Conectare subwoofer la Outlander 2004

In Car Entertainment
Avatar utilizator
sssnake
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 01, 2009 10:23 pm

Mesaj de sssnake » Sâm Mar 07, 2009 4:09 am

am si eu o nelamurire...
am mitsu outlander din 2004. vreau sa pun un subwoofer pe el...
pe unde bag cablul de + de la motor in cabina???? k nu am nici cea mai mica idee.... m-am tot uitat pe acolo si nu imi dau seama...
si-a mai montat cineva subwoofer pe outlander???
astept raspunsuri... multumesc anticipat!

Avatar utilizator
sssnake
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 01, 2009 10:23 pm

Mesaj de sssnake » Lun Mar 09, 2009 11:37 pm

chiar nu stie nimeni ???

Avatar utilizator
cix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 18, 2008 10:24 am

Mesaj de cix » Mar Mar 10, 2009 9:07 am

Nu am outlander, dar pe undeva sigur e un loc pe unde trec cabluri de la motor in habitaclu. Trebuie doar sa deschizi capota si sa te uiti pe unde sunt cabluri care trec in cabina. Iei cablul tau, si il treci si pe el pe-acolo. Apoi, pe sub protectiile de plastic de la praguri ajungi pana in spate. Succes.

Avatar utilizator
fastcarjunkie
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 09, 2008 1:33 pm

Mesaj de fastcarjunkie » Joi Apr 16, 2009 1:44 am

Daca nu gasesti gaura intre compartimentul motor si habitaclu poti oricand sa tragi frumos cablul prin aripa pe undeva pe la baza montantului A si sa cobori frumos cu el pe sub plastice pana la prag de unde e simplu. De preferat sa-l treci prin Kopex de la borna pana la habitaclu. Merge la orice masina.

Imi pare rau ca nu am pozat ce lucratura OEM-like facusem la "fosta", asa incantat am fost...

Avatar utilizator
SEBASTIAN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 22, 2007 7:28 pm

Mesaj de SEBASTIAN » Joi Apr 16, 2009 10:21 pm

Nu e greu de trecut ... dar, e bine sa faci operatia asta la cineva care are experienta.
Daca esti f abil si ai inclinatie spre asta, te pricepi cum e bine sa faci...
Daca cumva se dezizoleaza firul si face contact cu masa sau cu alte fire pe unde te invata un "om de bine" sa le tragi se cheama premiza maxima de incendiu. iar daca ai asigurare 100% nu mai iei nimic pt ca sunt modificari artizanale si e clauza de excludere.
Desteptii aia care stiu ca le fac pe toate si le stiu pe toate sa-si faca ei cu mana lor, tu fa cum e corect si bine.
Firma autorizata care garanteaza lucrarea si eventual declari la asigurare ca ai montat suplimentar ... ce ai montat, crste prima cu cativa euro dar poti fi linistit.
Fiind vorba de curenti mari(nu tensiune) firul se poate incalzi la suprasolicitari, cand se cere max de la statie sau ce vrei sa pui. Nu trece pe langa zone calde ale motorului, nu trece pe langa conducte de combustibil sau cabluri electrice.
mare atentie cum dimensionezi firul si ce contacte folosesti.

Avatar utilizator
sssnake
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 01, 2009 10:23 pm

Mesaj de sssnake » Joi Apr 23, 2009 12:01 am

am gasit

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Joi Apr 23, 2009 1:01 am

Si nu ne impartasesti soltuia?

Avatar utilizator
sssnake
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 01, 2009 10:23 pm

Mesaj de sssnake » Vin Apr 24, 2009 5:14 pm

jos sub bord, in partea dreapta sub torpedou, am tras de mocheta si am dat peste un cauciuc prin care trecea alta parte din instalatia electrica a masinii... si prin cauciucul ala am tras cablul de alimentare.. dar dupa ce am tras ala a intervenit alta problema si anume ca am incercat eu acum vreo cateva saptamani sa pornesc amplificatorul in casa... cu un transformator de 12v, dar fara punte redresoare... si mi-au crapat toate diodele din amplificator (vreo 16-17 parca) dar le-am inlocuit la un electrician bun si acum merge ca nou...

Avatar utilizator
eth0tty1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Dec 28, 2007 10:40 am

Mesaj de eth0tty1 » Sâm Apr 25, 2009 8:58 pm

QUOTE (sssnake @ Apr 24 2009, 05:14 PM) jos sub bord, in partea dreapta sub torpedou, am tras de mocheta si am dat peste un cauciuc prin care trecea alta parte din instalatia electrica a masinii... si prin cauciucul ala am tras cablul de alimentare.. dar dupa ce am tras ala a intervenit alta problema si anume ca am incercat eu acum vreo cateva saptamani sa pornesc amplificatorul in casa... cu un transformator de 12v, dar fara punte redresoare... si mi-au crapat toate diodele din amplificator (vreo 16-17 parca) dar le-am inlocuit la un electrician bun si acum merge ca nou...



eu am dat o gaura cu bormasina . am rezolvat problema in 5 minute . am degresat in jurul gaurii ,am dat putin grund cu o pensula, dupa 30 min vopsea, apoi am pus un rotund din cauciuc prin care am tras cablul, si apoi am pus putina solutie de aia de lipit parbrize .
imi pare rau ca n-am vazut postul tau mai devreme .... de acum 2 ani de cand am facut treaba asta am descoperit o gramada de gauri prin care puteam baga cablul.

Avatar utilizator
12volti
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 19, 2009 10:40 am

Mesaj de 12volti » Joi Mai 28, 2009 10:03 am

Stiu ca a trecut ceva timp de la ultimul post, dar vreau sa completez cu un tabel util in cazul instalarii amplificatoarelor pe masini.
Acest tabel ne ajuta sa dimensionam cablul de alimentare functie de consumul amplificatorului. Atentie: NU conteaza puterea debitata de amplificator, ci numai consumul in amperi si lungimea cablului. Se ia de baza siguranta de protectie a amplificatorului, eventual confruntat cu manualul daca a fost cumparat "second".
Fişiere ataşate
cabluri.jpg
cabluri.jpg (268.11 KiB) Vizualizat de 7502 ori

Scrie răspuns

Înapoi la “I.C.E”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori