Nasterea Lui Evo X De Grupa N La ?maternitatea? Colina Motors

Despre competitii sportive cu sau fara participarea Mitsubishi
Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Lun Mar 14, 2011 7:44 pm



O stare de neastampar mi se amplifica in toata fiinta. Evo-ul X nascut rosu metalizat, dezmembrat la ZERO kilometri si torturat saptamani de zile de freze, masini de gaurit, glasspapier, nisip din istalatia de sablat si arc electric de aparat de sudura, a primit, in fine, atingerea usoara si tandra a vopselei noi, asa ca de maine incepe faza finala de montaj.





Exteriorul masinii este negru satinat, interiorul un argintiu cu o foarte usoara nuanta de cafeniu, iar dedesubt si in compartimentul motor este alb imaculat. O frumusete! Baietii de la Colina au facut o munca senzationala pana acum si nu ma indoiesc ca o sa continue in exact acelasi registru.



Suprafetele vopsite vor fi protejate pe toata durata complexei asamblari, astfel incat la final sa fie totul tzipla!
Inainte sa o trimitem la vopsit am avut o sesiune importanta de stabilire a pozitiei scaunelor si a franei de mana (prima foto), astfel incat sa fie totul extrem de ergonomic. Mai ramane ca si “piesa” dintre scaun si volan sa-si faca treaba…
Ca si o paranteza, mentionez ca atat scaunele cat si volanul sunt din fibra de carbon, din grija noastra permanenta de a mai reduce greutatea masinii, aceasta fiind calcaiul lui Ahille al modelului japonez.
Pana acum, cea mai impresionanta actiune a fost sudatul roll-bar-ului care, pe langa probele de sudura ce trebuie trimise la producator pentru a-si da girul, a fost efectuata cu precisul dar anevoios executabilul procedeu TIG, tocmai pentru a mai castiga ceva greutate pe ici-colo.






Asa cum spuneam, maine incepe montarea si zilele viitoare o sa va mai tin la curent cu mersul lucrarilor.
Have a nice week!
Despre Edwin:
Totul a inceput prin 1975-76, can m-am indragostit de masina de curse a pilotului clujean Mihai Muresan. Am stiut de atunci ca voi fi pilot! Am sperat doar ca voi fi campion! Desi inginer de formatie, am ajuns sa fiu jurnalist auto din dragostea pentru masini si din dorinta de a ramane aproape de ele in anii in care sponsorii au lipsit. Aceasta meserie mi-a adus uriase satisfactii si mi-a permis ca impreuna cu pilotajul sportiv sa-mi cladesc o experienta consistenta in ceea ce priveste automobilele. Aceasta experienta vreau sa v-o ofer dumneavoastra, prin autovit.ro

sursa

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Joi Mar 17, 2011 5:42 pm

EVO-ul de grupa N creste, creste, creste?ca Fat Frumos



E clar, exista o similitudine intre EVO-ul X al nostru si Fat Frumos din poveste. Daca baietii de la Colina ar fi trebuit sa-l asambleze pe acesta din urma, nu ar fi reusit sa o faca mai repede si mai bine decat cu ?monstrul mecanic?. De la o zi la alta masina se transforma vazand cu ochii.



Munca este extrem de migaloasa pentru ca toata lumea stie ca fiecare detaliu cat de mic, va fi extrem de important in functionarea eficienta, performanta si fiabila a masinii de-a lungul sezonului. Fir cu fir, papuc cu papuc, fiecare subansamblu este atent verificat si apoi amplasat pe pozitie. Pentru mecanici e si o perfecta ocazie sa se acomodeze cu particularitatile constructive ale ultimei versiuni de Lancer, cu toate diferentele pe care acesta le prezinta fata de predecesorii sai.
Saptamana aceasta trebuie sa soseasca si suspensiile din Franta si motorul din Anglia, unde a fost la preparare. Din pacate nu voi fi in Bucuresti sa imortalizez momentul, asa ca profit sa va ma rezint un stadiu intermediar al lucrarilor.
Enjoy!


sursa

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Joi Mar 24, 2011 5:22 am

EVO X urca pe scara evolutiei spre masina de curse!



Chiar, daca s-ar face un studiu de specialitate, oare evolutia unei masini unde s-ar indrepta, spre o masina de curse ? in cazul nostru de raliu, sau catre o masina electrica? Hahahahaha, nu va obositi sa raspundeti ca ne taie astia curentu? de nervi!
Zilele trecute baietii inimosi de la Colina au ajuns in faza aceasta (vezi foto) accelerand un pic ritmul pentru a nu ajunge in stress chiar inainte de startul sezonului.
Enjoy!









EVO-ul inca nu prinde aripi, dar incepe sa semene a?masina!



Adevarul e ca doar atunci cand il vezi cu geamuri, capote si usi la locul lor, incepi sa-i simti forma, sa-i intelegi mesajul!
Pana atunci e ca si cum ai privi o radiografie sau, mai bine zis, o tomografie, ca de fapt esti martorul asezarii unei multitudini de layer-e pe locul lor, in timp ce caroseria sablata primeste roll-bar-ul, vopseaua, instalatia electrica, accesoriile, sistemele de securitate, scaunele, bordul, subansamblele mecanice, usile, capotele, blocurile optice, elementele vitrate.
Mai ramane montarea inimii, cuplosul si puternicul bloc fiind inca in faza rafinare a electronicii.
Dar countdown-ul a inceput!



EVO plange dupa suspensie!



Ooooffff, mai ca-mi venea sa-i dau azi o cheie. S-o scot afara la o tura de cunoastere reciproca. Baietii lucreaza cu o viteza si o harnicie incredibile, insa inca nu a sosit suspensia din Franta, asa ca masina inca nu stie sa?mearga!
Dar in rest e cvasi-completa, cu motor, cutie, scaune, etc. Urmeaza testele, de unde va voi prezenta detalii-detalii-detalii. Ingineri HKS, tehnicieni, mecanici, piloti si copiloti, cativa fani care vor avea timp sa se stranga pentru a privi si asculta prima evolutie a ?monstrului?. Si nu, nu ma refeream la mine. Ci la?el, the mighty EVO!




Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Joi Mar 31, 2011 3:57 pm

Bestia a prins viata!








Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Mar Apr 05, 2011 12:22 am


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Mar Apr 12, 2011 7:47 pm

Edwin Keleti şi Victor Ponta au debutat cu dreptul


In weekend-ul trecut Jack Daniel?s Rally Team a participat la Tess Rally ? prima etapa din Campionatul National de Raliuri Dunlop 2011.

?nceputul campionatului a fost pentru Jack Daniel?s Rally Team o provocare ?n care chestiunile de ordin tehnic şi vremea capricioasă au dus la abandonuri şi rezultate sub aşteptări pentru unii dintre piloţi. Pe de altă parte, debutul lui Edwin Keleti şi a lui Victor Ponta la clasa 3 le-a adus un loc 5 şi puncte preţioase pentru echipă. Cu un Mitsubishi Lancer Evo 10 spectaculos pe probe, echipajul JDRT primeşte 10 puncte la Tess Rally, ?n timp ce campionul en titre Gergo Szabo termină raliul pe locul 11, după un accident care i-a distrus parţial partea din faţă a maşinii.

Gergo Szabo: ?Am avut ghinion, am ales şi neinspirat cauciucurile, vremea ne-a dat peste cap pe toţi . Am ?ncercat din răsputeri să recuperez timpii după ce mi-am rezolvat parţial problemele tehnice, dar nu am reuşit să intru ?n primii 10 şi să punctez, cum mi-aş fi dorit. Am mers mai departe pentru echipă şi pentru că nu pot abandona at?ta timp c?t maşina este funcţională. ?mi place să duc lucrurile p?nă la capăt. Vă aştept pe probe la următoarele etape şi nu uitaţi ? conduceţi responsabil şi nu beţi la volan!?

Bogdan Năstase şi Alexandru Popidan au fost pe locul 1 la Cupa Dacia şi au contribuit alături de Edwin Keleti şi Victor Ponta la c?ştigarea unor puncte preţioase care au adus echipa JDRT pe locul 2 la Braşov.

Titi Aur şi Karoly Borbely au abandonat după 5 probe, iar Cătălin Berari şi Mihai Sandu au abandonat incă de la ?nceputul raliului din cauza turbinei.

Mihai Leu, Team Manager: ?Tess Rally a fost pentru Jack Daniel?s Rally Team un raliu cu ghinioane. Felicitări lui Valentin Porcişteanu pentru c?ştigarea acestui raliu şi felicitări tuturor care au urcat pe podium. Mai sunt 8 etape şi ne vom lua revanşa. Vă aştept la T?rgu Mureş in mai, unde sperăm că echipajele Jack vor avea rezultate foarte bune. ?

Jack Daniel?s Rally Team aduce ?n 2011 mesajul său de responsabilitate cu următoarele echipaje: Gergo Szabo şi Zoltan Kohler pe Mitsubishi Lancer EVO 9 şi Edwin Keleti şi Victor Ponta pe Mitsubishi Lancer Evo 10 la clasa 3, Cătălin Berari, copilot Mihai Sandu, pe Mitsubishi Lancer Evo 10 la clasa 19 şi Titi Aur si Karoly Borbely, tot pe Mitsubishi Lancer EVO 9 la clasa 3. Lor li se adaugă echipajul de la Dacia Logan, format din Bogdan Năstase şi Alexandru Popidan.
Sursa


Scrie răspuns

Înapoi la “Motorsport”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori