Revizii Lancer Clasic 1.6
Nu sunt deloc prea fluide. Singura diferenta intre un 0w40 si 10w40(sau 5w40 sau 15w40 sau 20w40) va fi la rece. Ceea ce e un avantaj, deoarece ungerea va fi asigurata mult mai rapid, iar uleiul va fi pus in miscare de pompa mult mai usor, deoarece isi pastreaza mai bine proprietatile de curgere. La cald, uleiurile sunt la fel. Deci se poate folosi fara frica 0w40...
@adictoma - Nu te apuca sa iei 10w60... nu ai de ce. Baga un 5w40 sau 0w40 full sintetic, Mobil 1 sau Castrol EDGE sau Castrol Magnatec sau Motul... Dintr-un bidon de 4l vei ramane cu aproape 1 litru. Eu am adus uleiul meu intotdeauna la revizii si asa voi proceda si de acum inainte.
@adictoma - Nu te apuca sa iei 10w60... nu ai de ce. Baga un 5w40 sau 0w40 full sintetic, Mobil 1 sau Castrol EDGE sau Castrol Magnatec sau Motul... Dintr-un bidon de 4l vei ramane cu aproape 1 litru. Eu am adus uleiul meu intotdeauna la revizii si asa voi proceda si de acum inainte.
- mitsubishi2008
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Iul 22, 2008 4:11 pm
[quote name='PaulT' date='Oct 17 2010, 05:56 PM' post='74436']
Nu sunt deloc prea fluide. Singura diferenta intre un 0w40 si 10w40(sau 5w40 sau 15w40 sau 20w40) va fi la rece. Ceea ce e un avantaj, deoarece ungerea va fi asigurata mult mai rapid, iar uleiul va fi pus in miscare de pompa mult mai usor, deoarece isi pastreaza mai bine proprietatile de curgere. La cald, uleiurile sunt la fel. Deci se poate folosi fara frica 0w40...
perfect de acord cu tine, cu mentiunea ca pentru motoare cu rulaj foarte mare este nevoie de uleiuri cu grad de vascozitate mai ridicat.
Eu am folosit numai mobil 1 5w40 si 0w30, schimburi la 10000, am app 120 km si motorul este ca nou.
Nu sunt deloc prea fluide. Singura diferenta intre un 0w40 si 10w40(sau 5w40 sau 15w40 sau 20w40) va fi la rece. Ceea ce e un avantaj, deoarece ungerea va fi asigurata mult mai rapid, iar uleiul va fi pus in miscare de pompa mult mai usor, deoarece isi pastreaza mai bine proprietatile de curgere. La cald, uleiurile sunt la fel. Deci se poate folosi fara frica 0w40...
perfect de acord cu tine, cu mentiunea ca pentru motoare cu rulaj foarte mare este nevoie de uleiuri cu grad de vascozitate mai ridicat.
Eu am folosit numai mobil 1 5w40 si 0w30, schimburi la 10000, am app 120 km si motorul este ca nou.
@Andreis - Vascozitate mai mare la cald sau la rece? Pentru un motor uzat(ceea ce nu inseamna neaparat motor cu multi km....) ar fi mai ok un ulei ceva mai vascos la cald, eventual un 5w50. 120.000km nu reprezinta nimic pentru un motor intretinut si exploatat asa cum trebuie(cum e si cazul tau ).
@the1 - Nu ii asculta pe cei ce spun asa ceva... Intr-adevar, sunt pareri si pareri. Dar, corecte sunt parerile argumentate. Cati nu spun ca gpl "omoara motorul" cand lucrurile stau cu totul invers. Sau, sunt multi care spun ca pentru Dacia(doar ca exemplu...) trebuie folosit ulei mineral tip marmelada 20w40 ca asa scria in 1970 in carte... Adica sunt pareri si pareri..
@the1 - Nu ii asculta pe cei ce spun asa ceva... Intr-adevar, sunt pareri si pareri. Dar, corecte sunt parerile argumentate. Cati nu spun ca gpl "omoara motorul" cand lucrurile stau cu totul invers. Sau, sunt multi care spun ca pentru Dacia(doar ca exemplu...) trebuie folosit ulei mineral tip marmelada 20w40 ca asa scria in 1970 in carte... Adica sunt pareri si pareri..
Salutare!
Eu am acceptat uleiul lor Mobil 1 5W50 pe durata garantiei, insa nu am mai fost pe la Service Mitsubishi de aproape 2 ani pentru ca am sarit revizia de 3 ani. Acum un an am folosit Mobil 1 5W40 si nu am motive de nemultumire. La anul am de gand sa dau o raita prin Europa si o sa pun din nou Mobil 1 5W50, ca e mai bun la solicitari indelungate ale motorului, din cate am inteles. Sunt de acord ca 5W50 e mai bun, insa daca nu ai drumuri solicitante nu stiu daca se merita; uleiul Mobil1 5W50 (Made in EU) costa aproape dublu fata de Mobil 1 5W40 (Made in Turkey). E decizia fiecaruia pana la urma.
Referitor la schimbul de consumabile va anunt ca din Mai 2009 folosesc un Filtru de aer K&N (de dimensiuni standard), iar rezultatele s-au vazut inca de la prima pedala... ori o fi fost autosugestia datorata celor ce am citit despre acest gen de filtru?! Oricum, cert este ca m-am simtit mult mai bine in primele minute de la inlocuirea filtrului de hartie cu cel metalic, chiar daca m-am obisnuit repede si nu mi s-a mai parut ceva extraordinar. Intre timp am realizat ceva performante:
1. Iulie 2010 Eforie-Sud - Bucuresti - Pitesti (Trivale) 3h55' (Google zice ca ar trebui parcurs in 3h19' - numai Bucurestiul iti ia 35-40min sa-l traversezi la orele 16.00, iar A2 incepe de la Cernavoda) cu AC pornit tot drumul + diferenta pana la 600,6 Km prin localitate si pe drumuri de tara toate astea cu un consum de 42,58 litri Efix 95; rezultat = 7,089%. A fost cea mai lunga distanta parcursa pana la realimentare.
2. In Septembrie 2010 am urmat itinerarul Craiova - Rm Valcea - Voineasa - Obarsia Lotrului (munte = adrenalina) - retur cu o medie de 5,958% Efix 95. Se pare ca Mitsu iubeste Efix 95 si filtrul de aer K&N; sunt cele mai bune performante atinse.
3. O singura data am reusit sa scot in localitate (Craiova) un consum de 8,9% Mol 95, in 2007. Nu stiu cum, dar mi-a placut .
O sa va tin la curent cu performantele acestui filtru "minune". Am cumparat si chitul de spalare si re-lubrifiere, insa nu am efectuat aceasta operatiune pana in prezent.
Trebuie sa-i fac ITP isna cei de la Mitsu mi-au zis ca ma costa 120RON. Am vazut pe la altii ~70RON. Nu stiu daca e o sfaraiala sa merg la cei de la Mitsu, numai asa sa arat lumii ca am toate operatiile de intretinere facute la ei... O merita?! Mai am ceva timp sa iau o decizie.
OK! Multa bafta la... revizii!
Eu am acceptat uleiul lor Mobil 1 5W50 pe durata garantiei, insa nu am mai fost pe la Service Mitsubishi de aproape 2 ani pentru ca am sarit revizia de 3 ani. Acum un an am folosit Mobil 1 5W40 si nu am motive de nemultumire. La anul am de gand sa dau o raita prin Europa si o sa pun din nou Mobil 1 5W50, ca e mai bun la solicitari indelungate ale motorului, din cate am inteles. Sunt de acord ca 5W50 e mai bun, insa daca nu ai drumuri solicitante nu stiu daca se merita; uleiul Mobil1 5W50 (Made in EU) costa aproape dublu fata de Mobil 1 5W40 (Made in Turkey). E decizia fiecaruia pana la urma.
Referitor la schimbul de consumabile va anunt ca din Mai 2009 folosesc un Filtru de aer K&N (de dimensiuni standard), iar rezultatele s-au vazut inca de la prima pedala... ori o fi fost autosugestia datorata celor ce am citit despre acest gen de filtru?! Oricum, cert este ca m-am simtit mult mai bine in primele minute de la inlocuirea filtrului de hartie cu cel metalic, chiar daca m-am obisnuit repede si nu mi s-a mai parut ceva extraordinar. Intre timp am realizat ceva performante:
1. Iulie 2010 Eforie-Sud - Bucuresti - Pitesti (Trivale) 3h55' (Google zice ca ar trebui parcurs in 3h19' - numai Bucurestiul iti ia 35-40min sa-l traversezi la orele 16.00, iar A2 incepe de la Cernavoda) cu AC pornit tot drumul + diferenta pana la 600,6 Km prin localitate si pe drumuri de tara toate astea cu un consum de 42,58 litri Efix 95; rezultat = 7,089%. A fost cea mai lunga distanta parcursa pana la realimentare.
2. In Septembrie 2010 am urmat itinerarul Craiova - Rm Valcea - Voineasa - Obarsia Lotrului (munte = adrenalina) - retur cu o medie de 5,958% Efix 95. Se pare ca Mitsu iubeste Efix 95 si filtrul de aer K&N; sunt cele mai bune performante atinse.
3. O singura data am reusit sa scot in localitate (Craiova) un consum de 8,9% Mol 95, in 2007. Nu stiu cum, dar mi-a placut .
O sa va tin la curent cu performantele acestui filtru "minune". Am cumparat si chitul de spalare si re-lubrifiere, insa nu am efectuat aceasta operatiune pana in prezent.
Trebuie sa-i fac ITP isna cei de la Mitsu mi-au zis ca ma costa 120RON. Am vazut pe la altii ~70RON. Nu stiu daca e o sfaraiala sa merg la cei de la Mitsu, numai asa sa arat lumii ca am toate operatiile de intretinere facute la ei... O merita?! Mai am ceva timp sa iau o decizie.
OK! Multa bafta la... revizii!
uleiul Mobil1 5W50 (Made in EU) costa aproape dublu fata de Mobil 1 5W40 (Made in Turkey)
Ori nu m-am uitat eu bine, eu am avut noroc, dar eu nu am vazut pana acum nici un bidon de Mobil 1 made in Turkey...Mobil - da, dar nu este tot una cu Mobil 1. Eu le cumparam numai cu 45-50 lei/l, made in Japan sau USA. Apropo, pe bidonul din USA era recomandata schimbarea la 7-8000 mile, pe bidonul Mobil 3000 Supersyn...20000km.
Ori nu m-am uitat eu bine, eu am avut noroc, dar eu nu am vazut pana acum nici un bidon de Mobil 1 made in Turkey...Mobil - da, dar nu este tot una cu Mobil 1. Eu le cumparam numai cu 45-50 lei/l, made in Japan sau USA. Apropo, pe bidonul din USA era recomandata schimbarea la 7-8000 mile, pe bidonul Mobil 3000 Supersyn...20000km.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 12 vizitatori