Mitsu Colt 1.5 SAM Safety
am un scartait care ma scoate din sarite. ieri noapte am observat ca mergeam cu geamu deschis si fara muzica. daca ating pedala de frana dispare . am 760km cu masina, nu am luat nici o groapa si nu am urcat nici o bordura. am sunat la dealer si mi-a spus ca isi va reveni...
e normal? nu s-au rodat franele? eu banuiesc roata din spate stanga ca fiind vinovata. m-am uitat pe discuri si au o strat fin de rugina. poate fi de la altceva? amortizor ceva?
e normal? nu s-au rodat franele? eu banuiesc roata din spate stanga ca fiind vinovata. m-am uitat pe discuri si au o strat fin de rugina. poate fi de la altceva? amortizor ceva?
In timp o sa observi zgarieturi pe discuri destul de serioase...nu te ingrijora.
Chiar nu sunt probleme de nici un fel la capitolul frane, discuri...si ca sa continui...motor, directie.
Bucsele de la bara stabilizatoare se duc mai repede dar costa cativa euro...o nimica toata.
In rest o sa auzi si observi o groaza de chestii care te pot duce cu gandul la defecte, dar nu le baga in seama, tragi de ea la maxim ca tine.
E genul de masina cu, care te ingropi...ma refer la adanci batraneti. )
Chiar nu sunt probleme de nici un fel la capitolul frane, discuri...si ca sa continui...motor, directie.
Bucsele de la bara stabilizatoare se duc mai repede dar costa cativa euro...o nimica toata.
In rest o sa auzi si observi o groaza de chestii care te pot duce cu gandul la defecte, dar nu le baga in seama, tragi de ea la maxim ca tine.
E genul de masina cu, care te ingropi...ma refer la adanci batraneti. )
dupa cum spuneam am revenit si cu noi impresii .
mi-a scazut consumul intre timp, masina are acum 1260 de km .
motorul este mai elastic , m-am invatat cu masina , franele nu mai scartaie si nu ma mai deranjeaza nici un zgomot in cockpit
inca nu am primit de la dealer roata de rezerva + cricul si simt o oarecare nesiguranta ... o noapte in camp cu masina pe janta , stiu sunt paranoic.
am prins o ploaie pe drum ieri si o gramada de noroi adus pe carosabil de catre tractoare care evident sa transformat in mazga, mi sa aprins de cateva ori in bord indicatorul de control al tractiunii ( drumul acela portocaliu serpuit) si evident am cam facut pe mine 2-3 secunde dar masina nu a dat nici un semn ca ar derapa sau ceva de genu asta.
e o placere sa conduci masina asta pe un drum virajat , chiar daca conduc incet 90-100-110 km/h multi imi fac semn sa ii depasesc (solenza, logan, masini domestice in general) ...bine am intalnit si un oltcit care vroia sa dovedeasca ca nu e cu nimic mai prejos decat veyron si mi-a facut flashuri o buna bucata de drum sa o calc .
impresii negative? sa ma gandesc... se murdareste prea repede , nu am aparatori de noroi inca, suspensia ma obliga sa conduc cu 20-30km/h pe piatra cubica (care in Tulcea e pusa ca dracu, practic si-au batut joc de meserie) , in torpedou am loc sa pun telefonul si un pix pe langa manualul masinii. Ma gandeam sa trec la minusuri si sunetul motorului turat ...imi place prea mult si chestia asta penalizeaza la statia peco. :twisted:
p.s. anul asta am licenta , deja am inceput cursurile sambata trecuta . fac o facultate la ID si licenta o voi da la Petrosani. Deja am 3 candidati pentru drumul TL-Petrosani care au zis ca daca nu ii iau imi taie cauciucurile.( 1 are vw polo happy, altul fiat albea si celalalt golan, pardon logan ).
era sa uit , am platit azi prima rata
mai am doar 58 de meditatii la banca a cate 201 euro . scump dom'le ,scump , dincolo era mai ieftin...dar cand ajung acasa si vad dracovenia alba din curte uit de rata si ma gandesc ce accesorii sa ii iau si ce sa-i mai fac sa fie mai deosebita. dar...toate astea cand vor fi bani, deocamdata ma uit cu jind la catalogul de accesorii.
over and out , o seara buna tuturor si la cat mai multi km fara incidente .
mi-a scazut consumul intre timp, masina are acum 1260 de km .
motorul este mai elastic , m-am invatat cu masina , franele nu mai scartaie si nu ma mai deranjeaza nici un zgomot in cockpit
inca nu am primit de la dealer roata de rezerva + cricul si simt o oarecare nesiguranta ... o noapte in camp cu masina pe janta , stiu sunt paranoic.
am prins o ploaie pe drum ieri si o gramada de noroi adus pe carosabil de catre tractoare care evident sa transformat in mazga, mi sa aprins de cateva ori in bord indicatorul de control al tractiunii ( drumul acela portocaliu serpuit) si evident am cam facut pe mine 2-3 secunde dar masina nu a dat nici un semn ca ar derapa sau ceva de genu asta.
e o placere sa conduci masina asta pe un drum virajat , chiar daca conduc incet 90-100-110 km/h multi imi fac semn sa ii depasesc (solenza, logan, masini domestice in general) ...bine am intalnit si un oltcit care vroia sa dovedeasca ca nu e cu nimic mai prejos decat veyron si mi-a facut flashuri o buna bucata de drum sa o calc .
impresii negative? sa ma gandesc... se murdareste prea repede , nu am aparatori de noroi inca, suspensia ma obliga sa conduc cu 20-30km/h pe piatra cubica (care in Tulcea e pusa ca dracu, practic si-au batut joc de meserie) , in torpedou am loc sa pun telefonul si un pix pe langa manualul masinii. Ma gandeam sa trec la minusuri si sunetul motorului turat ...imi place prea mult si chestia asta penalizeaza la statia peco. :twisted:
p.s. anul asta am licenta , deja am inceput cursurile sambata trecuta . fac o facultate la ID si licenta o voi da la Petrosani. Deja am 3 candidati pentru drumul TL-Petrosani care au zis ca daca nu ii iau imi taie cauciucurile.( 1 are vw polo happy, altul fiat albea si celalalt golan, pardon logan ).
era sa uit , am platit azi prima rata
over and out , o seara buna tuturor si la cat mai multi km fara incidente .
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 13 vizitatori