Anumite Intrebari Despre Revizie

Intrebari si pareri despre revizii.
Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Joi Aug 18, 2011 5:02 pm

QUOTE (DeBogdan @ Aug 18 2011, 09:26 AM) De aceea producatorii specifica schimbarea la numar de kilometri sau maxim 2 ani, ca si perioada.Si daca-ti arat manualul masinii, unde scrie ca se schimba la 4 ani, cum facem? N-as vrea sa vorbesc cu pacat, dar mi se pare ca si-n lista aia cu reviziile si costurile lor la Classic 2.0 (pe care, btw, o am de la tine) tot 4 ani e intervalul de schimb pentru lichidul de frina.
Oricum, merci de precizare, e bine de stiut, de acu-l schimb la 2 ani!

Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Joi Aug 18, 2011 11:31 pm

Marty, daca vrei sa-l schimbi la n ani e foarte bine din punct de vedere financiar. Daca mergi domol poate nici nu o sa observi, dar daca ai mers sportiv s-ar putea sa te trezesti, atunci cand ai mai multa nevoie de frane, ca te-au lasat la greu.
Tabelul de care zici e antic si de in ce-mi aduc eu aminte, aveam niste note, ceva de genul "sau la 2 ani, oricare din conditii intervine prima". Ideea este cam asa - contorizezi simultan doua marimi - kilometri si timpul. Prima din conditii care ajunge la scadenta impune schimbarea. Daca mergi putin - este timpul. daca ai rulaj mare de km schimbi la numar de km.
O sa ma uit si in manualul de care zici sa vad despe ce e vorba.

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Vin Aug 19, 2011 11:24 pm

QUOTE (Marty @ Aug 18 2011, 05:02 PM) Si daca-ti arat manualul masinii, unde scrie ca se schimba la 4 ani, cum facem? N-as vrea sa vorbesc cu pacat, dar mi se pare ca si-n lista aia cu reviziile si costurile lor la Classic 2.0 (pe care, btw, o am de la tine) tot 4 ani e intervalul de schimb pentru lichidul de frina.
Oricum, merci de precizare, e bine de stiut, de acu-l schimb la 2 ani!


Il schimbi degeaba la 2 ani... La 4 ani este mai mult decat suficient. Cu accent pe mai mult. Exact asa cum este in manualul masinii, care numai antic nu e. Ca nu s-au facut noi descoperiri in modul de lucru al lichidului de frana DOT-3/4. Motivul pentru care se schimba este exact faptul ca este higroscopic. In momentul in care s-a publicat manualul(de catre producatorul vehiculului) era tot atat de higroscopic ca si acum....

Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Vin Aug 19, 2011 11:42 pm

Da PaulIT,

Si inainte de actuala masina - adica Lancer, la celelalte masini pe care le-am avut/utilizat am schimbat lichidul de frana tot la 2 ani. Si la asta l-am schimbat acum 1 an de zile.
Fiecare face cum vrea.

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Sâm Aug 20, 2011 7:48 am

Paul,
Eu i-am atras atentia lui Bogdan ca manualul este eronat si ca specifica intervalul de schimb al lichidului de frina ca fiind la 48 de luni. Cei de la M Car s-au conformat si nu mi-au schimbat lichidul pina la revizia de 40 de mii (ce a survenit cind masina avea 4 ani si 6 luni). Lichidul era fix si de-a dreptul negru si opac.
Si eu stiam ca lichidul de frina se schimba la 2 ani, da' cind am vazut ca asa scrie-n manual, am zis c-au reinventat astia de la Mitsubishi apa calda. Chiar daca am lichid 5.1, cu punct de fierbere destul de ridicat (Dar si mai higroscopic decit celelalte DOT-uri) la 2 ani il voi schimba si eu.
Ma rog, mi se confirma ca manualul ala e mai mult la caterinca, informatiile din el fiind cel mult aproximative.

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Sâm Aug 20, 2011 10:39 am

La 4 ani sau 60,000km recomanda multi producatori efectuarea schimbului de lichid de frana, la DOT 4 cel putin. In cazul lui 5.1 faci foarte bine ca il schimbi la intervale mai scurte, pentru ca intr-adevar este mai higroscopic, si, punctul de fierbere in cazul in care este contaminat ajunge destul de usor sub cel al unui DOT4(contaminat si el). Adica, punctul de fierbere scade mai rapid decat la DOT4 in functie de contaminare. A mea face trei ani in noiembrie, iar lichidul de frana este inca "crystal clear".
Cand am citit postul, in prima secunda am avut impresia ca ai bagat DOT5. Puneam mana pe telefon sa te sun cand am vazut ca e 5.1 si m-am linistit .

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Sâm Aug 20, 2011 11:03 am

Deci Paul, pana la urma cum ii? Schimbam la anul lichidul sau era util sa il fi schimbat anul trecut?

Ultima data cand m-am uitat la el, era curat. Murdar e doar rezervorul

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Sâm Aug 20, 2011 11:11 am

Eu.. la 4 ani(sau 60,000km...). Daca aveam 5.1, faceam ca Marty, il schimbam la 2. E mai performant, dar mai sensibil. Si la mine arata ca scos din cutie... Rezervorul este murdar, dar, din fericire, pe dinafara.

Avatar utilizator
PIRI
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iul 05, 2009 12:16 pm

Mesaj de PIRI » Dum Aug 21, 2011 12:38 pm

Se pare ca intervalul de schimb,este totusi la 2 ani,cu intervalul de 15K,intre revizii, asa cum reiese si din acest program Vivid WorkshopData.
(programul pot sa-l mai folosesc inca 12 zile,dupa care expira )[attachment=14352:Lichid_frana_Mitsu.pdf]
Fişiere ataşate

[Extensia pdf a fost dezactivată şi nu mai poate fi afişată.]


Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Dum Aug 21, 2011 2:42 pm

Programul fiind cumva al Mitsubishi? Eu prefer sa ma ghidez dupa indicatiile fabricantului...

Scrie răspuns

Înapoi la “Revizii”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori