. Până acum a fost doar prima cursă, așa că nu am nicio idee. Mergem în Bahrain, unde Ferrari sunt foarte rapizi pe liniile drepte, pentru că întotdeauna s-au descurcat bine pe circuitele călduroase. Chiar dacă este o cursă în nocturnă, Bahrain este dificil pentru pneuri. Așa că nu am nicio idee, dar vă pot spune că nu va fi ușor și va fi echilibrat", a declarat el.

De asemenea, Hamilton anticipează că unul dintre rivalii săi la titlu va fi coechipierul său Valtteri Bottas, în ciuda faptului că finlandezul a început sezonul cu un accident în calificările de la Melbourne.

"Bottas va lupta pentru victorii în acest an și nu va fi mereu ca în Australia. Anul trecut a fost important să avem ambele monoposturi acolo și acum avem dovada că este și mai important, mai ales că Red Bull și cei doi piloți Ferrari sunt acolo sus", a adăugat el.

Via SkySports

Avatar utilizator
Vasea
EVO V
Mesaje: 496
Membru din: Joi Ian 02, 2014 1:32 pm
Localitate: IASI
Contact:

Mesaj de Vasea » Dum Apr 01, 2018 7:26 am

Rival F1 Teams Claim Ferrari Is Helping Haas More Than The Regs Allow

https://www.carscoops.com/2018/03/rival ... egs-allow/

After owning the third row of the grid in qualifying during the season opener in Melbourne last week, and also showing exceptional pace during the race, Haas’ performance has raised more than a few eyebrows.

Despite both cars retiring from the race, their pace caught the attention of Force India and McLaren execs Otmar Szafnauer and Zak Brown, respectively.

The latter, after Fernando Alonso labelled the 2018 Haas car a “Ferrari replica”, told Autosport that the Haas was “something that needs to be looked at closely.”

“We all know they have a very close alliance with Ferrari and I think we just need to make sure it’s not too close. There could be some influence, there’s certainly some parts of the car that look very similar to last year’s car. But that’s for the engineers and the FIA to look at more closely.”

Meanwhile, Szafnauer went a step further in saying “I don’t know how they do it, it’s magic. It’s never been done before in Formula 1. I just don’t know how it can be right that someone who’s been in the sport for a couple of years with no resource could produce a car… does it happen by magic? If it does, I want the wand.

“Maybe it [aerodynamic surfaces] is their own, it’s just suspect – how can you gain that knowledge without history and the right tools and people?”

According to F1 regulations, passing on or receiving information on parts that are supposed to be produced by the teams themselves is strictly forbidden. Ferrari, however, supplies Haas with parts the American outfit can’t build itself and also allows Dallara, Haas’s chassis partner, to use its wind tunnel.

Haas F1 team principal, Gunther Steiner, challenged the notion that his team might be receiving more support from Ferrari that what is allowed under current F1 regulations.

“Some people have an opinion, which I think is based on no facts. It does not have a lot of value to me. We report what we are doing, like everybody else, to the FIA. That’s why I’m more than confident we are not doing anything wrong.”

Steiner then went on to say that he’s perfectly fine with the way his team does business: “We design our own aero, as per the regulations, and yes, we use mechanical parts from Ferrari, but everybody’s known that for the past two years.”

Haas is now looking to capitalize on its pace in Bahrain following its drivers’ DNFs at the Australian Grand Prix.


Avatar utilizator
Vasea
EVO V
Mesaje: 496
Membru din: Joi Ian 02, 2014 1:32 pm
Localitate: IASI
Contact:

Mesaj de Vasea » Lun Apr 02, 2018 6:34 pm

Propunere radicală pentru Formula 1: calificările ar putea fi înlocuite cu o cursă de 100 km care va decide grila de start

http://www.automarket.ro/formula1/propu ... 83763.html



Noul proprietar al Formulei 1 propune înlocuirea calificărilor cu o cursă de 100 de kilometri fără limită de pneuri și de carburant care să decidă grila de start pentru cursa tradițională de duminică.

Liberty Media, noul proprietar al Formulei 1, a început o amplă campanie de schimbări în competiție, însă marile noutăți sunt pregătite pentru sezoanele următoare. Pe lângă negocierile dure pentru stabilirea noului regulament tehnic pentru 2021, Liberty Media intenționează să opereze câteva schimbări majore și în formatul weekendurilor de cursă.

Potrivit unor informații dezvăluite de publicația germană Auto Motor und Sport și preluate de Eurosport, compania a prezentat echipelor un plan ambițios cu ocazia Marelui Premiu al Australia.

Astfel, conform propunerii, cele două sesiuni de antrenamente libere de vineri vor avea o durată de câte 60 de minute în loc de 90 de minute, în timp ce sesiunea de antrenamente de sâmbătă va fi eliminată.

Calificările clasice vor avea loc sâmbătă dimineață conform formatului actual, însă acestea vor stabili doar ordinea în care se va pleca în cursa sprint de sâmbătă după-amiază. Aceasta se va desfășura pe o distanță de 100 de kilometri fără limită de pneuri sau de combustibil, iar clasamentul final va stabili componenta grilei de start pentru cursa tradițională de duminică.

Prin aceste schimbări, Liberty Media speră să atragă noile generații spre Formula 1, în condițiile în care tinerii preferă evenimentele sportive cu o durată mai scurtă. Tot cu acest scop, Liberty Media vrea ca ziua de joi să fie deschisă pentru fani pentru a asista la pregătirea monoposturilor pentru weekendul de cursă.

Pentru moment, planul Liberty Media reprezintă doar o propunere, iar echipele au fost invitate să ofere feedback pe marginea acestui subiect.

Via Eurosport


Scrie răspuns

Înapoi la “Motorsport”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori