Curatat/spalat Motor

Solutii pentru spalarea motorului, jantelor, geamurilor, bordului, etc.
Avatar utilizator
smos
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Ian 15, 2013 9:30 am

Mesaj de smos » Vin Aug 23, 2013 9:54 am

Salutare,
De ceva timp m-am tot gandit sa-mi spal motorul( 4g63 Outlander I) intrucat e foarte murdar : m-am documentat despre, cum si daca este sau nu bine sa-l spal(ud).....mentionez ca am mai spalat de nenumarate ori( la spalatorie sub jet) motor de mercedes 2,2d si n-am intampinat nici o problema, merge perfect...dar din cate am citit benzinarele sunt mai "sensibile" la capitolul asta ba nu se spala deloc, ba se spala la relanti etc....in cele din urma am cumparat un spray de curatat motorul (produs italy), perii etc.....

Acestea fiind spuse am in minte 3 variante : dupa ce dau cu spray, perie etc - cu abur
-cu apa fara jet cu furtunul de gradina
-cu aparatul cu presiune

Daca a mai spalat/curatat cineva acest tip de motor sau orice alt tip de benzinar, rog sa-mi impartaseasca cateva sfaturi, indicatii, motive pro si contra

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Vin Aug 23, 2013 11:24 am

Clar fara presiune, sub nici o forma cu motorul pornit. Spray (sau pensula si motorina), perie, carpa, repeta e metoda prin care imi curat eu motorul, dar al meu nu este extrem de murdari, se pastreaza curatel de la an la an.

Evita sa dai pe mufe, senzori, cabluri. Dupa ce se usuca natural, dai o tura cu masina sa fii sigur ca se evapora apa de peste tot.

Avatar utilizator
smos
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Ian 15, 2013 9:30 am

Mesaj de smos » Vin Aug 23, 2013 11:53 am

QUOTE (Alex44 @ Aug 23 2013, 11:24 AM) Clar fara presiune, sub nici o forma cu motorul pornit. Spray (sau pensula si motorina), perie, carpa, repeta e metoda prin care imi curat eu motorul, dar al meu nu este extrem de murdari, se pastreaza curatel de la an la an.

Evita sa dai pe mufe, senzori, cabluri. Dupa ce se usuca natural, dai o tura cu masina sa fii sigur ca se evapora apa de peste tot.



Multumesc Alex44, nici mie nu-mi prea "facea cu ochiu' " treaba cu presiunea fiind un motor fara prea multe plastice de protectie....

Avatar utilizator
Vic*
EVO II
Mesaje: 72
Membru din: Lun Iun 18, 2012 12:30 pm
Localitate: Sibiu
Contact:

Mesaj de Vic* » Vin Aug 23, 2013 7:27 pm

Eu mi-am spalat saptamana trecuta motorul la CZT si n-am observat nici o problema. Eu am apelat la o spalatorie pentru acest lucru, dar din cate am observat se face in felul urmator:
- acoperi mufele expuse si parte electronica(baterie) cu o folie sau ceva
- se spala fara jet cu presiune
- daca ai aparat din ala de suflat e indicat sa suflii motorul cu aer dupa spalare, dar nici ala sa nu aiba o presiune foarte mare
Oricum daca e foarte cald se va usca de la sine foarte repede.

Avatar utilizator
mikael
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mar 04, 2010 12:48 pm

Mesaj de mikael » Sâm Aug 24, 2013 7:20 am

Al meu a fost spalat in urma cu cateva luni la o spalatorie de cartier si nu a are sau a avut nici o problema. Am un prieten care are un aparat de spalat acasa si spala motorul la luna.

Avatar utilizator
nini
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Mie Mai 21, 2008 10:01 pm

Mesaj de nini » Sâm Aug 24, 2013 5:41 pm

un articol de pe promotor despre spalatul motorului gasiti aici

Avatar utilizator
Vic*
EVO II
Mesaje: 72
Membru din: Lun Iun 18, 2012 12:30 pm
Localitate: Sibiu
Contact:

Mesaj de Vic* » Dum Sep 01, 2013 9:25 am

Revin cu un amendament la ceea ce am spus mai devreme... Am observat niste trepidatii la relanti de cand mi-am spalat motorul. Am sa vad maine care este problema. Ma gandesc sa nu fi intrat ceva apa pe la bujii.

Avatar utilizator
smos
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Ian 15, 2013 9:30 am

Mesaj de smos » Dum Sep 01, 2013 12:44 pm

multumesc pentru sfaturi, pareri; in acelasi timp va spun si deznodamantul "tentativei" mele.....dupa ce am mers "cuminte" vreo 3 km sa se incalzeasca usor motorul, m-am echipat cu spray-ul, cif, apa calduta, niste perii si carpe curate.....am inceput cu spray + frecat perie....deloc satisfacator...am trecut la curatat capacele recipientelor lichide(parbriz, lichid frana etc) cu Cif, rezultate bune....chestia asta m-a incurajat asa ca am trecut la plastice, furtune cu sprayul, carpe si apa din galeata....frectie picior de lemn....nu m-am incumetat sa pun nici furtunul fara presiune dupa cate am citit pe net...dar ma tenteaza

Scrie răspuns

Înapoi la “Alte solutii”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori