Revizie 15000 Lancer DID
Azi am facut revizia de 30k. A costat 1070 ron la Tiriac Auto Brasov. In mod normal trebuia sa treaca usor de 1200ron. Am studiat aseara cartea service si am vazut ca acolo filtrul de combustibil si de clima se schimba in mod normal la 30k, iar mie mi le-au schimbat si la 15k. Mi-au explicat de ce e bine sa schimbe filtrul de motorina mai des si am acceptat sa il schimbe, dar cel de clima mai merge 15k linistit.
Mi-au schimbat si lichidul de frana, desi in cartea service era trecut de schimbat la 60k. Am acceptat sa fie schimbat pentru ca costa 13ron.
Le-am mai zis sa nu imi mai dea litrul de ulei pentru rezerva pentru ca "dincolo era mai ieftin"
In concluzie au fost schimbate:
- Ulei Mobil1 5W30 -5l - 256ron
- Filtru ulei - 43ron
- Filtru combustibil - 182ron
- Filtru Aer - 151ron
- Lichid frana - 13.5ron
- Baterie telecomanda - 5.38ron
- Manopera - 2.4h - 228ron
- Reglat faruri - 19ron
Preturile sunt fara TVA - in total cu tot cu TVA = 1070ron.
Am fost placut impresionat de faptul ca si-au luat timp sa imi explice unele lucruri, chiar m-au chemat sa vad ce curge din filtrul de motorina. Si mai placut a fost ca au lucrat la masina vreo 3h (asa mai domol) si au taxat 2.4h . De obicei taxeaza in plus.
Inca odata ii recomand pe cei din Brasov pentru amabilitatea lor.
Mi-au schimbat si lichidul de frana, desi in cartea service era trecut de schimbat la 60k. Am acceptat sa fie schimbat pentru ca costa 13ron.
Le-am mai zis sa nu imi mai dea litrul de ulei pentru rezerva pentru ca "dincolo era mai ieftin"
In concluzie au fost schimbate:
- Ulei Mobil1 5W30 -5l - 256ron
- Filtru ulei - 43ron
- Filtru combustibil - 182ron
- Filtru Aer - 151ron
- Lichid frana - 13.5ron
- Baterie telecomanda - 5.38ron
- Manopera - 2.4h - 228ron
- Reglat faruri - 19ron
Preturile sunt fara TVA - in total cu tot cu TVA = 1070ron.
Am fost placut impresionat de faptul ca si-au luat timp sa imi explice unele lucruri, chiar m-au chemat sa vad ce curge din filtrul de motorina. Si mai placut a fost ca au lucrat la masina vreo 3h (asa mai domol) si au taxat 2.4h . De obicei taxeaza in plus.
Inca odata ii recomand pe cei din Brasov pentru amabilitatea lor.
QUOTE (sss90 @ Mar 17 2009, 04:20 PM) Placutele nu le-am vazut, dar mecanicul mi-a spus ca sunt in stare buna. Cit despre uzura, nu stiu ce sa spun, dar am un stil destul de calm de condus.
Despre uleiul Motul 5W40 a auzit careva? Sunt cam indoit de de aceasta firma . din cite stiam eu se foloseste mai mult la motociclete.
Stiu ca e cam tarziu raspusul, dar cred ca e ok firma. La motocicletele super-sport se recomanda Motul Factory Line (asta e vazut cam cel mai bine). Sunt motoare care vad uzual 15000RPM si chiar mai mult. La turatiile astea nu orice ulei e bun. De-asta zic ca, din punct de vedere al brandului si experientei, Motul sunt foarte buni. La motoarele diesel nu stiu cat de bine se preteaza, dar daca uleiul este de tipul corect, nu vad ce probleme ar putea aparea.
Despre uleiul Motul 5W40 a auzit careva? Sunt cam indoit de de aceasta firma . din cite stiam eu se foloseste mai mult la motociclete.
Stiu ca e cam tarziu raspusul, dar cred ca e ok firma. La motocicletele super-sport se recomanda Motul Factory Line (asta e vazut cam cel mai bine). Sunt motoare care vad uzual 15000RPM si chiar mai mult. La turatiile astea nu orice ulei e bun. De-asta zic ca, din punct de vedere al brandului si experientei, Motul sunt foarte buni. La motoarele diesel nu stiu cat de bine se preteaza, dar daca uleiul este de tipul corect, nu vad ce probleme ar putea aparea.
- decebal12345
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Mai 14, 2008 5:31 pm
- laudia1975
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Oct 05, 2008 8:50 am
- Contact:
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 26 vizitatori