Pagina 1 din 1

Scris: Joi Apr 27, 2017 12:02 pm
de bogdan.lucaci
Salutare,

De aproape 3 saptamani am devenit si eu posesor de Mitsubishi ASX (2013, 1.6 benzina, 2wd, 56000km)

Toate bun si frumoase in afara de cateva probleme:
frana de mana ramane blocata la ambele etriere spate (cablul este ok, nu este blocat) - acum este scoasa (In primul service - Moldocar - mi s-a spus ca nu exista chituri de reparatie etriere pentru ca modelul este prea nou iar etrierele noi - OEM - sunt 2300-2500 RON bucata. Am gasit chit de reparatie etriere intre timp, dar la ce service-uri am intrebat au raspuns ca nu fac asta, doar schimba cu totul). Asa arata acum frana de mana in etrier (acea bascula intre arc si locul unde ar trebui agatat cablul franei de mana este intepenita):
[attachment=24053:DSC_1676_small.JPG]intra greu in treapta 1 (daca apas ambreiajul de 2-3 ori inainte intra mult mai usor)agata des destul de tare in treapta a 3-a si mai rar treapta a 2-aplaja in care decupleaza ambreiajul este foarte jos - trebuie apasata pedala complet, pana la capat, de fiecare data - necesitind un efort fizic relativ mare pentru ultima parte (aici este discutabil deoarece nu am cum sa compar cu alt ASX, iar ultimii 100k km am condus doar logan)
Ma poate ajuta cineva cu o recomandare de mecanic / service bun in Iasi care sa se priceapa la Mitsubishi sau cu vreun sfat legat de aceste probleme daca le-au avut si altii?

Va multumesc mult!

Scris: Joi Apr 27, 2017 1:12 pm
de bogdan.lucaci
Am uitat sa mentionez faptul ca, inainte de achizitie, am fost la reprezentanta Mitsubishi Iasi - Casa Auto (de unde a fost cumparata, initial, masina) pentru o evaluare completa si nu a fost identificata absolut nici o problema.

*chit de reparatie = kit de reparatie

Scris: Mie Feb 07, 2018 8:47 am
de bogdan.lucaci
Pare ca vorbesc singur cu jurnalul aici dar poate mai ajuta pe cineva /smile.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":)" border="0" alt="smile.gif" />)
intre timp am realizat ca "problemele" legate de schimbatul vitezelor erau de la sofer /biggrin.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":D" border="0" alt="biggrin.gif" /> venind de la multi ani de Logan nu mai eram obisnuit sa duc schimbatorul pe liber intre trepte... graba nu ajuta /biggrin.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":D" border="0" alt="biggrin.gif" /> dupa cateva saptamani s-au format reflexele noi si nu mai am ce reprosa la schimbarea oricarei trepte de viteza

P.S. intrebarea initiala legata de service / mecanic ce poate fi recomandat ramane

Scris: Mie Feb 07, 2018 9:46 am
de spinner
cum adica "sa duci schimbatorul pe liber"? schimbatul vitezelor se face cursiv, daca totul e ok in timonerie.

Din ce povestesti e posibil sa ai nevoie de o gresare/curatare a cablurilor de la timonerie si a ansamblului timoneriei (e pe cutie, vizibil si usor de accesat).

Pentru problema cu frana de mana, foloseste din abundenta un degripant bun, lasa-l sa actioneze vreo doua ore, apoi curata zona cu un spray de frane si/sau aer comprimat (daca e cazul).

Scris: Mie Feb 07, 2018 11:24 am
de bogdan.lucaci
- "nu mai eram obisnuit sa duc schimbatorul pe liber intre trepte" - nu stiu sa explic prea bine /sad.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":(" border="0" alt="sad.gif" /> la Logan 2-3, 3-4 era o linie dreapta aici trebuie sa trec prin punctul neutru ca sa pot schimba cursiv....

- am incercat solutie degripanta.. mai insist cu alte brand-uri

Multumesc mult de sfaturi... cand voi reusi sa gasesc un service auto in Iasi care sa se priceapa cat de cat la Mitsubishi voi actiona in directia aceasta


Scris: Joi Feb 08, 2018 8:11 pm
de Vasea
Incearca la - RSS AUTOMOBILE - http://daimyo.ro/index.php?topic=462.0


http://rss-automobile.ro/service.php , jos pe bara arata sigla MITSUBISHI, sunt undeva in zona Dacia