Formula 1 - 2018

Despre competitii sportive cu sau fara participarea Mitsubishi
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Vasea
EVO V
Mesaje: 496
Membru din: Joi Ian 02, 2014 1:32 pm
Localitate: IASI
Contact:

Mesaj de Vasea » Lun Mai 28, 2018 6:41 am

Ricciardo a câștigat cursa de la Monaco cu defecțiuni la motor! Vettel și Hamilton au completat podiumul

http://www.automarket.ro/formula1/ricci ... 84733.html

Daniel Ricciardo a obținut victoria la Monaco în ciuda unor probleme la motor, în timp ce Sebastian Vettel nu a reușit să inițieze un atac decisiv, deși a fost în spatele său pe tot parcursul cursei. Lewis Hamilton a completat podiumul, iar Max Verstappen a terminat pe 9.


Marele Premiu al statului Monaco și-a respectat reputația și a oferit duminică o cursă de Formula 1 cu un număr infim de depășiri, singurele sclipiri fiind generate de recuperarea lui Max Verstappen din spatele plutonului.

Startul a fost unul lipsit de evenimente majore, în contextul în care configurația și lățimea circuitului nu permit efectuarea unor manevre simple de depășire. Astfel, Daniel Ricciardo și-a păstrat prima poziție cucerită în calificări în fața lui Sebastian Vettel și Lewis Hamilton, care au fost urmați la rândul lor de Kimi Raikkonen și Valtteri Bottas.

În mod tradițional, piloții au nevoie de o singură oprire la boxe, ca urmare a faptului că circuitul de la Monaco nu este unul solicitant pentru pneuri. Primul pilot care a optat pentru înlocuirea cauciucurilor hypersoft cu un set de ultrasoft a fost Hamilton în turul 13, iar pilotul Mercedes a fost urmat de rivalii sai în tururile 16 și 17. Clasamentul la vârf a rămas neschimbat, cu Ricciardo în fața lui Vettel, Hamilton și Raikkonen echipați cu pneuri ultrasoft, în timp ce Bottas a optat pentru o strategie diferită cu cauciucuri supersoft.

Ricciardo s-a menținut pe prima poziție, însă Vettel a redus treptat diferența de la 3 secunde la numai o secundă pe măsură ce pilotul Red Bull a raportat pierderi de putere din partea unității de propulsie. Echipa l-a informat că știe care este natura defecțiunii, dar l-a avertizat că aceasta nu poate fi remediată în timpul cursei, în timp ce Vettel a rămas la pândă pentru a profita de orice șansă de a deveni lider.

La rândul său, Hamilton a raportat o uzură prematură a pneurilor, ceea ce i-a permis lui Raikkonen să se apropie amenințător la numai o secundă. Totuși, spre jumătatea cursei, ritmul piloților din frunte a rămas constant, iar Ricciardo a fost capabil să controleze cursa, în ciuda amenințării exercitate de Vettel, în timp ce Hamilton a reușit la rândul său să se distanțeze de Raikkonen.

Un acroșaj între Charles Leclerc și Brendon Hartley la ieșirea din tunel cu numai cinci tururi înainte de final a părut să schimbe calculele hârtiei, însă comisarii au decis să aplice regula Safety Car-ului Virtual și niciunul dintre piloții de top nu a intrat la boxe pentru schimbarea pneurilor. Cursa s-a reluat un singur tur mai târziu, iar Ricciardo a reușit să obțină a doua victorie din acest sezon și a șaptea din întreaga sa carieră.

Vettel și-a recunoscut înfrângerea, iar în ultimele 4 tururi a redus ritmul semnificativ, la fel ca și Hamilton. Cei doi s-au consolat astfel cu gândul că l-au acompaniat pe Ricciardo pe podiumul de premiere. Raikkonen și Bottas au ocupat locurile 4 și 5 în fața lui Esteban Ocon, Pierre Gasly și Nico Hulkenberg, în timp ce Max Verstappen a obținut locul 9.

Condițiile dificile ale circuitului l-au pus în încurcătură și pe Verstappen, care a reușit să câștige doar două poziții la start după ce a plecat de pe ultimul loc în urma absenței din sesiunea de calificări. Treptat, olandezul a urcat însă până pe poziția a 9-a și a intrat la boxe abia în turul 48 pentru a se echipa cu pneuri hypersoft.

Practic, olandezul urma să fie semnificativ mai rapid decât toți piloții, dar avea de recuperat 10 poziții și 55 de secunde până la locul fruntaș ocupat de coechipierul său. De altfel, olandezul a progresat doar până pe poziția a noua și a avut parte de un duel la limita regulamentului cu Carlos Sainz, care și-a trecut în cont ultimul punct pus în joc.

Monaco: Rezultate cursă:



Avatar utilizator
Vasea
EVO V
Mesaje: 496
Membru din: Joi Ian 02, 2014 1:32 pm
Localitate: IASI
Contact:

Mesaj de Vasea » Mar Mai 29, 2018 8:19 pm

Ferrari’s F1 Design Chief Moves To Alfa Romeo Sauber As Technical Director

https://www.carscoops.com/2018/05/ferra ... -director/



Father-Son F1 Champs Nico & Keke Rosberg Wow The Crowds In Monaco

https://www.carscoops.com/2018/05/fathe ... ds-monaco/



The Difference Between A 2014 And 2018 F1 Pole Lap Is Ridiculous

https://www.carscoops.com/2018/05/diffe ... idiculous/


Avatar utilizator
Vasea
EVO V
Mesaje: 496
Membru din: Joi Ian 02, 2014 1:32 pm
Localitate: IASI
Contact:

Mesaj de Vasea » Mie Mai 30, 2018 7:07 pm

Hamilton anticipează că Ricciado va rămâne la Red Bull: "Nu cred că va veni la Mercedes, iar Raikkonen vrea să continue cu Ferrari"

http://www.automarket.ro/formula1/hamil ... 84773.html

Lewis Hamilton consideră că Daniel Ricciardo nu are loc la Mercedes și că Ferrari îi va prelungi contractul lui Kimi Raikkonen, astfel că australianul ar urma să rămână la Red Bull.


Daniel Ricciardo este în prezent cel mai dorit pilot de pe grila de start în perspectiva sezonului următor, în condițiile în care contractul său cu Red Bull Racing expiră la finalul acestui an.

Australianul a declarat în repetate rânduri că prioritatea sa este să concureze pentru o echipă cu care să poată câștiga titlul mondial, iar Ferrari și Mercedes sunt de departe principalele candidate.

Totuși, Lewis Hamilton anticipează că Ricciardo va rămâne alături de Red Bull Racing și în sezonul următor sub pretextul că "nu este loc" la niciuna dintre cele două echipe.

"Evident, el poate lua în considerare doar Ferrari și Mercedes, dar în prezent este puțin probabil să vină aici, nu cred că se va întâmpla. Iar dacă ne uităm la Ferrari îmi imaginez că Raikkonen va dori să continue. Pilotez foarte bine în acest an și nu pare să îmbătrânească, așa că va mai rămâne un pic", a declarat britanicul.

Între timp, Christian Horner, șeful celor de la Red Bull, nu pare să se grăbească să-l convingă pe Ricciardo să rămână, întrucât prioritatea sa este să decidă ce motoare va utiliza echipa anul viitor.

"Am putea spune că victoria (n.r - de la Monaco) l-a făcut mai scump pe Ricciardo sau că a pus echipă într-o poziție mai puternică. Realitatea este că suntem în căutarea unei soluții pentru a încheia un acord cu Ricciardo în următoarele luni. În primul rând trebuie să rezolvăm problema cu motorul și apoi să continuăm cu pilotul", a explicat britanicul.

Via ESPNF1, Motorsport

Avatar utilizator
Vasea
EVO V
Mesaje: 496
Membru din: Joi Ian 02, 2014 1:32 pm
Localitate: IASI
Contact:

Mesaj de Vasea » Lun Iun 04, 2018 6:31 pm

http://www.automarket.ro/formula1/formu ... 84849.html

Formula 1 vrea să introducă pneuri cu jante de 18 inch din 2021: "Măsura face parte din pachetul de schimbări pregătite"

Formula 1 a confirmat că intenționează să introducă pneuri cu jante de 21 inch începând din sezonul 2021, care ar face ca aspectul vizual al monoposturilor să fie mai spectaculos.


Formula 1 pregătește o amplă schimbare a regulamentului tehnic pentru sezonul 2021, iar pachetul de măsuri va include modificări și în privința cauciucurilor.

FIA intenționează să renunțe la jantele de 13 inch în favoarea unor jante de 18 inch, măsură prin care monoposturile ar urma să aibă un aspect vizual mai spectaculos. În prezent, contractul celor de la Pirelli pentru furnizarea de pneuri în Formula 1 expiră la sfârșitul sezonului 2019, iar compania italiană consideră că măsura este una benefica, întrucât pneurile cu jante de 18 inch sunt mai apropiate de cele existente și pe mașinile de serie decât cele de 13 inch.

"Suntem deschiși la propunere. Există o serie de probleme legate de aerodinamică și suspensii, dar când echipele vor fi gata și noi vom fi gata. Pentru noi contează tehnologia. Suntem mulțumiți și cu 13 inch, și cu 18 inch. Pneurile sunt mai vizibile, cu cât sunt mai mari, cu atât mai bine. Dar provocările tehnologice sunt diferite", explică Marco Tronchetti Provera, CEO-ul Pirelli.

O astfel de schimbare va fi inclusă în caietul de sarcini pentru licitația care va decide furnizorul de pneuri pentru sezonul 2021.

Întrucât contractul cu Pirelli expiră în 2019, furnizorul care va câștiga noul contract ar urma să dezvolte pneuri cu jante de 13 inch doar pentru 2020. Acest aspect ar putea genera un avantaj pentru Pirelli, care furnizează deja pneuri cu jante de 13 inch și s-ar acomoda semnificativ mai ușor la noul regulament din punct de vedere financiar.

Via Motorsport


Avatar utilizator
Vasea
EVO V
Mesaje: 496
Membru din: Joi Ian 02, 2014 1:32 pm
Localitate: IASI
Contact:

Mesaj de Vasea » Mie Iun 06, 2018 6:39 pm

Ricciardo are șanse minime la victorie în Canada: pilotul Red Bull va fi penalizat cu cel puțin 10 poziții pe grila de start

http://www.automarket.ro/formula1/ricci ... 84899.html

Red Bull a anunțat că Daniel Ricciardo va fi penalizat cu cel puțin 10 poziții pe grila de start a cursei din Canada din cauza necesității de a înlocui sistemul MGU-K al unității de propulsie.


Daniel Ricciardo a obținut o victorie importantă în Marele Premiu al statului Monaco, acolo unde a profitat de configurația circuitului, una favorabilă monopostului Red Bull Racing.

Australianul are șanse minime să repete istoria la Montreal, întrucât va fi penalizat pe grila de start. Anunțul a fost făcut de directorul tehnic Adrian Newey, care a dezvăluit că Ricciardo va utiliza un nou sistem MGU-K pentru recuperarea energiei la frânare.

De altfel, sistemul a înregistrat o defecțiune chiar în timpul cursei de la Monaco, iar aceasta nu poate fi remediata pentru cursa din Canada. Întrucât vă fi al treilea sistem MGU-K folosit în acest sezon, Ricciardo va fi penalizat cu 10 poziții pe grila de start.

În plus, există posibilitatea ca Ricciardo să folosească și o nouă unitate de stocare a energiei, dar și un nou sistem de control electronic, ceea ce ar echiva cu câte 5 poziții de penalizare. Într-o astfel de situație, australianul ar urma să plece de pe ultima poziție a grilei de start.

"Cu siguranță vom avea penalizări la Montreal, doar ca până în acest moment nu am aflat câte. Una dintre întrebări este dacă bateria a suferit defecțiuni la Monaco, așa că, până când aflăm mai multe de la Renault, nu știm exact cu ce ne confruntăm. Sistemul MGU-K va genera însă cu siguranță o penalizare", explică Newey.

Problemele pentru Ricciardo vin exact în weekendul în care Renault vă introduce un update de performanță pentru motor, la fel ca și rivalii de la Honda.

Via Motorsport

Avatar utilizator
Vasea
EVO V
Mesaje: 496
Membru din: Joi Ian 02, 2014 1:32 pm
Localitate: IASI
Contact:

Mesaj de Vasea » Joi Iun 07, 2018 5:31 pm

Avancronica Marelui Premiu al Canadei: Mercedes renunță la upgrade-ul pentru motor, Ricciardo este penalizat pe grilă

http://www.automarket.ro/formula1/avanc ... 84921.html

Ferrari este singura echipă de top lipsită de probleme înainte de cursa din Canada: Mercedes a renunțat la introducerea unui update pentru motor, în timp ce Daniel Ricciardo va fi penalizat pe grila de start.


Formula 1 traversează Oceanul Atlantic la sfârșitul acestei săptămâni pentru Marele Premiu al Canadei, una dintre cele mai apreciate curse din calendarul competițional.

După victoria obținută de Red Bull Racing pe circuitul de la Monaco, Ferrari și Mercedes sunt pregătite să reia lupta pentru titlul mondial, însă actualul lider pare să înceapă weekendul cu stângul. Mercedes intenționa să introducă un upgrade pentru motor la Montreal, însă a amânat decizia din cauza unor probleme de calitate care nu au fost încă detaliate.

"Chiar dacă speram să introducem o nouă unitate de propulsie în acest weekend, o problemă de calitate a determinat amânarea acesteia cu o cursă. Prin urmare, toate monoposturile cu motoare Mercedes vor utiliza prima versiune a unității de propulsie în acest weekend, înainte să primească noile motoare în Franța", a explicat un purtător de cuvânt al Mercedes.

Între timp, Renault nu a luat încă o decizie finală cu privire la introducerea unui upgrade pentru Canada, în ciuda presiunilor făcute de partenerii de la Red Bull Racing, care speră într-un spor de putere pentru a putea lupta pentru victorii. Constructorul francez este însă îngrijorat în privința fiabilității sistemului MGU-K, motiv pentru care este tentat să rămână precaut și să amâne de asemenea noul upgrade.

Chiar și cu un nou motor, șansele lui Daniel Ricciardo de a obține o victorie sunt minime ca urmare a unei penalizări pe grilă de minim 10 locuri pe care o va primi pentru înlocuirea sistemului MGU-K care i-a dat bătăi de cap în cursa de la Monaco.

Cel mai probabil, Ferrari va introduce un upgrade în acest weekend, însă Scuderia nu a oferit detalii, în timp ce Honda a anunțat deja o îmbunătățire a motorului cu combustie internă.

Puterea motoarelor are o importanță majoră în Canada. Performanţa aerodinamică are un rol mai puţin important pe circuitul de la Montreal, în condiţiile în care tracţiunea este esenţială pentru obţinerea unui timp cât mai bun. De asemenea, circuitul stradal beneficiază de nu mai puţin de cinci zone de frânare violentă, un alt parametru important pe care echipele trebuie să-l ia în calcul.

De asemenea, se preconizează că eficienţa sistemului Drag Reduction System (DRS) va fi ceva mai mare decât anul trecut, întrucât piloţii vor avea la dispoziţie nu mai puțin de 3 zone de depăşire.

La fel ca la Monaco, piloții vor avea de ales între pneurile de compoziție supersoft, ultrasoft și hypersoft, însă circuitul de la Montreal este mai solicitant ca urmare a vitezei medii mai mari și a numeroase viraje. De asemenea, vremea se anunță plăcută la finalul acestei săptămâni, întrucât cerul va fi mai mult senin, iar temperatura maximă va oscila între 22-24 de grade în fiecare dintre cele 3 zile de concurs.

Marele Premiu al statului Canadei la TV

Eveniment Ziua Ora Transmisiuni TV Internet

Antrenamente 1 vineri, 7 iunie 17:00 Digi Sport, Dolce Sport Digi Online, Telekom TV
Antrenamente 2 vineri, 7 iunie 21:00 Digi Sport, Dolce Sport Digi Online, Telekom TV
Antrenamente 3 sambata, 8 iunie 18:00 Digi Sport, Dolce Sport Digi Online, Telekom TV
Calificari sambata, 8 iunie 21:00 Digi Sport, Dolce Sport Digi Online, Telekom TV
Cursa duminica, 9 iunie 21:10 Digi Sport, Dolce Sport Digi Online, Telekom TV



Avatar utilizator
Vasea
EVO V
Mesaje: 496
Membru din: Joi Ian 02, 2014 1:32 pm
Localitate: IASI
Contact:

Mesaj de Vasea » Vin Iun 08, 2018 7:18 pm

Ricciardo speră să scape de penalizarea pe grilă din Canada: "Voi încerca să câștig"

http://www.automarket.ro/formula1/ricci ... 84933.html

Daniel Ricciardo va încerca să folosească în Canada un sistem MGU-K de la începutul sezonului cu speranța că va evita o penalizare pe grilă și sugerează că vrea să lupte pentru victorie.


Daniel Ricciardo a câștigat Marele Premiu al statului Monaco din urmă cu două săptămâni, însă speranțele de a repeta succesul în Canada au fost spulberate inițial de anunțul lui Adrian Newey potrivit căruia pilotul australian va fi penalizat pe grila de start cu cel puțin 10 poziții.

Echipa stabilise că sistemul MGU-K al unității de propulsie folosite la Monaco are defecțiuni și trebuie înlocuit, însă în cele din urmă a decis ca Ricciardo să folosească o componentă care a mai fost utilizată în prima parte a sezonului. În cazul în care aceasta va funcționa la parametri normali în antrenamentele de vineri, Ricciardo va păstra componenta și în restul weekendului și va evita astfel o penalizare.

"Mi s-a spus că nu există nicio penalizare. Dacă se întâmplă ceva în antrenamente și suntem nevoiți să schimba, atunci voi fi penalizat, dar dacă va rula fiabil vom face tot weekendul cu componenta respectivă", a explicat el.

Red Bull a luat această decizie riscantă și pentru că are încredere într-un rezultat bun în Canada. Piloții vor folosi aici aceleași pneuri utilizate și la Monaco, în special hypersoft-urile cu care monopostul Red Bull s-a înțeles foarte bine.

"Pe hypersoft am fost buni la Monaco și poate asta ne oferă încă o șansă în acest weekend să avem o cursă bună. Pe hârtie, simțim că acest circuit ar trebui să ni se potrivească mai mult decât altele. Ar fi frumos să câștigăm doua curse la rând, așa că vom încerca. Dacă luăm startul de pe 15 era puțin probabil", a adăugat el.

Via Motorsport

Avatar utilizator
Vasea
EVO V
Mesaje: 496
Membru din: Joi Ian 02, 2014 1:32 pm
Localitate: IASI
Contact:

Mesaj de Vasea » Sâm Iun 09, 2018 9:38 am

Noua casca dedicata pilotilor de Formula 1

http://voom.ro/noua-casca-dedicata-pilo ... formula-1/

Avatar utilizator
Vasea
EVO V
Mesaje: 496
Membru din: Joi Ian 02, 2014 1:32 pm
Localitate: IASI
Contact:

Mesaj de Vasea » Dum Iun 10, 2018 6:19 am

Verstappen, cel mai rapid în antrenamentele din Canada: Hamilton și Raikkonen au încercat să țină pasul cu Red Bull

http://www.automarket.ro/formula1/verst ... 84945.html




Vettel, pole position în Canada în fața lui Bottas. Verstappen și Hamilton, în a doua linie a grilei

http://www.automarket.ro/formula1/vette ... 84947.html


Avatar utilizator
Vasea
EVO V
Mesaje: 496
Membru din: Joi Ian 02, 2014 1:32 pm
Localitate: IASI
Contact:

Mesaj de Vasea » Lun Iun 11, 2018 5:42 am

Vettel a câștigat cursa de la Montreal și a devenit liderul clasamentului! Bottas și Verstappen au urcat pe podium

http://www.automarket.ro/formula1/vette ... 84949.html

Sebastian Vettel a câștigat în Canada după o cursă în care victoria sa nu a fost pusă în niciun moment la îndoială și a urcat pe primul loc în clasament după ce Lewis Hamilton a terminat doar pe locul 5.


După cursele pline de spectacol din prima parte a sezonului, Marele Premiu al Canadei a fost lipsit de dueluri spectaculoase pentru primele poziții, iar piloții au optat pentru strategii aproape similare la schimburile de pneuri.

Vettel a plecat bine din pole position și și-a păstrat prima poziție, în timp ce Valtteri Bottas și Max Verstappen s-au luptat roată la roată pentru locul doi timp de câteva viraje. Pilotul echipei Mercedes a rămas însă în fața olandezului, în timp ce Lewis Hamilton a continuat pe 4, iar Daniel Ricciardo a reușit să-l depășească pe Kimi Raikkonen în lupta pentru locul 5.

Piloții nu au avut însă timp să pregătească noi atacuri ca urmare a unui acroșaj între Brendon Hartley și Lance Stroll în urma căruia pilotul Toro Rosso s-a izbit violent de zidul de pe partea stângă a circuitului și l-a împins ușor și pe rivalul său de la Toro Rosso în decor. Incidentul a determinat apariția Safety Car-ului pe circuit timp de câteva tururi.

Strategii similare la unica intrare la boxe

Echipați cu pneuri hypersoft, Verstappen și Ricciardo au intrat la boxe înainte de turul 20, iar Hamilton a luat o decizie similară deși avea pneuri ultrasoft, cel mai probabil și ca urmare a unor probleme la sistemul de răcire care au fost remediate parțial la pitstop. Ricciardo a reușit însă să-l depășească pe Hamilton ca urmare a intrării la boxe.

În absența unor dueluri majore în partea superioară a clasamentului, principalul mister a fost momentul optim în care Vettel, Bottas și Verstappen vor efectua intrarea la boxe. Aceasta s-a petrecut abia la jumătatea cursei fără incidente majore, iar Vettel a revenit pe circuit pe prima poziție cu un avans de circa 5 secunde în fața lui Bottas, în timp ce Verstappen a rămas în fața lui Ricciardo, Hamilton și Raikkonen. Toți cei 6 piloți au optat pentru un al doilea stint pe pneuri supersoft.

Bottas a dat semne că se poate apropia de Vettel, însă după ce a ajuns la pragul de 3 secunde pilotul Scuderiei a mărit ritmul. Germanul a avut un stint liniștit, lipsit de emoții, astfel că a trecut primul linia de sosire și a obținut victoria în Marele Premiu al Canadei.

Bottas și Verstappen și-au trecut în conturi câte un podium, în timp ce Ricciardo a terminat pe locul 4 în ciuda faptului că Hamilton s-a apropiat la numai o secundă pe finalul cursei. Raikkonen și-a trecut în cont locul 6, în timp ce Renault a coupat următoarele două poziții prin Nico Hulknerg și Carlos Sainz, iar Esteban Ocon și Charles Leclerc au încheiat în puncte.

Jocul rezultatelor l-a propulsat pe Vettel pe prima poziție în clasamentul general, cu un singur punct în fața lui Hamilton.

Aflat la Marele Premiu cu numărul 300 din carieră, Fernando Alonso a fost nevoit să abandoneze în a doua parte a cursei din cauza unei lipse de putere la motorul Renault, iar spaniolul s-a retras în garajul McLaren.

Canada - Rezultate cursă:



Clasament piloti:






Scrie răspuns

Înapoi la “Motorsport”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori