Scris: Joi Apr 27, 2017 12:02 pm
Salutare,
De aproape 3 saptamani am devenit si eu posesor de Mitsubishi ASX (2013, 1.6 benzina, 2wd, 56000km)
Toate bun si frumoase in afara de cateva probleme:
frana de mana ramane blocata la ambele etriere spate (cablul este ok, nu este blocat) - acum este scoasa (In primul service - Moldocar - mi s-a spus ca nu exista chituri de reparatie etriere pentru ca modelul este prea nou iar etrierele noi - OEM - sunt 2300-2500 RON bucata. Am gasit chit de reparatie etriere intre timp, dar la ce service-uri am intrebat au raspuns ca nu fac asta, doar schimba cu totul). Asa arata acum frana de mana in etrier (acea bascula intre arc si locul unde ar trebui agatat cablul franei de mana este intepenita):
[attachment=24053:DSC_1676_small.JPG]intra greu in treapta 1 (daca apas ambreiajul de 2-3 ori inainte intra mult mai usor)agata des destul de tare in treapta a 3-a si mai rar treapta a 2-aplaja in care decupleaza ambreiajul este foarte jos - trebuie apasata pedala complet, pana la capat, de fiecare data - necesitind un efort fizic relativ mare pentru ultima parte (aici este discutabil deoarece nu am cum sa compar cu alt ASX, iar ultimii 100k km am condus doar logan)
Ma poate ajuta cineva cu o recomandare de mecanic / service bun in Iasi care sa se priceapa la Mitsubishi sau cu vreun sfat legat de aceste probleme daca le-au avut si altii?
Va multumesc mult!
De aproape 3 saptamani am devenit si eu posesor de Mitsubishi ASX (2013, 1.6 benzina, 2wd, 56000km)
Toate bun si frumoase in afara de cateva probleme:
frana de mana ramane blocata la ambele etriere spate (cablul este ok, nu este blocat) - acum este scoasa (In primul service - Moldocar - mi s-a spus ca nu exista chituri de reparatie etriere pentru ca modelul este prea nou iar etrierele noi - OEM - sunt 2300-2500 RON bucata. Am gasit chit de reparatie etriere intre timp, dar la ce service-uri am intrebat au raspuns ca nu fac asta, doar schimba cu totul). Asa arata acum frana de mana in etrier (acea bascula intre arc si locul unde ar trebui agatat cablul franei de mana este intepenita):
[attachment=24053:DSC_1676_small.JPG]intra greu in treapta 1 (daca apas ambreiajul de 2-3 ori inainte intra mult mai usor)agata des destul de tare in treapta a 3-a si mai rar treapta a 2-aplaja in care decupleaza ambreiajul este foarte jos - trebuie apasata pedala complet, pana la capat, de fiecare data - necesitind un efort fizic relativ mare pentru ultima parte (aici este discutabil deoarece nu am cum sa compar cu alt ASX, iar ultimii 100k km am condus doar logan)
Ma poate ajuta cineva cu o recomandare de mecanic / service bun in Iasi care sa se priceapa la Mitsubishi sau cu vreun sfat legat de aceste probleme daca le-au avut si altii?
Va multumesc mult!