Scris: Joi Mai 15, 2014 10:55 am
QUOTE (pytu_mon @ May 15 2014, 08:53 AM) Salut, asta este graficul dupa optimizarea adusa si a costat 250 euro acum un an.
pytu_mon, din ce vad eu ai realizat o crestere a puterii cu 9 cai si o crestere a cuplului cu 4 Nm, cuplu maxim fiind atins tot in jurul a 4000 rpm. Caii putere (toti cei 108) ii ai la dispozitie la 5200-5300 rpm. M-as fi asteptat sa fie optimizat cuplul motor, si aici ma refer la otinerea lui la o turatie mai mica de 4000 rpm. In general, ceea ce observ eu la masina asta este ca pe plaja de turatii 2500-3000 rpm raspunsul motorului e putin intarziat. Tu ce poti sa ne spui dupa modificarea softului? Simti, dar in mod obiectiv, vreo imbunatatire vis-a-vis de raspunsul motorului pe plaja de turatie 2500-3000 rpm?
Spre exemplu, in traficul de zi cu zi din oras, obisnuiesc sa schimb treptele la ~3500 rpm, +/- in functie de cat de aglomerat este (prefer sa merg intre 2500-3000 rpm fara sa schimb treapta de viteza, astfel ca nici nu-mi consuma mult ca atunci cand mergi subturat, sub 2000 rpm). La mers in afara orasului, urc in ture fara probleme, progresiv, exceptie facand depasirile cand accelerez tare. Mi-am dat seama de ceva anume in legatura cu 4G18: e un motor decent, economic daca stii sa-l exploatezi "ca la carte", dar numai sportiv nu e. De aceea am zis ca nu cred ca merita investitia pentru a castiga ceva ce nu prea sesizezi. Dar asta e parerea mea.
Iti doresc sa te bucuri de masina si sa ai parte de multi km fara incidente!
pytu_mon, din ce vad eu ai realizat o crestere a puterii cu 9 cai si o crestere a cuplului cu 4 Nm, cuplu maxim fiind atins tot in jurul a 4000 rpm. Caii putere (toti cei 108) ii ai la dispozitie la 5200-5300 rpm. M-as fi asteptat sa fie optimizat cuplul motor, si aici ma refer la otinerea lui la o turatie mai mica de 4000 rpm. In general, ceea ce observ eu la masina asta este ca pe plaja de turatii 2500-3000 rpm raspunsul motorului e putin intarziat. Tu ce poti sa ne spui dupa modificarea softului? Simti, dar in mod obiectiv, vreo imbunatatire vis-a-vis de raspunsul motorului pe plaja de turatie 2500-3000 rpm?
Spre exemplu, in traficul de zi cu zi din oras, obisnuiesc sa schimb treptele la ~3500 rpm, +/- in functie de cat de aglomerat este (prefer sa merg intre 2500-3000 rpm fara sa schimb treapta de viteza, astfel ca nici nu-mi consuma mult ca atunci cand mergi subturat, sub 2000 rpm). La mers in afara orasului, urc in ture fara probleme, progresiv, exceptie facand depasirile cand accelerez tare. Mi-am dat seama de ceva anume in legatura cu 4G18: e un motor decent, economic daca stii sa-l exploatezi "ca la carte", dar numai sportiv nu e. De aceea am zis ca nu cred ca merita investitia pentru a castiga ceva ce nu prea sesizezi. Dar asta e parerea mea.
Iti doresc sa te bucuri de masina si sa ai parte de multi km fara incidente!