Se Poate Pune Evacuare Completa De Evo X Pe Lancer 2008 ?

Tuning si modificari pe categorii
Avatar utilizator
rogereanu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 22, 2015 5:44 am

Mesaj de rogereanu » Vin Iul 24, 2015 11:17 pm

dupa cum am intrebat, am un lancer 2008 benzina si am gasit evacuare completa de evo x (pun poza cu ea ). merge pusa toata sau doar finalul de aspect ?
Fişiere ataşate
evacuare_evo_x.jpg
evacuare_evo_x.jpg (71.86 KiB) Vizualizat de 6870 ori

Avatar utilizator
marius_EVO
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Apr 27, 2009 4:50 pm

Mesaj de marius_EVO » Lun Iul 27, 2015 12:13 pm

nu poti pune evacuarea....nu are loc de rezervor....mai bine faci ceva custom cu iesiri

Avatar utilizator
Adriancar
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 15, 2008 3:38 pm

Mesaj de Adriancar » Lun Iul 27, 2015 2:53 pm

Se poate pune dar se va schimba presiunea din evacuare - va scadea , va creste consumul si probabil va rezulta un mers neregulat al motorului !

Avatar utilizator
m_mosu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iun 06, 2010 3:11 pm

Mesaj de m_mosu » Lun Iul 27, 2015 7:56 pm

mergi la baietii de la topgear si fa ceva custom, arata muuuult mai bine ,si doar finala costa mai putin. Daca ai drum prin Rahova te astept sa vezi ce au facut baietii!

Avatar utilizator
rogereanu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 22, 2015 5:44 am

Mesaj de rogereanu » Mar Iul 28, 2015 1:51 pm

lasa mi un nr de tel te rog, ca eu eu am drum mai in fiecare zi pe la razoare, vulcan, mai exact la kawa motors ..si e aproape. chiar sunt curios

Avatar utilizator
Apple
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 13, 2008 4:57 pm
Contact:

Mesaj de Apple » Mie Iul 29, 2015 3:41 am

Cateva greseli mai sus...

Da, se poate pune, nu are nicio treaba cu rezervorul, in schimb are treaba cu spatiul pentru roata de rezerva, trebuie modificat acel spatiu ca sa poata veni la un nivel acceptabil. Decupajele din bara nu se potrivesc, sunt mai spre inteior, va trebui o bara de Ralliart Sedan. In plus exceptand piesele principale (catalizator si mediana/finala) traseul va trebui refacut pentru ca nu-i chiar la fel si va trebui sa pastrezi flansa de prindere la motor de la actuala evacuare. Orice refacere de traseu este bine sa fie facuta pe diametrul noii evacuari, nu pe cel vechi.

Nu se schimba presiunea din evacuare atat timp cat nu excluzi din montaj catalizatorul. Nu rezulta niciun mers neregulat al motorului si nici nu creste consumul. Din contra, rezulta un consum un pic scazut, datorita evacuarii mai rapide si evacuarii gazelor arse mai repede. Asta se datoreaza in mare parte si diametrului mai mare al tevii fata de evacuarea normala. Daca excluzi catalizatorul, da, scade putin presiunea dar nu intr-atat incat sa rezulte un mers neregulat. Oricum cine face astfel de modificari va lua in calcul o resoftare in mod normal, deci se pot ajusta niste lucruri in mersul motorului oricum.
As merge oricand pe ceva mai aproape de OEM, am incercat cateva variante custom si nu pot spune ca am fost satisfacut, nici macar pe jumatate.

Avatar utilizator
rogereanu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 22, 2015 5:44 am

Mesaj de rogereanu » Vin Iul 31, 2015 10:39 am

nu stiu cine esti dar ...hai sa fim prieteni in alta ordine de idei, evacuarea o sa mai astepte pentru ca tocmai ce mi am luat niste jante pe 18 enkei ..misto
Fişiere ataşate
11708049_10207500622620198_5026667580527336832_o.jpg
11708049_10207500622620198_5026667580527336832_o.jpg (173 KiB) Vizualizat de 6865 ori

Scrie răspuns

Înapoi la “Tuning”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori