Lancer 1.8 Did 2012

Manuale de intretinere, reparatii, etc.
Avatar utilizator
jolinar89
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iun 07, 2015 8:08 pm

Mesaj de jolinar89 » Joi Feb 25, 2016 9:18 am

Salut eu i-am dat jos dpf-ul ca sa nu risc treaba cu uleiul in baie , iar fluieratul poate sa fie de la turbina dar poti sa mai mergi asa si 2-3 ani sau mai putin !

Avatar utilizator
Fantomas
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Dec 01, 2013 6:48 pm

Mesaj de Fantomas » Mar Apr 26, 2016 2:54 pm

QUOTE (cristi4x4 @ Feb 9 2016, 02:44 PM) Cum dracu sa fluiere un furtun?
Orice furtun spart sau intepat pe traseul de admisie aer se traduce prin pierderea de putere si check engine aprins in bord.Turbina fluiera....ce conteaza ca are 60000.

Eu nu pierd din putere si nici nu se aprinda martorul la bord.
Asta mi-au spus baietii de la tiriac auto la revizie , acum nu stiu ce sa cred , ca acel fluierat inca este acolo.
Cum am mentionat eu am 2.0 did si acest fluierat este de prin luna oct-noiembrie , dar vad ca acum nu mai este chiar asa de deranjant de cand este mai cald afara.

Daca cineva are o idee sau a avut o astfel de problema ... sa ne spuna si noua cum o rezolvam.

Daca se da jos dpf-ul ... ce alte modificari apar in comportamentul masinii ?

Avatar utilizator
ursul_bipolar
EVO I
Mesaje: 25
Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm

Mesaj de ursul_bipolar » Mar Apr 26, 2016 3:25 pm

Motorul de 2 litri nu cred ca are dpf, e motorul de vw.

Avatar utilizator
smos
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Ian 15, 2013 9:30 am

Mesaj de smos » Joi Apr 28, 2016 3:02 pm

Salut, si la ASX-ul meu 1.8d, 150cp fab 2011, dpf off, "fluiera" turbina, dar se aude doar daca e geamul deschis....

Avatar utilizator
daniel.doboseru
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iul 11, 2014 11:58 am

Mesaj de daniel.doboseru » Joi Apr 28, 2016 3:40 pm

Si eu am avut problema asta cu fluieratul pe 2.0 did. Trebuie sa mentionez totusi ca nu e un fluierat ascutit (cum sunt porcariile alea de le pui pe esapament ca sa imite zgomotul de turbe), ci e mai mult ca un curent de aer sub presiune. Eu aveam senzatia ca pe undeva pe sub bord imi intra aer in habitaclu.

Comportamentul asta se manifesta in principiu la temperaturi scazute (cum a spus si Fantomas), si cand acceleram voios la deal. Nu am simtit niciodata ca masina ar pierde din putere din cauza asta, atat doar ca se aude zgomotul. Am verificat toate furtunele si imbinarile de la admisie, intercooler etc. si nimic. Am incetat sa-i mai dau importanta, fiindca alte manifestari chiar nu am observat sa aiba. Ma pregatesc acum sa traversez Carpatii si chiar o sa fiu atent la urcari in ce conditii se aude, eventual poate reusesc sa-l si inregistrez.

Avatar utilizator
Fantomas
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Dec 01, 2013 6:48 pm

Mesaj de Fantomas » Joi Apr 28, 2016 4:38 pm

QUOTE (daniel.doboseru @ Apr 28 2016, 02:40 PM) Si eu am avut problema asta cu fluieratul pe 2.0 did. Trebuie sa mentionez totusi ca nu e un fluierat ascutit (cum sunt porcariile alea de le pui pe esapament ca sa imite zgomotul de turbe), ci e mai mult ca un curent de aer sub presiune. Eu aveam senzatia ca pe undeva pe sub bord imi intra aer in habitaclu.

Comportamentul asta se manifesta in principiu la temperaturi scazute (cum a spus si Fantomas), si cand acceleram voios la deal. Nu am simtit niciodata ca masina ar pierde din putere din cauza asta, atat doar ca se aude zgomotul. Am verificat toate furtunele si imbinarile de la admisie, intercooler etc. si nimic. Am incetat sa-i mai dau importanta, fiindca alte manifestari chiar nu am observat sa aiba. Ma pregatesc acum sa traversez Carpatii si chiar o sa fiu atent la urcari in ce conditii se aude, eventual poate reusesc sa-l si inregistrez.


O sa merg cu masina la service , probabil dupa sarbatori , si o sa vedem ce zice baietii
E destul de enervat acel fluierat , vreau sa aflu daca sunt sau nu probleme pentru ca o sa ma duc cu masina sa ii fac o mica resoftare si nu vreau sa am surprize neplacute.
Cum ajung la service si primesc constatarea , revin cu poze si raspuns.

Sarbatori fericitite la toti !

Avatar utilizator
daniel.doboseru
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iul 11, 2014 11:58 am

Mesaj de daniel.doboseru » Joi Apr 28, 2016 5:36 pm

TI-as ramane recunoscator! Ti-am spus ca eu n-am avut succes cu verificarea.

Sarbatori fericite!

Avatar utilizator
modelino
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Apr 29, 2011 12:14 am

Mesaj de modelino » Lun Mai 02, 2016 10:38 am

QUOTE (Fantomas @ Apr 28 2016, 04:38 PM) O sa merg cu masina la service , probabil dupa sarbatori , si o sa vedem ce zice baietii
E destul de enervat acel fluierat , vreau sa aflu daca sunt sau nu probleme pentru ca o sa ma duc cu masina sa ii fac o mica resoftare si nu vreau sa am surprize neplacute.
Cum ajung la service si primesc constatarea , revin cu poze si raspuns.

Sarbatori fericitite la toti !

Salut. In privinta turbinei trebuie sa te linistesti. Asa suiera de noua. Apare acel fluierat cand intra turbina si dureaza atat timp cat ii dai bice. Nu umbla la turbin decat daca ai probleme de putere.
Treaba cu motorina in ulei o patesc toti cei cu filtru de particule, de lantoti producatorii, chiar daca au avertizor optic. Cand incepe si te prinde in oras nu prea ai cum sa scapi.
Deci-turbina fluiera de la 0 km.

Avatar utilizator
alexantrax
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Sep 07, 2016 5:34 pm

Mesaj de alexantrax » Mie Sep 07, 2016 6:00 pm

Salutare, si la mine fluiera turbina , am un Lancer din 2011 1.8 motorina 150 CP, e ceva normal si chiar se aude frumos .
Eu am alta problema , pe la 1500 rot/min se aude un zgomot ciudat care vine din zona motorului , un huruit care scade ca intensitate odata cu cresterea turatilor si nu se mai aude deloc dupa 2000 rot/min.
A mai avut cineva aceasta problema?
Am fost in service de nenumarate ori si nici un doctor de la Tiriac Auto nu si-a dat seama ce are ori nu vor sa-mi spuna .

Avatar utilizator
rubenionila
EVO I
Mesaje: 3
Membru din: Lun Mar 26, 2018 11:01 am

Re:

Mesaj de rubenionila » Lun Oct 29, 2018 10:48 am

Fantomas scrie:
Mar Feb 09, 2016 2:04 pm
Am aflat de la ce este acel fluierat
Este furtunul de la turbina ... probabil este intepat sau fisurat si de aceea se aude acel fluierat , care sigur dispare dupa 2500 de turatii pt ca la mine cam asa intampla.
Trebuie doar inlocuit si problema e rezolvata.
Nu este ceva urgent , dar totusi trebuie facut
Salut,

Despre ce furtun era vorba? Si eu am aceeasi problema, un fluierat care apare in jur de 2000 de rot/min si dispare dupa 2600. Mai ciudat este ca daca opresc motorul si il pornesc iar nu mai face pt o perioada.

Scrie răspuns

Înapoi la “Manuale”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator