Schimb ulei in cutie la 16000 km???

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Avatar utilizator
and3yu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 19, 2007 1:00 am

Mesaj de and3yu » Vin Oct 24, 2008 8:18 pm

Catalin,colturile pe benzina aspirate au distributia pe lant,si nu se schimba niciodata,nu stiu nik de 1,5 turbo benzina si de diesel.Sincer,nu stiu care sunt avantajele si dezavantajele la astfel de distributie.Daca stie cineva mai bine,sa ne spuna si noua.

Avatar utilizator
catalinboldeanu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Aug 24, 2008 7:03 pm

Mesaj de catalinboldeanu » Vin Oct 24, 2008 8:30 pm

este foarte tare daca este pe lant. sunt chiar fericit.....ca banuiesc ca era scumpa sa o schimb
:-D

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Sâm Oct 25, 2008 8:35 am

.......

Avatar utilizator
catalinboldeanu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Aug 24, 2008 7:03 pm

Mesaj de catalinboldeanu » Sâm Oct 25, 2008 2:11 pm

pai daca eu tin masina asta 400.000 cred ca si la remat o sa o refuze

Avatar utilizator
bunyqu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Sep 05, 2008 2:30 pm

Mesaj de bunyqu » Mar Dec 02, 2008 9:25 pm

gogo ai pm

Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Mie Dec 03, 2008 11:51 am

Nu stiu ce te-ai suparat asa de tare. Macar au fost de treaba si ti-au spus ca trebuie schimbat uleiul din cutie. Nu te-au fortat sa-l schimbi. Daca un semering(din cutie banui) era futu` e clar ca si uleiul din cutie ori s-a scurs, ori s-a inegrit datorita uzurii acestuia.
Daca nu-ti spuneau, pe la 40.000-50.000 km aveai sa vii plangand la service ca nu-ti mai intra in viteze...
App, oricum, m-i se pare cam exagerat pretul. Dar e bine de invatat, ca data viitoare sa intrebati exact cat costa... asta innainte de a da masina in lucru :wink:
P.S: Sa-ti dau un exemplu... La Pajero-ul meu schimb uleiul, filtrul de ulei la 10.000 km. Filtrul de aer la 5.000 km. Uleiul din cutie, reductor si punti la maxim 20.000. Gresare generala a tuturor elementelor dotate cu gresor, la 20.000 km. Ca ulei, folosesc Mobil Delvac cu aditivi.

Avatar utilizator
Cristian Stancu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Sep 22, 2008 5:55 pm

Mesaj de Cristian Stancu » Mie Dec 03, 2008 2:54 pm

Salut,

Am avut un burduf de planetara ciupit si am decis sa-l schimb. Cand am dat planetara afara am pierdut ceva ulei din cutie si am decis sa-l schimb pe tot. Uleiul era negru si avea praf de metal in el, arata "metalic" . Acum exista 2 variante ori chiar e un ulei special - desi lucrez in bransa n-am auzit - ori nu era suficient si au " lucrat " sincroanele. Ar mai fi o varianta, chiar cea mai plauzibila , masina mea a fost masina de teste de la MCAR - toti meltenii i-au rupt dantura, dar nici asa nu prea avfea voie.
Am uitat sa va spun ca am 21.000 km si nu mai calc pe la MCAR never, desi mai are 1,5 ani garantie

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Mie Dec 10, 2008 6:43 pm

QUOTE (Cristian Stancu @ Dec 3 2008, 02:54 PM) ..., masina mea a fost masina de teste de la MCAR - toti meltenii i-au rupt dantura, dar nici asa nu prea avfea voie.
...

Masina ta nu a fost masina de teste de la mcar.
A fost masina imaginii Mitsubishi in Romania...fix un fotbalist!

Ce alta imagine putea sa aiba mitsubishi, decat una dinamovista ! )
Adica o imagine pozitiva de petrecere si veselie!
Asa timpuri, asa masini, asa imagini!

Fobalistu' in cauza nu a dat bani pe masina, a primit-o gratis, moca...iti dai seama ca a exploatat-o cu grija ...apoi returnat-o mcarului cand a primit un evo x...ca asa e in fotbal.

PS. Ieri, am schimbat si eu uleiul in cutie...nu era negru si nici praf de metal nu avea.
Cica la scurgere ar fi un magnet care ar retine pilitura.

Avatar utilizator
jules
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Apr 09, 2008 11:34 am

Mesaj de jules » Mie Dec 10, 2008 8:29 pm

Surubul ala care da drumul la ulei are capul magnetic. Cred ca toate masinile au treaba asta.

Avatar utilizator
Gogo
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 30, 2007 10:48 am

Mesaj de Gogo » Mie Dec 10, 2008 9:22 pm

QUOTE (Klez @ Dec 3 2008, 11:51 AM) Nu stiu ce te-ai suparat asa de tare. Macar au fost de treaba si ti-au spus ca trebuie schimbat uleiul din cutie. Nu te-au fortat sa-l schimbi. Daca un semering(din cutie banui) era futu` e clar ca si uleiul din cutie ori s-a scurs, ori s-a inegrit datorita uzurii acestuia.
Daca nu-ti spuneau, pe la 40.000-50.000 km aveai sa vii plangand la service ca nu-ti mai intra in viteze...
App, oricum, m-i se pare cam exagerat pretul. Dar e bine de invatat, ca data viitoare sa intrebati exact cat costa... asta innainte de a da masina in lucru :wink:
P.S: Sa-ti dau un exemplu... La Pajero-ul meu schimb uleiul, filtrul de ulei la 10.000 km. Filtrul de aer la 5.000 km. Uleiul din cutie, reductor si punti la maxim 20.000. Gresare generala a tuturor elementelor dotate cu gresor, la 20.000 km. Ca ulei, folosesc Mobil Delvac cu aditivi.

Salut,
Scuze ca scriu cu intarziere!
Ok...sa spunem ca nu sunt suparat...dar e chestia "asa recomanda mecanicul". Pe langa asta pretul spus la telefon a fost unul si cand am ajuns sa platesc era altul
Trecem si peste asta
Ia fiti atenti:
Acum am 19133 km...si supriza....A PICAT CUTIA
Sunt cu masina in service si astept sa vina cutia din Olanda...deci hai sa fim seriosi...pana la urma investigatia care trebuia facuta cand s-a schimbat uleiul din cutie...s-a lasat cu "nu este nevoie de investigatie". Problema e ca nu stiu daca a trecut o luna si ceva in ea a crapat...am intrebat ca sa fiu sigur daca nu cumva e ambreajul si am fost informat ca nu este vorba de asa ceva.Continuarea spusa de ei este ca aceasta cutie este in garantie si nu poate fi desfacuta si o sa primesc una noua din Olanda.
Ma gandesc ca in 8 ani de zile de soferie si un an de zile de cand am aceasta masina nu cred ca era cazul sa imi fac griji cu stilul meu de condus....iar daca investigatia aia care eu am cerut sa fie facuta la 16000 km nu a fost facuta...
Eu stau acum pe frig fara masina si astept un tir din Olanda....ia zi...am dreptul sa fiu nemultumit?

In rest ce sa mai zic...astept sa se rezolve cat mai repede...si bine....
P.S. am avut pe mana un CZ3 1.5 benzinar si ce sa zic .... jucausa masinutza (am cerut la asistenta masina la schimb...si am primit buburuza pe benzina...doar 2 zile...ca asa e in contract:( )

QUOTE (bunyqu @ Dec 2 2008, 09:25 PM) gogo ai pm
sal...nu am gasit nici un PM...

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori