Defecte posibile COLT - rezolvare
Re: Defecte posibile COLT - rezolvare
Subscriu la ce a zis Alex44.
Si la mine selectorul se balangane usor dreapta stanga fiindca un pin de la selector (care ajuta la transmiterea miscarii schimbatorului mai departe) e foarte uzat.
Astfel incat cand bag 1-a, eu dau maxim maneta spre stanga dar ea nu ajunge in pozitia dorita si nu e la maxim in stanga. De asta cred ca intra greu in viteza.
La ce mini gasesc pinii astia? Se schimba usor?
Si la mine selectorul se balangane usor dreapta stanga fiindca un pin de la selector (care ajuta la transmiterea miscarii schimbatorului mai departe) e foarte uzat.
Astfel incat cand bag 1-a, eu dau maxim maneta spre stanga dar ea nu ajunge in pozitia dorita si nu e la maxim in stanga. De asta cred ca intra greu in viteza.
La ce mini gasesc pinii astia? Se schimba usor?
Re: Defecte posibile COLT - rezolvare
Daca jocul e din timonerie (partea de la baza schimbatorului), nu am gasit pana acum piese de schimb.
Astea sunt pe selectorul de viteze de pe cutie.
https://www.ebay.co.uk/itm/BMW-MINI-R50 ... Sw~AVYncBE
Trebuie scos selectorul (scoti priza de aer si cutia filtrului de aer, bateria si tava bateriei parca)
Pinul vechi e nituit (aproximativ) in pozitie si trebuie polizat un pic in capat ca sa iasa, cel nou vine cu surub/piulita.
Astea sunt pe selectorul de viteze de pe cutie.
https://www.ebay.co.uk/itm/BMW-MINI-R50 ... Sw~AVYncBE
Trebuie scos selectorul (scoti priza de aer si cutia filtrului de aer, bateria si tava bateriei parca)
Pinul vechi e nituit (aproximativ) in pozitie si trebuie polizat un pic in capat ca sa iasa, cel nou vine cu surub/piulita.
Re: Defecte posibile COLT - rezolvare
Salut. La mine se duce la max. stanga-dreapta. Eu am problema la impingerea manetei in fata pt treapta 1. Se poticneste pe la mijlocul cursei. Dar cu motorul oprit, nu se mai poticneste. Intra fluent. Nu fac niciodata confuzia intre treapta 1 si treapta 3.Alex44 scrie: ↑Lun Feb 24, 2020 11:27 amSelectorul se poate gresa sau se pot inlocui pinii pe care pivoteza (si care sunt cauza miscarii cu dificultate stanga-dreapta a schimbatorului) cu unul de mini. Nu trebuie sa schimbi tot selectorul deci nici macar daca e gripat complet.
Poate fi sincronul de la treapta 1, dar e cam rar sa se intample asta. Bagi des a 1-a in loc de a 3-a? Sau dai 1-a din mers, la viteza?
Mai degraba e placa de presiune, dar ar trebui sa-ti faca figuri si cand bagi marsarier nu doar 1-a.
Motoarele japoneze nu au nici un sunet pitigaiat caracteristic, altfel ar zumzai strazile. Probabil aveti amandoi o rola pe duca.
Pana gasesti un mecanic de incredere, continua sa bagi a 2-a si apoi 1-a inainte sa pleci de pe loc.

Re: Defecte posibile COLT - rezolvare
Am rezolvat problema cu treapta 1 de viteză. Mi-a făcut mecanicul curățarea și ungerea selectorului. Acum intră și în treapta 1 fără probleme. 

Re: Defecte posibile COLT - rezolvare
Salut,
Stie cineva valorile pentru reglajul suapelor la mitsubishi colt 1.1? La sfatul lui @Alex44 vreau sa fac reglajul masina are 200k acum si planuiesc sa fac un drum lung inafara cu ea..
De asemenea, recomandati sa fac la repreentanta treaba asta sau la un service oarecare?
Stie cineva valorile pentru reglajul suapelor la mitsubishi colt 1.1? La sfatul lui @Alex44 vreau sa fac reglajul masina are 200k acum si planuiesc sa fac un drum lung inafara cu ea..
De asemenea, recomandati sa fac la repreentanta treaba asta sau la un service oarecare?
Re: Defecte posibile COLT - rezolvare
de pe grupul mitsu.ro
Daca e motor de 1.1 litri si 74 cp / 55 kW, cod motor 134.910 (3A91) jocul supapelor se regleaza cu motorul rece astfel: supapele de admisie 0,18-0,26 mm, respectiv supapele de evacuare 0,26-0,34 mm. Bineinteles, se foloseste lera.
Daca e motor de 1.1 litri si 74 cp / 55 kW, cod motor 134.910 (3A91) jocul supapelor se regleaza cu motorul rece astfel: supapele de admisie 0,18-0,26 mm, respectiv supapele de evacuare 0,26-0,34 mm. Bineinteles, se foloseste lera.
Re: Defecte posibile COLT - rezolvare
Salut,
Am fost la o verificare a masinii pre-ITP si concluzia e ca am joc in caseta de directie destul de mare.
Dupa 203k km in ro, nu am de ce sa ma supar pe ea.
Acum intreb, merita sa o reconditionez sau sa iau una noua (e destul de scumpa)?
Vreau sa fac un drum lung in stainatate si nu stiu daca pot avea incredere in piesa daca e reconditionata. Estimez undeva pe la 13k km.
Am fost la o verificare a masinii pre-ITP si concluzia e ca am joc in caseta de directie destul de mare.
Dupa 203k km in ro, nu am de ce sa ma supar pe ea.
Acum intreb, merita sa o reconditionez sau sa iau una noua (e destul de scumpa)?
Vreau sa fac un drum lung in stainatate si nu stiu daca pot avea incredere in piesa daca e reconditionata. Estimez undeva pe la 13k km.
Re: Defecte posibile COLT - rezolvare
Revin cu info. Exista joc in caseta si bieletele de directie. In trecut, mecanicii care au schimbat bieletele, nu au prins bine protectia de cauciuc. Astfel, a intrat apa la bieleta (prinderea ei e ruginita) si inspre caseta de directie provocand un joc destul de mare.
Se vor schimba bieletele de directie si caseta va fi reconditionata. In rest masina e ok
.
Se vor schimba bieletele de directie si caseta va fi reconditionata. In rest masina e ok

Re: Defecte posibile COLT - rezolvare
Cât te costă recondiționarea casetei?
Re: Defecte posibile COLT - rezolvare
Salut,
A costat 1000 lei reconditionarea. Plus refacut unghiuri 90 lei.
A costat 1000 lei reconditionarea. Plus refacut unghiuri 90 lei.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori