Vw Golf R20 - Detailing By Colindetailing

Totul despre tehnicile si solutiile pentru intretinere si curatire
Avatar utilizator
colin
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 28, 2010 11:45 am

Mesaj de colin » Mie Feb 16, 2011 9:21 pm

Masina din prezentarea de mai jos este un VW Golf R20 = 270 CP(4x4). Pana in momentul de fata exista cateva modificari la activ care au crescut semnificativ puterea, dar si confortul.

Masina in cauza a venit la mine in studio pentru ca niste baietii care vopseau gardul au zis sa o decoreze in ROSU (ii banuiesc ca sunt stelisti).

Ar fi mare pacat ca acest superb exemplar sa nu fie reparat.

Haideti sa vedem masina:



Putin praf de placute pe jante:



Per total o masina curata



Tobele murdare...........



Am inceput sa decontaminez masina folosind Optimum No Rinse si Opti Clay. La prima vedere masina prezenta o gazare cu vopsea metalica de culoare rosie:



Dupa inca un pas:



Dupa 3 pasi:



Dupa 5 pasi:

.

Masina s-a curatat de contaminanti abia dupa 6 pasi, pe marea majoritate a elementelor.

Pe zonele mai ondulate am aplicat o tehnica speciala, tinand argila in podul palmei si incalzind mai bine batonul de argila pentru a se mula pe suprafata si a nu cauza zgarieturi:



Dupa aproximativ 5 pasi:



Am folosit aceeasi metoda pentru parbriz:

Argila inainte:





Argila dupa primul pas:



Dupa ce masina a fost decontaminata, am trecut la corectia catorva elemente revopsite care necesitau atentia mea:

Oglinda soferului era intr-o stare destul de precara:



Am folosit pentru corectie masina noul Flex P14-2-150(Multumiri lui Baracuda pentru ocazie), am folosit o combinatie formata din paduri 3m galbene si Menzerna 85 rd 3.02. Dupa care am finisat cu Padul albastru 3m si Menzerna 85 rd.

Oglinda dupa 85 rd 3.02



Pentru ca plasticul era extrem de moale, am finisat cu Menzerna 85 rd



Dupa ce am finisat corectia vopselei pe masina, am trecut la pregatirea jantelor:

Am aplicat Zymol HD Cleanse pentru a curata in profunzime jantele si a forma un strat perfect pentru Poorboy's Wheel Sealant



Asta a fost cel putin hilar:

Crezand ca tobele sunt negre de la fum, am luat putin wire wool si Opimum Metal Polish. Am repetat de vreo 3 ori chiar.

In cele din urma tobele au fost curatate dar tot negre.........Pentru ca erau vopsite in camp electrostatic .



Dupa primul strat de ceara masina a fost inspectata inauntru:







Dupa ce am aplicat Glaze Lusso Orro cu masina Orbitala Das 6 Pro, s-a trecut la aplicarea protectiei in doua straturi la o diferenta de 12 ore.



A doua zi de dimineata am facut inca un buffing(lustruit) masinii, si am mai aplicat inca un strat pentru a asigura un bonding(aderenta) perfect urmatorului strat.

Masina afara, impreuna cu surioara ceva mai veche:









Dupa stratul nr 2, masina a iesit afara pentru ultima sedinta foto:













Si de incheiere putin beading porn:











Multumesc pentru vizionare

Avatar utilizator
66RRR
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 19, 2010 1:01 pm

Mesaj de 66RRR » Mie Feb 16, 2011 10:00 pm

Asta e masina lui TEFF, a avut un S3 inainte.
Pacat de asa masina, ca s-au pus huliganii pe ea...

Avatar utilizator
colin
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 28, 2010 11:45 am

Mesaj de colin » Mie Feb 16, 2011 10:13 pm

+1. Saracul numai ghinioane a avut cu ea

Avatar utilizator
fastcarjunkie
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 09, 2008 1:33 pm

Mesaj de fastcarjunkie » Joi Feb 17, 2011 11:03 am

Da, bine ca a iesit. Ciupiturile de la pietre de pe vopseaua foarte proasta aveti cum sa le scoateti? Am ceva vopsea de retus la culoare pentru umplut gaurile mai maricele.

Avatar utilizator
colin
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 28, 2010 11:45 am

Mesaj de colin » Joi Feb 17, 2011 2:04 pm

Salut, ciupiturile de pietre de obicei se puncteaza local, pentru a nu se mai vedea asa urat, da, se poate face

Scrie răspuns

Înapoi la “Intretinere si Curatare”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori