Se Poate Pune Evacuare Completa De Evo X Pe Lancer 2008 ?
- marius_EVO
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Apr 27, 2009 4:50 pm
Cateva greseli mai sus...
Da, se poate pune, nu are nicio treaba cu rezervorul, in schimb are treaba cu spatiul pentru roata de rezerva, trebuie modificat acel spatiu ca sa poata veni la un nivel acceptabil. Decupajele din bara nu se potrivesc, sunt mai spre inteior, va trebui o bara de Ralliart Sedan. In plus exceptand piesele principale (catalizator si mediana/finala) traseul va trebui refacut pentru ca nu-i chiar la fel si va trebui sa pastrezi flansa de prindere la motor de la actuala evacuare. Orice refacere de traseu este bine sa fie facuta pe diametrul noii evacuari, nu pe cel vechi.
Nu se schimba presiunea din evacuare atat timp cat nu excluzi din montaj catalizatorul. Nu rezulta niciun mers neregulat al motorului si nici nu creste consumul. Din contra, rezulta un consum un pic scazut, datorita evacuarii mai rapide si evacuarii gazelor arse mai repede. Asta se datoreaza in mare parte si diametrului mai mare al tevii fata de evacuarea normala. Daca excluzi catalizatorul, da, scade putin presiunea dar nu intr-atat incat sa rezulte un mers neregulat. Oricum cine face astfel de modificari va lua in calcul o resoftare in mod normal, deci se pot ajusta niste lucruri in mersul motorului oricum.
As merge oricand pe ceva mai aproape de OEM, am incercat cateva variante custom si nu pot spune ca am fost satisfacut, nici macar pe jumatate.
Da, se poate pune, nu are nicio treaba cu rezervorul, in schimb are treaba cu spatiul pentru roata de rezerva, trebuie modificat acel spatiu ca sa poata veni la un nivel acceptabil. Decupajele din bara nu se potrivesc, sunt mai spre inteior, va trebui o bara de Ralliart Sedan. In plus exceptand piesele principale (catalizator si mediana/finala) traseul va trebui refacut pentru ca nu-i chiar la fel si va trebui sa pastrezi flansa de prindere la motor de la actuala evacuare. Orice refacere de traseu este bine sa fie facuta pe diametrul noii evacuari, nu pe cel vechi.
Nu se schimba presiunea din evacuare atat timp cat nu excluzi din montaj catalizatorul. Nu rezulta niciun mers neregulat al motorului si nici nu creste consumul. Din contra, rezulta un consum un pic scazut, datorita evacuarii mai rapide si evacuarii gazelor arse mai repede. Asta se datoreaza in mare parte si diametrului mai mare al tevii fata de evacuarea normala. Daca excluzi catalizatorul, da, scade putin presiunea dar nu intr-atat incat sa rezulte un mers neregulat. Oricum cine face astfel de modificari va lua in calcul o resoftare in mod normal, deci se pot ajusta niste lucruri in mersul motorului oricum.
As merge oricand pe ceva mai aproape de OEM, am incercat cateva variante custom si nu pot spune ca am fost satisfacut, nici macar pe jumatate.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 17 vizitatori