Formula 1 - 2018

Despre competitii sportive cu sau fara participarea Mitsubishi
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Vasea
EVO V
Mesaje: 496
Membru din: Joi Ian 02, 2014 1:32 pm
Localitate: IASI
Contact:

Mesaj de Vasea » Mar Apr 03, 2018 5:50 pm

BMW’s Art Cars Work Pretty Well As F1 Racers, Too

https://www.carscoops.com/2018/04/bmws- ... f1-racers/

BMW has meandered in and out of Formula One over the years. The last time it competed was in 2009, when it parted ways with the Sauber team it had bought a few years before. The company’s Art Car program, however, has been more consistent. And some of them have even raced.

These renderings envision what it would look like if the Bavarian automaker’s considerable artistic commissions appeared on modern grand prix racers. Their new form marks a definite departure from the various vehicles on which they have over the course of the program’s decades-long history. And the results, as you can see, are rather intriguing.

The program, for those unfamiliar, dates back to 1975. That’s when French racing driver and auctioneer Hervé Poulain commissioned American artist Alexander Calder to apply his talents to a BMW 3.0 CSL. Poulain drove the car at Le Mans that year. While he failed to finish the race, a creative tradition was started.

In the 43 years since, BMW has commissioned sixteen more from a list of notable artists including Roy Lichtenstein, Andy Warhol, and Jeff Koons. Their work has appeared on vehicles as varied as the M1, 635 CSi, Z4, and even the V12 LMR prototype. And many of them have followed in the original’s tracks onto the racing circuit. But not in F1.

To our eyes, though, they look just as beautiful on open-wheel, open-cockpit, single-seat racers – last year’s crop, as best we can tell, before the controversial halo was implemented. They’ve been speculatively applied by livery designer Sean Bull, and shared via Behance. But you can check them out in the gallery below.


Avatar utilizator
Vasea
EVO V
Mesaje: 496
Membru din: Joi Ian 02, 2014 1:32 pm
Localitate: IASI
Contact:

Mesaj de Vasea » Mie Apr 04, 2018 6:24 pm

Alonso, optimist după debutul bun de sezon: "În câteva curse putem lupta cu Red Bull"

http://www.automarket.ro/formula1/alons ... 83807.html

Fernando Alonso anticipează că McLaren va fi capabilă să lupte cu rivalii de la Red Bull peste numai câteva curse, pe baza debutului promițător din Australia.

Fernando Alonso a obținut locul 5 în Marele Premiu al Australiei, motiv pentru care este încrezător în progresele pe care le va face McLaren în următoarele curse.

Chiar dacă rezultatul s-a datorat în mare parte și a unei greșeli din partea lui Max Verstappen și a celor două abandonuri suferite de piloții de la Haas, spaniolul afirmă că următorul obiectiv este să-i ajungă din urmă pe cei de la Red Bull.

"Cu siguranță va fi din ce în ce mai bine. Există mult potențial pentru monopost. Este abia prima cursă în această combinație între McLaren și Renault, așa că vor veni performanțe și mai bune. Sper că din Bahrain vom face un nou pas înainte, iar Red Bull va fi următoarea țintă", a declarat el.

Alonso a admis că McLaren este în continuare în urma plutonului fruntaș, însă își pune speranțele în potențialul monopostului și în motorul furnizat de partenerii de la Renault.

"În prezent, cei de la Red Bull sunt cu siguranță în fața noastră. Sunt în grupul exclusivist cu Mercedes și Ferrari. Dar McLaren dorește să intre în acel grup în următoarele curse și sper să uităm de grupul de mijloc și să ne uităm la echipele privilegiate. Există potențial în monopost și nu văd niciun motiv pentru că nu ar trebui să fim acolo în următoarele curse", a adăugat el.

Via Autosport


=========

Daniel Ricciardo Says Modern Formula 1 Cars Are Too Wide For Overtaking

https://www.carscoops.com/2018/04/danie ... vertaking/

If you have been following Formula 1 for the past year or so, you probably noticed a considerable drop in overtaking opportunities ever since high-downforce cars were introduced ahead of the 2017 season.

This year’s opener in Australia was no different, with only a handful of overtaking maneuvers occurring after the first lap. While many have claimed that it’s just the new aero that impacts trailing cars in a negative way, Red Bull’s Daniel Ricciardo says that the width of the cars is also to blame.

“I feel now with the wide tires and wide cars, they already take up a lot of space on the track,” he said in an interview with Autosport.

“It’s hard to find clean air. It’s getting to a point where I think some racetracks are going to be hurt by the racing. There’s not going to be much.”

“I think narrower cars were great. It’s like motorbikes, because they’re so narrow there’s always room to get past. And they lap 30 seconds slower than us. I think it proves it’s not necessarily about the lap time. We do need the raceability, because that’s the spectacle.”

The Red Bull Racing driver thinks that the best car he ever drove from a “raceability” standpoint was the 2014 version, which had less downforce than newer models. That was the year Ricciardo ended up third in the Drivers Championship standings, claiming eight podiums in total, three of which on the top spot.

Speaking of those older cars, Ricciardo had this to say: “They were slow for our standards, but for a spectator they don’t know necessarily how much different. But the racing… you could follow, you could pass. As far as overtakes went, I thought 2014 was good.”

It’s clear that the Aussie would prefer to get caught up in a more engaging type of racing, rather than just seeing which car can post the fastest overall lap time while cornering faster and faster and looking more aggressive.

“You see the side pods of the car, there’s so many bits. It looks sick, but all it means is the car behind is going to get pretty messed up.”

Even so, in the season opener two weeks ago Ricciardo finished fourth, behind Ferrari’s Kimi Raikkonen and ahead of McLaren’s Fernando Alonso. The next race on the calendar takes place this upcoming weekend in Bahrain.

Avatar utilizator
Vasea
EVO V
Mesaje: 496
Membru din: Joi Ian 02, 2014 1:32 pm
Localitate: IASI
Contact:

Mesaj de Vasea » Joi Apr 05, 2018 6:39 pm

Avancronică Formula 1 Bahrain: Hamilton caută revanșa în deșert după înfrângerea de la Melbourne

http://www.automarket.ro/formula1/avanc ... 83829.html

Lewis Hamilton mizează pe o victorie în Bahrain pentru a-și confirma statutul de favorit la titlu după înfrângerea neașteptată din Australia, însă Ferrari și Red Bull promit la rândul lor să se infiltreze în lupta pentru victorie.


Sezonul 2018 al Formulei 1 continuă la finalul acestei săptămâni cu Marele Premiu al statului Bahrain, care se va desfășura integral pe timp de noapte. Prima cursă a sezonului a arătat că Mercedes și Ferrari rămân principalele favorite la victorii și în acest sezon.

Dacă va termina în puncte, Lewis Hamilton va egala recordul de 27 de clasări consecutive în puncte deținut în prezent de Kimi Raikkonen, însă britanicul este determinat să câștige după înfrângerea surprinzătoare din Australia.

Victoria nu mai pare însă atât de ușoară: Mercedes a triumfat în deșert în 2014, 2015 și 2016, însă Sebastian Vettel a câștigat anul trecut, iar Toto Wolff anticipează un echilibru de forțe. "Am văzut la Melbourne că cei de la Ferrari au fost foarte rapizi, așa că mă aștept la o luptă echilibrată", explică șeful departamentului de motorsport al Mercedes.

Între timp, oficialii Red Bull insistă că echipa lor poate lupta de la egal la egal cu Ferrari și Mercedes, iar Daniel Ricciardo și-a exprimat optimismul pentru un rezultat bun. "Întotdeauna m-am descurcat bine pe acest circuit și sper să continue să fie bun cu mine", a precizat australianul.

Un alt semn de întrebare planează asupra plutonului de mijloc: Bahrain ar trebui să evidențieze dacă forma excelentă a americanilor de la Haas în cursa de la Melbourne a fost una de conjunctură, în timp ce McLaren este determinată să confirme progresele realizate după trecerea la motoare Renault.

Circuitul din Bahrain are o lungime de 5.412 kilometri și 15 viraje, fiind dominat de linii drepte lungi și viraje lente unde tracțiunea joacă un rol important. Oportunitățile de depășire sunt destul de limitate și sunt prezente în special în virajele 1, 3 și 11, iar șansele unor accidente majore sunt limitate ca urmare a zonelor de degajare foarte mari.

Întrucât calificările și cursa au loc după apusul soarelui, prima și ultima sesiune de antrenamente vor fi mai puțin relevante, întrucât vor avea loc pe timp de zi la temperaturi ridicate. Prin urmare, piloții vor testa în special în a doua sesiune și vor avea la dispoziție o gamă de trei tipuri de pneuri: supersoft, soft și medium.

Vremea va fi una tipică pentru Bahrain, cu temperaturi maxime de circa 28 de grade. Totuși, la ora calificărilor și a cursei, temperaturile vor fi mai scăzute, întrucât evenimentele vor avea loc pe timp de noapte. Cerul va fi senin în noaptea cursei și predominant senin în celelalte două zile ale competiției.
Marele Premiu al statului Bahrain

Marele Premiu al statului Bahrain se va desfășura după următorul program, conform fusului orar al României:
Eveniment Ziua Ora Transmisii TV

Antrenamente 1 vineri, 5 aprilie 14:00 Digi Sport, Telekom Sport
Antrenamente 2 vineri, 5 aprilie 18:00 Digi Sport, Telekom Sport
Antrenamente 3 sambata, 6 aprilie 15:00 Digi Sport, Telekom Sport
Calificari sambata, 6 aprilie 18:00 Digi Sport, Telekom Sport
Cursa duminica, 7 aprilie 18:10 Digi Sport, Telekom Sport


Avatar utilizator
Vasea
EVO V
Mesaje: 496
Membru din: Joi Ian 02, 2014 1:32 pm
Localitate: IASI
Contact:

Mesaj de Vasea » Sâm Apr 07, 2018 7:44 am

Ricciardo și Raikkonen, cei mai rapizi în antrenamentele din Bahrain: Mercedes alege calea prudenței în deșert

http://www.automarket.ro/formula1/ricci ... 83833.html

Daniel Ricciardo și Kimi Raikkonen au stabilit cei mai buni timpi în antrenamentele libere din Bahrain, în timp ce Lewis Hamilton a fost singurul pilot de top care a evaluat pneurile medium și a terminat pe locul 4 în a doua sesiune.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
A doua etapă a sezonului 2018 al Formulei 1 se desfășoară la sfârșitul acestei săptămâni în Bahrain. Prima sesiune de antrenamente l-a avut ca protagonist pe Daniel Ricciardo, care a stabilit cel mai bun timp în ciuda faptului că a petrecut mult timp în garaj. Pilotul celor de la Red Bull Racing a fost cronometrat cu 1:31.060 după ce a ieșit pe circuit în ultimele 20 de minute, reușind astfel să-l devanseze cu 3 zecimi de secundă pe Valtteri Bottas (Mercedes).

Rivalii de la Ferrari au fost însă foarte aproape, la mai puțin de o zecime de secundă de Bottas, prin Kimi Raikkonen și Sebastian Vettel, în timp ce Lewis Hamilton a terminat pe locul 5, la peste o secundă de lider, după ce a comis și o greșeală într-unul dintre tururile sale rapide.

Haas confirmă forma bună din Australia și rămâne cea mai bună echipă din spatele celor 3 echipe de top, după ce Romain Grosjean a ocupat locul 6, în timp ce McLaren a încheiat cu ambii piloți în afară topului 10. Max Verstappen a parcurs doar două tururi necronometrate pentru Red Bull din cauza unor defecțiuni la unitatea de propulsie furnizată de Renault.

A doua sesiune s-a desfășurat sub dominația Scuderiei Ferrari. Raikkonen a fost din nou mai rapid decât Vettel după ce a fost cronometrat cu 1:29.817, însă finlandezul și-a adjudecat prima poziție pentru numai 0.011 secunde.

Raikkonen a avut parte și de un incident neplăcut în finalul sesiunii după ce pneul dreaptă față s-a desprins de monopost la scurt timp după plecarea de la boxe. Teoretic, finlandezul riscă inclusiv o penalizare pe grila de start pentru neglijența echipei.

Mercedes s-a poziționat pe locurile 3 și 4 prin Bottas și Hamilton, însă cei doi au fost la peste o jumătate de secundă în urma liderului. Totuși, Hamilton a fost singurul pilot de top care a utilizat pneurile medium pe parcursul sesiunii, semn că britanicul nu a pus un accent deosebit pe performanța pe un singur tur de circuit.

Verstappen și Ricciardo au ocupat următoarele două poziții pentru Renault, în timp ce McLaren a pătruns cu ambii piloți în top 10.

Calificările pentru Marele Premiu al statului Bahrain vor avea loc sâmbătă cu începere de la ora 18:00.

Bahrain - Rezultate Antrenamente 1:



Bahrain - Rezultate Antrenamente 2:



Avatar utilizator
Vasea
EVO V
Mesaje: 496
Membru din: Joi Ian 02, 2014 1:32 pm
Localitate: IASI
Contact:

Mesaj de Vasea » Dum Apr 08, 2018 6:17 am

Vettel, pole position în Bahrain în fața lui Raikkonen și Bottas! Hamilton, locul 9 după retrogradarea de 5 poziții pe grilă

http://www.automarket.ro/formula1/vette ... 83837.html

Sebastian Vettel va pleca din pole position în Bahrain și va fi acompaniat pe prima linie a grilei de coechipierul său Kimi Raikkonen. Lewis Hamilton va lua startul doar de pe locul 9 după o penalizare de 5 poziții ca urmare a schimbării cutiei de viteze.


Ferrari a profitat la maxim de problemele înregistrate de Mercedes și a monopolizat prima linie a grilei de start pentru Marele Premiu al statului Bahrain.

Sebastian Vettel a stabilit cel mai bun timp după ce a fost cronometrat cu 1:27.958 și a obținut astfel primul pole position în acest sezon. Pilotul Scuderiei va fi acompaniat pe prima linie a grilei de coechipierul său Kimi Raikkonen, care a fost cu numai 0.143 secunde mai lent. Mercedes nu a fost însă foarte departe de rivalii tradiționali: Valtteri Bottas a ocupat locul 3 la numai 0.166 secunde de Vettel.

Între timp, Lewis Hamilton a stabilit al patrulea timp al sesiunii, însă va fi nevoit să ia startul doar de pe locul 9 ca urmare a unei penalizări cu 5 poziții anunțate încă de vineri seara. Britanicul a fost nevoit să schimbe prematur cutia de viteze după ce inginerii au descoperit o scurgere hidraulică petrecută în timpul cursei inaugurale a sezonului de la Melbourne. În loc să riște o defecțiune majoră, Mercedes a preferat să joace prudent și i-a oferit britanicului o nouă unitate.

Red Bull s-a mulțumit cu un loc 5 obținut prin Daniel Ricciardo, în timp ce surpriza sesiunii a fost reprezentată de Pierre Gasly, care a terminat pe locul 6 în fața lui Kevin Magnussen și Nico Hulkenberg, în timp ce Esteban Ocon și Carlos Sainz.

Max Verstappen a suferit un accident în finalul primei sesiuni de calificări, astfel că nu a participat în a doua sesiune a calificărilor și va lua startul doar de pe locul 15.

McLaren a avut parte de o sesiune de calificări modestă, în care niciunul dintre piloți nu a promovat în Q2. Fernando Alonso a ocupat locul 13 în fața coechipierului său Stoffel Vandoorne, fiind practic cei mai lenti piloți în a doua parte a calificărilor.

Bahrain - Rezultate Calificari:



============


Formula 1 Proposes Cost Cap And Simplier Engines From 2021

https://www.carscoops.com/2018/04/formu ... ines-2021/

Formula 1 has presented its vision for the future of the sport to teams and the FIA in Bahrain.

The proposals, made for the 2021 season onwards, consist of five key pillars; Cars, Revenues, Costs, Engines, and Governance. F1 hopes that the proposed changes will create better action while making the business more sustainable.

Perhaps the most important of these proposed changes will be the introduction of a cost cap. The sport has yet to decide on a number but believes a cost cap will even up competition. This would mean that some of the larger teams would be required to significantly reduce their workforces. Some of the smaller teams would then benefit from an increase in funds.

Speaking to Sky Sports about the cost cap, F1 motorsport boss Ross Brawn said it should result in closer competition.

“We wouldn’t include a driver’s salary in our proposal for instance, we wouldn’t include marketing because in terms of developing a sport, developing a brand, teams should be free to do what they want.

“We think there is a need to readdress our references as to what is correct to spend in F1. Out of that, we’ll have closer competition, teams with better business models and we’ll have a better sport,” Brawn said.

Fairer revenues and more exciting engines on the cards

Revenues could also change under the proposed rules. Currently, revenues are shared out between teams depending on their constructors’ championship position. Ferrari, Mercedes, Red Bull, McLaren, and Williams all receive additional funds for competing.

From 2021, Formula One wants a fairer and more equitable revenue system that provides teams with payments based on performance. Engines suppliers would also receive payments for their commitment to the sport.

As previously reported, powertrains will change from 2021. F1 wants to retain hybrid turbocharged engines but plans to make them simpler, cheaper, and noisier. Additionally, some fuel limits would be removed to allow drivers to push their cars.

Chiefs from Formula 1 plan to meet with teams individually over the coming days and weeks to make changes to the proposals when necessary. It is hoped that refined plans can be presented in May before a final decision is made.


Avatar utilizator
Vasea
EVO V
Mesaje: 496
Membru din: Joi Ian 02, 2014 1:32 pm
Localitate: IASI
Contact:

Mesaj de Vasea » Lun Apr 09, 2018 7:27 am

Vettel a câștigat cursa din Bahrain! Bottas și Hamilton au completat podiumul. Raikkonen și piloții Red Bull au abandonat

http://www.automarket.ro/formula1/vette ... 83839.html

Sebastian Vettel a câștigat Marele Premiu al statului Bahrain și a fost acompaniat pe podiumul de premiere de Valtteri Bottas și Lewis Hamilton, în timp ce coechipierul său Kimi Raikkonen a abandonat.

N
Ferrari a demonstrat în Marele Premiu al statului Bahrain că beneficiază de monopostul cu cel mai bun ritm de cursă în debutul acestui sezon.

Sebastian Vettel a profitat la maxim de pole position-ul reușit în calificările de sâmbătă și a obținut fără emoții a doua victorie consecutivă din acest sezon, prin care și-a consolidat astfel prima poziție în clasamentul general.

Pilotul Scuderiei a avut un start bun și și-a construit un avans de peste o secundă încă din primul tur, însă în spatele său Valtteri Bottas l-a depășit pe Kimi Raikkonen pentru a urca pe locul doi.

Evenimentele au fost și mai precipitate în spatele plutonului. Plecat de pe locul 15 ca urmare a accidentului din calificări, Max Verstappen a ajuns în ipostaza de a-l depăși pe Lewis Hamilton, aflat la rândul său doar pe locul 9 la start din cauza unei penalizări pentru înlocuirea cutiei de viteze. Cei doi s-a acroșat în primul viraj al turul 2, iar pilotul Red Bull s-a ales cu o pană la pneul dreapta-spate și a fost nevoit să abadoneze.

În același timp, Daniel Ricciardo s-a oprit pe circuit cu o defecțiune tehnică, marcând astfel un dublu abandon pentru Red Bull la numai câteva minute după start.

Hamilton a profitat la maxim de oportunitatea apărută și i-a depășit succesiv pe Fernando Alonso, Nico Hulkenberg, Esteban Ocon și Kevin Magnussen pentru a ajunge pe locul 5, în spatele marii surprize reprezentate de Pierre Gasly de la Toro Rosso. În turul 8, pilotul Mercedes îl depășește însă pe Gasly și urcă astfel pe locul 4, în spatele plutonului fruntaș reprezentat de Vettel, Bottas și Raikkonen.

Ferrari și Mercedes au optat pentru o strategie diferită cu privire la pneuri. Vettel și Raikkonen au pe pneuri de compoziție soft, în timp ce Bottas și Hamilton au ales cauciucurile medium. Diferențele dintre piloții de top s-au mai microsat, însă plutonul a rămas în aceeași formulă, cu Vettel în fața lui Bottas, Raikkonen și Hamilton.

Speranțele Scuderiei la o dublă clasare pe podium s-au năruit însă într-un mod complet neașteptat în turul 37, atunci când finlandezul a intrat la boxe pentru un set de pneuri supersoft, însă la plecare l-a lovit pe mecanicul care avea grijă de pneul stanga-spate. Raikkonen a oprit imediat, iar cursa sa a luat sfârșit în timp ce mecanicul primea primele îngrijiri medicale.

În fruntea plutonului, Bottas a reușit treptat să reducă diferența care îl separa de Vettel, iar pe final s-a apropiat la mai puțin de o secundă de german, însă nu a fost capabil să inițieze niciun atac prin care să-i amenințe poziția. Astfel, Vettel și-a adjudecat victoria în fața lui Bottas și Hamilton.

Debutantul Gasly a obținut un nesperat loc 4 pentru Toro Rosso în fața lui Kevin Magnussen și Nico Hulkenberg, în timp ce McLaren și-a trecut în cont o dublă clasare în puncte: Fernando Alonso și Stoffel Vandoorne au terminat pe locurile 7 și 8. Ultimele puncte puse în joc au fost obținute de Marcus Ericsson și Esteban Ocon.

Bahrain - Rezultate cursă:




Avatar utilizator
Vasea
EVO V
Mesaje: 496
Membru din: Joi Ian 02, 2014 1:32 pm
Localitate: IASI
Contact:

Mesaj de Vasea » Mar Apr 10, 2018 5:17 pm

Hamilton, surprins în timp ce îl jignea pe Verstappen după incidentul din Bahrain. Olandezul îi ia apărarea: "Astfel de lucruri se întâmplă"

http://www.automarket.ro/formula1/hamil ... 83863.html

Lewis Hamilton l-a jignit pe Max Verstappen după acroșajul din cursa din Bahrain, însă pilotul Red Bull și Sebastian Vettel au sărit în apărarea britanicului, considerând că astfel de reacții "la cald" sunt obișnuite.


La finalul cursei din Bahrain, în timp ce aștepta debutul ceremoniei specifică podiumului de premiere, Lewis Hamilton a fost surprins în timp ce l-a jignit pe Max Verstappen pentru incidentul petrecut în al doilea tur.

Pilotul echipei Red Bull îl depășise pe Hamilton, însă ulterior l-a lovit pe britanic și a fost nevoit să abandoneze ca urmare a unei pene de cauciuc. Jurnaliștii au încercat să obțină o reacție promptă din partea lui Verstappen, care i-a luat însă apărarea pilotului Mercedes.

"Abia ieșise din monopost. Astfel de lucruri se pot întâmpla. Atunci când ieși din monopost ești plin de adrenalină", a declarat olandezul.

La conferința de presă care a urmat premierii de pe podium, Hamilton a fost întrebat de un jurnalist olandez dacă a fost corect să folosească cuvântul respectiv, însă Sebastian Vettel a reacționat mai repede.

"Nu cred că este corect. Nu cred că este justificat să puneți astfel de întrebări și să faceți o știre din nimic, dacă noi concurăm, suntem plini de adrenalină și uneori spunem astfel de lucruri. Dacă te lovesc în față nu vei spune că nu a fost frumos. Este o reacție umană", a precizat germanul.

Ulterior, Hamilton s-a exprimat într-un mod civilizat cu privire la incident și a remarcat că Verstappen nu are încă experiență. "Este un pilot tânăr care va învăța tot timpul. Are un ritm fantastic, dar la fel ca toți piloții tineri nu ia mereu deciziile potrivite", a precizat el.

Via Motorsport, SkySports, SkySports

Avatar utilizator
Vasea
EVO V
Mesaje: 496
Membru din: Joi Ian 02, 2014 1:32 pm
Localitate: IASI
Contact:

Mesaj de Vasea » Mie Apr 11, 2018 7:32 pm

Red Bull pune presiune pe Renault și păstrează Honda ca soluție de rezervă: "Avem nevoie de un motor puternic și fiabil"

http://www.automarket.ro/formula1/red-b ... 83891.html

Red Bull îi avertizează pe partenerii de la Renault că are nevoie de un motor puternic și fiabil, în contextul în care echipa analizează opțiunea de a utiliza unități de propulsie Honda din sezonul viitor.

Red Bull Racing a avut parte de o cursă de coșmar în Bahrain, acolo unde ambii piloți au abandonat după primele tururi. Dacă Max Verstappen a plătit tribut pentru un incident cu Lewis Hamilton, Daniel Ricciardo s-a retras prematur din cursă din cauza unei defecțiuni la unitatea de stocare a energiei din cadrul unității de propulsie furnizată de Renault.

Helmut Marko, consultantul celor de la Red Bull, pune deja presiune pe constructorul francez să furnizeze un motor puternic și fiabil.

"Problema lui Ricciardo nu se întâmplă pentru prima oară. Ce poți face când o problemă tehnică te oprește complet? În primul rând trebuie să rezolvăm problemele din calificări, dar avem nevoie de un motor rapid și fiabil", a declarat el.

Contractul celor de la Red Bull cu Renault expiră la finalul acestui sezon, iar echipa are și opțiunea de a folosi motoare Honda. În ciuda eșecului înregistrat de japonezi cu McLaren în ultimii 3 ani, Red Bull ar putea fi tentată de o colaborare, mai ales că în acest an Honda a obținut deja un loc 4 cu Toro Rosso prin Pierre Gasly.

Pentru moment, oficialii echipei austriece afirmă că nu au luat nicio decizie finală. "Înainte să luăm decizia ca Toro Rosso să lucreze cu Honda am crezut că ar putea avea un pachet de succes, după ce ne-au arătat ce planuri au. Vom lua o decizie la momentul potrivit. Trebuie să ne uităm la imaginea de ansamblu. Lucrurile merg în direcția potrivită", a declarat Marko.

Via Motorsport, Autosport

====================

Grid Girls Will Still Feature At Some F1 Grands Prix After All

https://www.carscoops.com/2018/04/grid- ... ands-prix/

Some traditions take a bit longer to end than others. Like grid girls, for example. A longtime staple of F1 grands prix, grid girls add to the spectacle by holding the signs indicating the starting position of each car on the grid. Deemed “sexist,” the practice has come under fire in recent years, leading Formula One management to put an end to it this season.

Or so they thought. According to Motorsport.com, several races may still include grid girls this year. Chief among them will be the Monaco Grand Prix, whose organizers exercise a greater deal of control than others. They’ve insisted that the grid girls (sponsored by TAG Heuer) will still be part of the spectacle this year.

Monaco may not be the only one, however. Organizers of the Singapore and Russian grands prix are also lobbying F1 management to allow the practice to continue at their races.

“It is very true that Russian girls are absolutely beautiful, and if they are not going to be on the grid, it will be a pity for the event and for the TV pictures,” promoter Sergey Vorobyev told Motorsport.com. Referring to the children that are set to replace the often scantily clad women, Vorobyev said, “We’re obviously not against kids. We have a lot of creative options, and we’re in the process of searching. For the audience it’s been a hot topic, and it’s a problem for our sponsors.”

Several races have traditionally dispatched flight attendants from their national airlines as part of the spectacle, especially Singapore. The solution may be to include them in some other fashion, and have kids holding the number signs on the grid as proposed.




Avatar utilizator
Vasea
EVO V
Mesaje: 496
Membru din: Joi Ian 02, 2014 1:32 pm
Localitate: IASI
Contact:

Mesaj de Vasea » Joi Apr 12, 2018 6:23 pm

Avancronica Marelui Premiu al Chinei: Hamilton anticipează o cursă echilibrată cu Vettel după împăcarea cu Verstappen

http://www.automarket.ro/formula1/avanc ... 83917.html

Lewis Hamilton anticipează o luptă echilibrată cu rivalii de la Ferrari în cursa de duminică de la Shanghai. Britanicul s-a împăcat cu Max Verstappen după controversele de la finalul cursei din Bahrain.


Sebastian Vettel a obținut deja două victorii în debutul acestui sezon și tinde să devină principalul favorit în lupta pentru titlul mondial.

Germanul speră să continue seria pozitivă și la finalul acestei săptămâni pe circuitul de la Shanghai, chiar dacă statistica nu este de partea sa: Mercedes a câștigat fiecare dintre ultimele 4 curse desfășurate în China. Lewis Hamilton avertizează însă că Ferrari va opune o rezistență mai puternică în acest an și anticipează o luptă echilibrată.

"Vor fi dificil de învins. În ultimele curse, viteza lor pe liniile drepte a fost mai mare decât a noastră, iar cele mai lungi linii drepte sunt aici. Așa că anticipez că vor fi foarte, foarte rapizi și dificil de învins. Programul lor pentru motor este un mare pas inainte în acest sezon și va fi interesant să vedem cât de fiabil este", a declarat britanicul.

Hamilton a fost surprins în paddock-ul circuitului de la Shanghai în timp ce îi strângea mâna lui Max Verstappen. La finalul cursei din Bahrain, Hamilton a fost surprins în timp ce îl jignea pe rivalul său de la Red Bull, însă britanicul insistă că îl respectă pe olandez. "De regulă vorbesc pe circuit, dar după acel incident nu am făcut-o. Dar tocmai l-am văzut pe Verstappen și cred că este întotdeauna bine să arăți respect și, indiferent dacă sunt pilotul mai în vârsta sau nu, este important că m-am dus la el", a adăugat el.

Între timp, Fernando Alonso și-a exprimat opinia că McLaren nu putea obține rezultate mai bune în acest sezon. Echipa britanică a punctat în ambele curse cu ambii piloți, însă nu a reușit să reprezinte o amenințare pentru plutonul fruntaș format din Mercedes, Ferrari și Red Bull.

"Nu știu exact ce așteptări aveau oamenii de la un sezon la altul în care regulamentul rămâne același. Erau trei echipe în fața tuturor anul trecut, iar în acest an au rămas în fața tuturor", a precizat spaniolul.

Circuitul de la Shanghai are o lungime de 5.451 kilometri și include o largă varietate de viraje, combinația primelor două viraje fiind de departe cea mai spectaculoasă: intrarea în viraj se realizează cu o viteză foarte mare, însă pilotul este obligat să frâneze violent ca urmare a virajului care se îngustează constant înainte de intrarea în virajul 3. Ultimul sector include și una dintre cele mai lungi linii drepte din calendarul competițional, la finalul căreia există și cea mai bună oportunitate pentru depășiri.

Pentru cursa de la finalul acestei săptămâni, Pirelli a adoptat o strategie mai puțin obișnuită: piloții vor avea la dispoziție pneuri de compoziție medium, soft și ultrasoft, astfel că producătorul italian a "sărit" peste compoziția supersoft. "Există o diferență mare între pneurile medium și compoziții mai moi, care sunt destul de apropiate, cu excepția hypersoftului. Prin urmare, prin faptul că nu am ales supersoft pentru China, avem 3 compoziții care sunt distanțate în mod egal în termen de performanță, astfel că oferim posibilități diferite pentru strategie", explică Mario Isola, oficial al celor de la Pirelli.

Antrenamentele de vineri ar putea fi afectate de ploaie, în timp ce calificările de sâmbătă se vor desfășura pe un cer înnorat la circa 17 grade. În schimb, duminică este așteptată o vreme însorită, în timp ce temperatura maximă va fi de circa 18 grade.
Marele Premiu al Chinei

Marele Premiu al Chinei se va desfășura după următorul program, conform fusului orar al României:

Eveniment Ziua Ora Transmisii TV
Antrenamente 1 vineri, 13 aprilie 05:00 Digi Sport, Telekom Sport
Antrenamente 2 vineri, 13 aprilie 09:00 Digi Sport, Telekom Sport
Antrenamente 3 sambata, 14 aprilie 06:00 Digi Sport, Telekom Sport
Calificari sambata, 14 aprilie 09:00 Digi Sport, Telekom Sport
Cursa duminica, 15 aprilie 09:10 Digi Sport, Telekom Sport


Avatar utilizator
Vasea
EVO V
Mesaje: 496
Membru din: Joi Ian 02, 2014 1:32 pm
Localitate: IASI
Contact:

Mesaj de Vasea » Vin Apr 13, 2018 7:37 pm

Hamilton, cel mai rapid în antrenamentele din China. Pilotul Mercedes, urmat în clasament de Raikkonen și Bottas

http://www.automarket.ro/formula1/hamil ... 83919.html

Lewis Hamilton a stabilit cel mai bun timp în primele două sesiuni de antrenamente libere de la Shanghai și a fost urmat în clasament de Kimi Raikkonen și Valtteri Bottas.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
La numai 5 zile după Marele Premiu al statului Bahrain, piloții au revenit pe circuit la Shanghai cu ocazia primelor sesiuni de antrenamente libere.

În prima sesiune, Lewis Hamilton a stabilit cel mai bun timp după ce a fost cronometrat cu 1:33.482, iar pilotul echipei Mercedes a fost urmat de Kimi Raikkonen (Ferrari) și coechipierul său Valtteri Bottas. Este însă de remarcat că Hamilton a stabilit cel mai bun timp fără să folosească pneurile ultrasoft, cele mai rapide disponibile în China.

Red Bull și-a trecut în cont locurile 4 și 5 prin Daniel Ricciardo și Max Verstappen, în timp ce Sebastian Vettel (Ferrari) a încheiat pe poziția a șasea. Mai mulți piloți au ieșit în decor pe parcursul sesiunii, inclusiv Verstappen, Hamiltn și Stoffel Vandoorne (McLaren).

A doua sesiune s-a desfășurat după un scenariu foarte asemănător, iar Hamilton a fost din nou cel mai rapid în fața lui Raikkonen și Bottas. De data aceasta, britanicul a folosit și cauciucurile ultrasoft, iar diferența față de Raikkonen a fost nesemnificativă: doar 0.007 secunde, element care sugerează că Mercedes și Ferrari vor fi foarte apropiate și în acest weekend.

Vettel a progresat până pe poziția a patra, în timp ce Red Bull s-a mulțumit cu locurile 5 și 9 obținute de Verstappen și Ricciardo. Sesiunea a fost afectată pe final de o ploaie ușoară, însă cei mai mulți piloți terminaseră deja programul pentru aceasta sesiune, astfel că efectul negativ a fost minim.

Calificările pentru Marele Premiu al Chinei vor avea loc sâmbătă cu începere de la ora 09:00.

China - Rezultate Antrenamente 1:



China - Rezultate Antrenamente 2:




=================

Ferrari a identificat problema de la accidentul de la boxe din Bahrain: un senzor a interpretat greșit datele

http://www.automarket.ro/formula1/ferra ... 83947.html

Ferrari a dezvăluit că un senzor care a interpretat greșit că schimbul de pneuri al lui Kimi Raikkonen din cursă din Bahrain s-a încheiat cu succes a stat la originea accidentului în urma căruia un mecanic și-a rupt un picior.


Kimi Raikkonen a fost nevoit să abandoneze în Marele Premiu al statului Bahrain după ce unul dintre mecanici nu a reușit să monteze la timp pneul stânga-spate.

Pilotul Scuderiei a plecat de la boxe după aprinderea automată a luminii verzi de pe sistemul automat al echipei, însă l-a lovit pe mecanicul de la cauciucul stânga-spate, care a suferit o dublă fractură la un picior și a avut nevoie de operație.

Șeful Maurizio Arrivabene a explicați însă că la originea accidentului a stat un senzor. Acesta a interpretat că montarea pneului stânga-spate s-a finalizat cu succes ca urmare a faptului că pistolul pentru pneuri a fost activat și apoi dezactivat.

"Avem o procedură prin care ne asigurăm că opririle la boxe se realizează în cel mai sigur mod. În acest caz avem 3 factori: unul implică control uman, celălalt este de natură mecanică, iar al treilea este un dispozitiv electronic. Datele de la pneul stânga-spate nu au fost citite corect de dispozitivul electronic care aprinde lumina verde", a explicat italianul.

Ferrari a fost amendată cu 50.000 de euro pentru incident, iar oficialii echipei susțin că au luat deja măsuri pentru ca o astfel de eroare să nu se mai repete.

Via Formula1



Scrie răspuns

Înapoi la “Motorsport”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori